Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΟΖ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΟΖ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 8 Αυγούστου 2020

Συμφωνία μερικής οριοθέτησης ΑΟΖ Ελλάδας και Αιγύπτου.

Εάν θεωρείται αποτυχία να κάνουμε μερική συμφωνία ΑΟΖ ποσοστού 46-54, φαντάσου την Αίγυπτο, στην οποία ο αντίπαλος μας, της έδινε 40-60 και σε όλη την συνοριακή γραμμή.

Αλλά πρέπει να σκέφτεσαι χωρίς κομματικές παρωπίδες, για να καταλάβεις τι έγινε χθες και ποιοι έβαλαν το χεράκι τους για να γίνει αυτή η συμφωνία.

Μέχρι χθες το μεσημέρι είχαμε δύο επιλογές ή γεγονότα σε ότι αφορά την ΑΟΖ με την Αίγυπτο:

  1. Συμφωνία μερικής ΑΟΖ, με ποσοστό επήρειας στο 46-54, σύμφωνα με την νοητή μέση γραμμή που μας δίνει η UNCLOS αλλά και της αναλογικότητας.
  2. Συνέχιση των 15ετών διαπραγματεύσεων, με την Αίγυπτο να ζητά στο 40-60 και την Ελλάδα στο 50-50, πάντα με το σύμπλεγμα του Καστελόριζου εκτός των συζητήσεων.

 Η ελληνική κυβέρνηση διάλεξε το πρώτο, πιστεύω ότι πίεσαν και οι ξένοι.

Τέλος όπως αναφέρθηκε υπάρχουν ακόμα και άλλα σημαντικά βήματα να γίνουν: επικύρωση από τα κοινοβούλια της συμφωνίας ΑΟΖ μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου, αποστολή και πρωτοκόλληση της συμφωνίας στον ΟΗΕ.
Υπόψη η συμφωνία GNA/Τουρκίας δεν έχει ακόμα πρωτοκολληθεί από τον ΟΗΕ.

Τι σημαίνει η μερική οριοθέτηση ΑΟΖ Ελλάδας-Αιγύπτου για την χώρα μας;