Πολλές φορές ακούμε για τα γεγονότα του Κιλκίς (Κουκούς σύμφωνα με την ονοματοδοσία της τότε εποχής) και τις ακρότητες που έκανε ο Ελληνικός Στρατός κατά την διάρκεια του Β' Βαλκανικού πολέμου. Δυστυχώς έγιναν και όσο και εάν μας στεναχωρεί μερικά πράματα πρέπει να λέγονται με το ονομά τους.
Ο λόγος φυσικά που βάζω αυτό το νήμα είναι άλλος. Σε αυτό το νήμα θα βάλω μερικά αποσπάσματα από το πόρισμα της Επιτροπής Κάρνεγκι (1914) που περιγράφει την εθνική ταυτότητα αυτών που ο Ελληνικός Στρατός κυνήγησε, λεηλάτησε και σκότωσε και οι οποίοι είναι Βουλγαρικής καταγωγής.
Η Επιτροπή Κάρνεγκι πουθενά δεν βρήκε τους γνωστούς "Μακεδόνες του Τίτο" στην πόλη του Κιλκίς παρόλο που τα γνωστά προπαγανδιστικά κέντρα προσπαθούν να παραποιήσουν το πόρισμα αυτής της επιτροπής που είναι μία από τα πιο σοβαρές και αξιόπιστες ιστορικές πηγές για την έρευνα της νεώτερης Μακεδονικής ιστορίας.
σελ 99


σελ 100

σελ 106
Η Επιτροπή Κάρνεγκι δεν αναφέρει μόνο τις ωμότητες που διέπραξε ο Ελληνικός στρατός αλλά και αυτές των Βουλγάρων που έκαναν τόσο στους Έλληνες της Ανατολικής Μακεδονίας αλλά και στους Τούρκους.