Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μακεδονισμός(Σλαβομακεδονισμός). Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μακεδονισμός(Σλαβομακεδονισμός). Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

Περί Ονοματοδοσίας της πΓΔΜ


Ζούμε και πάλι σε φάση εθνικής και πολιτικής υστερίας για το όντως μείζονος σημασίας πρόβλημα της ονομασίας των Σκοπίων. Οι φωνασκίες ανενημέρωτων, παράλληλα με τη βολική εθελοτύφλωση των ουκ ολίγων υπευθύνων, κάθε άλλο παρά συμβάλλουν στις καθαρές λύσεις -που δεν υπάρχουν πια- αφού η σύγχυση είναι γενική και ηθελημένη.

Το επιμελώς συγκαλυμμένο πολιτικό έγκλημα της κομμουνιστικής και της συνοδοιπορούσας Αριστεράς και η εθελοτύφλωση μέχρις εθελοδουλείας των λοιπών πολιτικών παρατάξεων οδήγησαν στο σημερινό ημέτερο ιλαροτραγικό αδιέξοδο και στην παγκόσμια σχεδόν αναγνώριση του σλαβικού αυτού κράτους ως δικαιούχου της ονομασίας..... Μακεδονία.

Καλό είναι λοιπόν να θυμηθούμε μερικά γεγονότα του παρελθόντος ενώ παράλληλα να επισημάνουμε κάποια σημαντικά στοιχεία που αφορούν την διένεξη:

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Προκαλούν τα Σκόπια φτιάχνοντας μνημείο με τον Ηλιο της Βεργίνας

Έφτιαξαν μνημείο με το χάρτη της «Μεγάλης Μακεδονίας» και σχολικό συγκρότημα με την ονομασία «Αλέξανδρος ο Μακεδών»

Ο Δήμος της Γευγελής τοποθέτησε μνημείο στο κέντρο της πόλης για τους πολιτικούς κρατούμενους και διωχθέντες από την ΠΓΔΜ την περίοδο από το 1945 έως το 1990 (περίοδος ενιαίας Γιουγκοσλαβίας).
 
Το μνημείο, όπως αναφέρουν ορισμένα μέσα ενημέρωσης των Σκοπίων, τοποθετήθηκε μπροστά στην είσοδο του δημοτικού θεάτρου στη Γευγελή και σε αυτό απεικονίζεται ο δεκαεξάκτινος Ήλιος της Βεργίνας σε ελαφρά παραλλαγή και χάρτης της λεγόμενης «Μεγάλης Μακεδονίας».
 
Στην επιγραφή του μνημείου, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από τον Δήμο Γευγελής, αναγράφεται:

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Ο πρώην πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ Λιούμπκο Γκεοργκιέφσκι χτυπάει τον Σλαβομακεδονισμό

Την ιστορική αλήθεια για την ελληνικότητα της Μακεδονίας του Φιλίππου και του Μεγάλου Αλεξάνδρου, αποκαθιστά ο πρώην πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ Λιούμπκο Γκεοργκιέφσκι, σε πρόσφατη συνέντευξή του στον Μιλένκο Νεντελκόφσκι του τηλεοπτικού σταθμού Kanal 5, των Σκοπίων.
Ο Γκεοργκιέφσκι αντικρούει με αδιάψευστα ιστορικά στοιχεία τις ανιστόρητες θέσεις των Σλαβομακεδόνων περί ύπαρξης «Μακεδονικού» έθνους και «Μακεδόνων» και διακηρύττει, ότι Ο Μέγας Αλέξανδρος πολέμησε ως Έλληνας, μετέδωσε τον ελληνικό πολιτισμό στα πέρα του τότε κόσμου και έχτισε ένα ελληνικό κόσμο.
«Εάν αποδείξουμε ότι οι αρχ. Μακεδόνες δεν ήταν Έλληνες, τότε αυτόματα ισχυριζόμαστε ότι εμείς είμαστε αυτοί οι αρχαίοι Μακεδόνες. Πρώτα από όλα, ακόμα και αν ίσχυε ότι οι αρχαίοι Μακεδόνες δεν ήταν Έλληνες, δεν σημαίνει ότι είναι οι σημερινοί Σκοπιανοί (απόγονοι τους), γιατί η ιστορία της περιόδου γνωρίζει μόνο 3 πολιτισμούς σε αυτήν την περιοχή των Βαλκανίων…τους Έλληνες, τους Ιλλυριούς και τους Θράκες. Οι Μακεδόνες δεν υπήρξαν ως...

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Αγάλματα στα Σκόπια: Από τον Εθνοπολιτισμικό Εθνικισμό στον Εθνικό Σωβινισμό

Με την κατάρρευση του κομμουνισμού στην Ανατολική Ευρώπη, η άρχουσα ιδεολογία του Μαρξισμού-Λενινισμού  αντικαταστήθηκε από διάφορες ιδεολογικές δυνάμεις. Μία από αυτές ήταν και ο εθνικισμός. Στην ΠΓΔΜ, σταδιακά και με την «απόσυρση» των σοσιαλιστών στις διάφορες θέσεις της εξουσίας, η άκρα δεξιά  μέσω του VMRO άρχισε να παίρνει την θέση τους. Έτσι λοιπόν έχουμε από τα τέλη της δεκαετίας του 90 μία σταδιακή μετάλλαξη του άκρατου εθνοπολιτιστικού εθνικισμού σε μία έκρηξη εθνικού σωβινισμού.

Η ακραία εθνικιστική υστερία που υπάρχει αυτές τις μέρες στους Σλαβομακεδόνες,  με τη  ανέγερση των δύο αγαλμάτων στο κέντρο των Σκοπίων είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Ο ακροδεξιός Γκρουέφσκι, συνεχίζοντας το πρόγραμμα «αρχαιοπληξίας» του Σλαβικού πληθυσμού του πολυεθνικού κράτους της ΠΓΔΜ, έκανε  το επόμενο  βήμα και πλέον ο Σλαβομακεδονισμός συναντά τον «εθνικό σωβινισμό».

Ο εθνικός σωβινισμός τρέφεται από ένα...

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Ψευδοεπιστήμη, Σλαβομακεδονισμός και Ζάντρουγκα

Η χρήση φληναφημάτων, φενακισμών και αποκυημάτων της φαντασίας αντί για απτά δεδομένα, είναι κάτι που ξεχωρίζει την  ιστοριογραφία του Σλαβομακεδονισμού. Μπορεί να αφήνει πίσω της πολλά διαφορετικά ίχνη και ενδείξεις που κάποιος υποψιασμένος μπορεί εύκολα να εντοπίσει, φτάνει να κάνει μία μικρή έρευνα. Η εμφάνιση κάποιου ή κάποιων από αυτά τα συμπτώματα σε οποιοδήποτε εξεταζόμενο υλικό πιστοποιεί αναμφίβολα ότι πρόκειται περί ψευδοεπιστήμης.
Έτσι λοιπόν η ακραία εθνικιστική εφημερίδα Ζάντρουγκα,  στην οποία  φέρεται ως υπεύθυνη ύλης η Εδεσσαία Ευγενία Νατσουλίδου(σελ 12)  ,  στο τεύχος Μαΐου 2011, παρουσιάζει με περηφάνια ένα άρθρο από άγνωστο σκοπιανό, ο οποίος υποστηρίζει την διαχρονικότητα των Σλαβομακεδόνων της πΓΔΜ στα Βαλκανικά δρώμενα. Αυτό το άρθρο είναι μία τρανή απόδειξη  του Σλαβομακεδονικού ψευδοεπιστημονισμού, το περιεχομένό του πραγματικά είναι το αποτέλεσμα της πλήρης πλύσης εγκεφάλου που έχουν υποστεί-και συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς από το ακροδεξιό καθεστώς Γκρόύεφσκι-  οι Σλαβομακεδόνες όλα αυτά τα χρόνια,  και είναι φανερό  ότι οι ψευδοεπιστήμονες τους  επινοούν σχεδόν καθημερινά νέους τρόπους να κοροϊδεύουν πρώτα τον εαυτό τους, αυτούς που δεν είναι υποψιασμένους και κυρίως αυτούς που δεν έχουν πρόσβαση στις πηγές(βιβλιογραφία και διαδίκτυο).
Φυσικά δεν θα κάτσω να σχολιάσω βήμα-βήμα όλα αυτά τα φληναφήματα του αρθογράφου, αλλά θα επικεντρωθώ μόνο σε ένα σημείο του άρθρου, ώτσε  να αποδείξω σύντομα και απλά το φενακισμό του :

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Η ταύτιση απόψεων του Γκρούεφσκι και της Αυστραλιανής Σκοπιανής διασποράς για την «κατακλυσμική καταγωγή των Σλάβων της ΠΓΔΜ.» !!!

Του Δρ. Ευάγγελου Κωφού
μέσω e-mail

Επισυνάπτω την παράγραφο 64 από την αγγλική έκδοση του κειμένου μου (βλ. βιβλιογραφικά στοιχεία στο τέλος),  που μνημονεύει μια "Μικρή Εγκυκλοπαίδεια της Μακεδονίας"  την οποία εξέδωσαν, μάλλον αρχές της δεκαετίας  1980, Σ/Μακεδόνες της Αυστραλίας, τύπου "Egejski", αλλά όχι μόνο.  Από αυτούς ξεπήδησε το "ανεξαρτοποιητικό" κίνημα με χρήση αρχαιομακεδονικών συμβόλων, μεταξύ των οποίων και του "Ήλιου της Βεργίνας", τον οποίο αργότερα (θέρος 1992) επέβαλαν ως εθνική σημαία του νεοανεξάρτητου κράτους.  Η σχετική σύμπτωση απόψεων και φαντασιώσεων με εκείνες του Gruevski, μετά 1/4 του αιώνα, δεν είναι τυχαία.!!
Ακολουθεί το κείμενο:

Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Σλαβομακεδονισμός, Μακεδονισμός, Μακεδονιανισμός και Ψευδομακεδονισμός.

Είναι η ολοκληρωτική πολιτική ιδεολογία που άρχισε να αναπτύσσεται στα μέσα του 19ου αιώνα και κορυφώνεται στις ημέρες μας,  και η οποία υποστηρίζει ότι μία ομάδα Σλαβόφωνων κατοίκων της Μακεδονίας ή μία Σλαβική εθνοτική ομάδα είναι άμεσα ή έμμεσα φυσικός και πολιτισμικός απόγονος του αρχαίου Ελληνικού φύλου των Μακεδόνων. Η άποψη αυτή παραποιεί και διαστρεβλώνει συστηματικά το κύριο ρεύμα ιστορίας των Βαλκανίων, παρουσιάζοντας γνωστούς ήρωες, αλλά και γεγονότα, ως «Μακεδονικά». Π.χ ιστορικές προσωπικότητες όπως ο Βούλγαρος Σαμουήλ ή ο Σέρβος Στέφανος Ντουσάν, αλλά ακόμα και ο Ηπειρώτης Γεώργιος Καστριώτης, αλλά και η Βουλγαρική ηγεσία του VMRO κατά την περίοδο προ Βαλκανικών πολέμων(η οποία αποδεδειγμένα είχε πλήρη Βουλγαρική συνείδηση), εμφανίζονται ως «Εθνικά Μακεδόνες»!

Σήμερα αυτή η ιδεολογία εκφράζεται από το πολυεθνικό κράτος της πΓΔΜ, αλλά και Σκοπιανούς της διασποράς και η οποία εκφράζεται μέσω δύο απόψεων ή εθνομύθων:




Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Τον όρο «Μακεδονία» θα χρησιμοποιήσει η ΠΓΔΜ στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο

Τα θέματα και οι προτεραιότητες που θα απασχολήσουν το Συμβούλιο της Ευρώπης κατά τη διάρκεια που η ΠΓΔΜ θα ασκεί την προεδρία της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης (το εξάμηνο Μάιος-Νοέμβριος), εξετάσθηκαν κατά τη σημερινή συνάντηση στα Σκόπια μεταξύ του Γ. Γ. του Συμβουλίου της Ευρώπης, Τομπιόρν Γιάγκλαντ και του υπουργού Εξωτερικών της ΠΓΔΜ, Αντόνιο Μιλόσοσκι.

Όπως ανέφερε ο κ. Μιλόσοσκι μετά τη συνάντηση, η χώρα του, στη διάρκεια που θα ασκεί την προεδρία θα χρησιμοποιεί την ονομασία «Μακεδονική Προεδρία 2010» (Macedonian chairmanship 2010).

Ο υπουργός Εξωτερικών της ΠΓΔΜ πρόσθεσε ότι αναμένει πως θα υπάρξουν αντιδράσεις από την πλευρά της Ελλάδας για την χρησιμοποίηση της ονομασίας αυτής από την πλευρά των Σκοπίων.

Ο Γ.Γ. του Συμβουλίου της Ευρώπης ανέφερε ότι ενημερώθηκε για την πρόθεση αυτή της ΠΓΔΜ και πρόσθεσε ότι η εκκρεμότητα της ονομασίας δεν πρέπει να επισκιάσει την Προεδρία της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης που από τον ερχόμενο Μάιο θα αναλάβει η ΠΓΔΜ.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι ως Γ.Γ. του Συμβουλίου της Ευρώπης σέβεται.....

Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Βιβλιοκριτική: History of the (Slav) Macedonian People

Todor Cepreganov (ed.), History of the Macedonian People, Aneta Shukarova -Mitko B. Panov - Dragi Georgiev - Krste Bitkovski - Ivan Katardziev - Vanche Sto-jchev - Novica Veljanovski - Todor Cepreganov (authors), Skopje, Institute of Na­tional History, 2008, pp. 342.

Μετά την πτώση του Ράνκοβιτς (1966), όταν οι ομόσπονδες σοσιαλιστικές γιουγκοσλαβικές δημοκρατίες απέκτησαν έναν σημαντικό βαθμό αυτονομίας, ο Πρόε­δρος της Ένωσης Κομμουνιστών «Μακεδονίας», Κρστε Τσερβενκόφσκυ, εισήγαγε την έννοια του «ετεροχρονισμένου έθνους» για τους Σλαβομακεδόνες. Από την καθυστερημένη κρατική αποκατάσταση των Σλαβομακεδόνων απέρρεε η ανάγκη της ταχείας ανάπτυξης του «μακεδονικού έθνους» το οποίο έπρεπε να αποκτήσει τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου έθνους. Τα πρώτα βήματα ήταν η πραξικοπηματική ανακήρυξη της «Αυτοκέφαλης Ορθόδοξης Μακεδονικής Εκκλησίας» (1967), η ίδρυση της «Μακεδονικής Ακαδημίας Επιστημών και Τεχνών», η έναρξη των ξενόγλωσ­σων προπαγανδιστικών εκπομπών του ραδιοφωνικού σταθμού Σκοπίων (1970), ο οποίος εξέπεμπε δύο φορές την ημέρα και στην ελληνική γλώσσα. Οι εκπομπές του ραδιοφωνικού σταθμού Σκοπίων στην ελληνική σχολίαζαν πάντοτε ζητήματα «μακεδονικού έθνους, μακεδονικής γλώσσας και μακεδονικής μειονότητας», πράγμα το οποίο δηλητηρίαζε τις διμερείς ελληνογιουγκοσλαβικές σχέσεις οι οποίες ούτως ή άλλως είχαν περιέλθει σε στασιμότητα στα πρώτα χρόνια της δικτατορίας των συνταγματαρχών. Αναφερόμενος στις ανθελληνικές εκπομπές του ραδιοφωνικού σταθμού Σκοπίων ο θεωρητικός της δικτατορίας και υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Γε­ώργιος Γεωργαλάς, δήλωσε σε συνέντευξη τύπου στις 17 Μαρτίου:

Αί έκπομπαι ανταί, ώς μετά λύπης μας πρέπει να διαπιστώνωμεν, αποτελούν ένα αγκάθι εις τάς σχέσεις μεταξύ Γιουγκοσλαβίας και Ελλάδας... Επικαλούνται κείμενα τού παρελθόντος αγνώστων συγγραφέων οι όποιοι υποστηρίζουν ότι υπάρ­χει δήθεν Μακεδονικόν θέμα, μακεδονική γλώσσα... Δέν ήμπορούμεν να παραδεχθώμεν ενκόλως ότι ή αποκέντρωσις εις την Γιουγκοσλαβίαν υπό την μορφήν ομό­σπονδων δημοκρατιών επιτρέπει εις τα Σκόπια νά παίζουν αυτόν τον ρόλον. Δέν ήμπορούμεν νά πιστεύσωμεν ότι ή αντονόμησις των μέσων ενημερώσεως εις τήν Γιου­γκοσλαβίαν, οί ραδιοσταθμοί, ή τηλεόρασις και αί εφημερίδες επιτρέπουν εις έναν ραδιοφωνικόν σταθμόν νά ασκή ιδίαν έξωτερικήν πολιτικήν[1].

Η ηγεσία των Σκοπίων διακήρυττε ότι οι σχέσεις της Ελλάδας με τη Γιουγκοσλαβία διέρχονταν τώρα από τα Σκόπια, δηλαδή από την αναγνώριση «μακεδονικής» μειονότητας. Η ομόσπονδη γιουγκοσλαβική κυβέρνηση όμως δεν έθετε την εξέλιξη των.......

Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

Η άλλη άλωση

Γράφει ο Μιχαήλ Χρυσανθόπουλος, καθηγητής ιστορικού, συγγραφέας, δημοσιογράφος SBS Αυστραλίας

13 Απριλίου 1204…
Μήπως ακούγονται ακόμη οι φωνές, οι οιμωγές των σφαζομένων Ρωμαίων της Πόλης από τους λεγόμενους “σταυροφόρους”, που “κατά λάθος” αντί να απελευθερώσουν, όπως διακήρυτταν διαπρυσίως με καυτά κηρύγματα, τα ιερά χώματα του Θεανθρώπου, την Ιερουσαλήμ, “απελευθέρωσαν” εκμεταλλευόμενοι και τα ολέθρια λάθη και πάθη της φυλής, την Κωνσταντινούπολη.

Μήπως η Ε.Ε. της εποχής έτρεφε άσβεστο μίσος για το ανατολικό κομμάτι της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, μη αποδεχόμενη ότι αποτελεί συνέχειά της; Μήπως και τότε δεν ανέχονταν το υψηλότατο πολιτισμό και την ανωτερότητα της Κωνσταντινουπόλεως σε σχέση με τους “εν τη λάσπη κειμένους λαούς της Ευρώπης”;

2010…

Μήπως ζούμε τώρα την συνέχεια του 1204; Η Ε.Ε. του 2010 δεν είναι μήπως της ......

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

Σκόπια: Ο Γκρούεφσκι κτίζει μνημεία... ιστορικής φαντασίας

Σκληρή κριτική της σλαβομακεδονικής αντιπολίτευσης για το "φαραωνικό" σχέδιο "Σκόπια 2014".

Της Αγγελικής Σπανού
Εφημερίδα "Μακεδονία"

Έντονη εσωτερική πολιτική αντιπαράθεση στην ΠΓΔΜ και δυσφορία στην Ε.Ε. προκαλεί το πανάκριβο σχέδιο ανάπλασης και μνημειοθέτησης “Σκόπια 2014”, το οποίο παρουσίασε ο δήμος των Σκοπίων και περιλαμβάνει ανέγερση δημοσίων κτιρίων και εκκλησίας, καθώς και τοποθέτηση μνημείων και αγαλμάτων, μεταξύ των οποίων και αυτό του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην κεντρική πλατεία της πόλης.

Η ανακοίνωση του σχεδίου προκάλεσε την έντονη αντίδραση της σλαβομακεδονικής αντιπολίτευσης, ορισμένων ΜΚΟ, αλλά και των αλβανικών κομμάτων της ΠΓΔΜ. Παράλληλα, πυροδοτήθηκαν εκ νέου σενάρια προκήρυξης πρόωρων βουλευτικών εκλογών εντός του 2010, καθώς το σχέδιο αντιμετωπίζεται από πολλές πλευρές ως.......

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Το "στοίχημα" των Σκοπίων για παγίωση εθνικής συνείδησης


Γράφει ο Μιχαήλ Χρυσανθόπουλος
καθ. Ιστορικού, συγγραφέας, δημοσιογράφος S.BS Αυστραλίας

“Να μη δύσει ο ήλιος από ανατολικά”, είναι ο πηχυαίος τίτλος της εφημερίδας των Σκοπίων “Duevnik” στις 18-11-2009, κατά την επίσκεψη του Nikola Gruevski στη Σόφια και τη συνάντησή του με τον ομόλογό του Bosko Borisov.

Το θέμα, η πλήρης υποστήριξη της Βουλγαρίας στη γειτονική χώρα για την Ε.Ε. και το ΝΑΤΟ, και η άμεση απάντηση της Βουλγαρίας απροκάλυπτα, που δεν αφήνει περιθώρια για λάθος ερμηνείες: “ομογάλακτα έθνη, που θα μπορούν να συμμετέχουν στις κοινές εθνικές γιορτές, με μία γλώσσα και ένα κοινό σκοπό”, ήταν τα ξεκάθαρα λόγια του Βούλγαρου πρωθυπουργού, ο οποίος απλά υπογράμμισε αυτό το οποίο υποστηρίζουμε τόσο καιρό: ότι ο διεκδικητισμός των Σκοπίων είναι .....

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

Σκόπια: Ανούσιος Σχιζοφρενικός Εθνικισμός

Γράφει ο Γιώργος Εχέδωρος
Ανδημοσίευση από το blog "Αρθρα και σκέψεις"

Χωρίς καμιά αμφιβολία η πολιτική εξουσία της πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας κατευθύνει το σλαβομακεδονικό λαό, τα τελευταία χρόνια, μέσα σε μια σχιζοφρενική στενωπό, στην προσπάθειά της να εδραιώσει μια νέα ιστορική ταυτότητα.
Με δονκιχωτική εμμονή, η σκοπιανή ηγεσία, απαρνείται το ιστορικό παρελθόν της και προσπαθεί να πείσει πρώτα από όλους, τον ίδιο το λαό της, πως είναι ο κατεξοχήν κληρονόμος του αρχαίου ελληνικού φύλου των Μακεδόνων.
Στην διαδρομή της ιστορίας είναι ο δεύτερος λαός που

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Ιστορική πηγή του 1908 αποκαλύπτει για το πως παραμυθιάζανε οι Βούλγαροι τα παιδιά στο σχολείο ότι ήσαν απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων.



Από το βιβλίο του Allen Upward με τον τίτλο "The east end of Europe" που εκδόθηκε το 1908. Μιλάει για Βουλγαρικό σχολικό βιβλίο όπου τα παιδιά μαθαίναν μεταξύ άλλων ότι οι Βούλγαροι (στα νότια Βαλκάνια) με την εισβολή των Ελλήνων (κα΄που το 800 π.Χ.) τους έμαθαν με το ζόρι Ελληνικά, αλλά η βάση του πλυθυσμού παράμενε Βουλγαρική. Μάλιστα φημισμένοι Βούλγαροι ήσαν ο Φίλιππος και ο Αλέξανδρος όπου έφτασαν την Βουλγαρική αυοκρατορία μέχρι την Ινδία. Αυτά μάθαιναν στα Βουλγαρικά σχολεία στην Μακεδονία οι Βουλγαρομακεδόνες και έφτιαχναν στο μυαλό τους τα δικά τους ιστορικά γεγονότα και κατέληγαν τελικά στον Σλαβομακεδονισμό.

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Και τουρκικά τοπωνύμια στην υπηρεσία της Σκοπιανής προπαγάνδας

http://www.macedonianhistory.ca/PDF/Macedonian%20village%20names.pdf

Βρηκα την παραπανω ιστοσελιδα απο Σκοπιανο προπαγανδιστικο σάιτ......

Μια απο τις προσφιλεις "καραμελες" της Σκοπιανης προπαγανδας ειναι οτι το Ελληνικο κρατος μετα το 1913 αλλαξε τα "Μακεδονικα" τοπωνυμια σε Ελληνικα......

τι εννοουν οταν λενε "Μακεδονικα"?

....δειτε μονοι σας.....δημιουργησαν μια λιστα απο ονοματα που αλλαξε το Ελληνικο κρατος....η μεγαλη πλειοψηφια των οποιων ειναι...... τουρκια ονοματα, που βαφτιστικαν "Μακεδονικα"

ετσι εχουμε λοιπον ενδεικτικα και μονο για να αντιληφθητε το ποσο συστηματικα διαστρεβλωνουν την πραγματικοτητα

"Μακεδονικο" ............................περιοχη ............................Ελληνικο ονομα

Agova ...................................mahala (Ser)........................ Adelfikon
Arapli ....................................(Solun) ...............................Lehanokipos
Babakjoj............................. (Kukush) ....................................Mesja
Barakli Dzhumaja ................(Ser) .......................................Valteron
Bejlik mahale ................................(Ser) .................................Valtotopi
Biraltzi.......................................... (Kozhany) ..........................Perdikas
Bulamasli ...................................................................................Akakies
Cherkezkjoi ................................(Lerin) ................................Limnohori
Dautli .......................................(Kukush) ...............................Ambelohori
Demir Hisar.......................................... (Ser) ...........................Sidirokastron (Sintiki
DRAMA.................................................................................. DRAMA ??????
Dudular...................................... (Solun) ..................................Djavata
Durbanli .....................................(Kukush) .................................Sinoron
Durdanli .......................................(Kukush) .................................Patohori
Durgutli ............................................................................................Nigdi
Dutli ...................................................................................................Eleon
Egri Dere ..............................................(Drama).......................... Kalitea
Gramos ................................................(Kostur) ................................Gramos ??????
Gulintzi ...........................................(Lerin) ......................................Rodonas
Hadzhi-bejlik ....................................................................................Vironia
Hadzhi-bajramli............................................................................. Teodosia
Hadzhik ..............................................................................................Filiros
Jadzilar ..........................................................................................Ksilokeratia
Jundzhular .........................................................................................Kimina
Kara-bej ................................................................................................Karna
Kara-bunar.........................................( Kukush) .........................Mavroneri
Kara-bunar ..........................................(Solun) ............................Angelofrori
Kara-bunar.........................................(Kozhany) .....................Mavropigi
Kara-Chali............................................(Solun) ......................Mavrodendri
Kara-Chali............................................(Drama) ...................Mavrovatos
Kara-Chali.............................................(Ser) ..........................Kaliroj
Kara-chukali .................................................................................Kardia
KAVALA........................................................................................KAVALA ????????
KOZHANY .....................................................................................KOZANY ?????

...και απο οτι καταλαβατε, οταν δεν υπηρχε ουτε καν τουρκικο τοπωνυμιο βαφτιζουν "Μακεδονικο" το Ελληνικο τοπωνυμιο.....

Φιλικα

Κωστας

Τρίτη 18 Αυγούστου 2009

Σφαλιάρα από τον ΟΗΕ σε ότι αφορά την "Μακεδονική Μειονότητα"στους.......

...εν Ελλάδι υποστηριχτές τους. Όπως γνωρίζεται το διαδίκτυο έχει κατακλεισθεί από τους επικριτές της Ελλάδας(ελληνόφωνους και μη) με την περιβόητη επιτροπή του ΟΗΕ που εξετάζει τον αντιρατσισμό στην Ελλάδα.

Δεν παρατηρήσατε κάτι ?

Ενώ με την περίπτωση της McDougal οι διάφορες ντόπιες ΜΚΟ αλλά και οι Σκοπιανές οργανώσεις όπως η UMD και κόμματα όπως το εθνικιστικό Ουράνιο Τόξο διατυμπάνιζαν ότι ο ΟΗΕ είπε αυτό αλλά και το άλλο....σε αυτήν την
έκθεση έπεσε.......άκρα του τάφου σιωπή.

Γιατί ?

Διαβάστε και θα καταλάβετε......

Η αναφορά(οι θέσεις) της Ελλάδας



Στα πλαίσια των μειονοτήτων , οι αναφορές που κάνoυν ένας πολύ μικρός αριθμός μη κυβερνητικών οργανώσεων στην αποκαλούμενη «Μακεδονική μειονότητα» στην Ελλάδα δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Το γεγονός ότι ένας μικρός αριθμός προσώπων που ζουν στην Βόρεια Ελλάδα, χρησιμοποιεί, πλέον της Ελληνικής, Σλαβικά προφορικά ιδιώματα, δεν αποδεικνύει την ύπαρξη μιας εθνικής μειονότητας. Περαιτέρω, η χρήση του όρου «Μακεδονική» για να περιγραφεί η αποκαλούμενη μειονότητα, σφετερίζεται το όνομα και την εθνική και πολιτιστική ταυτότητα περίπου δυόμισι εκατομμυρίων Ελλήνων, οι οποίοι αυτοπροσδιορίζονται για πολλούς αιώνες ως Μακεδόνες στο ίδιο γεωγραφικό και πολιτισμικό πλαίσιο και γι' αυτό δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.
Παρουσίαση της Έκθεσης(της επιτροπής του ΟΗΕ)



Επ’αυτού, οι ισχυρισμοί ότι η Ελλάδα δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη μιας εθνικής γλωσσικής μειονότητας με το όνομα «Μακεδονική» είναι εντελώς αβάσιμοι και αποτελούν απειλή για τη δημιουργία πιθανής έντασης ως προς τις υπάρχουσες ταυτότητες στην περιοχή, καθώς και σοβαρή σύγχυση για το όνομα, καθώς χρησιμοποιείται από εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες Μακεδόνες που ζουν στο βόρειο μέρος της χώρας, είπε η κ. Τελαλιάν. Επίσης, η μη αναγνώριση αριθμητικά μικρών ομάδων ως εθνική μειονότητα δεν αποτελεί διακριτική μεταχείριση.
Προφορικές ερωτήσεις του Εισηγητή και των Ειδικών(της επιτροπής του ΟΗΕ)



Ο JOSE LINDGREN ALVES, ο Εμπειρογνώμονας της Επιτροπής που εκτελεί χρέη Εισηγητή στην Έκθεση για την Ελλάδα, είπε ότι δεν μπορεί να συμφωνήσει περισσότερο με την απάντηση της Ελλάδας στην ερώτησή του γιατί δεν έχει κυρώσει η Ελλάδα την Σύμβαση - Πλαίσιο του Συμβουλίου της Ευρώπης για την προστασία των Εθνικών Μειονοτήτων, ενώ την υπέγραψε το 1997. Στην απάντησή της η Ελλάδα είπε ότι η πολυσυλλεκτικότητα των νομικών και κοινωνικοπολιτικών περιστάσεων και οι ιστορικές παραδόσεις που επικρατούν σε κάθε χώρα επιβάλουν την κατά περίπτωση προσέγγιση και όχι την «μία λύση για όλα» (σε ότι αφορά την) αντιμετώπιση εννοιών και πρακτικών λύσεων. Εάν αυτό ισχύει για την Ευρώπη, σίγουρα ισχύει για όλο τον κόσμο.

Ερχόμενος στο ερώτημα αυτών που επιμένουν για μια Σλαβική Μακεδονική μειονότητα, ο κ. Lindgren Alves είπε ότι το πιο σημαντικό είναι να διασφαλιστούν τα ανθρώπινα δικαιώματα γενικώς, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης της διαλέκτου ή μητρικής γλώσσας τους, όπως για κάθε άλλη ομάδα. Η μη αναγνώριση της ομάδας ως μειονότητας δεν αποκλείει μια τέτοια ομάδα από την απόλαυση των δικαιωμάτων της. Έχει δείξει ενδιαφέρον για το ότι ακόμη κι ένα πολιτικό κόμμα που προωθεί τα αιτήματα των Σλάβων Μακεδόνων έχει γίνει αποδεκτό και συμμετέχει ελεύθερα στις κοινοβουλευτικές εκλογές.

Ένας Εμπειρογνώμονας παρατήρησε ότι η ομάδα που μιλάει την Σλαβική γλώσσα στην χώρα, δεν χρειάζεται να θεωρούνται Μακεδόνες, εάν αυτό οδηγεί σε σύγχυση για το όνομα, αλλά και πάλι χρησιμοποιούν μια Σλάβικη γλώσσα, την οποία δεν εφηύραν και πρέπει να έχουν το δικαίωμα να την χρησιμοποιούν. Επίσης, τα πολιτικά κόμματα δεν πρέπει να διαχωρίζονται με βάση τις εθνότητες, καθώς αυτό θα μπορούσε να θίξει την ενότητα του Κράτους. Περαιτέρω, κατά τη γνώμη του ήταν πιο σημαντικό να μάθουμε εάν μια μειονότητα έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τη γλώσσα της παρά εάν έχει το δικαίωμα να ιδρύσει πολιτικό κόμμα.
Απαντήσεις της (Ελληνικής) Αντιπροσωπείας στις Προφορικές Ερωτήσεις(μελών της επιτροπής του ΟΗΕ και εμπειρογνωμόνων)



Για τους αποκαλούμενους Σλάβους «Μακεδόνες» η αντιπροσωπεία είπε ότι η περίπτωση αυτή δεν αφορά τον αυτοπροσδιορισμό, καθώς αυτή η ομάδα δεν βασίζει τον καθορισμό της σε αντικειμενικά κριτήρια. Το προσδιοριστικό «Σλάβος» δεν χρησιμοποιείται. Το μόνο προσδιοριστικό που χρησιμοποιείται από αυτή την κοινότητα είναι το «Μακεδονικός». Το πρόβλημα είναι ότι ο όρος «Μακεδόνας» χρησιμοποιείται ήδη από χιλιάδες ανθρώπους στην Ελλάδα. Μέχρι πρόσφατα αυτή η ομάδα των «Σλάβων Μακεδόνων» ήταν εντελώς άγνωστη, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε όλη την περιοχή των Βαλκανίων.
Η αντιπροσωπεία είπε ότι οι «Σλάβοι Μακεδόνες» δεν αποτρέπονται πάντως από το να μιλούν το γλωσσικό τους ιδίωμα ή από το να δηλώνουν ότι είναι μέλη μιας συγκεκριμένης ομάδας. Το γεγονός ότι το Ελληνικό Κράτος δεν τους έχει αναγνωρίσει επίσημα δεν σημαίνει ότι αυτή η κοινότητα δεν απολαμβάνει πλήρως τα δικαιώματά της και ότι τα μέλη της δεν γίνονται πλήρως σεβαστά από το Ελληνικό Κράτος. H αντιπροσωπεία υπογράμμισε ότι υπάρχει η μεγαλοπρέπεια του ονόματος των Ελλήνων Μακεδόνων και είπε ότι η Ελλάδα δεν έχει ακόμη πάρει απάντηση εάν το Κράτος δεν πρέπει να σέβεται την πολιτιστική και ιστορική κληρονομιά των Ελλήνων Μακεδόνων. Αυτό δεν έχει σχέση με την άρνηση της ύπαρξης μιας μειονοτικής ομάδας, αλλά με την άρνηση ενός ονόματος το οποίο ήδη υπήρχε εδώ και πολύ καιρό.
Περαιτέρω προφορικές ερωτήσεις από τους Εμπειρογνώμονες



Ο Jose Lindgren Alves, ο Εμπειρογνώμονας της Επιτροπής που ήταν Εισηγητής για την έκθεση της Ελλάδας , είπε ότι για το ζήτημα των λεγόμενων «Σλάβων Μακεδόνων», δεν ήξερε ότι αρνούνται τη Σλαβική καταγωγή τους, μολονότι ο ίδιος ήταν πρεσβευτής στην Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας. Αναρωτιέται εάν θα μπορούσε να αλλάξει κάτι εάν αυτή η κοινότητα αναγνώριζε τον «Σλαβομακεδονικό» πολιτισμό της.
Απαντήσεις από την (Ελληνική) αντιπροσωπεία



Απαντώντας στην ερώτηση, η αντιπροσωπεία είπε ότι δεν είναι σε θέση να απαντήσουν σε υποθετικά ερωτήματα. Πρόσφατα, η Ελλάδα είπε ότι οι «Σλάβοι Μακεδόνες» θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν ένα προσδιοριστικό για τον καθορισμό της καταγωγής τους. Για ποιο λόγο χρησιμοποιούν σταθερά το όνομα «Μακεδόνες», το οποίο ήδη προσδιορίζει 2,5 εκατομμύρια Μακεδόνες με την πολιτιστική έννοια? Ακόμη και οι πρώην ηγέτες της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας έχουν παραδεχθεί τη σλαβική καταγωγή τους. Το ζήτημα αυτό έχει δημιουργηθεί μόνον τα τελευταία χρόνια. Όλοι στα Βαλκάνια γνωρίζουν πολύ καλά τις μειονότητες που βρίσκονται στα Βαλκάνια, καθώς το θέμα των μειονοτήτων στα Βαλκάνια έχει δημιουργήσει πολλές εντάσεις στην περιοχή. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ακούσαμε για «Μακεδονική» ομάδα στην περιοχή. Είναι ένα ζήτημα αξιοπρέπειας του ονόματος «Μακεδόνας».

Η διαφορά δημιούργησε ένταση με την Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας και ακόμη και το Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών είπε ότι υπάρχει διαφορά στο όνομα. Αυτή η κατάσταση πρέπει να επιλυθεί. Με το Ψήφισμα 1845 του Συμβουλίου Ασφαλείας, το Συμβούλιο ζήτησε από τα δύο μέρη να διευθετήσουν το ζήτημα υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών.

Αυτό με σαφήνεια έδειξε ότι το ζήτημα του ονόματος είχε πολλές ιστορικές και πολιτικές επιπτώσεις. Δεν ήταν ένα θέμα ειδικής άρνησης, αλλά ο κίνδυνος της δημιουργίας έντασης μεταξύ των ταυτοτήτων στα Βαλκάνια.
Καταρχήν δεν μπορώ να μην πω ένα μεγάλο μπράβο στην Ελληνική αντιπροσωπεία που επιτέλους έδειξαν και προπάντως εξήγησαν στον κόσμο ότι οι Σκοπιανοί θέλουν να σφετεριστούν το όνομα μη αποδεχόμενοι το "Σλαβικό πολιτισμό τους". Είναι γνωστό πως αποφεύγουν την έννοια της πολιτιστικής ταυτότητας όπου είναι ταυτόσημη με την εθνική. Η πολιτιστική ταυτότητα είναι ένα στοιχείο σύνθετο και πολυ-επίπεδο.
Για τον Ευρωπαίο πολίτη συνήθως αποτελείται από τα εξής επίπεδα:


  • το ευρύτερο ευρωπαϊκό που σχετίζεται με την κοινή ιστορία, κληρονομιά ή/και αξίες
  • το εθνικό επίπεδο που οριοθετείται από τα πλαίσια της χώρας μέλους, από τις διοικητικές δομές και τους θεσμούς, τις πολιτικές, τη γλώσσα/ες, τη λογοτεχνία και τα επιτεύγματα
  • το περιφερειακό επίπεδο το οποίο εκφράζεται μέσα από τις παραδόσεις, τη θρησκεία, τη γλώσσα ή τη γεωγραφική ιδιαιτερότητα. Κάποιες φορές η περιφερειακή αυτή διάσταση υπερβαίνει τα εθνικά σύνορα.

Για τους Σλαβομακεδονιστές αλλά και για τους εν Ελλάδι υποστηριχτές τους δεν ισχύουν τα παραπάνω μιας και ο μοναδικός Μακεδόνας είναι αυτός της FYROM άρα δεν υπάρχει άλλη και διαφορετική πολιτιστική ταυτότητα. Ο Μακεδονισμός των Σκοπίων τρέφεται από την στρεβλή τους πολτιστική ταυτότητα. Η εθνική ταυτότητα και το εθνικό συναίσθημα πολλές φορές είναι τόσο ισχυρά που απειλούν να κλονίζουν τα πολυεθνικά κράτη. Παρά τις αφελείς δοξασίες των πάσης φύσεως διεθνιστών, η αξία του Έθνους, της ιστορικής συνείδησης, της πολιτιστικής ταυτότητας παραμένουν οι ισχυρότεροι παράγοντες των διεθνών σχέσεων αλλά και της συνοχής ενός κράτους.

Τα Σκόπια δεν την έχουν αυτήν την συνοχή και το ξέρουν. Ξέρουν τις αδυναμίες τους και τις κρύβουν με επιτυχία. Η αλλαγή του Συντάγματος είναι και ο μόνος τρόπος για να υποχρεωθούν οι Σλαβομακεδόνες να κάνουν το δικό τους ιστορικό συμβιβασμό. Να εγκαταλείψουν το φαντασιακό ε­πεκτατισμό τους, που τροφοδοτεί το κρατικό τους ιδεολό­γημα περί "Μακεδονισμού". Με άλλα λόγια, είναι ο μόνος τρόπος να φύγουν τα αγκάθια και οι διμερείς σχέσεις να τε­θούν σε νέα, αμοιβαίως δημιουργική βάση. Όσο ο Καρα­μανλής δηλώνει ότι η σύνθετη ονομασία θα είναι για όλες τις χρήσεις και δεν θέτει ως όρο την τροποποίηση του Συ­ντάγματος, αντιφάσκει με τον εαυτό του.

Ο ΠΥΡΗΝΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ­ΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΜΟΝΟΠΩ­ΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟ­ΝΕΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗ­ΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΥΠΟΘΗΚΩΝ ΣΤΟ ΣΥ­ΝΟΛΟ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ. Ακόμα και εάν αποδεχθούν για το κράτος τη σύνθετη ονομασία που θα προτείνουν οι Έλλη­νες, το ιδεολόγημα του μακεδονισμού δεν θα ακυρωθεί, θα ακυρωθεί μόνο εάν ταυτοχρό­νως αλλάξει και το όνομα της κυρίαρχης εθνότητας/γλώσσας. Ο όρος «μακεδόνικη» δη­λώνει το Όλον, και γι' αυτό εί­ναι απαράδεκτος. Την πραγ­ματικότητα αντανακλά ένας εθνογεωγραφικός προσδιορι­σμός (όπως σλαβομακεδονι­κή), που δηλώνει ότι πρόκειται για Μέρος.

UPDATE 21-8-2009(09:23)

Επειδή έφτασαν στα αυτιά μου κάποια περίεργα πράματα σε ότι αφορά το παραπάνω ποστ θα ήθελα να διευκρινήσω κάποια πράματα:

  • Τα παραπάνω αποτελούν μέρος της εξέτασης της έκθεσης της επιτροπής του ΟΗΕ και είναι αναρτημένα σαν δελτίου Τύπου στο σαιτ του ΟΗΕ. Σχετικό λινκ έχω βάλει από την πρώτη στιγμή.
  • Δεν είναι η τελική έκθεση αλλά συνομιλίες της Ελληνικής αντιπροσωπείας με τους ξένους. Ο λόγος που το έβαλα είναι δείξω ότι για πρώτη φορά η Ελλάδα δείχνει στους έξω το θέμα της πολιτιστικής ταυτότητας, τόσο της δικιάς μας αλλά κυρίως και της απόκρυψης από τους Σκοπιανούς της Σλαβικής τους. Για αυτό και η έκπληξη του Βραζιλιάνου Εισηγητή αλλά και οι αρχικές ακραίες αντιδράσεις των ανά το δυαδύκτιο υποστηρικτών της αποκαλούμενης για αυτούς " Μακεδονικής" μειονότητας.
  • Χαρακτηριστικό παραμένει ότι ουδείς δεν έδωσε δημοσιότητα στα σημεία που έβαλα μέχρι την δημοσίευση του παρόντος.
  • Σε ότι αφορά την μετάφραση ο καθένας μπρορεί να την συγκρίνει με αυτήν που κυκλοφορεί σε άλλο μπλογκ και να δει τις διαφορές που υπάρχουν. Ειδικά σε θέματα ορολογίας η διαφορά είναι μεγάλη.
  • Το θέμα το γνωρίζω εδώ 45 μέρες, ενώ στην δημοσιότητα το έβγαλαν οι Σκοπιανοί πριν 25 μέρες μέσω του ακροδεξιού σαιτ maknews( w w w.maknews.com/forum/human-rights-archive/mhrmi-amhrc-un-to-review-greece-s-human-rights-record-t16136.html) το οποίο ανέρτησε ανακοίνωση της γνωστής Σκοπιανής ΜΚΟ και σπόνσορας ενός από της Ελληνικής ΜΚΟ.
  • Τις τελικές εισηγήσεις της η επιτροπή θα τις καταθέσει μέχρι την 28-8-2009.

Αντιλμβάνομαι ότι υπάρχει πανικός σε ότι αφορά την ανάρτηση αυτού του νήματος στους γνωστούς κύκλους αλλά πάνω από όλα προηγείται η ενημέρωση του κόσμου.

Κυριακή 9 Αυγούστου 2009

«Πόλεμος» Bουλγάρων με τα Σκόπια

«Κόκκινο πανί» έγινε για τα Σκόπια ο νέος υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου και υπεύθυνος για τους Βούλγαρους της Διασποράς Μπόζινταρ Ντιμιτρόφ, ο οποίος θεωρείται από τους μεγαλύτερους πολέμιους του «μακεδονισμού» της ΠΓΔΜ. Ο Ντιμιτρόφ υπήρξε μέχρι πρόσφατα διευθυντής του Εθνικού Μουσείου Ιστορίας της Βουλγαρίας στη Σόφια και είναι ο συγγραφέας του βιβλίου με τίτλο «Τα Δέκα Ψέματα του Μακεδονισμού», το οποίο αναφέρεται στις ιστορικές αναλήθειες που προβάλλει η ΠΓΔΜ.

Τα Σκόπια αντιμετώπισαν με εμφανή σκεπτικισμό την πρόσφατη εκλογή του νέου συντηρητικού πρωθυπουργού της Βουλγαρίας Μπόικο Μπορίσοφ. Η Βουλγαρία ήταν η πρώτη χώρα που αναγνώρισε επίσημα την ΠΓΔΜ με το όνομα «Μακεδονία» το 1991, αλλά αρνείται μέχρι σήμερα να αναγνωρίσει «μακεδονικό έθνος» και «μακεδονική γλώσσα», υποστηρίζοντας ότι οι Σλαβομακεδόνες και η γλώσσα τους είναι υποσύνολα του βουλγαρικού έθνους και της βουλγαρικής γλώσσας.

Η επιλογή του Μπ. Μπορίσοφ να υπουργοποιήσει τον ιστορικό Μπ. Ντιμιτρόφ αλλά και να του προσφέρει προσωπική στήριξη όταν κατηγορήθηκε πως είχε σχέσεις με τις μυστικές υπηρεσίες της χώρας την περίοδο του κομμουνισμού σχολιάστηκε από τους γείτονές του: «Δεν έχει την πρόθεση να ελαφρύνει την ένταση μεταξύ των δύο χωρών» έγραψε η εφημερίδα των Σκοπίων «Ουτρίνσκι Βέσνικ».

Η εφημερίδα χαρακτηρίζει στο άρθρο της τον Μπ. Ντιμιτρόφ ως έναν από τους «μεγαλύτερους κατήγορους του μακεδονικού έθνους». Αλλη σκοπιανή εφημερίδα, η «Βρέμιε», χρησιμοποίησε βαρύτατους χαρακτηρισμούς, γράφοντας ότι η υπουργοποίηση Ντιμιτρόφ ανέστησε τον βουλγαρικό φασισμό.

Μέσα σ’ αυτό το κλίμα έντονης καχυποψίας από τα Σκόπια και με προδιαγεγραμμένη για πολλούς την αλλαγή στάσης της Σόφιας απέναντι στην ΠΓΔΜ, μετά την εκλογή του Μπορίσοφ, η πρώτη κρίση στις σχέσεις Σόφιας-Σκοπίων εκδηλώθηκε σε χρόνο-ρεκόρ και σε λιγότερο από μία εβδομάδα από την ορκωμοσία της νέας βουλγαρικής κυβέρνησης.

H 23χρονη Σπάρσκα Μίτρεβα, από την περιοχή της Γευγελής κοντά στα σύνορα της ΠΓΔΜ με την Ελλάδα, η οποία έχει βουλγαρική υπηκοότητα και διαβατήριο καταδικάσθηκε σε τρίμηνη φυλάκιση και κλείσθηκε στη φυλακή για διαφορά που είχε με τον σύζυγό της, με τον οποίο είναι σε διάσταση. Η κατηγορία ήταν ότι εμπόδιζε τον τελευταίο να βλέπει το μόλις 2 χρόνων παιδί τους, το οποίο οι αρχές αποφάσισαν να φιλοξενηθεί σε ίδρυμα. Η καταδίκη και ο εγκλεισμός στη φυλακή της Μίτρεβα για μια ενδοοικογενειακή διαφορά θεωρήθηκε ως μεθόδευση των αρχών της ΠΓΔΜ επειδή η 23χρονη, αν και πολίτης της ΠΓΔΜ, έχει πάρει τη βουλγαρική υπηκοότητα. Κάτι που έχει γίνει από δεκάδες χιλιάδες πολίτες της ΠΓΔΜ τα τελευταία χρόνια, ενισχύοντας έτσι τα επιχειρήματα των Βουλγάρων περί βουλγαρικής προέλευσης των σλαβόφωνων κατοίκων της ΠΓΔΜ. Το θέμα πολύ γρήγορα οδήγησε σε ανοικτή αντιπαράθεση των δύο χωρών.

«Πρέπει να μάθουν να σέβονται τους κανόνες της EE»

Ενδεικτικο του κλίματος που επικρατεί είναι ότι την περασμένη Τρίτη κλήθηκε στο βουλγαρικό ΥΠΕΞ η επιτετραμμένη της ΠΓΔΜ και της υποβλήθηκε διάβημα διαμαρτυρίας. Για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια το υπουργείο Εξωτερικών της Βουλγαρίας έσπευσε με έντονο τρόπο να βάλει τη νέα του ατζέντα σχετικά με την ΠΓΔΜ.

«Βούλγαροι πολίτες ή "Μακεδόνες" πολίτες με βουλγαρική συνείδηση υφίστανται διοικητικές, αστυνομικές και άλλες πιέσεις, λόγω της συνείδησής τους» αναφέρονταν στο διάβημα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ενώ διατυπωνόταν η προειδοποίηση πως η στάση της Βουλγαρίας για την ενταξιακή πορεία της ΠΓΔΜ στην Ε.Ε. θα εξαρτηθεί από την πρακτική της τελευταίας στα παραπάνω ζητήματα.

Η θέση αυτή, που ποτέ δεν είχε διατυπωθεί ανοικτά με τόσο έντονο τρόπο από τη Σόφια, προκάλεσε προβληματισμό στα Σκόπια, ενώ το θέμα έγινε πρώτο με καθυστέρηση μίας μέρας σε αρκετές εφημερίδες. «Η Βουλγαρία απειλεί να μπλοκάρει την ένταξή μας στην Ε.Ε.» έγραψαν στο πρώτο θέμα τους οι εφημερίδες «Βρέμιε» και «Βέτσερ», ενώ ανάλογα ήταν τα δημοσιεύματα στις πρώτες σελίδες και των άλλων εφημερίδων.

Το υπουργείο Εξωτερικών της ΠΓΔΜ, που φάνηκε να αιφνιδιάζεται από τις εξελίξεις, επιχείρησε να υποβαθμίσει το θέμα. Αντίθετα, ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών της Βουλγαρίας έσπευσε να δηλώσει με νόημα ότι η νέα κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να υπερασπιστεί και να υποστηρίξει τους πολίτες που έχουν βουλγαρική συνείδηση και ζουν στο εξωτερικό, ενώ για τα Σκόπια είπε πως «είναι καλύτερα να τους μάθουμε να σέβονται τις απαιτήσεις και τους κανόνες της Ε.Ε.».

Την ίδια ώρα Βούλγαροι ευρωβουλευτές δήλωσαν ότι θα φέρουν το θέμα καταγγέλλοντας τη συμπεριφορά της ΠΓΔΜ στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο.

Οι πολίτες της ΠΓΔΜ που έχουν πάρει τα τελευταία χρόνια βουλγαρικά διαβατήρια και βουλγαρική υπηκοότητα έχουν ξεπεράσει τις 32.000, ενώ οι αιτήσεις ξεπερνούν τις 50.000. Η νέα κυβέρνηση έχει υποσχεθεί ότι θα απλοποιήσει τις διαδικασίες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η πόλη Ντέλτσεβο στο ανατολικό μέρος της ΠΓΔΜ, όπου το ένα τρίτο των κατοίκων έχει πάρει ήδη βουλγαρικά διαβατήρια και πολλοί κάτοικοι κυκλοφορούν με αυτοκίνητα που φέρουν βουλγαρικές πινακίδες.

MΠOZINTAP NTIMITPOΦ
Δίνει 1 εκ. € αν του φέρουν έστω και ένα ιστορικό έγγραφο


Τον περασμένο Νοέμβριο η ενέργεια του Βουλγαρικού Πολιτιστικού Πληροφοριακού Κέντρου στα Σκόπια να παρουσιάσει σε εκδήλωση και να μοιράσει ένα βιβλίο με τον τίτλο «Τα δέκα ψέματα του Μακεδονισμού» προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, ενώ πολλά ΜΜΕ έκαναν λόγο για βουλγαρική προβοκάτσια.

Τα στοιχείαΣυγγραφέας του βιβλίου, στο οποίο φιλοξενούνται άρθρα Βούλγαρων, Σέρβων και άλλων επιστημόνων καθώς και ντοκουμέντα από διάφορες βαλκανικές χώρες, που αμφισβητούν τη λεγόμενη «μακεδονική» ταυτότητα και αρνούνται την ύπαρξη «μακεδονικού έθνους» ως διαφορετικού από το βουλγαρικό, είναι ο σημερινός υπουργός άνευ Χαρτοφυλακίου Μπ. Ντιμιτρόφ. Ο καθηγητής της Ιστορίας στο πανεπιστήμιο του Κλήμεντος της Οχρίδας στη Σόφια χαρακτηρίζεται από τους Σκοπιανούς ως ο μέγας πολέμιος του «μακεδονισμού» της χώρας τους και είναι αυτός που είχε προσφέρει στους ιστορικούς της ΠΓΔΜ το ποσό του 1 εκατομμυρίου ευρώ αν του έφερναν έστω ένα έγγραφο που να αποδεικνύει την ύπαρξη μακεδονικού κράτους ή έθνους την περίοδο του Μεσαίωνα.

«Τα ιστορικά στοιχεία μάς λένε ότι το «μακεδονικό έθνος» δημιουργήθηκε τεχνητά από τους κομμουνιστές το 1944. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος που θα μπορούσε να αναχθεί στον Μέγα Αλέξανδρο, όπως ισχυρίζονται οι ιστορικοί της χώρας. Δεν μπορώ να απαγορεύσω σε κανέναν να αισθάνεται ‘Μακεδόνας’, διότι αυτό είναι δικαίωμα προσωπικής επιλογής, αλλά η Ιστορία μάς λέει κάτι άλλο» δηλώνει ο Μπ. Ντιμιτρόφ.

Κατά την παρουσίαση των προγραμματικών δηλώσεων της νέας κυβέρνησης ο Μπ. Ντιμιτρόφ τόνισε πως η νέα κυβέρνηση θα φροντίσει για τους Βούλγαρους στην ΠΓΔΜ, ανάμεσα στα άλλα με την εκτύπωση βιβλίων και εφημερίδων, την παροχή υποτροφιών σε φοιτητές κ.ά. Μετά την υπόθεση της Μίτρεβα φέρεται να δήλωσε ότι ένας από τους τρεις λόγους που η Βουλγαρία μπορεί να αποσύρει τη στήριξη της ΠΓΔΜ για ένταξη στην Ε.Ε. είναι η συμπεριφορά της στους Βούλγαρους που κατοικούν σ’ αυτή.

Η Αθήνα παρακολουθεί, αλλά κρατά αποστάσεις

Με ενδιαφέρον αλλά από απόσταση παρακολουθεί η Αθήνα την αντιπαράθεση μεταξύ των Σκοπίων και της Σόφιας, που έρχεται να επιβεβαιώσει τα αδιέξοδα στα οποία μπορούν να οδηγήσουν οι τυφλοί εθνικισμοί.

Η επιδίωξη της σκοπιανής πλευράς να δημιουργήσει τεχνητή «μακεδονική» ταυτότητα με σαφή, έστω και συμβολική, παραπομπή στο ενιαίο του γεωγραφικού χώρου της Μακεδονίας δεν στρέφεται μόνον εναντίον της Ελλάδας αλλά και εναντίον της Βουλγαρίας, η οποία δεν αναγνωρίζει «μακεδονική» ταυτότητα.

Η κυβερνητική αλλαγή στη Βουλγαρία που ανέδειξε δυνάμεις που φλερτάρουν με τον βουλγαρικό εθνικισμό, ήρθε σε δύσκολη για τη σκοπιανή ηγεσία συγκυρία.

Για τα Σκόπια, η αντιπαράθεση με τη Βουλγαρία δεν είναι η καλύτερη εξέλιξη καθώς ξαφνικά διαπιστώνουν ότι από τα ανατολικά σύνορα υπάρχει υπαρκτή βουλγαρική απειλή, από τα δυτικά διατηρείται πάντα ζωντανός ο αλβανικός μεγαλοϊδεατισμός, ενώ και στον Βορρά υπάρχει το απειλητικό αλβανικό ριζοσπαστικοποιημένο στοιχείο της Νότιας Σερβίας.

Σε αυτό το ρευστό σκηνικό, μια λογική ηγεσία στα Σκόπια θα στρεφόταν προς την Ελλάδα ως το μοναδικό στήριγμα της σταθερότητας και ακεραιότητας της χώρας. Αλλά η παρέα του κ. Γκρούεφσκι δεν φαίνεται να ανήκει σε αυτήν την κατηγορία ηγεσιών.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΕΛΙΔΗΣ
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=5200820

Σάββατο 11 Ιουλίου 2009

Vasil Ilyov: Οι Έλληνες Δανείστηκαν Τις Λέξεις ‘ΚΟΣΜΟΣ’ και ‘ΙΣΤΟΡΙΑ’ Από Εμάς

Η διανόηση στη σύγχρονη Σκλαβουνία

Βασιλάκη, από τα αριστερά προς τα δεξιά διαβάζεται αυτή!


Αναδημοσίευση από το blog του "Άρθρα και Σκέψεις"

Στα ...πρωτο-παλιο-σκοπιανά (γλώσσα των προγόνων των σημερινών Σκοπιανών που έζησαν το 800.000 π.Χ. στη χώρα που λεγότανε Σκοπιανολάντ (Skopjeland) η λέξη ‘κόπ’ σημαίνει ‘άνω’ και η λέξη ‘ροι’ κοιτάζω, θωρώ. Δηλαδή η σύνθετη λέξη κόπ-ροι σημαίνει 'κοιτώ άνω'. Αυτή ήταν μια εξελιγμένη μορφή ανθρώπων που δημιούργησαν μια κάστα που ευρέως είναι γνωστοί ως ‘κοπριά’.



Φωτο: Vasil Ilyov




Αυτή η ανθρωπολογική ομάδα της ‘κοπριάς’ πίστευε σε μια θεότητα που ζούσε στη σκιά των δώδεκα θεών του Ολύμπου. Ο θεός αυτός λεγότανε Ηλιθιόφσκι και οι απόγονοι αυτού έφεραν το όνομα Ιλίθοφ. Αυτή δημιούργησαν την πρώτη γλώσσα του κόσμου, αυτοί δημιούργησαν τον πρώτο πολιτισμό στον πλανήτη γη.
Οι Έλληνες ήρθαν πολύ αργότερα στο προσκήνιο που έκλεψαν τα πάντα από τους πρωτο-παλαιο-σκοπιανούς, τη γνωστή ομάδα της ‘κοπριάς’.
Αυτοί, λοιπόν, οι φάρα των Ελλήνων είχε μια έφεση προς την κλοπή και την ιδιοποίηση κατόπιν των κλοπιμαίων. Έτσι ‘δανείστηκαν΄’ από τους αρχέγονους ‘παλιοσκοπιανούς κοπρίτες’ το όνομα, την ιστορία, τον πολιτισμό τους.
Αλλά ας ακούσουμε έναν απόγονο αυτών που φέρει το όνομα Ιλίοφ, Βασίλ Ηλίοφ. Αυτός ο σπουδαίος απόγονος της αθρωπολογικής ομάδας της ‘κοπριάς’ λέει τα εξής στην ιστοσελίδα του.
« Ο μακεδονικός λαός και η μακεδονική επιστήμη που συνιστούν το μακεδονικό πολιτισμό, εκτός από το παλαιότερο φωνητικό αλφάβητο και πολλών άλλων επιτευγμάτων έχουν προσφέρει στην ανθρωπότητα δύο θεμελιώδεις έννοιες: Κόσμος και Ιστορία..
Δηλαδή, αυτές τις λέξεις οι Έλληνες τις δανείστηκαν από τους Μακεδόνες, τις χρησιμοποίησαν και τις χρησιμοποιούν, υποστηρίζουν μάλιστα πως είναι από τη γλωσσική παραγωγή τους, χωρίς όμως να μπορούν να δώσουν μια επαρκή ετυμολογική ερμηνεία.(σ.σ.οι Έλληνες, δηλαδή, δεν μπορούν να δώσουν…)
Στην πραγματικότητα, όμως, τι είναι οι έννοιες ΚΟΣΜΟΣ και η ΙΣΤΟΡΙΑ, ποια είναι η ουσιαστική σημασία τους;»
Ο Βασίλ Ηλίθοφ, αυτός ο μεγάλος επιστήμονας των Σκοπίων, γνωστός ‘κόπρος’, συνεπικουρούμενος από τους ομοϊδεάτες του της γνωστής ‘ομάδας της κοπριάς’ δεν διστάζει να μας κατατοπίσει,επιτέλους (!) τι στο διάολο σημαίνει η λέξη ΚΟΣΜΟΣ. Ας τον ακούσουμε για να μάθουμε τι θα πει η λέξη που χρησιμοποιούμε και δεν έχει καμιά σχέση με το ’κόσμημα’, το ρήμα ’κοσμέω-ώ’ που θα πει ‘θέτω σε αρμονία’ κλπ. Έτσι μας πληροφορεί, εμάς τους κλεπταποδόχους ο Ηλίθοφ:

«Η βάση του ουσιαστικού ‘Κόσμος’, στην αρχαία μακεδονική γλώσσα (μπα, υπήρχε και τέτοια;) διαμορφώνεται από το επίθετο ΚΟΣ που θα πει ‘περιστρεφόμενος’ και το ουσιαστικό ΜΟS που είναι η γέφυρα. Δηλαδή ΚΟΣΜΟΣ είναι μια ‘περιστρεφόμενη γέφυρα’.»
Κουφαθήκατε;
Όχι, ακόμη; Καλά!
Συνεχίζει ο Ηλίθοφ:
« Γι’ αυτό οι αρχαίοι Μακεδόνες αστρονόμοι (βρε, πες και ένα όνομα!) με το όνομα αυτό (κόσμος) ονόμασαν ένα άθροισμα, ένα σύνολο, αστέρων στο γαλαξία καθώς έβλεπαν από τη γη να περιτυλίγεται σαν μια κεκλιμένη γέφυρα ή μπορεί με το όνομα αυτό να αποκαλούσαν την τέταρτη διάσταση του γαλαξία ή του κοσμικού διαστήματος μας. Ακριβώς, δηλαδή, όπως οι σύγχρονοι αστρονόμοι ονόμασαν τα σφαιροειδή σμήνη του σπειροειδούς γαλαξία NGC 4594, ως ‘σομπρέρο’ γαλαξιών M1O4, επειδή τα σφαιροειδή σμήνη έμοιαζαν με το ισπανικό ή λατινοαμερικάνικο σομπρέρο.»
Αυτά λοιπόν θα πει η λέξη ΚΟΣΜΟΣ, μια γέφυρα που γυρίζει. Εκείνο που πρέπει να προσέξει ο Ηλίθοφ είναι μην τον χτυπήσει αυτή γέφυρα καθώς γυρίζει, σαν χαζή, γύρω από τα Σκόπια.
Κάντε λίγη υπομονή!
Τώρα ερχόμαστε στη λέξη ΙΣΤΟΡΙΑ.
Ο Σκοπιανός, λοιπόν, ...‘επιστήμονας’ που καθώς λένε δεν έπαθε, ακόμη, μαλάκυνση θα μας πει τα εξής διευκρινιστικά:

“ Η ρίζα της λέξης ΙΣΤΟΡΙΑ βρίσκεται στο αρχαίο μακεδονικό ουσιαστικό ‘TR’, που είναι η παλαιότερη μορφή του ονόματος του Θεού της Καταιγίδας. Με την εμφάνιση των πρώτων καινοτομιών στην προϊστορία ή καλύτερα με την έναρξη λειτουργίας ενός βασικού υγιούς νόμου, που είναι ο νόμος του ανοίγματος των συλλαβών παρήχθησαν οι παρακάτω μορφές:
" TOR" , " TOOR" , " TUR" , " TUUR" , " TAR" , " TARA" κ.λπ. από το ουσιαστικό " TOR" το ατελές ρήμα ήταν διαμορφωμένο σε " TORI" και από αυτό με τη βοήθεια των προθεμάτων " S" και " IS" προήλθε το ρήμα " STORI" ή " ISTORI" και διαμορφώθηκε έτσι, σύμφωνα πάντα με τις πράξεις των προγόνων μας., σε ΙΣΤΟΡΙ.»

Γιατί η ‘ΙΣΤΟΡΙΑ’, δεν είναι ελληνική λέξη

«Το 5ο αιώνα π.Χ. ο Ίωνας Ηρόδοτος (σ.σ στο κείμενο του Ηλίθοφ: “ Herodot ή το Irodot”) δημοσίευσε τις γραφές του έχοντας τίτλο το ουσιαστικό ‘ΙΣΤΟΡΙΑ’ και με τη δημοσίευση αυτή θεωρείται πως απέδωσε τα θεμέλια της επιστήμης που αποκαλείται ΙΣΤΟΡΙΑ, αν και υπάρχουν πολύ παλαιότερες δικές του ιστορίες. Εάν οι Έλληνες επιθυμούσαν να δημοσιεύσουν κάτι για το παρελθόν των προγόνων τους θα έπρεπε να παραγάγουν ένα δικό τους ουσιαστικό κατάλληλο με το ρήμα τους "KANO" (ka¢nw) > " EKANA" (ekanan) και θα ονόμαζαν τα γεγονότα των προγόνων τους με το ουσιαστικό ‘ΕΚΑΝΑΝ’»

Αυτά μας λέει ο σκοπιανός ‘ετυμολόγος’ Vasil Ilyov, ο οποίος είναι και μεγάλος ...αποκρυπτογράφος. Έχει μεταφράσει επιγραφές που βρέθηκαν σε σπήλαια χρονολογίας 8 και 10 χιλιάδων ετών π.Χ. καθώς και την επιγραφή του Δισπηλιού της Καστοριάς. Τάκα-τάκα τη μετέφρασε αφού ήταν πολύ γνωστή του γλώσσα. Ήταν στην ….’πρωτο– παλαιο-σκοπιανή’ των πέντε-δέκα χιλιάδων χρόνων προ Χριστού.
Τελευταία παιδεύεται , συγκροτώντας όλες τις πνευματικές δυνάμεις που του παρέχει η ομάδα της ‘κοπριάς’ να αναλύσει και να δημοσιεύσει την επιγραφή που δημοσιεύουμε. Βρέθηκε σε μια σπηλιά γεμάτη με περιττώματα ζώων, έξω από τα Σκόπια. Παιδεύεται πολύ γιατί δεν ξέρει από πού προς τα πού να την διαβάσει. Από δεξιά ή από τα αριστερά...

Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

Αρχιεπίσκοπος Αχρίδας: Δεν γίνεται Μακεδόνας χωρίς να είναι Έλληνας


μέσω e-mail
Από την Σερβία όπου βρίσκεται αυτόν τον καιρό, λόγω απειλών ότι θα τον ξανασυλλάβουν οι σκοπιανές αρχές, ο Ελληνοβλάχος (από την Στρούγκα - γεννηθείς στο Μοναστήρι) Αρχιεπίσκοπος Αχρίδος Ιωάννης Βρανισκόφσκι προέβη σε μια δήλωση-βόμβα για τους πλαστογράφους των Σκοπίων (που επιμένουν να ονομάζονται «Μακεδόνες» αρνούμενοι να είναι άρα Έλληνες):

«Καταλαβαίνω ότι το να ονομάζεσαι “Μακεδόνας” και να μην θέλεις να είσαι διάδοχος της Μακεδονικής κληρονομίας, δεν είναι λογικό. Αλλά δεν μπορείτε να γίνετε Μακεδόνας με κενά στην ιστορία ή με άλματα.
Θέλουμε μεν να έχουμε σχέση με τους απογόνους του Μεγάλου Αλέξανδρου, αλλά από την άλλη δεν θέλουμε να έχουμε σχέση με τους Έλληνες. Το πρόβλημα που υπάρχει εδώ λοιπόν, είναι ότι αυτό είναι αδύνατο
». (Vecernje Novosti του Βελιγραδίου 14/06/2009)

Στέφανος Σωτηρίου

Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Μακεδονισμός : Οι καταψυγμένοι Μακεδόνες του ακαδημαϊκού Tome Boševski


Το δίδυμο των σλάβων 'μακεδονιστών':Tome Boševski και Aristotel Tentov στη διάρκεια της τοποθέτησής τους "περί Μακεδόνων στη Σιβηρία"

Γράφει ο Γιώργος Εχέδωρος - echedoros-a.blogspot

Το έχουμε γράψει και παλαιότερα. Όταν δεν έχουμε ευδιαθεσία, όταν τα προβλήματα μας καταπιέζουν και δεν μας αφήνουν να ...σκάσει το χαμόγελο στο χείλι μας τότε…
Τότε… ανατρέχουμε στα ...‘επιστημονικά’ κείμενα των σκοπιανών.
Έτσι, μαθαίνουμε πώς οι απόγονοι της μεγάλης σλαβικής φυλής, οι σκοπιανοί, απαρνούνται το παρελθόν τους και φορούν το σκούφο του ‘μακεδονιστή’!
Ένας τέτοιος αρχιμάγειρας είναι ο ξακουστός ακαδημαϊκός των Σκοπίων καθηγητής κ. Tome Boševski.
Αν δεν τον ξέρετε, καιρός να τον γνωρίσετε. Είναι αυτός που μαζί με το φιλόλογο Aristotel Tentov, προσπαθούν να βαπτίσουν την αρχαία αιγυπτιακή γραφή σε ‘αρχαία σκοπιανή’!
Το παράξενο είναι πως εκλαμβάνουν τα γέλια για ...χειροκροτήματα. Και δεν τους έχει μαζέψει ακόμη κανείς!
Λοιπόν, για να μην ξεφύγουμε από τον ειρμό μας, θα ασχοληθούμε με ένα νέο εφεύρημα του Τόμε Μποσέφσκι. Αφού δεν μπορεί να αποτινάξει από πάνω του τη σλαβική καταγωγή του, ακούστε τι μας λέει:
«ναι, ήρθαμε από τα υψίπεδα της Σιβηρίας, αλλά είμαστε Μακεδόνες που πήγαμε εκεί τα αρχαία χρόνια για να ...γυρίσουμε το μεσαίωνα στα Βαλκάνια».
Μας έφυγε, δυστυχώς, και ο Σπαθάρης που θα μας έπαιζε έναν απερίγραπτο καραγκιοζιλίκι με του ...κατεψυγμένους Μακεδόνες του κ. Ακαδημαϊκού…

Σε μια στημένη, λοιπόν, συνέντευξη του ο κ. Τόμε Μποσέφκι σε σκοπιανή εφημερίδα που εκδίδεται στον Καναδά, δήλωσε τα εξής απερίγραπτα, που σαφώς τα έβγαλε, από το …πολυτάλαντο, ευφυές κεφάλι του:
«Μετά από πέντε μακεδονο-ρωμαϊκούς πολέμους που διεξήχθησαν το δεύτερο αιώνα με το Φίλιππο τον Ε’ και το γιό του Περσέα, ένας μεγάλος αριθμός Μακεδόνων της ελίτ και της άρχουσας τάξης εγκατέλειψαν τη Μακεδονία και κατευθύνθηκαν τρομοκρατημένοι στο βορρά. Φοβόντουσαν τη σφαγή από το ρωμαϊκό στρατό που ερχόταν από το νότο και συγκεκριμένα από την Πελοπόννησο. Εγκατέλειψαν, έτσι, τα βαλκάνια και έφθασαν στη Σιβηρία. Αυτοί αποτελούσαν το μισό μακεδονικό πληθυσμό.»
Θέλει να μας πει ο κύριος ακαδημαϊκός των Σκοπίων πως εκατοντάδες χιλιάδες αρχαίων Μακεδόνων από τον πανικό τους το έβαλαν στα πόδια και πήγαν να κρυφτούν στη Σιβηρία, όπου εκεί παρέμειναν ...καταψύχθηκαν για να γυρίσουν χίλια χρόνια μετά, ανανεωμένοι και υγιέστατοι στα βαλκάνια. Γύρισαν με άλλη γλώσσα, άλλη ιστορία, άλλα ήθη και έθιμα, άλλα πιστεύω κλπ. κλπ. Και οι απόγονοι αυτών των καταψυγμένων Μακεδόνων της Σιβηρίας, είναι οι ...σημερινοί σκοπιανοί. Εκεί καταλήγει ο ‘μακεδονιστής’ Μποσέφσκι.

Το έγραψα προηγουμένως, θα ήταν ένα εξαίσιο θέμα για καραγκιοζοπαίκτες!
Ο κ. Τόμε Μποσέφκι, λοιπόν, απαντά σε κάθε τι επιστητό.
Αγνοεί σκοπίμως τον ελληνικό πολιτισμό των αρχαίων Μακεδόνων, αγνοεί σκοπίμως την γλώσσα που μιλούσαν, την γλώσσα με την οποία έγραφαν τις επιγραφές στους τάφους των αγαπημένων τους προσώπων, αγνοεί σκοπίμως κάθε τι που έχει την υπόνοια του ελληνικού
Η μεγάλη αυτή ...διάνοια των Σκοπίων μας λέει τα εξής ...και όποιον πάρει ο χάρος:
«αρνηθήκαμε να πιστέψουμε την έννοια της επικρατούσας επιστήμης ότι οι αρχαίοι Μακεδόνες ήταν αναλφάβητοι και δεν είχαν κανένα σύστημα γραφής ή γλώσσας δική τους. (σ.σ. έχει δεδομένο για το σεβαστό σκοπιανό καθηγητή, πως οι αρχαίοι Μακεδόνες ...δεν ήταν Έλληνες!)
»Σε μας»,
συνεχίζει ο ..ακούραστος ακαδημαϊκός,
«ήταν παράλογο να υποθέσουμε ότι οι άνθρωποι δύο χιλιάδες χρόνια πριν, που έκαναν μια ολόκληρη αυτοκρατορία, με όλα τα στοιχεία ενός σύνθετου πολιτισμού δεν μπορούσαν να διαβάσουν και να γράψουν στη γλώσσα τους! Θα ήταν αδύνατο για τέτοιο λαό , να θεμελιώσουν τις μεγάλες βιβλιοθήκες, που δεν υπήρχαν ποτέ πριν και να αποκτήσουν τέτοια μεγάλη γνώση αν δεν ήταν ικανοί να γράψουν και να διαβάζουν.»
Προφανώς ο Τόμε Μποσέφκι, εννοεί την ανέγερση της Βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας, από το κράτος του Πτολεμαίου στην Αίγυπτο.
Το ...κακό για αυτόν και όλους τους ‘μακεδονιστές’ των Σκοπίων είναι πως η μεγαλύτερη Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας είχε μόνον ελληνικά βιβλία και χειρόγραφα.

Ο ακαδημαϊκός ‘αναγουλιάζει’ με τη λέξη ‘Ελλάδα’

Θα δούμε τώρα τον κ. Τόμε Βοσέφκι πως ονομάζει την πτολεμαϊκή δυναστεία της Αιγύπτου και τις ελληνικές πόλεις της Μακεδονίας.
« Μια μακρόχρονη δυναστεία, στην Αίγυπτο, ήταν των ‘πτολεμαϊκών’ που άντεξε τριακόσια χρόνια.»
« Είναι πολύ γνωστό, στον ακαδημαϊκό κόσμο (των ‘μακεδονιστών’ δηλαδή) πως η δυναστεία των ‘Πτολεμαϊκών’ (Ptolemaic) ήταν μια μακεδονική δυναστεία που πρωτοξεκίνησε από τα Βαλκάνια, ακριβέστερα από τη Μακεδονία, από μια πόλη που σήμερα αποκαλείται ‘Πτολεμαϊδα’. Αυτή η πόλη βρίσκεται πενήντα χιλιόμετρα νότια του σημερινού Bitola.”
Αποφεύγει να αναφέρει το όνομα της Ελλάδας και λέει ‘πενήντα χιλιόμετρα νότια’.
Ας δούμε τώρα πως τα αρχαία αιγυπτιακά προσπαθεί να τα κάνει αρχαία σκοπιανά. Μιλάει τώρα για την επιγραφή της Ροζέττας, που βρέθηκε στην Αίγυπτο και είναι γραμμένη στα ιερογλυφικά, στη δημοτική των Αιγυπτίων και στην ελληνική γλώσσα.
Οι απόγονοι λέει, του Πτολεμαίου, διέταξαν το κεντρικό κείμενο να γραφεί στην αρχαία μακεδονική γλώσσα.
Τη γλώσσα λέει αυτή τη μιλούσανε στην ...πεδιάδα της Πελαγονίας. Δηλαδή, την αρχαία γραφή των Αιγυπτίων την έκαναν αρχαία γλώσσα της Πελαγονίας!!
Φυσικά δεν αναφέρει ότι η επιγραφή αυτή είναι γραμμένη και στην ελληνική γλώσσα! Αυτό δεν τον συμφέρει… Χαλάει η ...σούπα.

Για να μας πείσει μας λέει τα εξής:
«Στην επιστήμη ή στα μαθηματικά, το πρώτο βήμα στην επίλυση ενός σύνθετου προβλήματος είναι να επινοηθεί μια υγιής θεωρία και να ερευνηθούν έπειτα τα στοιχεία για να υποστηριχθεί. Η θεωρία μας βασίστηκε στις ανωτέρω θεμελιώσεις μας, ήταν υγιείς, λογικές και θα μας οδηγήσουν στη σωστή λύση.»
Και για επίρρωση της ανακάλυψής του τονίζει τα παρακάτω βαρύγδουπα:
« Όλη σχεδόν η ευρωπαϊκή γραφή προέρχεται από τους Πελασγούς, τους Ετρούσκους, τους παλιούς Δαναούς και άλλους βόρειους λαούς που είχαν το συλλαβικό γράψιμο παρόμοιο με αυτό που προσδιορίστηκε στην επιγραφή της Ροζέττας.»
Ποιοι ήταν λοιπόν οι βόρειοι λαοί; Μα, φυσικά, από το ...βόρειο πόλο!!

Είπαμε πως για τον κύριο ακαδημαϊκό ( και ο γράφων ακαδημαϊκός πολίτης είναι…) δεν υπάρχει η Ελλάδα, ο ελληνικός πολιτισμός, η ελληνική ιστορία, δεν υπάρχει καν η λέξη ‘ελληνικό’. Γιατί αναγουλιάζει με αυτές τις λέξεις.

Είπαμε για βόρειο πόλο. Λέει ο ...αστείρευτος σκοπιανός:
« η συλλαβική γραφή για μεγάλες χρονικές περιόδους στην Ευρώπη, πριν την ρωμαϊκή περίοδο και πριν της άφιξης του λατινικού χειρόγραφου κειμένου υπήρξε στους βόρειους λαούς...» ( σημ.σ. Δηλαδή, η ελληνική δεν υπήρξε ποτέ;)
Τώρα είναι για να πάθουμε έμφραγμα:
«Οι πιο πρόσφατες έρευνες μας έδειξαν πως οι καναδοί Εσκιμώοι και άλλοι αμερικάνοι ιθαγενείς προηγούνται της γραφής των αρχαίων ευρωπαίων»…
Οπουδήποτε αλλού να πάμε, δηλαδή, όσο πιο βόρεια γίνεται, μη τυχόν και πέσουμε σε καμιά ξέρα που λέγεται ελληνικός πολιτισμός.

Η ερώτηση και η ...πικρία του ακαδημαϊκού

Ρωτά η δημοσιογράφος:
Καθηγητά κ. Μποσέφσκι πριν από το ρωμαϊκό πολιτισμό γνωρίζουμε πως υπήρξε ‘προ-ρωμαϊκός’. Αλλά ξέρουμε πως πριν από τη Ρώμη υπήρξε το μακεδονικό κράτος, γιατί δεν έχει χρησιμοποιήσει κανείς τον όρο «μακεδονικός πολιτισμός»;

Η απάντηση του κυρίου ...καθηγητή:
«Αυτή είναι μια ερώτηση για την οποία δεν έχω καμία λογική απάντηση.»
Τώρα μας κούφανε. Είναι δυνατόν να μην έχει απάντηση;
Εξέφρασε μάλιστα την πικρία του:
«Είναι λυπηρό που οι σύγχρονοι εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν ελάχιστο ή κανέναν σεβασμό στο μακεδονικό πολιτισμό. Αυτός ήταν και ο λόγος που με παρακίνησε να ασχοληθώ με όλα αυτά.»
Ποιοι Σλάβοι; Μακεδόνες ήταν!

Ερώτηση δημοσιογράφου:
Μέχρι τώρα λέγαμε πως οι Σλάβοι ήρθαν στη Βαλκανική Χερσόνησο στις αρχές του έβδομου αιώνα. Μιλούσαν μια σλαβική γλώσσα. Με την ανακάλυψή σας κύριε καθηγητά αυτές οι ‘σλαβικές γλώσσες’ έχουν τις ρίζες τους στην αρχαία μακεδονική γλώσσα. Μήπως έχουμε πέσει σε κάποια αντίφαση;

Απαντά ο Σλάβος ‘μακεδονιστής’ Τόμε Μποσέφσκι:
« Πιστεύουμε ότι η αρχαία μακεδονική γλώσσα είναι ένας πρόδρομος όχι μόνο στις σύγχρονες βαλκανικές γλώσσες αλλά και σε όλες τις σημερινές σλαβικές γλώσσες. Η μακεδονική γλώσσα( σ.σ. αναφέρεται στην αιγυπτιακή της επιγραφής) είναι μια πρωτο-σλαβική γλώσσα.»
Είχαμε δεν είχαμε, λοιπόν, μάθαμε και για τον κύριο ακαδημαϊκό των Σκοπίων και τις θέσεις που δημοσιοποιεί.
Αυτές οι γελοιότητες και η μακεδονοποίηση των πάντων, χωρίς να υπολογίζουνε ιερό και όσιο έχουνε λένε πέραση στο σκοπιανό λαό.
Ε, αυτό δεν θα μπορούσα να το πιστέψω...