Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κύριλλος και Μεθόδιος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κύριλλος και Μεθόδιος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Τα ελληνικά αισθήματα του Κύριλλου

Τα ελληνικά αισθήματα του Κύριλλου εκδηλώνονται σε πολλές περιπτώσεις. Μία από αυτές είναι στην πιο παλιά βιογραφία του Κύριλλου[1]  όπου ο βιογράφος μας πληροφορεί ότι, επί της αναχωρήσεως του Κυρίλλου από την χώρας των Χαζάρων, ο χαγάνος αυτών πρότεινε στον Κύριλλο πολλά δώρα. Αυτός  αντί των δώρων ζήτησε από τον χαγάνο να του προσφέρει όσους έλληνας αιχμαλώτους είχε

«δός μοι όσους έχεις αιχμαλώτους ενταύθα, "Έλληνας τούτο έστι δι' εμέ άνώτερον παντός δώρου»[2]

Έτσι λοιπόν για τον Κύριλλο οι συμπατριώτες του αιχμάλωτοι ήταν για  αυτόν το πολυτιμότερο δώρο. Παρόμοια χειρονομία του Κυρίλλου βλέπουμε και κατά την εκ Μοραβίας αναχώρηση του. Ο Κύριλλος αρνείται να δεχτεί οποιονδήποτε δώρο, ζητεί μόνο την απελευθέρωση εννιακοσίων αιχμαλώτων. Η πλειονότητα των σλαβικών χειρογράφων δεν καθορίζει την εθνικότητα των ζητηθέντων υπό του Κυρίλλου αιχμαλώτων. Εν τούτοις στο  απόγραφο, το διασωζόμενο στον κώδικα 1603/472 της Συνοδικής Βιβλιοθήκης της Μόσχας, σαφώς λέγεται ότι οι αιχμάλωτοι αυτοί …… 

Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Όχι μόνο οι Σκοπιανοί αλλά και οι Βούλγαροι οικειοποιούνται την καταγωγή του Κυρίλλου και Μεθόδιου.

Εκτός από τους Σκοπιανούς έχουμε και τους Βούλγαρους που συνεχίζουν από ότι φαίνεται να παραποιούν την ταλαιπωρημένη ιστορία της Μακεδονίας. Η Βουλγαρική ραδιοφωνία στο επίσημο σαιτ έχει αναρτήσει σύντομο βιογραφικό όπου αναφέρει τους Αγίους ως....Βούλγαρους.!!!







Το αποκορύφωμα της πλαστογραφίας είναι ότι αλλάζουν ακόμα και την γνωστή απόφαση του Πάπα Ιωάννη Παύλου του Β' που όταν κήρυξε τους Αγίους Κύριλλο και Μεθόδιο συμπροστάτες της Ευρώπης, μαζί με τον Άγιο Βενέδικτο τους ανέφερε ως Έλληνες. Γράφουν οι Βούλγαροι...

και ιδού το ντοκουμέντο της απόφασης του Πάπα όπου φυσικά αναγνωρίζει την Ελληνικότητα τους.


Και το οποίο επαναλαμβάνει , σε συνέντευξή του στη δημοσιογράφο κ. Πίνη (Εφημερίδα «ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ», 21 Ιουνίου 1992) όπου δηλώνει χαρακτηριστικά:
«Η Μακεδονία είναι πατρίδα του Φιλίππου, του Αλεξάνδρου, του Μεθοδίου και Κυρίλλου και η Μακεδονία είναι ελληνική».
Από ότι φαίνεται μυαλό δεν έβαλαν και φυσικά αυτή την αρρώστια να οικοιοποιούν ότι είναι Μακεδονικό και την μετέδωσαν στους Σλάβους της Μακεδονίας και της Βαρδαρίας στο τέλος του 19ου αιώνα με το να λένε ότι ο Αλέξανδρος και οι Μακεδόνες ήσαν....Βούλγαροι συνεχίζεται.

Σλαβομακεδονιστές ο Κύριλλος με τον Μεθόδιο δεν ανακάλυψαν την Κυριλική γραφή.....







...αλλά την glagoljica, ήτοι γλαγολιτικό.

Το κυριλλικό αλφάβητο δεν είναι γλαγολιτικό, είναι ένα άλλο διαφορετικό αλφάβητο τύπου μεγαλογράμματης κυρτής γραφής . Το γλαγολιτικό αλφάβητο έπαψε να χρησιμοποιείται κατά τον 12ο αιώνα στο σλαβικό Νότο, ενώ στη Δαλματία επιβίωσε σε απομονωμένες περιοχές μέχρι τον 19ο αιώνα. Η ιστορική επιστήμη δεν έχει φτάσει στο τελικό συμπέρασμα για το ποιος και πότε δημιούργησε το κυριλλικό αλφάβητο, αλλά πιστεύεται ότι αυτό έγινε τον 9ο αιώνα .

Επίσης παρόλο που αποδίδεται συνήθως στον Άγιο Κλεμέντιο της Αχρίδας, μαθητή του Αγίου Κυριλλίου και του Αγίου Μεθοδίου από την Βουλγαρία, το αλφάβητο αναπτύχθηκε πιθανότατα στην Λογοτεχνική Σχολή του Πρέσλαβ στην βορειοανατολική Βουλγαρία, όπου έχουν βρεθεί οι παλαιότερες κυριλλικές επιγραφές και χρονολογούνται από τη δεκαετία του 940. Η θεωρία ενισχύεται από το γεγονός ότι το κυριλλικό αλφάβητο αντικατέστησε σχεδόν ολοκληρωτικά το γλαγολιτικό στην βορειοανατολική Βουλγαρία στα τέλη του 10ου αιώνα μ.Χ., ενώ η Λογοτεχνική Σχολή της Αχρίδας–όπου εργαζόταν ο Άγιος Κλεμέντιος-συνέχισε να χρησιμοποιεί το γλαγολιτικό μέχρι τον 12ο αι. Καθώς οι μαθητές των Αγίων Κύριλλο και Μεθόδιο εξαπλώθηκαν σε ολόκληρη την Πρώτη Βουλγαρική Αυτοκρατορία, είναι πιθανόν αυτά τα δυο κύρια κέντρα να ήταν τμήμα μιας ενιαίας παράδοσης.


Η πλαστογράφηση της Μακεδονικής ιστορίας έχει φτάσει στην χειρότερη κατάσταση μωρίας από την πλευρά σας διαβάζοντας και το υπόλοιπο το άρθρο.