Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008

Βαλλιανάτος : Η Εκπαίδευση στην Ελλάδα θα λύσει το ζήτημα στο θέμα του ονόματος (των Σκοπίων).



Στο ημερολόγιο του Κωνσταντίνου αναρτήθηκε συνέντευξη του γνωστού για τις εθνομηδενιστικές κορώνες Γρηγόρη Βαλλιανάτου. Εκτός από τα γνωστά αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι αυτό που είπε και το έβαλα σαν τίτλο του παρόντος νήματος.

Ο Βαλλιανάτος , ένας πανέξυπνος άνθρωπος έθεσε σωστά τα πράματα όπως είναι αυτήν την στιγμή στην εκπαίδευση μας. Δυστυχώς η επέλαση του εθνομηδενισμού και της στρατευμένης αμάθειας στο εκπαιδευτικό σύστημα στόχευειει πρώτιστα στον πολιτιστικό ακρωτηριασμό, την ιδεολογική χειραγώγηση και «εθνική λοβοτομή» των Ελληνοπαίδων με αιχμή του δόρατος τα νέα διδακτικά βιβλία Ιστορίας.

Ο εθνομηδενισμός προβάλλει τον προπαγανδισμό του μέσω δύο μορφών. Η πρώτη μορφή είναι αυτή που επιδιώκει εκμεταλλευόμενη την εξέλιξη της τεχνολογίας (ΜΜΕ, ελεγχόμενες οικονομικές πιέσεις κλπ) προκειμένου να ενώσει τους ανθρώπους κάτω από μία ενιαία ηθι­κή και πολιτική συνείδηση. Η δεύτερη μορφή του εθνομηδενισμού, αυτή που μετατρέπει τους ανθρώπους σε απρόσωπες κατανα­λωτικές μάζες, καταργώντας τις ιδιαιτερότητες τους.

Ο Βαλλιανάτος γνωρίζει ότι αυτήν την στιγμή η Παιδεία μας είναι ανύπαρκτη. Μία σημαντική πλέον νέα σχολή κοινωνικών επιστημόνων, αυτή των λεγόμενων αποδομητών του εθνικού κράτους αυτήν την στιγμή βρίσκονται σε όλα τα κλιμάκια της εκπαίδευσης και αναδύονται στα τελευταία 30 χρόνια, έχουν αναρριχηθεί σε θέσεις-κλειδιά του εκπαιδευτικού συστήματος, κάποτε με αθέμιτα μέσα και έξω-ακαδημαϊκά στηρίγματα, για να επηρεάζουν, να αμφισβητούν και να υπονομεύουν στο διδακτικό πεδίο ακόμα και τον συνταγματικά κατοχυρωμένο αυτοπροσδιορισμό της εθνικής ταυτότητας των Ελλήνων πολιτών.

Σε ημερίδα του Αντίβαρου οι καθηγητές, ψυχοπαιδαγωγικής Γιάννης Παπαμιχαήλ και φιλοσοφίας Κώστας Ρωμανός ανέλυσαν τις ιδεολογικές και κοινωνικές παραμέτρους του Εθνομηδενισμού, ως εγχείρημα ευρύτερης αποδόμησης και μετάλλαξης της Ελληνικής εκπαίδευσης με στόχο τον αφελληνισμό της κοινωνίας. Αυτό επιτυγχάνεται όχι μόνο με την συστηματική κατεδάφιση αξιών και προτύπων επί των οποίων οργανώθηκε η «εθνική ιστοριογραφία», αλλά και με τον «αναπρογραμματισμό» των ίδιων των μεθόδων διδασκαλίας και σκέψης διαμέσου των οποίων θεωρείται πια «πολιτικώς ορθό» να ορίζεται η ιστορική αλήθεια, για χάρη της «πολυπολιτισμικής μετάλλαξης της Ελλάδας σε ουδετεροεθνές κράτος».

Όπως τόνισε και ο καθηγητής κοινωνιολογίας Νεοκλής Σαρρής, οι Εθνομηδενιστές καταφεύγουν συστηματικά στην ιδεολογική τρομοκρατία και στη προπαγάνδα τόσο στα ακαδημαϊκά όργανα όσο και μέσα από τα φιλικά τους ΜΜΕ για «να φιμώσουν κάθε αντίθετη προς τη δική τους άποψη στον πανεπιστημιακό χώρο» προκειμένου να εξασφαλίσουν έτσι «προνομιακή πρόσβαση σε κέντρα εξουσίας και αποκλειστική νομή κονδυλίων για δήθεν έρευνες, συνέδρια και εκδόσεις διδακτικών και προπαγανδιστικών βιβλίων». Ο κ. Σαρρής υπογράμμισε πως «έχουμε πλέον να κάνουμε με μια αόρατη δικτατορία»

Ο Εθνομηδενισμός σαν μέρος της «Προπαγάνδας της Νέας Τάξης» επιβάλεται στην Ελληνική Κοινωνία πρώτιστα μέσω της Παιδείας. Ο Βαλλιανάτος μας υπενθύμισε αυτό που λέμε ανοιχτά εμείς οι εθνιστές που φωνάζουμε και λέμε ότι άμεσο κύριοι στόχοι των οπαδών της γενικευμένης αποεθνικοποίησης της Ελληνικής παιδείας και του (όποιου) εκπαιδευτικού συστήματος, είναι οι λεγόμενοι «εθνικοί μύθοι» ή «θρύλοι». Με το πρόσχημα της «απομυθοποίησης» ή της αποκατάστασης της ιστορικής αλήθειας, επιχειρείται κάτι πολύ βαθύτερο, ο κλονισμός της εμπιστοσύνης στην ίδια την ιστορική αλήθεια που εμπεριέχεται στον πυρήνα των «θρύλων» και η αποξένωση των νέων γενεών από κάθε ηρωική μορφή η παράδοση της ίδιας της ιστορίας τους.

Ο Βαλλιανάτος γνωρίζει ότι το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι σε παρακμή και έχει λειανθεί το έδαφος για την επέλαση της υπονόμευσης της Ελληνικής εθνικής αυτογνωσίας και της Ελληνικής εθνικής ταυτότητας ώστε αργά ή γρήγορα θα τους πούμε Μακεδόνες. Το ζούμε στο δυαδύκτιο με νέα παιδιά τα οποία είναι δηλητηριασμένα με τον εθνομηδενισμό. To Μακεδονία και οι Μακεδόνες σαν προσδιορισμοί στους Σλάβους πολλαπλασιάζονται όπως φυσικά και οι αμφισβητήσεις πάνω στην εθνική μας ταυτότητα. Δεν φταίει ο μαθητής αλλά το σύστημα εκπάιδευσης που βγάζει άβουλα και αμόρφωτα άτομαΠρέπει να αντιδράσουμε σε αυτό το νέο είδος της διάδοσης ιδεών (propaganda στα ιταλικά) όπου διαβρώνει μέρα με την μέρα την κοινωνία μας. Οι Βαλλιανάτοι και οι ιδέες τους αυξάνονται και εμείς πρέπει να είμαστε έτοιμοι να τους αντιμετωπίσουμε. Και αυτό απαιτεί πάνω από όλα γνώσεις και αλήθεια.

2 σχόλια:

  1. Η σωστή παιδεία θα λύσει πολλά από τα προβλήματα της σύγχρονης κοινωνίας - δυστυχώς τα συμφέροντα (που καθοδηγούν κυβερνήσεις ΜΜΕ κτλ) γνωρίζουν πως οι αμόρφωτοι είναι πιο εύκολο να "πλαθουν" κατά το δοκούν - οπότε κάνουν το παν να πέφτει το μέσω επίπεδο μόρφωσης - παγκόσμια, όχι μόνο στην Ελλάδα.
    Πρόσφατα έμαθα γιατ ο "leave no child behind" στις ΗΠΑ - ένα σύστημα που φαινομενικώς θέλει να βοηθήσει τα αδύναμα (στο σχολέιο) παιδιά - κανείς μαθητής δεν πρέπει να μένει στάσιμος σε μία ταξη κτλ
    Ξέρετε πως εφαρμόζεται? δραστική μείωση της διδακτέας ύλης και των απαιτήσεων - μπορείτε να σκεφτείτε το αποτέλεσμα αυτού του συστήματος (η θεωρητική εφαρμογή του συστήματος έινα άψογη - την πρακτική φοβάμαι)
    δεν είμαι σίγουρος για τα αλλά πιστεύω σε μερικά χρόνια θα έιμαστε ένας "αμόρφωτος" κόσμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι μόνο αμόρφωτος αλλά και άβουλος κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.