Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Πολυπολιτισμικότητα: μία πολιτική ιδεολογική μάστιγα.


Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ελλάδα σήμερα  είναι η αυταρχική επιβολή, δύο ιδεολογικών γραμμών-δογμάτων:

Της πολυπολιτισμικότητας(multiculturalism), μίας πολιτικής ιδεολογικής στάσης όπου έχει σαν κύριο σκοπό, την προσπάθεια επιβολής της  πολιτισμικής διαφορετικότητας των νομιμοποιημένων ή μη παράνομα εισελθόντων μεταναστών, υπό τον ψευδομανδύα της «ενσωμάτωσης» αλλά και την υποβάθμιση-μείωση της κυρίαρχης  πολιτισμικής και ιστορικής ταυτότητας της πλειοψηφίας.

Του εθνομηδενιστικού μεταμοντερνισμού, μίας πνευματικής(και όχι μόνο) ιδεολογικής στάσης  που απορρίπτει με ολοκληρωτικό τρόπο των αντίθετων ως προς των νεωτερικών/μετανεωτερικών/μεταμοντέρνων απόψεων σε ότι αφορά την θεωρία γεννήσεως του εθνικισμού και του Έθνους, και κωδικοποιείται σε μία ιδεολογία που αναγορεύει σε ηθικό και πρακτικό καθήκον την προώθηση αυτού του αρνητισμού σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής, πολιτικής και νομοθετικής ζωής της Ελλάδος αλλά και της φιλοσοφίας του Ελληνισμού ή Ελληνικότητας.

Πολυπολιτισμικότητα και εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός έχουν συμμαχήσει και έχουν δημιουργήσει ένα  εκρηκτικό μίγμα μηδενισμού του Ελληνικής πολιτισμικότητας και αρνητισμού της Ελληνικής εθνικής ταυτότητας, εκμεταλλευόμενοι φυσικά την αποχαύνωση του Ελληνικού λαού, την πνευματική μας κατρακύλα και την Πολιτικό-κρατική φαυλοκρατία. Σε αυτήν την ανάρτηση θα επικεντρωθώ στην πολυπολιτισμικότητα. Για τον εθνομηδενιστικό μεταμοντερνισμό αναφέρομαι εδώ(http://akritas-history-of-makedonia.blogspot.gr/2011/06/1.html).

Στις δεκαετίες του '80 και του '90 συντελέστηκε μία μεταστροφή στον πανεπιστημιακό κόσμο της Δύσης(ειδικά στις ΗΠΑ) και εμφανίστηκε μία....

 εντελώς διαφορετική πρόκληση για τον Δυτικό πολιτισμό με τη μορφή της πολυπολιτισμικότητας. Παρόλο που στο εξωτερικό οι γραμμές είναι διαφορετικές, στην Ελλάδα έχουμε την δικιά της μορφή. Γενικά μιλώντας, στην χώρα μας, οι υποστηρικτές της πολυπολιτισμικότητας ανήκουν σε ένα από δύο στρατόπεδα. Μερικοί πιστεύουν πως όλοι οι πολιτισμοί είναι ίσοι —ο Ελληνικός δεν είναι ούτε καλύτερος ούτε χειρότερος από οποιονδήποτε άλλο. Η πλειοψηφία όμως, οι πιο σκληροπυρηνικοί, αυτοί που συνήθως ανήκουν σε ευρωπαϊκό-κρατικοδίαιτες ΜΚΟ και έχουν άμεση πρόσβαση στα ΜΜΕ,  είναι πεπεισμένοι ότι όλοι οι πολιτισμοί είναι ίσοι εκτός από το Ελληνικό, που είναι ιδιαίτερα ιμπεριαλιστικός, ηγεμονιστικός, εθνικιστικός, εθνοκεντρικός και πατριαρχικός και κατά συνέπεια πρέπει να μελετάται μόνο ως παράδειγμα του τι πάει στραβά στο σύγχρονο κόσμο. Και στις δύο περιπτώσεις ο στόχος είναι ο Ελληνισμός και το Ελληνικό έθνος-κράτος.

Κύριοι εκφραστές αυτής της πολυπολιτισμικότητας-με την μεταμοντέρνα γλώσσα και έκφραση- είναι καταρχήν, η  ιθύνουσα πολιτική ελίτ (καλυπτόμενη πίσω από το εφεύρημα της «αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας»), η  οποία αποτελείται από την γνωστή εθνοφοβική Αριστερά συνεπικουρούμενη έμμεσα από την  στεγνή και κενή από  ιδεολογία νεοφιλελεύθερη μονεταριστική Νεοδεξιά,   η  οποία ελίτ έχει εξαπολύσει με ιδιαίτερο πείσμα στην Ελλάδα απηνή πολεμική κατά της αμεσοδημοκρατικής ιδέας και πρακτικής (δημοψηφίσματα), αποφεύγει, όπως ο διάβολος το λιβάνι, τη γνήσια, άμεση και άνευ διαμεσολαβητών έκφραση της volonté generale, όχι μόνο λόγω των παραδοσιακών ελιτιστικών συνδρόμων της, αλλά και επειδή προδήλως φοβάται την κρίση της σιωπηλής πλειονότητας του Λαού, γνωρίζουσα ότι έχει πλήρως αποκοπεί από τα λαϊκά κοινωνικά στρώματα (έχοντας καταστεί η οργανική διανόηση και ιδεολογική γραφειοκρατία της νέας παγκοσμιοποιημένης υπερεθνικής ελίτ). Κύριο πεδίο δράσης της είναι το Εκπαιδευτικό σύστημα, τα ΜΜΕ, η χρηματοδότηση ΜΚΟ και φυσικά η Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Πίσω από αυτούς, έρχονται οι γνωστοί επαγγελματίες «αντιρατσιστές» κονδυλοφόροι δημοσιογράφοι, πανεπιστημιακοί, δικηγόροι, όπου θα τους βρεις σίγουρα σε κάποια κρατικό-ευρωπαϊκή επιχορηγούμενη ΜΚΟ. Οι ΜΚΟ στην Ελλάδα, κάνουν την δουλειά των λεγόμενων think-tanks του εξωτερικού, όπου μεταξύ άλλων εκπονούν μελέτες αξίας χιλιάδων ευρώ, με σκοπό σαφώς την ιδεολογική εξάπλωση αυτής της γάγγραινας που λέγεται πολυπολιτισμικότητα. Μάλιστα όπως ανέφεραν τα Επίκαιρα, πάνω από 220 εκατομμύρια ευρώ διατέθηκαν στις ΜΚΟ τη διετία 2005-2007 μέσω προγραμμάτων της ΕΕ, του υπουργείου Εξωτερικών αλλά και των ΟΤΑ. Φανταστείτε πόσα έχουν πάρει τα προηγούμενα χρόνια, όταν όλοι μας ζούσαμε τον λήθαργο μας. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι μερικοί είναι γνωστοί όχι λόγο κάποιου συγγραφικού έργου, αλλά λόγω της συμμετοχής τους στις πάσης φύσεως ΜΚΟ και της αρθογραφίας τους σε γνωστά έντυπα των ΜΜΕ, που υποστηρίζουν την πολυπολιτισμικότητα και τον μεταμοντερνισμό. Μέσα σε αυτές τις ΜΚΟ, φυσικά, υπάρχει και μία άλλη συνομοταξία ΜΚΟ, η δράση των οποίων κινείται στη «Ζώνη του Λυκόφωτος». Πρόκειται για εκείνες τις ΜΚΟ(σε ρόλο 5ης φάλαγγας όπως αναφέρει στο ίδιο άρθρο τα Επίκαιρα) που δεν κάνουν τίποτ’ άλλο παρά να συντάσσουν εκθέσεις περί ύπαρξης «τουρκικής», «μακεδονικής», «τσάμικης» και «βλάχικης» μειονότητας σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, ιδιαίτερα στη Βόρεια Ελλάδα. Σε αρκετές περιπτώσεις, δεν διστάζουν επίσης να κατηγορήσουν την ελληνική Πολιτεία για παραβίαση «των δικαιωμάτων των μειονοτήτων», κάνοντας λόγο στα κείμενά τους για ελληνικό σοβινισμό, εθνικιστική υστερία, απάνθρωπη μεταχείριση των λαθρομεταναστών και με ύφος γραφίδας και λόγου παρόμοιου με αυτόν που χρησιμοποιούν οι Κεμαλιστές, Σλαβομακεδονιστές, Τσάμηδες κλπ. Τα άτομα είναι τα ίδια και τα ίδια.

Φυσικά και δεν βάζω όλες τις ΜΚΟ στο ίδιο τσουβάλι. «Το χαμόγελο του παιδιού», είναι μία φωτεινή εξαίρεση.

Πως όμως τους αναγνωρίζεις;
Από τις αντιφάσεις τους:

·Επικρίνουν τον καπιταλισμό, αλλά είναι αυτοί που με τις αυταρχικές ενέργειές τους υποβάθμισαν την κοινωνική και εξισωτική φιλελευθερία του πολίτη και ανέδειξαν ως αναγκαίες τις νεοφιλελεύθερες μονεταριστικές πολιτικές.

·Υποστηρίζουν διάφορες κοινωνικές ομάδες όπως  τους λαθρομετανάστες, συνταξιούχους, μισθωτούς κλπ, αλλά κανένας τους δεν επιθυμεί να μοιραστεί  τους Δημόσιους μισθούς τους, τα προνόμιά τους και  τις διάφορες πλουσιοπάροχες επιχορηγήσεις των ΜΚΟ με αυτούς.

·Μισούν τον Δυτικό κόσμο, αλλά παραβλέπουν ότι η απαίτηση της ελευθερίας του λόγου, η υλική ευημερία, η έλλειψη θρησκευτικής της παρέμβασης, ο σεβασμός της διαφορετικότητας, και η ανταγωνιστική αξιοκρατία μόνο αυτός ο κόσμος τα διασφαλίζουν.

·Συνηγορούν υπέρ της ανατροπής των ιεραρχικών προνομίων, αλλά κρατούν απεγνωσμένα το δικό τους παρωχημένο σύστημα(άσυλα, πανεπιστημιακές θέσεις, ανομία κλπ)  που εγγυούνται τη δική τους ισχύ και τα προνόμια τους.

·Επιδιώκουν και απαιτούν την πολιτιστική συμβίωση των Ελλήνων με τους πάσης φύσεως λαθρομετανάστες που οι ίδιοι νομιμοποίησαν,  αλλά την ίδια στιγμή οι ίδιοι μένουν στα Βόρεια προάστια της Αθήνας, απαλλαγμένοι από την βρωμιά  και την εγκληματικότητα των αστικών γκέτο που οι ίδιοι δημιούργησαν.

·Μιλούν για πατριωτισμό, αλλά την ίδια στιγμή προωθούν  τον Διεθνισμό και τον Φεντεραλισμό αλλά  και νομιμοποιούν με κάθε τρόπο την παράνομη λαθρομετανάστευση.

·Ζητούν την εφαρμογή όλων εκείνων των διατάξεων των «δικαιωμάτων των μειονοτήτων», αλλά ο λόγος τους είναι ίδιος με αυτόν που εκφράζουν ακραία εθνικιστικά στοιχεία, είτε εγχώρια, είτε  των γειτονικών χωρών.

Για αυτό φταίμε όλοι μας διότι δεν αναγνωρίσαμε αρκετά νωρίς τα όρια της πολυπολιτισμικότητας αλλά και τους εκφραστές της.  Δεν ήμασταν αρκετά γενναίοι ώστε να μιλήσουμε ειλικρινά για τον θρυμματισμό και τις διαφορές πού αναδύονταν στο εσωτε­ρικό αλλά και μεταξύ των κοινοτήτων μας. Αναπόφευκτα, σε μία κοινωνία με διαφορετικότητα προκαλούνται εντάσεις. Το δόγμα της πολυπολιτισμικότητας έχει υπονομεύσει την αίσθηση συνοχής του έθνους μας γιατί δίνει έμφαση σε ό,τι μας χω­ρίζει παρά σε ό,τι μας φέρνει κοντά. Έχει μετατραπεί επιδέξια έτσι ώστε να περιχαρακώσει το δικαίωμα στην διαφορά (μία διχαστική έννοια) εις βάρος του δικαιώματος της ίσης μεταχείρισης παρά τις διαφορές (μία ενοποιητική έννοια)». Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η στην πράξη εκδίωξη των Ελληνοπαίδων από τους  δημόσιους βρεφονηπιακούς και νηπιακούς σταθμούς, στο όνομα της πολυπολιτισμικότητας.
 
Σήμερα, οι Έλληνες που ζουν στο Ελληνικό κράτος  όπου υπάρχει η κατάρρευση της ατομικής έννοιας του «ανήκειν σε ένα έθνος», του αισθήματος ότι πορευόμαστε όλοι μαζί, και σαν αποτέλεσμα έχουμε την επικράτηση του εθνομηδενισμού. Μαζί με αυτόν, και με την έκρηξη της παράνομης  μετανάστευσης,  μας ήρθε η ξενόφερτη πολυπολιτισμικότητα, που αντί να γίνει μέσο ενσωμάτωσης, έχει γίνει δρόμος για τον διαχωρισμό και διχασμό της Ελληνικής κοινωνίας. Στην Ελλάδα, υπάρχουν λιγότερες μικτές γειτονιές, περισσότερα αστικά και προ­αστιακά γκέτο. Οι δεσμοί πού μας ενώνουν γίνονται ακόμα πιο αδύνατοι. Οι δυνάμεις πού μας διαιρούν γίνονται δυνατότερες χρόνο με τον χρόνο. Η έννοια του χρόνου φαίνεται να αλλάζει. Ζούμε την στιγμή, με λίγη αίσθηση σύνδεσης με κάποιο εθνικό παρελθόν και κάποιο συλλογικό μέλλον. Σαφώς βέβαια, για να χτίσεις μία κοινωνία πριν να έχεις κράτος. Τα κράτη υπάρχουν μέσα από την εξουσία. Οι κοινω­νίες υπάρχουν μέσα από ένα κοινό ηθικό κώδικα και μία αίσθηση συλλογικής ευθύνης. Τα σύμβολα των κρατών είναι τα παλάτια και τα κοινοβούλια. Οι θεσμοί της κοινωνίας είναι οι οικογένειες, οι γειτονίες, οι κοινότητες και τα σχολεία. Εδώ και κάποια χρόνια και εξαιτίας του βομβαρδισμού  της εθνοφοβικής ελίτ, ζού­σαμε με την ψευδαίσθηση ότι μπορούμε να έχουμε κράτος χωρίς κοινωνία, πολιτική χωρίς ευγένεια και πολιτισμό χωρίς καλούς τρόπους.
 
Τι μπορούμε να κάνουμε σαν πολίτες;
 
Να εγκαταλείψουμε την τυφλή διαδικασία μίμησης  και να επανέλθουμε στην φιλοσοφία της Ελληνικότητας, να μελετήσουμε το παρελθόν μας, κρατώντας ότι θετικό υπάρχει προσαρμόζοντας το όμως στα σημερινά δεδομένα και κυρίως να παράγουμε ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. Μέχρι την δεκαετία του 70 παράγαμε πολιτισμό. Από τότε μέχρι σήμερα το μόνο που παράγουμε είναι εθνομηδενισμό και φαυλότητα.
 
Κάθε ξένο στοιχείο να γίνεται αφορμή εμπλουτισμού και ανανέωσης της ελληνικής αυτοσυνειδησίας και όχι πεδίο μιμητισμού και αντιφάσεων.  Αυτό πρέπει να ξεκινήσει από το σπίτι και την γειτονιά. Να αγκαλιάσουμε τον μετανάστη(που είναι και αυτός θύμα των πολυπολιτισμικών), να σεβαστούμε τον πολιτισμό του, και μαζί να τον βοηθήσουμε να  προσαρμοστεί στον δικό μας πολιτισμό.
 
Κλείνω με την εξής ερώτηση που σίγουρα κάποιος θα μπορούσε να μου πει: ποιος είσαι και με ποια στοιχεία καταδικάζεις την ιδεολογία της Πολυπολιτισμικότητας;
 
Δυστυχώς στην Ελλάδα, βιβλία που να δείχνουν την φτώχεια και την αληθινή μορφή αυτής της ιδεολογίας δεν υπάρχουν. Είναι και αυτά θύματα του σκοταδισμού, της εθνοφοβίας και του πολιτιστικού ελληνοφοβικού συνδρόμου. Εκτός από το βιβλίο του Γιάννη Κολοβού (Το τέλος μιας ουτοπίας), πολύ καλά βιβλία που δείχνουν την γύμνια της πολυπολιτισμικότητας είναι το βιβλίο σταθμός του Brian Barry(Culture & Equality: An Egalitarian Critique of Multiculturalism), η on-line μελέτη του καθηγητή του Χάρβαρντ Robert Putnam (E Pluribus Unum: Diversity and Community in the Twenty-first Century) και το βιβλίο του Patrick West  (the poverty of Multiculturalism). Φυσικά υπάρχει και η πρακτική πλευρά, που  όπως φάνηκε στην Βρετανία, Γερμανία και Γαλλία, η πολυπολιτισμικότητα έλαβε τέλος.
 
Στην Ελλάδα;
 
Θα συνεχίσουμε ν'αφήνουμε τους εκφραστές της(πολιτική ελίτ και ΜΚΟ) να μας κοροϊδεύουν;  Εάν το κάνουμε, τότε λέμε ναι στην πολυπολιτισμικότητα και στην αυτοκαταστροφή μας.
 
Τελευταία ενημέρωση:10/10/2012

16 σχόλια:

  1. Ο ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η κατάσταση είναι ζοφερή από την έλλειψη οργανωμένου πολιτικά «δεξιού» λόγου και το σημαντικότερο από την απουσία συντονισμένου ακτιβισμού. Οι μοναδικές πράξεις αντίστασης γίνονται, τουλάχιστον από όσο γνωρίζω στην Αθήνα και στα σχολεία της, από αυτόνομους πυρήνες πολιτών, όπου σε συνοικίες όπως οι Αμπελόκηποι, η αριστερή και πολυπολιτισμική δραστηριότητα αντιμετωπίζει την οργανωμένη αντίσταση των Ελλήνων. Δεν είναι τυχαίο ότι στην εκδήλωση μνήμης για τα Ίμια στο Σάββατο 29 Ιανουαρίου, που οργάνωσε η Χρυσή Αυγή συμμετείχαν 10000 άτομα που διαδήλωσαν ειρηνικά κρατώντας χιλιάδες Ελληνικές σημαίες, χωρίς απαραίτητα να είναι οπαδοί της οργάνωσης. Στην δειλά εμφανιζόμενη Ελληνική αντίσταση, το ανθελληνικό καθεστώς του PASOK ετοιμάζει νόμο, όπου ο «ρατσισμός και η ξενοφοβία» από νομικά πρόσωπα θα χαρακτηρίζεται ως κακούργημα. Αυτό σημαίνει ότι πατριωτικές οργανώσεις θα τεθούν εκτός νόμου, ενώ τα μέλη τους θα φυλακίζονται, όπως ο δημοσιογράφος Δημήτρης Παπαγεωργίου, εκδότης του περιοδικού ΠΑΤΡΙΑ που έμεινε φυλακισμένος έξη μήνες χωρίς δίκη. Δεκάδες άλλοι πατριώτες διώκονται ποινικά σήμερα, όχι μόνο από το νομικό σύστημα του πασοκικού κατασταλτικού μηχανισμού, αλλά και από δεκάδες ΜΚΟ, όπως αυτή του Δημητρά, που με επιχορήγηση 500000 Ευρώ το χρόνο από το ΥΠΕΞ με το ψευδεπίγραφο όνομα «Παρατηρητήριο του Ελσίνκι», συστηματικά εξοντώνει οικονομικά με δεκάδες δικαστικές αγωγές τους Έλληνες πατριώτες. Σημειωτέο ότι το «Παρατηρητήριο του Ελσίνκι» έχει δύο μόνο μέλη, αυτόν και την γυναίκα του Νατάσσα, η δε έδρα του «Παρατηρητηρίου» είναι σε διαμέρισμα της Αγίας Παρασκευής, όπου είναι και η κατοικία τους. Αφού δεν υπάρχει Ελληνικός πολιτικός λόγος, ηγετική ανιδιοτελής ηγετική προσωπικότητα και οργανωμένο κέντρο αντίστασης, η μόνη λύση είναι η αυτό οργάνωση των Ελλήνων σε μικρές ομάδες. Συνθήματα και προκηρύξεις στην αρχή, και μετά βλέπουμε…

    Kimon
    Cometoreal@blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κίμωνα, θα σε παρακαλούσα να μην αναφέρεις ονόματα, όταν δεν μπορείς να τεκμηριώσεις on-line τα ισχυριζόμενά σου. Μερικοί άνθρωποι ζούνε, επιβιώνουν και αναπνέουν με την δικομανία τους.
    Όταν η Ελλάδα θα ΧΡΩΚΟΠΗΣΕΙ, θα φτάσουμε δηλαδή στον πάτο, σίγουρα αυτοί που ΕΦΑΓΑΝ λεφτά από το Δημόσιο κουρμπανά, θα τιμωρηθούν όπως πρέπει. Δεν θα τους σώσει καμιά ΑΣΥΛΙΑ, καμιά ΑΝΟΜΙΑ και κυρίως καμιά ΓΝΩΡΙΜΙΑ με τους «άρχοντες» αυτού του τόπου.
    Αλλά ξεφύγαμε από το θέμα μας, και η οποία είναι η Πολυπολιτισμικότητα, αυτή η πολιτική ιδεολογία των ολίγων εναντίων των πολλών. Φυσικά δημοκρατία για αυτούς, είναι η επιβολή των ιδεολογημάτων τους εις βάρος της πλειοψηφίας, για αυτό και δεν τολμούνε να κάνουν δημοψηφίσματα, διότι ξέρουν την θέληση της πλαιοψηφίας. ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακρίτα, το συγκεκριμένο άτομο έχει κάνει πολύ κακό στην Ελλάδα. Η ανθελληνική δράση του δεν περιορίζεται μόνο στην οικονομική εξόντωση μεμονωμένων ατόμων, αλλά οι εκθέσεις του στους διεθνείς οργανισμούς υπέρ Τούρκων, Σκοπιανών, Τσάμιδων, λαθρομεταναστών, δημιουργούν σημαντικά προβλήματα στην κρατική υπόσταση της Ελλάδoς. Εδώ παρουσιάζεται ο σύγχρονος νεοελληνικός παραλογισμός, το ίδιο το κράτος να χρηματοδοτεί την αποδóμησή του... Όσο για ονόματα, τα αναφέρει όλα στο βιβλίο του «Αναζητώντας τα Χαμένα Δικαιώματα στην Ελλάδα, Η σκοτεινή πλευρά της Ελληνικής Δημοκρατίας», εκδόσεις Τυπωθήτω, Αθήναι 2007. Το βιβλίο αυτό είναι αδύνατο να διαβασθεί χωρίς τάσεις εμετού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να και η επιβεβαίωση....ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία..

    από εισηγητική έκθεση του νόμου του Καστανίδη για τον Ρατσισμό.

    Η πολιτική ελίτ νομοθετεπί, άραγε ποια MKO είναι σύμβουλος σε αυτόν τον νόμο;
    Όπως έγινε και με τον νόμο της Ελληνοποίησης των νομιμοποιηθέντων παράνομων μεταναστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δείτε εδώ.

    Ο ένας έχει τον πόνο του επειδή είναι αρνητής της γενοκτονίας των Ποντίων, ο άλλος επειδή τον αποκλείει από το... έργο του.

    Κίμωνα, σβήσε μόνος σου το ποσό, δεν ισχύει. Πρόσεχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κίμωνα εάν δεν ισχύει αυτό που είπες σβήστο. Οι άνθρωποι όπως σου είπα ζούνε και αναπνέουν με Δίκες. 55 μηνύσεις ο Δημητράς μόνο για θέματα ρατσισμού και ανθρωπίνων δικαιωμάτων, καταλαβαίνεις τι παίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλτατε Ακρίτα, αυτό με την βιβλιογραφία που αναφέρεις στο τέλος του άρθρου σου, πραγματικά έχει πάρει διαστάσεις Οργουελικές. Η πλύση εγκεφάλου έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο, όπου ο κόσμος δεν ξέρει τίποτα άλλο, εκτός από αυτά που του σερβίρουν οι εθνομηδενιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΕΕ, για τον πολυπολιτισμικό, δημοκρατία σημαίνει γενική ισοπέδωση.
    Καμία σχέση με την ισότητα δικαιωμάτων και ευκαιριών.
    Για να κολακέψει και τον τελευταίο υποστηρικτή του, κατεβάζει τα πάντα στο δικό του επίπεδο.
    Δεν υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στους ανθρώπους - εργατικοί και τεμπέληδες, σπουδαγμένοι και αγράμματοι, ικανοί και ανίκανοι, νομοταγείς και παράνομοι, έχουν την ίδια ακριβώς αξία.
    Είναι ιδεολογία που στοχεύει στη δημιουργία ενός κράτους ολοκληρωτικού, υπερδιεθνιστικού και περιφρονόντας την πλειοψηφία, ενώ ο πολυπολιτισμικός επικαλείται οποιαδήποτε μειοψηφία.
    Παρουσιάζουν βέβαια στην αρχή λαϊκιστικά στοιχεία, απομακρύνονται όμως όλο και περισσότερο από αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ καλο το αρθρο Akrita
    ΕΥΓΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτικός Δημητράς εδώ:

    "ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ"

    Περίεργο, μέχρι τώρα νομίζαμε πως ο φασισμός περιορίζει ελευθερίες.

    Αυτός είναι ο κύριος Δημητράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν με παραξενεύουν τέτοιες δηλώσεις. ΑΠό τότε που βγήκε το ΠΑΣΟΚ, και με αφορμή τον αντισυνταγματικό νομοσχέδιο της ιθαγένειας, πλέον η δημοκρατία τους, αυτή των ολίγων, αλλά της πλειοψηφίας των ΜΚΟ, των ΜΜΕ, των ΑΕΙ, είναι πλέον η 5η εξουσία, και η μεγαλύτερη από όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εκεί που γράφεις "υποβάθμιση-μείωση", θα πρόσθετα και τον "μηδενισμό", διότι αυτοί θέλουν να μας αλλάξουν το ότι είμαστε Έλληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ακρίτα, ας βγεί τότε και ας ανακοινώσει αυτός τα ποσά με τα οποία χρηματοδοτείται καθώς και τις πηγές χρηματοδότησης του. Όσο για μηνύσεις από τους ομοίους του, τις έχω ζήσει στο πετσί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρατσιστές, ξενόφοβοι, θα σας κυνηγήσω όλους απηνώς!

    Χάρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.