Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Με αφορμή τον νόμο Καστανίδη(και όχι μόνο) και την φράση...

..«... ενόψει των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας κατά τη μετάβασή της σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία...»,  που υπάρχει στο σχέδιο νόμου, τελικά τι είναι πιο ειρωνικό:

Η δημοκρατία που γίνεται όλο και πιο ολοκληρωτική
ή
οι οπαδοί του ολοκληρωτισμού που ζητάνε όλο και περισσότερο «δημοκρατία»;

Υπενθυμίζω «δημοκρατία» για αυτούς, είναι όταν οι κυβερνήσεις δεν μπορεί να ρωτάνε τον λαό για τα πάντα, σε μερικά πράγματα πρέπει να τραβάνε μπροστά, να τον εκπαιδεύουν. Το λεξικό Τριανταφυλλίδη γράφει ότι δημοκρατία είναι το  πολιτικό σύστημα που στηρίζεται στην αρχή της λαϊκής κυριαρχίας και που λειτουργεί με βάση τη βούληση της πλειοψηφίας των πολιτών. Δεν ξέρω, μπορεί και να κάνω λάθος, και σαν λαός τελικά, έχουμε τις κυβερνήσεις που μας αξίζουν.

20 σχόλια:

  1. Φίλτατε Ακρίτα,
    σου επισημαίνω ότι το νομοσχέδιο Καστανίδη , αποκλείει της ΜΚΟ από την δικαστηριακή υποστήριξη και αυτό έχει κάνει τα επαγγελματικά τους στελέχη να ωρύονται από το κακό τους. Βέβαια συμφωνώ μαζί σου ως προς της απορία σου. Η πολυπολιτισμικότητα είναι μία πολιτική ιδεολογία, όπου στην Ελλάδα τείνει να πάρει μορφή ολοκληρωτισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. « Όποιος από πρόθεση, δημόσια προφορικά ή διά του τύπου ή μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, προκαλεί ή διεγείρει σε βιαιοπραγίες ή εχθροπάθεια κατά ομάδας ή προσώπου, που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το γενετήσιο προσανατολισμό, ή κατά πραγμάτων που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από τις παραπάνω ομάδες ή πρόσωπα, κατά τρόπο που μπορεί να εκθέσει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι (6) μηνών έως τριών (3) ετών και χρηματική ποινή χιλίων έως πέντε χιλιάδων (1.000 – 5.000) ευρώ.
    2. Αν η πράξη της προηγούμενης παραγράφου είχε ως άμεσο επακόλουθο την τέλεση εγκλημάτων, επιβάλλεται φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους και χρηματική ποινή τριών έως δέκα χιλιάδων (3.000 – 10.000) ευρώ, αν η πράξη δεν τιμωρείται βαρύτερα με άλλη διάταξη».

    Αν καταλαβαίνω σωστά, η αντίθεση στην πολυπολιτισμικότητα μέσω του διαδικτύου θα επιφέρει ποινή κατά δύο έτη μικρότερη της ελάχιστης ποινής του κακουργήματος. Το διαδίκτυο φαίνεται ότι τους προκαλεί πονοκέφαλο...
    Kimon
    Cometoreal@blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εδώ προωθείται ο πιο άγριος και αποτρόπαιος ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ εναντίον της ελληνικής κοινωνίας και του λαού της και οι υστερικοί του «αντιρατσισμού» δεν βγάζουν άχνα: Τέτοια θηριώδη απάτη και υποκρισία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντιγράφω από αλλού:

    ---

    Αύριο η Ελευθεροτυπία κυκλοφορεί με ένθετο αφιερωμένο στο Μακεδονικό

    Περιεχόμενα:

    Το Μακεδονικό ζήτημα (1850-1919) Ιάκωβου Μιχαηλίδη

    Κομιντέρν και Μακεδονικό ζήτημα, Γιώργου Λεοντιάδη

    Το Μακεδονικό ως πολιτικό και "εθνικό" ζήτημα κατά τη δεκαετία του '40, Ραϋμόνδου Αλβανού

    Το Μακεδονικό Ζήτημα και η Γιουγκοσλαβική Μακεδονία, Βλάση Βλασίδη

    Ευρωπαική Ένωση και Μακεδονικό ζήτημα μετά το 1990, Κυριάκου Κεντρωτή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είναι η μόνο η πολυπολιτισμικότητα, αλλά Η ΠΟΙΝΟΚΟΠΟΙΗΣΗ ΦΙΜΩΣΗΣ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ σε ότι αφορά το "ΞΕΝΟ". Με ένα νομοθέτημα που θα εμφανίζει τα θύματα αυτού του καθεστώτος ως εγκληματίες (ρατσιστές) και θα ποινικοποιεί κάθε αντίδραση και εκδήλωση διαμαρτυρίας των θυμάτων εναντίον του εφιάλτη που ζούνε, αλλά και κάθε άποψη και προβληματισμό που θα διατυπώνεται πάνω στην πολυπολιτισμική ζούγκλα και τη μακάβρια κόλαση που έχουν ρίξει την ελληνική κοινωνία.
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΧΟΥΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. «Ξενοφοβία», «εχθροπάθεια», «πολυπολιτισμικότητα», ο Όργουελ σε πλήρη εφαρμογή, και ο Έλληνας αιχμάλωτος των πράξεων του. Και νομοθετεί ο ίδιος Υπουργός, που μείωσε στα 3/5, (και) τις ποινές των εμπόρων ναρκωτικών(Βλέπε επιστολή Αεροπαγίτη στην zougla.gr).
    Δυστυχώς τέτοιοι είμαστε, τέτοιους θα έχουμε να κυβερνάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η νέα Αθήνα

    Από τον Γιώργο Χρονά


    Μια νέα πόλη γεννήθηκε και την βαδίζω. Την βλέπω. Νύχτα μέρα. Νεκρικά στεφάνια στέκουν σε κάθε γωνία. Τα Ενοικιάζεται - Πωλείται, κυριαρχούν.

    Ολοι οι τοίχοι, έως τα 2 μέτρα, με γκράφιτι και συνθήματα. Σπασμένα όλα τα κουτιά της κοινής ωφέλειας. Οι κολόνες της ΔΕΗ ξεκοιλιασμένες. Τα οργισμένα παιδιά δεν ξέρουν αν έχει ρεύμα το σίδερο στα χέρια της μητέρας τους στην κουζίνα. Αν μπορεί να σιδερώσει τα παντελόνια. Τα πουκάμισα. Σταθερά μεγάφωνα στις κολόνες στέκουν βουβά κι άλλοτε μας ξεκουφαίνουν. Τα αγάλματα, τα μάρμαρα στα σκαλιά, στη βάση του κουλουροπώλη, στην είσοδο του μετρό σπασμένα. Οι μαρμαρωμένες κουκουβάγιες, στις κολόνες της Ακαδημίας, απουσιάζουν στον κλεφτοπόλεμο με την αστυνομία.

    Και μέσα σ' αυτό το σκηνικό, τα νερά του Συντάγματος. Τα κυλιόμενα νερά στα σιντριβάνια στέκουν νεκρά. Σβηστά. Το νερό έπαψε να επιστρέφει στον τρόπο της τεχνητής του ροής.

    Κι αν βαδίσεις, ξένε, προς την Ομόνοια, στα γύρω στενά, πλήθη στοιβάζονται όπως στην προκομμουνιστική Κίνα - επί Αγγλων. Η Μικρή Επίδαυρος της στοιχειωμένης Πλατείας, τα σκαλιά της, με θεατές και πρωταγωνιστές, να εναλλάσσονται. Η άλλοτε δοξασμένη, λαϊκή πλατεία, νεκρή. Περνούν σκιές με κουβέρτες που μοιάζουν με σάβανα. Πουκάμισα με σφουγγαρόπανα. Παντελόνια με λάσπη. Διαλυμένα σώματα ανδρών και γυναικών σε δρόμους, πεζοδρόμια.

    Το «Νέον», κλειστόν. Το παγωτατζίδικο απέναντι, κλειστόν. Ο φούρνος Κατσέλη, το Goodys, το ίδιο. Το δύο λαμπρά ξενοδοχεία της πλατείας, κλειστά.

    Μια σάλπιγγα ηχεί. Και κανείς δεν ακούει.

    Η πόλις κοιμάται. Βυθίζεται κάθε μέρα και πιο βαθιά. Και σωπαίνει.



    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=254513

    Ελευθεροτυπία - Βιβλιοθήκη, Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. PATRIA, Νοεμβ.2009

    ..Το «κέντρο της πόλης», το «θέατρο», η «βιβλιοθήκη» και η «αγορά» πυρπολήθηκαν και χάθηκαν για πάντα. Εκεί που κάποτε υπήρχε χρώμα, ζωή, μεσογειακή αισθητική και φινέτσα, ο τριτοκοσμικός εφιάλτης εδραιώθηκε. Μετέτρεψαν τις πόλεις μας σε γκέτο όπου οι μεσαιωνικές σκοτεινές φιγούρες κυριαρχούν στα κάποτε κοσμοπολίτικα μονοπάτια των παιδικών μας χρόνων. Μετέτρεψαν την ζωή μας σε κόλαση με χιλιάδες στιλέτα να μας καρτερούν στο μισοσκόταδο. Μας έμαθαν ότι η τηλεοπτική και κληρονομική δημοκρατία μας είναι το ύψιστο πολιτικό αγαθό. Μας είπαν ότι όλοι είμαστε ίσοι. Ταυτόχρονα μας δίδαξαν ότι οι συγκλητικοί της Ρώμης πρέπει να έχουν περισσότερα προνόμια από το λαό, πρέπει να «βρίσκονται» λίγο ψηλότερα από τον χύδην όχλο, μας εμπέδωσαν ότι αυτό είναι «και νόμιμο και ηθικό». Προσπάθησαν να μας πείσουν ότι επί της βασιλείας τους έγιναν θαύματα στην μακρινή επαρχία του Grecorum , αφού κατόρθωσαν να αναστήσουν μέχρι και το τυμπανιαίο πράσινο πτώμα του μινώταυρου.Στην νέα τάξη πραγμάτων χριστιανοί και μουσουλμάνοι, νομάδες της ερήμου και κοσμοπολίτες της δύσης με την πατίνα αστικής κουλτούρας αιώνων, Ευρωπαίοι και Αφγανοί θρησκόληπτοι του βουνού, πρέπει αναγκαστικά και με την βία να συνυπάρξουν αρμονικά στον ίδιο νεκρό αστικό ιστό, όπως σε ζωγραφικό πίνακα του Jeronymo Boss, έστω και με την βία, αρκεί να διοικούνται και να φορολογούνται από μία κληρονομική δυναστεία επαγγελματιών πολιτικών...

    Kimon
    Cometoreal@blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. homo homini lupus
    mutatis mutandis
    dura lex sed lex

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=249476A24EB3EF4C823EEA370B36D6FB

    Датум: 26.02.2011, 15:15

    Интервју Алека Папарига

    За грчката елита и Голема Ал банија е решение за името

    Παπαρήγα: όχι σε μειονότητα και εθνικά Μακεδόνες, αλλάξαμε στάση επειδή άλλαξαν οι καταστάσεις και η πληθυσμιακή σύνθεση στην περιοχή, η κυρίαρχη εθνότητα στο κράτος σας δημιουργήθηκε στα πλαίσια της Γιουγκοσλαβίας μετά τον Β' ΠΠ.

    Η δημοσιογράφος δίνει τον Καραμανλή, που είχε δεχτεί διπλή ονομασία, αρκεί να αφήσουν έξω τον Μέγα Αλέξανδρο. Η Παπαρήγα εμμέσως την επιβεβαιώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το νομοσχέδιο, ποινικοποιεί την αντίθετη φωνή. Ρε ξυπνήστε......μας επιβάλουν κατοχικά νομοσχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμε 10:30
    «Ηomo homini lupus»,
    Bonis nocet qui malis parcet. (Αυτός που λυπάται τους ενόχους, κάνει κακό στους αθώους).
    «Μutatis mutandis»,
    Est sapientis providere. (Ο σοφός βλέπει μπροστά).

    «dura lex sed lex»,

    Vae miseris ovibus, iudex lupus est.(Αλοίμονο για τα φτωχά πρόβατα. Ο δικαστής είναι λύκος).

    kimon
    Cometoreal@blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το νομοσχέδιο πρακτικά ποινικοποιεί την έκφραση διαφωνίας για τη λαθρομετανάστευση. Αν περάσει καταργεί ύπουλα την ελευθερία της έκφρασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. http://imgur.com/a/JxVM8

    Κράτος-μαφία. Κάνουν ό,τι θέλουν, παραγράφουν ό,τι θέλουν και απειλούν εμμέσως πλην σαφώς, όποτε θέλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με νομοσχέδιο του κ. Καστανίδη (για τον ρατσισμό και την ξενοφοβία) θεωρείται ποινικό αδίκημα η δημόσια έκφραση αιρετικής γνώμης για «εγκλήματα γενοκτονίας»!
    Με άλλα λόγια, αν κάποιος έχει διαφορετική άποψη από την κρατούσα (π.χ. για τη γενοκτονία των Αρμενίων ή για το Ολοκαύτωμα) ή διατυπώνει κριτικές επιφυλάξεις για τέτοια ιστορικά γεγονότα, μέσω του Τύπου ή του Διαδικτύου, τιμωρείται με φυλάκιση έως δύο χρόνια και χρηματική ποινή έως τριών χιλιάδων ευρώ...
    Δυστυχώς, η Ελλάδα ενέδωσε και -αντιγράφοντας τον άθλιο, κατάπτυστο και φασιστικό νόμο Γκεϊσό, της Γαλλίας- ποινικοποιεί τη γνώμη και την άποψη για ιστορικά γεγονότα...
    Είναι προφανές το μείζον ζήτημα που εγείρεται: με στυγερό και φασιστικό τρόπο φιμώνεται η αντίθετη άποψη και παραβιάζεται η βασική αρχή της επιστήμης της Ιστορίας, δηλαδή το φιλέρευνον και η δυνατότης αναθεώρησης ιστορικών στοιχείων...
    Τραγική, οδυνηρή και επικίνδυνη εξέλιξη: Οπως και στη Γαλλία, θα απαγορεύεται η έκδοση βιβλίων που προσεγγίζουν κριτικά τις γενοκτονίες (αμφισβητώντας π.χ. την ακρίβεια ορισμένων στοιχείων), θα ποινικοποιούνται πανεπιστημιακές εργασίες με παρόμοιο αντικείμενο, καθώς και εκπομπές ή σχετικές εκδηλώσεις, και θα διώκονται ποινικά δημοσιογράφοι, αρθρογράφοι, ιστορικοί κ.ά. που εκφράζουν αιρετική γνώμη για τα συγκεκριμένα ιστορικά γεγονότα.
    Στη Γαλλία, με βάση τον νόμο Γκεϊσό, απαγορεύτηκε το βιβλίο του Ροζέ Γκαρωντύ για το Ολοκαύτωμα και ο συγγραφέας σύρθηκε στα δικαστήρια, ενώ ανάλογα κρούσματα σημειώθηκαν και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, με θύματα συγγραφείς και ιστορικούς (π.χ. Ιρβινγκ)... «Η Ιστορία υπολογίζει στη μνήμη, δεν υποτάσσεται όμως σ' αυτήν», σημειώνει ο Πιερ Βιντάλ Νακέ, υπερασπιζόμενος το δικαίωμα οιουδήποτε να διακινεί χωρίς νομικές επιπτώσεις απόψεις και θεωρίες, ακόμη και αν είναι δημαγωγικές ή κατάπτυστες.
    Διότι, όπως λέει, «Η Ιστορία δεν είναι δικαστικό αντικείμενο. Σ' ένα ελεύθερο κράτος ούτε η Βουλή ούτε η δικαστική αρχή είναι αρμόδιες να ορίσουν την ιστορική αλήθεια»...
    Δυστυχώς, η Ελλάδα ενέδωσε. Ο ασκός του Αιόλου άνοιξε...

    http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=26/02/2011&s=o-typos-twn-hlwn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kimon, θα μας φάνε οι λύκοι, οι άνθρωποι αυτοί πλέον είναι αχόρταγοι και εθνο-βόροι, μάλλον ελληνο-βόροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμε 7:19 μ.μ..
    Δυστυχώς δεν βλέπω να υπάρχει λύση φίλτατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κάποτε είχε πει ο Βολταίρος: “Διαφωνώ με ότι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα σου να το λες”…

    Το ΠΑΣΟΚ όμως αμφισβητεί το μεγάλο Γάλλο φιλόσοφο! Και όμως, δεν έχουμε το δικαίωμα να φιμώνουμε και έπειτα να έχουμε την απαίτηση να λέμε πως το πολίτευμα μας είναι δημοκρατικό! Δεν έχει σημασία τι πρεσβεύεις, δεν έχει σημασία, αν διαφωνώ μαζί σου, αλλά δεν έχω κανένα δικαίωμα να σε φιμώσω ακόμη και αν έχεις εντελώς αντίθετες απόψεις από εμένα.
    Αλλά στην Ελλάδα του ΔΝΤ, μην περιμένουμε Δημοκρατία, μόνο τέτοια κατοχικά νομοσχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. νομος καστανιδη,καρτα του πολιτη,νπμιμοποιηση λαθρων .......που διαλο παμε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δικαιοσύνης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ηλείας, Κώστας Τζαβάρας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    «Στις αληθινές Δημοκρατίες, ο λόγος δεν δένεται με νόμους που ποινικοποιούν την ελευθερία της σκέψης, της γνώμης και της κριτικής.

    Το νομοσχέδιο Καστανίδη μόνο με τον αλήστου μνήμης γαλλικό νόμο Γκαιϋσσώ – Φαμπιούς της 13-7-1990, μπορεί να συγκριθεί: ένα ολοκληρωτικού πνεύματος νομοθέτημα.

    Αποτελεί για την κυβέρνηση βαρύτατο νομικό και πολιτικό σφάλμα η υιοθέτηση της ποινικής καταστολής ως μέσου για τον περιορισμό των ανεπιθύμητων ή ενοχλητικών για κάποιους χρήσεων του λόγου, στην Πολιτική, στην Κοινωνία, στον Τύπο, στην Ιστορία, στην Τέχνη.

    Οι Υπουργοί πρέπει να έχουν συναίσθηση ότι είναι υπάλληλοι της Ιστορίας. Δεν έχουν το δικαίωμα να ενδίδουν σε παράλογες απαιτήσεις “ομάδων επιρροής” ή να υπηρετούν μη ξεπερασμένη (αν μη και ύποπτη) Πολιτική Ορθότητα.

    Πρωτίστως, όμως, οφείλουν να τηρούν ευλαβικά το Σύνταγμα της Χώρας που -στην περίπτωση του νομοσχεδίου Καστανίδη- παραβιάζεται πολλαπλώς και ποικιλοτρόπως.

    Υπό το κράτος, άλλωστε, της ισχύος του ν. 927/79 για τις φυλετικές διακρίσεις στον Τύπο κλπ. η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου έχει κρίνει την αντισυνταγματικότητα ομοίων διατάξεων (Ολ. Α. Π. 3/2010).

    Αναμφίβολα το νομοσχέδιο Καστανίδη αποτελεί μια οργουελικής έμπνευσης προσπάθεια για να ιδρυθεί στην Ελλάδα ένα είδος αστυνομίας της Σκέψης και της Γλώσσας.

    Αυτό το νομοσχέδιο πρέπει να αποσυρθεί γιατί προσβάλλει και την ιστορία του Ελληνικού Πολιτισμού, που ανέδειξε την ανεκτικότητα απέναντι στον Άλλο ως θεμελιώδη δημοκρατική αξία, χωρίς να χρειαστεί ποτέ να την επιβάλει με μέσα νομοθετικού εξαναγκασμού».

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.