Παρακάτω δημοσιεύεται μία σειρά επιστολών της ομογενειακής παροικιακής οργάνωσης Νέας Ένωσης Χωριών Φλωρίνης "Μακεδονικός Ελληνισμός" και του πρώην Νομάρχη Φλωρίνης το 2004. Αφορμή για τον "καβγά", όμοιος του οποίου ίσως να μην έχει ξαναγραφτεί στα παροικιακά χρονικά και στον οποίο εμπλέκονται οι πολιτική και πολιτειακή ηγεσία, αρχηγοί των κομμάτων έδωσε ένα μήνυμα που έστειλε η Νέα Ένωση Χωριών Φλωρίνης στο Συνέδριο Απανταχού Φλωρινιωτών και το οποίο δεν διαβάστηκε.
Τη συνέχεια την εξιστορούν καλύτερα το ίδιο το μήνυμα και η αλληλογραφία που ακολουθεί:
Το μήνυμα που έστειλε η Νέα Ένωση Χωριών Φλωρίνης έχει ως εξής:
"Συμπατριώτες, Φλωρινιώτες Αδελφοί,
Με την ευκαιρία του Παγκόσμιου Συνεδρίου Φλωριναίων κι επειδή δεν στάθηκε δυνατόν να παρευρεθεί κάποιος εκπρόσωπος του συλλόγου μας, κρίναμε καλό εμείς, το Διοικητικό Συμβούλιο και τα μέλη της εν Μελβούρνη Νέας Ένωσης Χωριών Φλωρίνης, να σας απευθύνουμε ένα μήνυμα βγαλμένο από την καρδιά μας, χωρίς φόβο και πάθος.
Πρώτα-πρώτα, χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία της Νομαρχίας Φλωρίνης και τη συγχαίρουμε για τη σύγκληση αυτού του σημαντικού Συνεδρίου, το οποίο θα αποτελέσει, ελπίζουμε, την απαρχή μιας στενότερης επαφής, συνεργασίας και συντονισμού των απανταχού της γης Φλωριναίων για το καλό της ιδιαίτερης πατρίδας μας και για το καλό όλων μας και ευχόμαστε κάθε επιτυχία στις εργασίες του.
Η Νέα Ένωση Χωριών Φλωρίνης ιδρύθηκε το 1993, όταν αρκετά, παραπλανημένα από τη σκοπιανή προπαγάνδα αδέρφια μας, μέλη του παλιού μας ελληνο-μακεδονικού συλλόγου, Ένωση Χωριών Φλωρίνης, συντάχθηκαν με τους αυτονομιστές ψευδο-μακεδόνες των Σκοπίων, υιοθετώντας ως γλώσσα του συλλόγου τη σκοπιανή ψευδο-μακεδονική.
Εμείς οι ντόπιοι, δίγλωσσοι Μακεδόνες, οι οποίοι μιλάμε το τοπικό ιδίωμα του τόπου μας αλλά στέλνουμε τα παιδιά μας στα ελληνικά σχολεία της Αυστραλίας, εμείς που, αν και κατά καιρούς, αδικηθήκαμε από την πατρίδα δεν αλλάξαμε συνείδηση, διότι η δική μας ελληνική συνείδηση είναι πολύ βαθιά για να την αλλάζουμε σαν να είναι πουκάμισο. Δηλώνουμε περήφανα την ελληνική μας καταγωγή και άλλη έγνοια δεν έχουμε εδώ στην ξενιτιά, παρά να διατηρήσουμε και να ενσταλάξουμε στα παιδιά μας την εθνική τους μνήμη, την αγάπη για τη γη και την πατρίδα, την οποία οι παππούδες μας και οι πατεράδες μας πότισαν με το άγιο αίμα τους και την κράτησαν ελληνική. Γι' αυτό συμμετέχουμε εμείς και οι νέοι μας περήφανα σε κάθε ελληνική εθνική επέτειο ή άλλη εκδήλωση, όπως πρόσφατα που ξενυχτήσαμε τυλιγμένοι στη σημαία μας, μικροί και μεγάλοι, για να πανηγυρίσουμε το θρίαμβο της Εθνικής Ελλάδος.Κάθε χρόνο οργανώνουμε δική μας Μακεδονική Πολιτιστική Εβδομάδα με τεράστια επιτυχία και αθρόα συμμετοχή των νέων μας, η οποία τείνει να γίνει θεσμός. Διοργανώνουμε ομιλίες και προβολές ταινιών ιστορικού και γεωγραφικού περιεχομένου, κάνουμε λαογραφικές εκθέσεις, αναβιώνουμε τα ήθη και έθιμα, τους χορούς, τη μουσική και τις παραδόσεις της γενέτειρας γης. Όσοι μας επισκεφτήκατε θα πήρατε μια ιδέα τι σημαίνουν όλα αυτά για μας, εδώ στην ξένη γη.
Όλα αυτά, αγαπητοί μας συμπατριώτες, για να .....
Συνέχεια στο.....
http://web.archive.org/web/20041028211206/http://www.neoskosmos.com.au/041025/nk/omogeneia/omogeneia_02.shtml
“…Η Νέα Ένωση Χωριών Φλωρίνης ιδρύθηκε το 1993, όταν αρκετά, παραπλανημένα από τη σκοπιανή προπαγάνδα αδέρφια μας, μέλη του παλιού μας ελληνο-μακεδονικού συλλόγου, Ένωση Χωριών Φλωρίνης, συντάχθηκαν με τους αυτονομιστές ψευδο-μακεδόνες των Σκοπίων, υιοθετώντας ως γλώσσα του συλλόγου τη σκοπιανή ψευδο-μακεδονική…”
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως για αυτή τη ¨περίεργη¨ στάση του προηγούμενου ΔΣ υπάρχει δάκτυλος του Πάντε Ασλάκοφ; Μήπως; Θα μας απαντήσει πιστεύω ο k. ΒΑΡΔΑΣ!
Α και μη ξεχάσετε να μας ενημερώσετε ποιοι είναι αυτοί οι «Σκοπιανοί» του πρώην ΔΣ και που μένουν τώρα. Πρέπει να ενημερωθεί ο Μητροπολίτης Άνθιμος να στείλει και προς τα εκεί καμιά δεκαριά(10) πούλμαν! Άκου να δεις ρε φίλε μου, γεμίσαμε πρακτόροι!!
Ένας Πατριώτης.
Ρε Ακρίτα, συνεχίζεται πουθενά η συζήτηση εκεί που κατήργησες τα σχόλια ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 8:39, όχι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλέ Έλληνα....σεμνά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 19 Αυγούστου 2011 7:04 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιλαμβάνομαι τον εκνευρισμό σου Σλάβε φίλε μου.
"Αρκετά μέλη" γράφει στο μήνυμά της η Ένωση Χωριών Φλωρίνης, όχι όλα τα μέλη, και όχι το ΔΣ.
Πάντως εντυπωσιάζει η ομοιότητα των επιχειρημάτων του Στρατάκη με της ανεκδιήγητης κυρίας Μούσιου.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://web.archive.org/web/20041028211206/http://www.neoskosmos.com.au/041025/nk/omogeneia/omogeneia_02.shtml
Ανώνυμε 20 Αυγούστου 2011 5:50 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις 3 αράδες που μεταφέρονται αυτούσιες στο πρώτο μήνυμα η Νέα Ένωση μας εξηγεί γιατί αναγκάστηκε να ιδρυθεί. Γιατί τα αδέρφια τους,οι συγγενείς τους και οι υπόλοιποι συγχωριανοί που ήταν μέλη στον παλιό σύλλογο ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΜΕΝΟΙ από προπαγάνδες Σκοπιανών, ΣΥΝΤΑΧΘΗΚΑΝ με ΑΥΤΟΝΟΜΙΣΤΕΣ και υιοθέτησαν ως γλώσσα του συλλόγου τη σκοπιανή ψευδο-μακεδονική. Αυτό το γεγονός που μας μεταφέρουν οι ίδιοι τους ανάγκασε να φύγουν από το παλιό σύλλογο και να ιδρύσουν νέο. Εντάξει; Δικαίωμα τους. Για να καταλάβεις Ανώνυμε 20 Αυγούστου 2011 5:50 μ.μ. τι παίχτηκε θα πρέπει να σε ενημερώσουν ποιοι και πόσοι ήταν οι μεν και ποιοι οι δε. Αυτό δε, το υιοθέτησαν ως γλώσσα του συλλόγου τη σκοπιανή ψευδο-μακεδονική έχει ζουμί γιατί και τα μέλη του συλλόγου Νέα Φλώρινα δεν υιοθετούν τη γλώσσα των σκοπιανών απλά τη μιλάνε αφού είναι η ΜΗΤΡΙΚΗ ΤΟΥΣ! Κάνουν δε και κάτι εκδηλώσεις με τα γνωστά παραδοσιακά Μακεδονικά τραγούδια Καπετάν Ανδρέα Ζέπο, τα Πεταλάκια και τα Δώδεκα Ευζωνάκια γιατί οι Παραπλανημένοι όλο κάτι Μακέντοσκο Νάροντνα ί Κομίτι Πέσνι χόρευαν και τραγουδούσαν στο παλιό σύλλογο! Για αυτό κάποιοι έκαναν ένα Νέο Σύλλογο. Κάτι ανάλογο είχε γίνει στη Μελίτη την προηγούμενη δεκαετία με το σύλλογο ΕΛΠΙΔΑ που χρηματοδοτούσε ο Εμφιετζόγλου (ακόμα γελάμε) και το ίδιο έργο παίζετε και σήμερα πχ στον Πολυπόταμο Φλώρινας! Αν δεις τα βίντεο από εκδηλώσεις θα καταλάβεις. Φτάνει λίγο να ξέρεις την ανθρωπογεωγραφία της περιοχής! Αν δεν ξέρεις όμως την περιοχή και τους ανθρώπους εύκολα θα σου σερβίρουν ότι θέλουν! Ο Εμφιετζόγλου όταν έφυγε από εδώ και Η ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥ διαλύθηκε, ανέλαβε υπό την προστασία του τους Έλληνες πομάκους !. Έτσι υπάρχει μια ομάδα Ελλήνων πομάκων (καμιά 200αριά) που εκδίδουν εφημερίδα, συντηρούν εκπομπές στα πομάκικα στα τοπικά κανάλια, εκδόσεις και μια ευρεία δημοσιότητα ανά την Ελλάδα από μπλογκ και πολιτικούς χώρους. Έτσι κάθε λίγο διαβάζουμε τις καταγγελίες στη Ζαγάλισσα από τον Σεμπαιδιν Καραχότζα . Βέβαια αυτοί που υποστηρίζουν –και καλά κάνουν- την διδασκαλία των Πομακικών στους Πομάκους Αντιδρούν –οι ίδιοι- στη διδασκαλία των Μακεδονικών στους Μακεδόνες της Ελλάδας!
Ελπίζω να σου έδωσα και μια άλλη εικόνα.
Ένας άλλος Πατριώτης.
Συμφωνω φιλε αλλε πατριωτη και που εισαι ακομα ολοι οι ξεηασμενοι και αδικημενοι λαοι τισ Ευρωπης απο τριτη γεννια και μετα και αφου ειχαν ξεχαση σχεδων τις γλωσσες τους αναγενηθικαν και εχουν προχωριση σε βαθμο που για τον Ελληνικο εθνικισλο ακομη ειναι αδιανοιτο αλλα νατο και ερχεται και αυτα δεν συμβενουν βεβαια μονον στη Φλωρινα αλλα και παντου στη Μακεδονια απο Καστορια και Πτολεμαιδα εωσ Εδεσσα Ναουσα Θεσσαλονικη Κιλκις Σερρες και Δραμα αλου ποιο πολυ αλλου λιγοτερο , ομως το ποταμη ξεκηνησε και δεν σταματα ποια η Ιστορια τελειοσε η ΙΣΤΟΡΙΑ ΞΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ . Με τις ειγιες μας Να ΖΝΤΡΑΒΙΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμ τι να κάνουμε παληκάρι μου (7:11 μμ) - ο καθένας διαλέγει τους συμμάχους του - εσείς διαλέξατε τους Τούρκους και τον Ντεντέ (αυτόν ντε τον "ανθρωπιστή" με την ιδιαίτερη αγάπη στους γκιαούρηδες) και αυτοί τους Έλληνες και τον Εμφιετζόγλου. Εσείς σκίζεστε για τη διδασκαλία της λόγιας γλώσσας της γείτονος στα παιδιά σας κι αυτοί για τη διατήρηση της ντοπιολαλιάς τους (και όχι την εκμάθηση πχ. της επίσημης Βουλγαρικής). Ο καθένας με τις προτεραιότητες του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα όσον αφορά το τι παίχτηκε στην Αυστραλία τα έχει γράψει και ο φιλαράκος σας ο Ντάνφορθ - τα τραγουδάκια για τους κομιτατζήδες και κόντρα στους Έλληνες ήταν νέα φρούτα που προέκυψαν πρόσφατα - και εκεί ήταν που αναγκάστηκαν να χωρίσουν τα τσανάκια τους συγγενείς και φίλοι. Τώρα αν είσαστε τόσο ξεφτύλες που στο Νέρετ μπορεί να υπάρχει και πατριωτικός σύλλογος και όχι μόνο αυτονομιστικός, τι να πει κανείς - μετά ονειρεύεστε "απελευθερώσεις"... Καλά άσε δε τον ανώνυμο 1:41 που ξεχνά πως στη Μακεδονία υπάρχει και το νότιο μισό που δεν καταλαβαίνουν καν τα ζντράβιε του.
ΠΑΡΩΝ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΝΟΤΙΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΑΜΠΟΥ ΤΗΣ ΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΖΝΤΡΑΒΙΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΛΕΜΕ ΜΠΕΧ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΠΕΦ Η ΤΑΚΆ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΆΚΑ . ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΗ ΘΑ ΤΟΥ ΕΡΘΕΙ.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΙ ΩΑΣΚΟΙ ΟΙ ΟΥΑΛΟΙ ΟΙ ΙΡΛΑΝΔΟΙ ΟΙ ΒΡΕΤΟΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΧΑΝ ΞΕΧΑΣΗ ΤΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑΞΑΝ ΑΡΔΗΝ . ΝΤΟΒΙΝΤΟΥΒΑΝΙΕ
Ο αρχικός σύλλογος Σλάβε φίλε μου διαλύθηκε όταν αρκετά από τα μέλη του (όχι όλα και ούτε καν η πλειοψηφία) προσχώρησαν στον Σλαβομακεδονισμό και ήρθαν σε σύγκρουση με τους συγγενείς και φίλους τους. Άτιμη καταπιεστική Αυστραλία που δεν επέτρεψες στην πλειοψηφία των Φλωρινιωτών να εκδηλωθούν ως Σλάβοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως τι συζητάμε, εδώ ούτε το άντρο των Σκοπιανών την Μελίτη, με τις πλάτες του ΠΑΣΟΚ και της Όλγας Μούσιου δεν έχετε ελέγξει εξολοκλήρου. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα αντιδράσουν οι Πόντιοι του χωριού, αλλά και οι έτεροι ντόπιοι και τα παιδιά των μικτών γάμων με τα καμώματα Ασλάκωφ. Να ξέρεις πάντως ότι τραβώντας το σκοινί από την δική σας πλευρά θα έρθει ίση και αντίθετη αντίδραση από την άλλη.Κανόνας απαράβατος αυτός...
Ανώνυμε 9:52, η διεθνής βιβλιογραφία, όλες αυτές τις κινήσεις των Βάσκων, Βρεττόνων, Κορσικανών κλπ, μιλάμε πάντα για συγκεκριμένες οργανώσεις με τις οποίες συνεργάζεται το προτελευταίο- σε εκλογική δύναμη- κόμμα της Ελλάδας, τις ονομάζουν ως «εθνοπολιτισμικός εθνικισμός», ο οποίος σε ορισμένες περιπτώσεις μεταλλάσεται στο τελευταίο στάδιο του, στον «ολοκληρωτικό εθνικισμό», δηλαδή «σωβινισμό».
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Μακεδονία αυτόν τον σωβινισμό τον πρωτογνωρίσαμε με την έξαρση της Βουλγάρικης κομιτατζίδικης βίας στα τέλη του 19ου αιώνα.
KE υποθέτω αναφέρεσαι στον Ντεντέ του παρακάτω βιντεο (3ο λεπτό και μετά)
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=uzZE3NQGJZ8
Δες και την "δημοσιογραφική" σελίδα στην οποία ο καλός αυτός κύριος συμμετείχε και τον χάρτη στην κορυφή.
http://web.archive.org/web/20070519195512/www.trakyanethaber.com/yeni/koseyazi.asp?yid=1&id=189
Tόσο "Μακεδόνες" είναι αυτοί οι Σλάβοι που θέλουν την Μακεδονία τουρκική :-)
Κοίτα να δεις ρε φίλε (9:52) που το πολύ νότιο κομμάτι της Μακεδονίας είναι στην κοιλάδα του Λαγκαδά και όχι στην Πιερία ή τα Γρεβενά... Τι μαθαίνει κανείς... Ο κολλητός μου στην Κορνουάλλη έμαθε στα 30 του Κορνουαλέζικα από δικό του ενδιαφέρον αλλά παραμένει Βρεττανός πατριώτης ως το κόκκαλο - ακόμα και τώρα στη Σκωτία οι εθνικιστές σύμμαχοι σας στις EFA και FUEN δεν αντιπροσωπεύουν την πλειονότητα του πληθυσμού κι ας βρέθηκαν στην κυβέρνηση. Μη μιλήσω για Ουαλλούς και Βρετόνους συναδέλφους που γελάνε με τις γελοιότητες των αυτονομιστών. Οπότε οι ονειρώξεις σου δεν είναι εφιάλτες κανενός...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 11:02 ευχαριστώ για το μαργαριτάρι. Μη περιμένεις από τους νεοκομιτατζήδες να προβληματιστούν. :-)
@ KE
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοίτα να δεις ρε φίλε (9:52) που το πολύ νότιο κομμάτι της Μακεδονίας είναι στην κοιλάδα του Λαγκαδά και όχι στην Πιερία ή τα Γρεβενά...
-----
Χαχαχα !!! Πέστα Χρυσόστομε ΚΕ !!!
Εγώ είμαι Ρουμλουκιώτης ... όποιος ενδιαφέρεται να μάθει τη γλώσσα μιλιώταν ανέκαθεν στο Ρουμλούκι( ή αν ξέρουν καν που πέφτει το Ρουμλούκι), αλλά και στο μεγαλύτερο μέρος αυτού που ο ΚΕ σωστά είπε «νότιο μισό» μπορώ να δώσω παράδειγμα από παραμύθι της τουρκοκρατίας με τίτλο «ι Ντίνας ι βαρκάρς» (ο Ντίνος ο Βαρκάρης)
«αυτούς που είχιν πρόσουπου κα του Ντίνα του ρώτσιν πως τουν λεν΄. Ικείνους τουν είπιν του όνουμά'τ όπους τουν φώναζαν στου χουριό και τουν ίξιριν όλου του βιλιαέτ΄. Φαίνιτι αμα ότ΄ του χουριάτκου τ΄όνουμα δε ντουν ιφθαρίστσιν του γκσένου ...
- «Δηλαδή Κωνσταντίνο» ; Τουν ξαναρώτσιν στα «πουλιτκά» (< αστικά ελληνικά)
- «Ναι, στου μπαπού΄μ του Γκουσταντίνου» είπιν ι Ντίνας
...
Όχι τίποτε άλλο, αλλά να το μην γνωρίζει κάποιος ότι η Πιερία (η πιο αρχέγονη Μακεδονία και πατρίδα των Ετεο-Μακεδόνων) είναι μέρος της Μακεδονίας είναι αισχρώς ανιστόρητο !!!
Όταν πρωτοαναφέρονται οι Μακεδόνες στον ψευδο-Ησιοδικό «κατάλογο των γυναικών» (περ. 600 π.χ.) ανφέρονται ως «περὶ Πιερίην και Ὄλυμπον δώματ΄ἔχοντες» («έχοντες τα σπίτια τους ανά την Πιερία κα ιγύρω από τον Ὄλυμπο»).
Κατά τον Ηρόδοτο ... το βόρειο σύνορο της Μακεδονίδος είναι ο «βάλτος των Γιαννιτσών», δλδ το σημείο όπου η παλαιά κοίτη του Αλιάκμονα (νότιος βάλτος) συαντούσε τον Λουδία:
«μέχρι Λυδίεώ τε ποταμοῦ καὶ Ἁλιάκμονος, οἳ οὐρίζουσι γῆν τὴν Βοττιαιίδα τε καὶ Μακεδονίδα, ἐς τὠυτὸ ῥέεθρον τὸ ὕδωρ συμμίσγοντες.»
Για τον Θουκυδίδη, η διάβαση του Αλιάκμονα από τις Αιγές στην Βέροια σήμαινε «έξοδο από την Μακεδονία και είσοδο στην Βοττιάια» !!!
[1.61] «προσκαθεζόμενοι δὲ καὶ αὐτοὶ τὴν Πύδναν ἐπολιόρκησαν μέν, ἔπειτα δὲ ξύμβασιν ποιησάμενοι καὶ ξυμμαχίαν ἀναγκαίαν πρὸς τὸν Περδίκκαν, ὡς αὐτοὺς κατήπειγεν ἡ Ποτείδαια καὶ ὁ Ἀριστεὺς παρεληλυθώς, ἀπανίστανται ἐκ τῆς Μακεδονίας, [4] καὶ ἀφικόμενοι ἐς Βέροιαν»
« ἀπανίστανται ἐκ τῆς Μακεδονίας, [4] καὶ ἀφικόμενοι ἐς Βέροιαν»
«φεύγοντας από την Μακεδονία (Πύδνα) και φθάνοντας στη Βέροια ...»
Για τον Ηρόδοτο η «Άνω Μακεδονία» ή «ὄρος το Μακεδονικόν» όπου κατοικούν «οι Μακεδόνες που ζουν ψηλά» («οι κατύπερθε οικήμενοι») είναι η ορεινή Πιερία που επικοινωνεί με την Ελασσόνα (Περραιβία), ενώ η «κάτω Μακεδονία» είναι η Παράλια Πιερία που επικοινωνεί με την Θεσσαλία μέσω των Τεμπών:
[7.128] «ὅτι τὴν ἄνω ὁδὸν ἔμελλε ἐλᾶν διὰ Μακεδόνων τῶν κατύπερθε οἰκημένων ἔστε Περραιβοὺς παρὰ Γόννον πόλιν· ταύτῃ γὰρ ἀσφαλέστατον ἐπυνθάνετο εἶναι»
[7.131] «ὁ μὲν δὴ περὶ Πιερίην διέτριβε ἡμέρας συχνάς· τὸ γὰρ δὴ ὄρος τὸ Μακεδονικὸν ἔκειρε τῆς στρατιῆς τριτημορίς, ἵνα ταύτῃ διεξίῃ ἅπασα ἡ στρατιὴ ἐς Περραιβούς.»
[7.173] «ἐς τὰ Τέμπεα ἐς τὴν ἐσβολὴν ἥ περ ἀπὸ Μακεδονίης τῆς κάτω ἐς Θεσσαλίην φέρει παρὰ ποταμὸν Πηνειόν» ... «καὶ ἄλλην ἐοῦσαν ἐσβολὴν ἐς Θεσσαλοὺς κατὰ τὴν ἄνω Μακεδονίην διὰ Περραιβῶν κατὰ Γόννον πόλιν»
ΕΛΕΟΣ ρε παιδιά !!!!
συνεχίζω τα περί «νότιας Μακεδονίας» ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με την πιο παλιά παράδοση των ίδιων των Μακεδόνων, που διέσωσε ο Μαρσύας ο Πελλαίος, Μακεδόνας ναύαρχος σύγχρονος του μεγάλου Αλεξάνδρου ... ο μυθικός «Μακεδών» αδελφός του Μάγνητα και υιός του Δία και την Θύιας ερχόμενος ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ, κυρίευσε μία περιοχή την οποία ονόμασε Μακεδονία και παντρεύτηκε μια ντόπια με την οποία έκανε 2 γιους: τον Πίερο και τον Ἄμαθο:
«Μακεδών ο Διός και Θυίας κατασχών την χώραν οὖσαν τῆς Θράκης ἀφ΄ἑαυτού Μακεδονίαν προσηγόρευσε. Γήμας δε μία τῶν εγχωρίων τεκνοῦται δύω παίδας Πίερον και Ἄμαθον, αφ'ών δύο «πόλεις» Πιερία και Ἀμαθία εν Μακεδονίᾳ»
Και να σχολιάσω που έιπε ότι οι Μακεδόνες δεν μιλούσαν ελληνικά, αλλά μόνον αυτοίπου πήγαιναν σχολείο τα μάθαιναν.
Φίλτατε, «οι αγράμματοι» Μακεδόνες (τόσο οι Ετεο-Μακεδόνες όσοι και οι Ηπειρώτες που πρασαρτίθηκαν πολιτικά στη Μακεδονία) έλεγαν Ἀμαθία, ο Αμύντας/ του Αμύντα, Αιάν (Αιανή), Πελιγᾶν ... ενώ όσοι «πήγαιναν σχολείο» μάθαιναν να λένε Ημαθία, ο Αμύντης/του Αμύντου, Ηιών (όχθη, ακτή), Πελιγών.
Για τους Ηπειρώτες που μίλησα ... αναφέρομαι στην ρήση του Στράβωνα για τους μετέπειτα «Άνω Μακεδόνες» (δυτική Μακεδονία) τους οποίους ο Φίλιππος άλλους με το καλό και άλλους με το κακό προσάρτησε στην Μακεδονία:
[9.5.11] « γειτνιᾷ δὲ τῇ Πίνδῳ καὶ τοῖς περὶ αὐτὴν χωρίοις Θετταλικοῖς οὖσι τοῖς πλείστοις. διὰ γὰρ τὴν ἐπιφάνειάν τε καὶ τὴν ἐπικράτειαν τῶν Θετταλῶν καὶ τῶν Μακεδόνων οἱ πλησιάζοντες αὐτοῖς μάλιστα τῶν Ἠπειρωτῶν, οἱ μὲν ἑκόντες οἱ δ᾽ ἄκοντες, μέρη καθίσταντο Θετταλῶν ἢ Μακεδόνων, καθάπερ Ἀθαμᾶνες καὶ Αἴθικες καὶ Τάλαρες Θετταλῶν, Ὀρέσται δὲ καὶ Πελαγόνες καὶ Ἐλιμιῶται Μακεδόνων.»
KE ωραία μας τα λες και ας μην είναι έτσι…. Από το σύνολο των Πομάκων (30-35000) που δηλώνουν και αισθάνονται Τούρκοι , ο «πατριωτικός χώρος» έψαχνε για Έλληνες πομάκους και τους βρήκε στο πρόσωπο του Καραχότζα και 2-3 ακόμα που τους κάναν και δόκιμους στο στρατό , τους βγάλαν και κασέτες με τραγούδια και εφημερίδες και τους παρουσιάζουν στα κανάλια (Χαρδαβέλας, Κουριανίδης) και στα Μπλογκ του χώρου. Εκεί θέλετε να τονισθεί η πομακικότητα σαν αντίδοτο στον εκτουρκισμό! Σιγά μην σας έπιασε ο πόνος για τις ντοπιολαλιές. Απόδειξη σύρθηκε στα δικαστήρια ο Μπλέτσας που ζητούσε την διατήρηση των Βλάχικων από τους συλλόγους (Μήνυση από Ευγένιο Χαιτίδη Βουλευτή ΝΔ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στο Νέρετ που λες ΚΕ αν σας ενδιέφερε η διατήρηση της ντοπιολιαλιάς θα γινόταν οι εκδηλώσεις με τραγούδι. Αλλά βλέπεις πώς να επιτρέψουν να ακουστεί το Μπόλκα ζα Νέρετ κέρκο, ακούγονται τα Πεταλάκια, τα νησιώτικα και αυτά που βάζετε τις Μπάμπες να τραγουδάνε με σπαστά Ελληνικά! Δες την απάτη των γνωστών μπλογκ να ανεβάζουν βίντεο από Μακεδονικά πανηγύρια και μόλις ξεκινά το τραγούδι να το «κόβουν» για να μεταφέρουν την ψεύτικη εικόνα πως στα Μακεδόνικα χωριά δεν ακούγονται τραγούδια!. Να έρχεσαι και εσύ και να αποκαλείς –με τη ανοχή του Ακρίτα- τον Μορφωτικό σύλλογο Πολυποτάμου Αυτονομιστικό! (Αυτό δεν είναι συκοφαντία Ακρίτα;)
Γιατί αυτονομιστές γιατί τραγουδήσαμε στο γήπεδο Μπόλκα ζα Νέρετ κέρκο!!!!
Ενώ αν τραγουδούσαμε το Μήλο μου κόκκινο και το Σ αγαπώ γιατί είσαι ωραία θα μας βάζατε και εμάς στα Εθνικά Μπλογκ και όχι στους Αυτονομιστές!
Αυτή είναι η ευαισθησία και ο σεβασμός σας στην Μητρική μας γλώσσα ΚΕ;
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΟΡΓΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ…..
Μπόλκα ζα Νερετ θα τραγουδάμε και ότι θέλετε γράφετε.
ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΙΑ ΧΑΖΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ. ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ Της ΦΛΩΡΙΝΑς ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ,ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΑ ΕΝΤΟΠΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΎ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΛΑΒΟΙ –ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΛΕΤΕ- ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΛΑΒΟΙ;
ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΛΥΠΟΤΑΜΟ ΑΥΤΟΥΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΛΑΒΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΤΕ,ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΤΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΛΑΒΟΙ;
ΠΟΙΟΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΑΦΤΙΖΕΙ ΣΛΑΒΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ;
ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ; ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗΣ.
@
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΟΡΓΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ…..
Μπόλκα ζα Νερετ θα τραγουδάμε και ότι θέλετε γράφετε.
-------
Αχ νά΄μαν (συγχώρεσέ μου τον μακεδονισμό να ήμαν= πελοποννησιακό να ήμουν) κυβέρνηση ,βρε καρντάσι, να μάζευα τους πιο μορφωμένους από εσας και να σας έλεγα ... κωδικοποιείστε την ριμάδα την τοπολιαλιά σας και αρχίστε να τα διδάσκεστε όσοι θέλετε.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η γλώσσα σας το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι αν αναγνωριστεί η γλώσσα σας ως των γειτόνων και αρχίσουν να στέλνουν «δασκαλέους μι του τσουβάλ΄» μαζί με τη γλώσσα θα σας περάσουν και ένα σωρό κουραφέξαλα στη γκλάβα. Το έκαναν στον εμφύλιο και θα το ξανακάνουν.
Ήδη τώρα και κάποιοι από εσάς δεν ξέρουν που πέφτει η Πιερία και εάν υπήρχαν Έλληνόφωνοι Έλληνες στην Μακεδονία πριν τους πρόσφυγες ... φαντάσου να «διδάσκεστε» από δαύτους τους μπουνταλάδες ...
Εγώ είμαι ντόπιος ελληνόφωνος Μακεδόνας. Δεν με πειράζουν ούτε η γλώσσα σας, ούτε τα τραγούδια σας.
Η ατυχία σας έγκειται στο ότι πρόλαβαν οι κομμουνιστές από την άλλη μεριά των συνόρων να κωδικοποιήσουν «Μακεδονική» γλώσσα θυμούμενοι μετά από 20 χρόνια αυτά που έλεγε ο γείτονάς μου ο Μίσιρκωφ.
Ήρθε και ο εμφύλιος, έγινε ότι έγινε και από τότε οι Ελληνικές κυβερνήσεις «φυσάν΄ και το γιαούρτι».
ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΙΑ ΧΑΖΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΕΛΩ ΝΑ KANΩ.ΠΟΙΟΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΑΦΤΙΖΕΙ ΣΛΑΒΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗΣ.
.....
Καθόλου χαζή η ερώτησή σου φίλε μου Φλωρινιώτη. Θα σου απαντήσω με μια πρόταση ενός Άραβα ιστορικού που περιέγραψε την σύγχρονη με αυτόν κατάκτηση της Βουλγαρίας από τον Βασίλειο τον Βουλγαροκτόνο:
« ... και πάντρεψε Βουλγάρες κόρες με Ρωμιούς γιους και Ρωμιές κόρες με Βουλγάρους λήγοντας έτσι το παλιό μίσος των δύο λαών».
http://books.google.com/books?id=Z0PmrXKnczUC&pg=PA36&dq=he+married+bulgarian+roman+daughters+sons&hl=en&ei=mVlRTqDgGIzNswbFiKTIAw&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=1&ved=0CCkQ6AEwAA#v=onepage&q=he%20married%20bulgarian%20roman%20daughters%20sons&f=false
Από την στιγμή που τα μέλη αυτά υιοθέτησαν ως επίσημη γλώσσα της εκπαίδευσης και της εκκλησίας τα Σλαβικά και άρχισαν να διασκεδάζουν με φασίζοντες νεο-κομιτατζίδικους ύμνους εισαγωγής από τα Σκόπια νομίζω κέρδισαν επάξια τον χαρακτηρισμό του Σλάβου. Δεν έχει τίποτα το προσβλητικό ο συγκεκριμένος εθνοτικός προσδιορισμός. Σε ενοχλεί να είσαι Σλάβος?Αισθάνεσαι κάποιο κόμπλεξ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τους υπολοίπους που ήταν και η πλειοψηφία του αρχικού Συλλόγου στην Μελβούρνη αυτοί έχουν κάθε δικαίωμα να είναι Έλληνες κατ' αναλογία με τους Ασκενάζυ της κεντρικής Ευρώπης που αν και ομιλούν κράμα γερμανικών, εβραϊκών και σλαβικών αναγνώρισαν ως εθνική τους γλώσσα την αρχαία εβραϊκή και την καταγωγή τους ως ισραηλίτικη.
Τέλος, θέλει πολύ θράσσος να με κατηγορείς ότι μοιράζω πιστοποιητικά την στιγμή που εσύ ο ίδιος χαρακτήρισες τους πάντες στην Μακεδονία ως δικούς σας "καταπιεζόμενους Μακεδόνες" παραγνωρίζοντας την ιστορική πραγματικότητα αλλά και τις επιλογές των ανθρώπων αυτών.
Για τον Μακεδόνα φίλο από το Ρουμλούκι, όταν ο Σλάβος αντίπαλος επικεντρώνει την προπαγάνδα του στην περίοδο του 18ου και 19ου αιώνα και εσύ απαντάς σχεδόν αποκλειστικά με Ησίοδο και Μέγα Αλέξανδρο να ξέρεις ότι βρίσκεσαι σε λάθος δρόμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε KE, συγχαρητήρια για την πολύ καλή παρουσία σου. Διαβάζω τις παρεμβάσεις σου εδώ και αρκετό καιρό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μαργαριτάρι όπως το περιγράφεις με τον χάρτη που περιλαμβάνει την Μακεδονία στα πλαίσια μιας μεγάλης Τουρκίας εξηγεί ίσως τον ζήλο που επιδεικνύουν ορισμένοι επαγγελματίες Σλάβοι διακηρύσσοντας τι καλά περνούσαν επί τουρκικής διοίκησης...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον Μακεδόνα φίλο από το Ρουμλούκι, όταν ο Σλάβος αντίπαλος επικεντρώνει την προπαγάνδα του στην περίοδο του 18ου και 19ου αιώνα και εσύ απαντάς σχεδόν αποκλειστικά με Ησίοδο και Μέγα Αλέξανδρο να ξέρεις ότι βρίσκεσαι σε λάθος δρόμο.
ΑπάντησηΔιαγραφή----
Είμαι ακριβώς της ίδιας άποψης με έσενα. Δεν πιστεύω ότι η αρχαιότητα παίζει κανέναν απολύτως ρόλο σε θέματα σύγχρονης Βαλκανικής ιστορίας.
Εάν αποφάσισα να παραβώ τον κανόνα μου είναι γιατί έχω βαρεθεί να βλέπω Σκοπιανούς που δεν ξέρουν που πέφτει η Πιερία. Είδα τώρα εκείνον που μου έβγαλε το Λαγκαδά «πολύ νότια Μακεδονία» και τα πήρα στο κρανίο.
Συγχωρέστε με για την αρχαιογνωστική παρένθεση.
για το εάν υπήρχαν Ελληνόφωνοι Έλληνες στην Μακεδονία ... το ήξερε πολύ καλά ο Miladinov στα Βουλγαρικά τραγούδια που συνέλεξε από την σύγχρονη νεφελωδώς ορισμένη γεωγραφική Μακεδονία στα μέσα του 1800 ...
Ένα από αυτά μιλούσε για τρία όμορφα κορίτσια στη Μακεδονία ... ας με συγχωρέσουν οι Σλαβόφωνοι φίλοι για τυχόν γραμματοσυντακτικά λάθη, "tri ubave devojke ... edna GRCINA, edna Vlahina, edna Bugarka".
43% του ντόπιου χριστιανικού πληθυσμού μιλούσε Ελληνικά το 1912 ... έτσι για να μην λέει και ο φίλος ότι επικεντρώνομαι στον Ησίοδο ... χεχεχεχε !!!
Οθωμανία θέλουν οι τύποι; Φαίνεται πιστεύουν πως αυτή τη φορά θα έχουν καλύτερη αντιμετώπιση. Τουλάχιστον να μη τους ακούμε να γκρινιάζουν για "Φαναριώτες" για δεύτερη φορά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 7:24 αφού το στήσαμε το πίτσι-πίτσι δε βάζεις κι ένα ονοματάκι, κανένα ωραία Γκότσε πχ. προς τιμήν του "πατριώτη" :-> του Δημάκη να ξεχωρίζεις σαν καλός νεοκομιτατζής; :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία τα λέω όπως γράφεις :-) γιατί είμαι παλιά πουτάνα στο κουρμπέτι του ηλεκτρονικού πολέμου για το μακεδονικό (σε λίγο κλείνω 20 χρόνια) και έχουν δει τα μάτια μου πολλά. Γι' αυτό και έχω μάθει να ακριβολογώ - επειδή ξέρω πόσο κακοήθεις είσαστε κι εσείς και οι διάφοροι λοιποί Βαλκάνιοι εθνικιστές (συμπεριλαμβανομένων των Ελλήνων) με τους οποίους έχω τσακωθεί. Οπότε (α) μη μου βάζεις φράσεις στο πληκτρολόγιο που δεν έγραψα και (β) συνομιλείς μαζί μου και όχι με το ελληνικό κράτος με τις πολιτικές του οποίου διαφωνώ σε πολλά.
Α και μη μου προσάπτεις "στοργή" για τον εσμό σας - στοργή έχω για τους συμπατριώτες μου με διαφορετική πολιτιστική ταυτότητα - όχι για τους συμπολίτες μου με όχι απλώς διαφορετική αλλά εχθρική για το Ρωμέϊκο εθνική ταυτότητα. Η διαφορά είναι προφανής - όπως και η ειρωνία του να χρησιμοποιείτε τη φράση "πατριώτης" όταν προφανέστατα η ιδεολογία σας προτάσει πως η δικιά σας πατρίδα είναι υπό την κατοχή της δικιάς μας. ;-> Για το συρφετό σας έχω το ίδιο μίσος που έχετε εσείς για τους Ρωμιούς, είτε είναι Γραικοί είτε Αρβανίτες είτε Βλάχοι είτε δικοί σας "Γραικομάνοι¨. Και η πλάκα είναι πως το μίσος μου είναι 100% προϊόν αντίδρασης στη δική σας μισαλλοδοξία - όσο φιλόπατρης κι αν είναι κανείς με το που σκαλίζει το Μακεδονικό δε μπορεί παρά να σοκάρεται με τις ανήθικες, ηλίθιες και αντιπαραγωγικές πολιτικές που εφάρμοσε για κοντά ένα αιώνα και στη Μακεδονία το ελληνικό κράτος και να αναγνωρίζει πως οι πρόγονοι σας, ανεξαρτήτως εθνικής συνείδησης - γιατί δυστυχώς ορισμένων σας οι παπούδες δικοί μας ήταν και οι απόγονοι τους εγκατέλειχαν το Ρωμέϊκο - είχαν σε πολλά δίκαια παράπονα. Αλλά ακόμα κι αν καταλαβαίνω από που ερχόσαστε έχετε πλέον τεθεί ξεκάθαρα σαν αφιονισμένοι εχθροί της Ρωμιοσύνης.
Να τα πάρουμε λοιπόν ένα-ένα μια και τα έκανες ένα αχταρμά:
Περί της αναλογίας ανάμεσα σε εσάς και τους συμμάχους σας από τη μια και των ελάχιστων Πομάκων που απορρίπτουν την Τουρκία και των συμμάχων τους γιατί διαμαρτύρεσαι; Δε μίλησα για νούμερα - ξέρω πάρα πολύ καλά πως οι λεγάμενοι - ασχέτως της δημοσιότητας που πέρνουν από ορισμένα ΜΜΕ και τα πατριωτικά (και "πατριωτικά") blog είναι ελάχιστοι σε σχέση με τη μάζα των Πομάκων που θεωρούν εαυτό Τούρκο. Όπως κι εσείς είσαστε λιγοστοί (αν και συγκριτικά περισσότεροι) σε σχέση με τα/τις - για κάτσε να παραθέσω όλα τα νούμερα που έχει βγάλει η πλευρά σας - 200χλδ, 250χλδ, 350χλδ, 400χλδ, 500χλδ, 1εκ, 2εκ που μετράτε σαν Μακεδόνες δικιάς σας κοπής στην Ελλάδα. Στο συγκεκριμένο θέμα η υποκρισία όλων τρέχει από τα μπατζάκια: Το ελληνικό κράτος ενδιαφέρεται για την διατήρηση της σλαβοφωνίας των Πομάκων αλλά όχι της δικής σας. Εσείς σκίζεστε για την εκμάθηση της λόγιας γλώσσας της γείτονος αλλά συμμαχείτε με τους Τούρκους που θέλουν να εξαφανίσουν την Πομακική (που είναι συγγενικότατη σας γλώσσα - μην αναφέρουμε πως 100+ χρόνια πριν σε κομμάτια της Μακεδονίας τους Μουσουλμάνους Σλαβόφωνους τους ανέφεραν και ως Πομάκους). Ο Κωστόπουλος βρίζει την Ελλάδα γιατί σας στερεί τη γλώσσα σας από το εκπαιδευτικό σύστημα αλλά βρίζει και πάλι την Ελλάδα γιατί δεν αφήνει τη φυσική ροή των πραγμάτων να εξαφανίσει την Πομακική προς όφελος της Τουρκικής. Οι Έλληνες εθνικιστές ξαφνικά ενδιαφέρονται για τη σωτηρία των Πομακικών αλλά ούτε να ακούσουν για τη διατήρηση των δικών σας ντοπιολαλιών. Εσείς βρίζετε τους κακούς Έλληνες που δε σας μαθαίνουν τη γλώσσα σας στα δημόσια σχολεία αλλά για τους συμμάχους σας τους Τούρκους που ούτε κι αυτοί κάνουν κάτι τέτοιο για τους Σλαβόφωνους μουσουλμάνους από την ανταλλαγή πληθυσμών (τα όποια σχολεία έχουν είναι ιδιωτικές-κοινοτικές πρωτοβουλίες) κάνετε την πάπια. Όλοι υποκριτές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι δεν ισχυρίστηκα ποτέ πως οι ελάχιστοι φανεροί (και κάποιοι άλλοι πίσω τους πιο κρυφοί - αν κρίνω από το πως οι εντολές του προξενείου δεν πέρασαν τόσο καλά στις τελευταίες εκλογές) μη-Τουρκικής εθνικής συνείδησης Πομάκοι είναι ένδειξη επιτυχίας της πολιτικής απο-Τουρκισμού - ένδειξη αποτυχίας είναι. Το καράβι έχει σαλπάρει εδώ και καιρό - αλλά όσοι ξέμειναν πίσω έχουν κάθε δικαίωμα - κι ας τους το αρνείται ο φανατικός αντι-γκιαούρης σύμμαχος σας ο Ντεντέ - να αντιστέκονται στη μάζα. Όπως εσείς έχετε δικαίωμα να λέτε πως δεν είστε Έλληνες κι ας λέει το αντίθετο η μισή και πάνω οικογένεια σας (για παράδειγμα - δε ξέρω, εσύ πχ. μπορεί να προέρχεσαι από καραμπινάτη κομιτατζίδικη οικογένεια :-).
Πάμε παρακάτω - δεν έγραψα πως το ελληνικό κράτος ενδιαφέρεται για τις ντοπιολαλιές, έγραψα πως οι Πομάκοι που ανέφερες ενδιαφέρονται για τη διατήρηση της ντοπιολαλιάς τους σε αντίθεση με εσάς που ενδιαφέρεστε για την υιοθέτηση και εκμάθηση της επίσημης γλώσσας της γείτονος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ελληνικό κράτος τις ντοπιολαλιές δυστυχώς τις έχει γραμμένες - ιστορικά από πάρα πολύ παλιά. Εδώ την καθομιλουμένη την είχε για το πέταμα και μας φόρεσαν την καθαρεύουσα και μιλάμε για ντοπιολαλιές; Τα Τσακώνικα, τη μόνη ελληνική διάλεκτο που δεν προέρχεται από την Ελληνιστική Κοινή (και ως εκ τούτου την Αττική/Ιωνική) και την πέθαναν (από το 1/3-1/4 της Πελοποννήσου κάποτε σε 1000 άτομα και αν τώρα). Τα ιδιόμορφα Καππαδοκικά Ελληνικά κι αυτά σχεδόν παντελώς εξαφανισμένα. Ακόμα και τα Ποντιακά κάποτε κυνηγήθηκαν παρά το μεγάλο αριθμό ομιλητών. Και τα Αρβανίτικα έχουν σχεδόν εξαφανιστεί (περισσότερο από τα δικά σας συγκριτικά θα έλεγα) και στην περίπτωση τους - σε αντίθεση πχ. με τα Βλάχικα και τα δικά σας - δεν υπήρχε καν ουσιαστικός Βαλκανικός εθνικός ανταγωνισμός που να χτιστεί πάνω στη γλωσσική διαφορά μια και οι Αλβανοί δεν πρόλαβαν να τους διεκδικήσουν. Όλες οι ντοπιολαλιές κατέληξαν στα αζήτητα του ελληνικού κράτους δυστυχώς - όχι μόνο όσες σχετίστηκαν με πολιτικά ζητήματα (Κουτσοβλάχικο, Μακεδονικό).
Αυτό δε με εμποδίζει από τη μία να σας έχω αντίπαλους μου και από την άλλη να θεωρώ πως όλες οι επιμέρους ντοπιολαλιές (οι δικές σας και οι ελληνικές της Μακεδονίας και αλλού με τους ωραίους ιδιωματικούς τύπους τους), τα Αρουμάνικα (σε όλες τους τις παραλλαγές) και τα Μεγλενοβλάχικα, οι πάνω από μια ντουζίνα διάλεκτοι των Αρβανίτικων, τα Καραμανλίδικα, τα Γκαγκαούζικα και τα Μπαφραλίδικα Τούρκικα, τα Πομάκικα και τα Ρομανί χρήζουν διάσωσης στα πλαίσια τοπικών πολιτιστικών συλλόγων για όσους ενδιαφέρονται (προφανέστατα όχι υποχρεωτικά στο σχολείο). Αν οι απόγονοι μου είναι περίεργοι να μάθουν τη Αρβανίτικη διάλεκτο ορισμένων απο τους προγόνους μου θα ήθελα να μπορούν να πάνε και να τη μάθουν και όχι να μάθουν κάποια τυποποιημένη Αρβανίτικη διάλεκτο της Στερεάς Ελλάδας πχ. - πόσο μάλλον τα λόγια Αλβανικά. Η ουσία είναι να διατηρηθεί η ετερότητα, όχι να την ισοπεδώσουμε αντί με την γλώσσα του κράτους με μια κυρίαρχη διάλεκτο ή τη γλώσσα γειτονικού κράτους.
Τώρα περί Μπλέτσα τι μου τα τσαμπουνάς; Αν και λόγω οικογενειακών αφηγήσεων ακούω για Ρουμανόβλαχους (καραμπινάτος ο δικός σου, μέχρι και υποστηριχτής του πρώην βασιλιά της Ρουμανίας) και βγάζω σπυριά ο Μπλέτσας, δεν έπρεπε ποτέ να τον είχανε σύρει στα δικαστήρια για εκείνο το φυλλάδιο - και προφανέστατα αθωώθηκε όπως έπρεπε. Ο Χαϊτίδης είναι στον κόσμο του. Και υπόψη πως διαφωνώ με πολλές από τις αποφάσεις των ελληνικών δικαστηρίων σε μειονοτικά θέματα - όπως η τελευταία του Αρείου Πάγου για το θέμα της Στέγης - τις βρίσκω και λανθασμένες στην αιτιολόγηση τους και κοντόφθαλμες. Εχθροί και εν δυνάμει 5οφαλλαγγίτες είσαστε (κι εσείς και ο Μπλέτσας όπως αποδείχθηκε με τη σύμπραξη του με το Μουσάτο και το Ντεντέ) αλλά δε παύετε να έχετε τα δημοκρατικά σας δικαιώματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα περί Νέρετ και των εκεί εκδηλώσεων και της εκεί κόντρας - προσωπικά η πληροφόρηση που έχω είναι όλη από πηγή δική σας http://macedoniaonline.eu/content/view/18905/46/). Η εντύπωση που μου άφησαν - τα παράπονα σου σε αυτούς - είναι πως και στις 2 εκδηλώσεις ακούστηκε τραγούδι αλλά (α) στην εκδήλωση των "προδοτών" (έτσι έλεγαν όσους δεν πήγαν στο στάδιο τα πουλάκια σας κατά τις δικές σας πηγές) ακούστηκαν και Ελληνικά και Βλάχικα και (β) στη δική σας εκδήλωση μάλλον θα ακούστηκαν και τα γνωστά κομιτατζίδικα/εμφυλιοπολεμικά/αυτονομιστικά κλπ. που συνηθίζουν να παίζουν οι γνωστές σας μπάντες. Αν στην εκδήλωση στην πλατεία δεν ακούστηκαν τραγούδια στη ντόπια σλάβικη διάλεκτο τότε η ντροπή είναι 90% των οργανωτών και 10% των ομοεθνών σου δημοσιογράφων που με παραπλάνησαν.
Πάντως αυτονομιστικό το σύλλογο δεν τον κάνει η χρήση της γλώσσας - όταν τα τραγούδια είναι για την καθημερινή ζωή όπως τα περισσότερα δημοτικά σε κάθε γλώσσα αλίμονο αν τα πολιτικοποιούμε. Δυστυχώς βέβαια αυτό το αλίμονο δεν ισχύει γιατί κάποτε τα πολιτικοποιούσε αδίκως ο χωροφύλακας και τώρα τα πολιτικοποιείτε εσείς και ο Σλάβκο ο Μανγκόφσκι που ανεβάζει ένα σωρό στο Υoutube με το να τα ερμηνεύετε ως πολιτική έκφραση. Από την άλλη το τραγούδι με πολιτικό στίχο (κομιτατζίδικο/εμφυλιοπολεμικό/εισαγώμενο αλυτρωτικό) προφανώς και χρήζει ερμηνείας ως έκφραση εθνικής συνείδησης. Και σύλλογος που εν γνώσει του φέρνει μπάντα να παίξει τέτοια τραγούδια τι είναι - τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια;
Στο συγκεκριμμένη περίπτωση, στο παράπονο της γριάς μείνατε (ενδεικτικό - από τα λόγια - μιας μη-Ελληνικής εθνικής συνείδησης αλλά ταυτόχρονα και ανθρώπινο παράπονο) ή το ρίξατε και σε κανένα πιο εκλεκτικό άσμα σαν τους Βοσταρενιώτες:
http://www.youtube.com/watch?v=Ncv5gv69XA4
με λίγη βοήθεια και από τον Μπανιτσάνο τον Τσορλίνωφ
http://www.youtube.com/watch?v=qvEeNmlv46M
Μη μου πεις πως είχατε και ψιλοανατολίτικα "αυτονομιστικά" σαν κι αυτό:
http://www.youtube.com/watch?v=6F9Ao1ycWHQ
(τα πρώτα λόγια είναι όλα τα λεφτά - μετά το ρίχνει σε κάτι κουνήματα τύφλα να έχουν οι γλάστρες στα πρωϊνάδικα). Αυτό εδώ το παίξατε:
http://www.youtube.com/watch?v=w7WvlAysNrc
για είσατε κότες και αφήνετε να το παίζουν στα άλλα χωριά μόνο;
Περί της "συκοφαντίας" των "αυτονομιστών": Τι σε ενοχλεί όταν ο όρος χρησιμοποιείται ευρέως στη δικιά σας την περιοχή για να σας περιγράψει από τους ίδιους τους συντοπίτες σας; :-) Εν πάσει περιπτώσει, εξήγησα σε σχολιασμό προηγούμενης ανάρτησης γιατί ο χαρακτηρισμός αυτονομιστής σε μέλος/ψηφοφόρο/συμπαθούντα του Βινοζιτο πάει γάντι μετά την επίσκεψη τους στη χώρα των Βάσκων και τις εκεί συζητήσεις τους. Έτσι κι αλλιώς κόμμα μέλος της FUEN/EFA τι να περίμενες; Από εκεί και πέρα, αν είσαι πρώην μέλος που αποχώρησε για προσωπικούς ή πατριωτικούς (για τη δική σας πατρίδα) λόγους σαν τους Πρίτσκα, Πασόη, Νατσουλίδου, Καζία και την κουστωδία, τα ίδια μυαλά και χειρότερα κουβαλάνε, ο όρος τους πάει γάντι (άσε που η Νατσουλίδου μέχρι και που έχει αρθρογραφήσει για αυτό). Οπότε και οι οπαδοί συνεργάτες τους μια από τα ίδια. Όποιος δηλώνει πως η Μακεδονία τελεί υπό ελληνική κατοχή (και δε μένει στην απλή γλώσσα περί μειονοτικών δικαιωμάτων) έμμεσα επιζητεί την απελευθέρωση οπότε ο όρος και λίγος του πέφτει. Τι μας μένει έξω από το μαντρί :-) για να μπορεί να ισχυριστεί πως τον διαβάλλουνε τα περί αυτονομιστών; :-) Το Νέρετ και πριν 100 χρόνια είχε εθνικά μεικτό πληθυσμό (με υπεροχή των εχθρών του Ρωμέϊκου) και τώρα ακόμα έχετε ξεμείνει κάμποσσοι. Ως Έλληνες πολίτες να έχετε τα νόμιμα σας δικαιώματα, ούτε δράμι παρακάτω αλλά ούτε και δράμι παραπάνω. Αλλά μη θέλετε να μη λέμε πως είστε εχθροί μας για να ξέρουμε και να προφυλαγόμαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήKE, όταν αναφέρεσαι στην «άλλη» πλευρά, καλό είναι να βάζεις και πηγές, διότι είμαι και είμαστε υπό παρακολούθηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκρίτα δεν είμαι σίγουρος για το που χρειαζόταν πηγή - έστειλα πολλά μακρυνάρια και πέρασε μόνο ένα ενδιάμεσο. Δυστυχώς δεν κράτησα και αντίγραφο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ότι αναφέρεσαι για ΟΤ, Μπλέτσα κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκρίτα έστειλα 4 ή 5 (δε θυμάμαι ακριβώς) κομμάτια και πέρασες το 1 στο οποίο αναφέρεται ο Μπλέτσας. Την επιστολή στήριξης στον Ρουμάνο βασιλιά θέλεις; Να ξαναψάξω να την βρω (την είχα εντοπίσει κάποτε - ελπίζω να μην την έσβησαν). Όσο για το ΟΤ τα έγραψα στην άλλη ανάρτηση για τους Ματζίρους με αναφορές και κάνω πάλι αναφορά στα ίδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνήθως όταν γράφω στον Αλφαβητάρι ή τον Ασπροθαλασσίτη ή τον Πασόη κρατάω αντίγραφο αλλά όχι σε εσένα - και χωρίς τα άλλα κομμάτια αυτό που δημοσίευσες είναι ελλιπέστατο στο νόημα και στα όσα μου προσάπτει ο "πατριώτης". ;-) Θα σε παρακαλούσα να τα ξαναδιαβάσεις πριν τα απορρίψεις.
Ναι αυτήν την επιστολή στήριξης την θέλω,
ΑπάντησηΔιαγραφήδυστυχώς αυτό το blog είναι στον στόχο κάποιων από την άλλη πλευρά και χρησιμοποιούν ως «Δούρειο Ίππο», τις δημοσιεύσεις σχολίων.
Ακρίτα την επιστολή στήριξης την έχουν σβήσει, έχω όμως σώσει την σελίδα για ιστορικούς λόγους όπως και πολλοί φίλοι που την είχαν επίσης διαβάσει στο διαδίκτυο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελες για να είσαι καλυμένος να σου στείλω μία βιβλιογραφική παραπομπή όπου γίνεται αναφορά στο θέμα της επιστολής? Γίνεται π.χ. αναφορά και στο βιβλίο του Αχιλλέα Λαζάρου "Οι Ελληνογενείς Βλάχοι".
Ναι, εφόσον υπάρχει σε βιβλίο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί κατάργησες το "21 Αυγούστου 2011 11:56 μ.μ."; Σε ποιον ακριβώς κανόνα αντιβαίνει;
ΑπάντησηΔιαγραφήKE είπε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχθροί και εν δυνάμει 5οφαλλαγγίτες είσαστε (κι εσείς και ο Μπλέτσας όπως αποδείχθηκε με τη σύμπραξη του με το Μουσάτο και το Ντεντέ) αλλά δε παύετε να έχετε τα δημοκρατικά σας δικαιώματα.
Σε ευχαριστούμε για την παραδοχή ότι έχουμε και δημοκρατικά δικαιώματα , πρόσεξε μόνο μην καταδικάζεις πολύ τις δικαστικές αποφάσεις (Μπλέτσα, Στέγης, κλπ) γιατί βλέπω να σε κολλάνε τη ρετσινιά του συνοδοιπόρου!!!! Αν η σύμπραξη με το Ντεντέ είναι εκδήλωση έχθρας η σύμπραξη με τη Χρυσή Αυγή και τον Άνθιμο τι είναι; Πρόσεξε τι θα απαντήσεις γιατί αν δεν αρέσει η απάντηση, εσένα ΚΕ για τιμωρία δεν θα σε πάρουν στην εκδρομή με τα πούλμαν…. (ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!)
ΚΕ είπε
Και σύλλογος που εν γνώσει του φέρνει μπάντα να παίξει τέτοια τραγούδια τι είναι - τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια;
Για να δείτε πως μόνοι σας ρεζιλεύεστε μάθε ΚΕ -γιατί προφανώς δεν ξέρεις – πως οι μπάντες δεν έρχονται από πουθενά! Δικές μας είναι από τα χωριά μας! Δηλαδή στο 1ο Αντάμωμα στη Σιταριά που τόσο το παίξανε τα Εθνικιστικά μπλόγκ και τα στρατευμένα φύλλα πχ Πρώτο Θέμα ξέρεις πια μπάντα έπαιζε;
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=133368
Αυτή που τραγούδησε όλα τα κόμιτι πέσνι στο Χορό της Νόβα Ζόρα!!! Όταν λοιπόν μια μπάντα παίζει στη Πεσόσνιτσα (Αμμοχώρι) είναι αυτονομιστική , ενώ αν παίζει 5 χιλιόμετρα πιο πάνω στη Ρόσεν (Σιταριά) τότε είναι μη αυτονομιστική!!! Αχ βρε ΚΕ για γέλια είστε! Άλλα σου λέω άλλα απαντάς. Τα βιντεάκια που έβαλες εκτός από το πρώτο και το τρίτο που είναι από τις εκδηλώσεις στο σχολείο γιατί σε απασχολεί τι μπάντα κάλεσαν ιδιώτες στα μαγαζιά τους; Μάλλον να αθροίσεις στους όσους του σχολείου άλλους τόσους στην πλατεία της Οφτσάρανης (μαζί με την Ξανθειά από μέσα!)
Το τρίτο για να ξέρεις είναι «φαρμάκι» και εσύ σαν μη γνωρίζων έμεινες στα κουνήματα άσε δε που αυτός που έγραψε και ανέβασε το 3ο βίντεο είναι από τους Μακεδόνες της Αλβανίας!.
Αυτό που αδιάφορα ξεπέρασες είναι το ότι τα πατριωτικά μπλογκ κόβουν τα τραγούδια από τις εκδηλώσεις! Με το μοντάζ προσπαθούν να πείσουν ότι στη Σιταριά πχ ήταν με Ελληνικές σημαίες (Σωστό) και δεν τραγούδησαν στα Μακεδόνικα (Ψέμα).
Σας λέγανε μάλιστα πως πρέπει να καθιερωθεί!
Ναι ΚΕ να καθιερωθεί και να τραγουδάν και να χορεύουν όπως φέτος.
Δες τώρα αυτά που σας κρύβουν τα μπλόγκ σας για να μην στενοχωριέστε!!!
http://www.youtube.com/profile?user=GigenisMakedonas#grid/uploads
Η απάτη αποκαλύφθηκε.
Άιντε περαστικά σας και του χρόνου πάλι,
και στη Σιταριά εμείς θα είμαστε. Εσείς;
Είμαι ο "22 Αυγούστου 2011 3:39 μ.μ."
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να μην αφήσω υπόνοιες πως ο ακρίτας "διαγράφει σχόλια που δεν τον συμφέρουν" μια και διαβάζουν και πολλοί σλαβομακεδονιστές που μπορεί να παρεξηγήσουν το σχόλιό μου, το σχόλιο για το οποίο ρώτησα ήταν δικό μου και, αν και προσωπικά πιστεύω πως δεν αντιβαίνει σε κανένα κανόνα, θα μπορούσε να θεωρηθεί ίσως "προσβλητικό" προς τους σλαβομακεδονιστές.
Ακρίτα γιατί δεν τους απαντάς και αφήνεις να υπάρχουν υποψίες οτι ζοριζεσε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ/Η Ανώνυμος είπε...
Τον είδατε τον ΑΚΡΙΤΑ;
Γαργάρα! Τσιμουδιά!
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!
Ούτε λέξη για τα σχόλια του σε λάθος άνθρωπο(Κωστίδης αντί Ασλάκωφ),
ούτε κουβέντα για την προτροπή του Άνθιμου σε βιαιοπραγίες (Γυαλιά-καρφιά)
ούτε αναδημοσίευσε το κείμενο που κατέθεσε ο Πρόεδρος της Μελίτης,
ούτε συγνώμη για τα σχόλια που επέτρεψε να δημοσιευθούν στο μπλογκ του
(το αντίθετο μάλιστα παρότρυνε και πατρονάριζε το ύφος και σε άλλα μπλογκ του χώρου τους)
Αυτό είναι το ανάστημα τους!
Να κατηγορούν όποιον γουστάρουν και να πουλάνε Ελλάδα με το αζημίωτο…
Και αν τυχόν τους φέρεις αντιμέτωπους με τις ευθύνες τους ή την ανευθυνότητα τους τότε νάσου οι ταμπέλες.
Σκοπιανοί, πράκτορες, αυτονομιστές, βούργαροι, κομιτατζήδες, εφιάλτες και άλλα πολλά κοσμητικά που σερβίρουν στους μη γνωρίζοντες και γεμίζουν χολή και όξος τους Έλληνες.
Οι εποχές άλλαξαν ΑΚΡΙΤΑ.
Αν ονειρεύεστε ρετσινόλαδα και μακρονήσια είστε βαθειά νυχτωμένοι.
Αλήθεια δεν μας απάντησες είσαι περήφανος για τις δηλώσεις του Άνθιμου;
Αυτή την Ελλάδα ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΤΕ;
И ние право имаме слободно да живееме во наша земја таткова мила Македонија / Και ‘μείς δικαίωμα έχουμε λεύτερα να ζούμε στη γη των πατεράδων μας την αγαπημένη Μακεδονία.
R.
BELOMORE τον βλέπεις;
Άφαντος ο Ελληναράς.....
Θα σου στέλνω το σχόλιο μέχρι να απαντήσει....
22 Αυγούστου 2011 5:58 μ.μ.
Θα ήθελα να ξέρω, η αποκλειστική οικειοποίηση των όρων «γηγενής Μακεδόνας»,«ντόπιος Μακεδόνας», «μακεδονικός» γίνεται:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) εν γνώσει του γεγονότος ότι οι σλαβόφωνοι δεν ήταν οι μόνοι «γηγενείς» ... και κατα συνέπεια ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ή
2) εν αγνοία του παραπάνω γεγονότος ... και κατα συνέπεια προϊόν αμάθιας/παραπληροφόρησης
Μπορεί ο «22 Αυγ 6:15» να μας πει ποιό από τα δύο είναι;
Ανώνυμε 9:15, έχω απαντήσει σε όλα και στα ανάλογα νήματα. Φυσικά και δεν θα κάθομαι να παίζω με σκοπιανά τρόλ.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Άλλε Πατριώτη" (ROTFL :-) δε τραβάω κανένα ζόρι να καταδικάσω όποια απόφαση κρίνω άδικη/κοντόφθαλμη - έτσι κι αλλιώς με τόσες ρετσινιές (από φασίστας εώς αναρχοκομμούνι και από πατριδοκάπηλος εθνικιστής εως διεθνιστής εθνομηδενιστής) 20 χρόνια έχω χορτάσει. Η σύμπραξη με τα Χρυσά (κλούβια) Αυγά και τον τραγόπαπα είναι εκδήλωση μισαλλοδοξίας, ρατσισμού και αρρωστημένου εθνικισμού. Όσο για τα πούλμαν πρέπει να κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια (φέτος θα πας τα γεροντάκια από "μέσα" στην "πατριωτική" εκδρομή με τα πούλμαν στην "κατεχόμενη Αιγαιακή Μακεδονία";) προσωπικά αποφεύγω τις βόλτες με γκρουπ όπως ο διάολος το λιβάνι. :-) Χαίρομαι που σε κάνω και γελάς πάντως, κάνει καλό στην υγεία και με τόσο άγχος για το τι σας κάνουν οι κακοί Ρωμιοί το χρειάζεσαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς και ξέρω πως οι μπάντες συνήθως (ενίοτε φέρνετε κι από μέσα) δικές σας είναι. Από τη μια το ελληνικό κράτος κι από την άλλη εσείς τα καταφέρατε και ψάχνεις να βρεις μπάντα που να μην παίζει τα κομιτατζίδικα με τα κυάλια. Γι'αυτό και αν ξαναδιαβάσεις προσεκτικά δε χαρακτήρισα τις μπάντες αλλά τους συλλόγους που τις καλούν εν γνώσει τους (γιατί ενίοτε θα βρεθεί και ο κομπλεξικός που θα κάνει την παραγγελιά του στο άσχετο) για να παίξουν τραγούδια με εθνικιστικό περιεχόμενο αντί για τα συνηθισμένα τραγούδια της καθημερινής ζωής. Μάθε να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις πριν πας να βγεις κι από πάνω. Πάντως για να σου φύγει η αγωνία ποιά είναι η άποψη μου για τις μπάντες, ένα συγκρότημα που έτυχε να παίξει μερικές φορές ένα τέτοιο τραγούδι να πω πως είναι ΟΦΑ (όπου φυσάει ο άνεμος) αλλά όταν το κάνει συνεχώς το συμπέρασμα είναι προφανές.
Με το "αντάμωμα στη Σιταριά" γιατί μου τα ζαλίζεις - ασχολήθηκα εγώ; Ήμουν υπεύθυνος; Ντροπή τους που δεν σήκωσαν κάθε πέτρα να βρουν ορχήστρα που να μην έχει παίξει για τους πιο πορωμένους εθνικιστές στο εξωτερικό όπως ο Τοπικός Ήχος. Ντροπή τους χειρότερη εάν τους άφησαν (πόσο μάλλον ζήτησαν) να παίξουν κομιτατζίδικα τραγούδια (δε ξέρω, δεν ήμουν εκεί, εσύ θα μας πεις). Ντροπή και του Τοπικού Ήχουν αν δέχθηκε να παίζει μουσική για να κουβαλάνε οι χορευτές την ελληνική σημαία του κατακτητή σας (για τα μυαλά που κουβαλάνε οι Τοπικοηχιώτες). Διπλή ντροπή αν δεν τους έπαιξε ένα Begajte Grci να τους στείλει γκολ. :-> Και ντροπή των όποιων ΜΜΕ και blog παραποίησαν τον χαρακτήρα της εκδήλωσης κρύβοντας τα λόγια στα γλώσσα σας. Ντροπή δικιά σας που πήγατε σε εκδήλωση με χροιά ελληνικού πατριωτισμού (αν όντως υπήρξε). Τι δουλειά έχετε με τους Γραικομάνους; :-)
Τα βιντεάκια (που σε ενόχλησαν για να τα σχολιάζεις) τα έβαλα για να μάθω τι παίξατε στο Στάδιο μια και ήσουν εκεί. Παραδείγματα του πόσο "πατριωτικά" μπορείτε να το παίξετε το κλαρίνο έδωσα. :-) Μόνος μου απέδωσα το 2ο στον Τάσκο τον ΠΑΣΟΚο (εδώ γελάνε και τα γίδια) αλλά είναι - ντροπή του - πιο "ανώδυνο" από το γελοιοδέστατο 1ο που έγινε στα κεντρικά. Το τέταρτο θα παιχτεί κάθε καλοκαίρι σε παραπάνω από ένα χωριά - και να μη το ζητήσει κάποιος ντόπιος δικός σας θα βρεθεί κάποιος επισκέπτης να το ζητήσει - μη μας τρελλάνεις. :-> Τώρα γιατί ακριβώς είναι φαρμάκι το 3ο περιμένω πως και πως (σοβαρά τώρα) να μας διαφωτίσεις. Βάλε όλα τα λόγια να μάθουμε οι αδαείς - ομολογώ πως και να μιλούσα τη γλώσσα σας όταν άρχισε τα ανατολίτικα η γλάστα το σταμάτησα αηδιασμένος. :-> Έχει σχέση αν αυτός που το ανέβασε είναι δικός σας της Αλβανίας ή Νεφελίμ; :-) Ένας δικός σας της Ελλάδας πάντως μετέφρασε την αρχή σαν
ΑπάντησηΔιαγραφήWe are not Greeks, Bulgarians, or Serbs,
We are descendants of Alexander - the pride of Macedonia
We have one name, we live one life,
Macedonia will be united, let everyone know!
οπότε το να χαρακτηρίσει κανείς τους τραγουδιστές ως αυτονομιστές είναι μάλλον λίγο. :-) Τώρα ή θεωρεί κανείς πως το κοινό καταλαβαίνει τι λένε τα λόγια και συμφωνεί ή πως δεν καταλαβαίνει τι λένε τα λόγια ασχέτως του αν συμφωνεί ή όχι. Επειδή είμαι κακός άνθρωπος θα σου κάνω τη χάρη και θα υποθέσω το πρώτο (γιατί στη δεύτερη περίπτωση είστε πιο παλιάνθρωποι από όσο νομίζω). Οπότε κι αυτοί δε μπορούν να παραπονιούνται για κανένα χαρακτηρισμό. Και υπόψη πως δεν αντιλαμβάνομαι γιατί τόσο ζόρι τραβάτε με το "αυτονομιστής". Εδώ το ΕΔΑΔ έχει ξεκαθαρίσει πως ο καθένας έχει δημοκρατικό δικαίωμα να επιζητεί την αυτονομία εφόσον δεν χρησιμοποιεί τη βία. Τέλος γιατί να καθήσω να μετρήσω; Αφου μόνοι σας το κάνετε και βγάζετε κάθε φορά μερικές χιλιάδες κόσμο. :-)
Τέλος με δεδομένο πως έγραψα "Αν στην εκδήλωση στην πλατεία δεν ακούστηκαν τραγούδια στη ντόπια σλάβικη διάλεκτο τότε η ντροπή είναι 90% των οργανωτών και 10% των ομοεθνών σου δημοσιογράφων που με παραπλάνησαν." τι σε κάνει να νομίζεις πως το άκουσμα ντόπιων τραγουδιών θα με στεναχωρούσε; Στη Σιταριά δεν ήμουν και με τόσες λίγες διακοπές που έχω σιγά μην κουβαληθώ του χρόνου - το ερώτημα είναι ΕΣΥ τι δουλειά έχεις εκεί να χαζεύεις τις ελληνικές σημαίες; Εκτός κι αν υπολογίζεις πως του χρόνου θα το διαλύσετε τελείως το μαγαζί και θα σηκώσετε το μπαϊράκι του Ίλιντεν... :-)
Εκτός κι αν υπολογίζεις πως του χρόνου θα το διαλύσετε τελείως το μαγαζί και θα σηκώσετε το μπαϊράκι του Ίλιντεν... :-)
ΑπάντησηΔιαγραφή----
... τραγουδώντας "Makedonija Stara Bugarija" όπως στο Ίλιντεν
http://books.google.com/books?id=6RveDmHbIv8C&pg=PA135&dq=macedonia+stara+bulgaria&hl=en&ei=drhSTomYPNGXOtCmobAI&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=2&sqi=2&ved=0CC4Q6AEwAQ#v=onepage&q=Ilinden%20bulgarian%20song%20macedonia%20old%20bulgaria&f=false
KE και εγώ γελώντας σου στέλνω τις απαντήσεις μου……:-), :-), :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά που είναι και το μπλογκ του Ακρίτα
και μαθαίνουμε και μεις οι «αυτονομισταί»
ότι είμαστε αυτονομιστές!!! ……:-), :-), :-)
Την επόμενη χρονιά στη Σιταριά θα σηκώσουμε σημαίες της Μπάρτσα και επίσημος καλεσμένος θα είναι ο Πουγιόλ…
(Αυτή τη γραμμή τη φέραμε από το Μπατασούνα!!!) ΟΛΕ—ΟΛΕ-ΟΛΕ. ……:-), :-), :-)
Αλλά τώρα θα καταρρεύσω γιατί μόλις έμαθα από τον Ακρίτα ότι οι Ντέντου μι (οι παππούδες μου) δεν ήξεραν τραγούδια και οι προπάπποι μας που ζούσαν στα χωριά μας γρύλιζαν! Το είπε το ΚΕΜΟ. !!! Γκόσποντ!!! Να μα το θεό θα πάω για άφεση αμαρτιών στον Άνθιμο και γονυπετής θα του ζητήσω συγχώρηση… και άλλη φορά κομμένα τα Κόγκα πάντνα να Πιρίνα και τα Γκο φατίλε κλέτι Τούρτσι. Πιπέρι…. Από εδώ και μπρός τα 12 Ευζωνάκια θα λέμε που άρεσαν και στον Χριστούδουλο! Ντόμπρο Βέτσερ. ……:-), :-), :-)
ΚΕ καλησπέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεχίζω γελώντας σου στέλνω τις απαντήσεις μου……:-), :-), :-)
Μου αρέσει που καταδικάζεις πρακτικές για τις οποίες μάλλον περήφανος είναι ο οικοδεσπότης μας αλλά και εσύ με τα ίδια «όπλα» πολεμάς πιο καλά και από τον Ακρίτα!
Αυτό με το Μπατασούνα έγραψε. Ξεκαρδιστήκαμε.
Με τα βιντεάκια συνεχίζεις εσύ μεν καταδικάζεις κάπως τις λαθροχειρίες και τα «Μοντάζ» αλλά ο Ακρίτας όχι μόνο δεν παίρνει θέση στην αποκάλυψη
http://abecedar.blogspot.com/2011/08/blog-post_22.html αλλά απαντά λέγοντας καλά σας κάνουμε αφού δεν έχετε τραγούδια. Αυτά είναι εισαγωγής!
ΥΓ,, ΚΕ ξέφυγε λίγο και από το ιντερνέτ. Ξέρεις πόσα όμορφα είναι να είσαι σε μια αυλή σχολείου και να χορεύεις. Δες την έκσταση στις κινήσεις και την έκφραση των χορευτών.
Ειδικά για σένα ΚΕ
http://www.appletube.ru/video/LmdEN0ONB90/Aidonia-Edna-misla-imame-Ilinden-panagiur.html
Για τα περιβόητα εισαγόμενα να σας αφιερώσω το πιο όμορφο. Ζέμιο Μακεντόνσκο.
Το τραγουδά η Βάσκα Ιλίεβα εισαγόμενη φευγάτη από εδώ. Μη Έλλην το γένος όπως λέτε.
http://www.youtube.com/watch?v=ImLrxRFbD0c
ΥΓ,,2 ΚΕ σε ευχαριστώ γιατί σε αυτά που μας έδειξες αυτό τα λέει όλα
http://en.wikipedia.org/wiki/User:Lunch_for_Two
δεν το γνώριζα. Σε ευχαριστώ. Και αν δεν καταλαβαίνεις τίποτα μόνο από αυτή την τελευταία σελίδα.
Τι να σου πω;
Να είσαι καλά.
Ανώνυμε 7:20, δεν είναι του Ακρίτα αυτό με τα εισαγώμενα τραγούδια, αλλά επίσημη τοποθέτηση και κατάθεση σε γλωσσολογικό διεθνές συνέδριο ενός υψηλόβαθμου στελέχους του ΚΕΜΟ. Αυτά προς διευκρίνηση(για πολλοστή φορά).
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι "Άλλε Πατριώτη" (και πάλι ROTFL) που σου χάρισα και γέλιο και link άγνωστα σου. Προσπαθώ ακριβώς να καταλάβω γιατί είναι καταδικαστέο το ξεθάψιμο της είδησης για τους Βάσκους και το Μπατασούνα (που το είχα πρωτοπροσέξει τότε και εσείς μετά καταλάβατε τη γκάφα σας και το εξαφανίσατε). Εγώ σας έβαλα το πιστόλι στον κρόταφο να κάνετε τις επισκέψεις σας; Εγώ σας είπα να συζητήσετε θέματα εφαρμογής ευρύτατης αυτονομίας; Εγώ σας είπα να πιάσετε τα πίτσι-πίτσι με τους ηγέτες των φονιάδων (μπαρδόν απελευθερωτικών ακτιβιστών); Τώρα με το γέλιο ξόρκιζε το όσο θες - να χαίρεσαι που μόνο ελάχιστοι το έχουν πάρει είδηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τον Ακρίτα βρες τα μόνος σου - μεγάλο παιδί φαίνεσαι - επαναλαμβάνω πως άλλο έγραψε ο Εμπειρίκος κι άλλο κατάλαβες εσύ. Πάντως τραγούδια έχετε: Και της απλής ζωής, και παλιά κομιτατζίδικα, και εμφυλιοπολεμικά και εθνικιστικά νέας κοπής (εισαγώμενα και μη). Το ποια επιλέγετε να παίζετε είναι ενδεικτικό της ιδεολογίας σας. Μη μου παραπονιέσαι όταν κρίνεστε από αυτή. Και που είσαι, την επόμενη φορά που μας ξαναπιάσετε το παραμύθι πως στον εμφύλιο δεν αγωνιστήκανε οι δικοί σας για απόσχιση από την Ελλάδα βάλε για ρεφραίν το Vitso Planina να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.
Περί έκστασης ομολογουμένως δεν είδα και καμμία στο βιντεάκι σου - πολύ αργό μου φάνηκε - αλλά μάλλον ευτυχώς γιατί με δεδομένα τα λόγια του το επόμενο που θα περίμενα από τους εκστασιασμένους - σαν τους χασασίν του παλιού καιρού - είναι βόμβες. Κάποτε είχα το άγχος για τις βόμβες του IRA στο Λονδίνο, τώρα θα έχω κι εσάς;
Το μη Έλληνας το Γένος σημαίνει (ιστορικά και νομικά) χωρίς ελληνική εθνική συνείδηση - θες να μου πεις πως η Ιλίεβα είναι παρεξηγημένη συμπατριώτισσα μας και όχι δική σου; :-) Καλά που την ανέφερες και ανέφερες και το τραγουδάκι - κάτι δε λέει για το πως θα στείλει η Μακεδονία τους εχθρούς της στον τάφο; Ωραία αφιέρωση μας κάνεις, αντιλαμβάνομαι γιατί σ' αρέσει. :-)
Τι ακριβώς θες να καταλάβω από μια σελίδα όπου παρέα με μερικά τραγουδάκια της καθημερινότητας (που ποτέ δεν έπρεπε να είχαν ενοχλήσει κανένα) διαπιστώνει κανείς πως οι μπάντες σας παίζουν εξόφθαλμα εθνικιστικά τραγούδια σε ένα σωρό πανηγύρια; Το που το πάτε; Αυτά τα είπαμε αλλά μετά μου συγχίζεσαι πως σας κακολογάω...
Για τις προηγούμενες μου ερωτήσεις (1:13μμ) να περιμένω καμμία απάντηση. Η λίστα του κολατσό για δυό είναι καλή μεν για να ψωνίσει κανείς κομιτατζίδικη μουσική για το πανηγύρι του χωριού του αλλά πχ. ποιός το παίζει καλύτερα το σουξέ της Spasovka;
ΚΕ καλό βράδυ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεχίζω γελώντας να σου στέλνω τις απαντήσεις μου……:-), :-), :-)
Και θα πρέπει να χαλαρώσεις. Άκου βόμβες!
Καλά βρε ΚΕ λες τέτοια καλαμπούρια και θες να απαντάω;
Επειδή όμως δεν κατάλαβα το χιούμορ σου για τα κλαρίνα της Σπάσοφκα
δεν μπορώ να απαντήσω…..
Αλήθεια και αυτό το ( ROTFL) δεν το πιασα,
αν θες σπάστο σε φραγκοδίφραγκα
και αν κάτι ξέρω να σου πω.
Καλό ξημέρωμα γιατί και αύριο έχει δουλειά .
……:-), :-), :-)
Για την επιστολή υπέρ του Ρουμάνου βασιλιά:
ΑπάντησηΔιαγραφή===============
Ελληνισμός και Λαοι Νοτιοανατολικής Ευρώπης
Αχιλλεύς Λαζάρου Αθήνα 2010
Α' τόμος σημείωση 61 της σελίδας 546
============
To οτι τραγουδούν σε βουλγαρο-σερβο-τουρκο-γραικικη προφορική διάλεκτο δεν τους καθιστά περισσότερο ντόπιους απο τους ντόπιους Έλληνες Μακεδόνες.Άιντε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας Έλληνας ΑνατολικοΘρακιώτης/Ίωνας.