«Όσοι δεν ενθυμούνται το παρελθόν, είναι υποχρεωμένοι να το ξαναζήσουν».(Σανταγιάνα, Ισπανός φιλόσοφος).
Η κυκλική θεώρηση της ιστορίας είναι ένα από τα βασικά στοιχεία της φιλοσοφικοιστορικής συγγραφής του Θουκυδίδη Σύμφωνα με τον Σπύρο Μακρή(Ισχύς και Ελευθερία) , με τις κυκλικές θεωρίες, η Ιστορία διαγράφει κύκλους και ανακυκλήσεις , δηλαδή επαναλαμβάνει και αναπαράγει τον εαυτό της ρυθμικά χωρίς να τείνει σε κάποιο ιδιαίτερο τελικό σκοπό και χωρίς κάποιο ιδιαίτερο νόημα.
Η Margaret Macmillan(Χρήση και κατάχρηση της ιστορίας) σημειώνει :«Η ιστορία μπορεί να μας βοηθήσει. Μπορεί, επίσης, να είναι πολύ επικίνδυνη. Είναι περισσότερο σώφρον να αντιμετωπίζουμε την ιστορία όχι ως σωρό νεκρών φύλλων ή συλλογή σκονισμένων έργων τέχνης, αλλά ως μικρή λίμνη, μερικές φορές ευεργετική, συχνά θειούχο, που,....
χωμένη κάτω από το παρόν, διαμορφώνει σιωπηλά τους θεσμούς μας, τον τρόπο που σκεπτόμαστε, το τι μας αρέσει και τι δεν μας αρέσει. Απευθυνόμαστε σε αυτήν για επιβεβαίωση, για να πάρουμε μαθήματα και πληροφορίες. Η επιβεβαίωση, είτε πρόκειται για προσδιορισμό της ταυτότητας ομάδων, για αιτήματα ή για δικαίωση, σχεδόν πάντοτε προκύπτει από τη χρήση του παρελθόντος. Το παρελθόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σχεδόν για όλα τα πράγματα που θέλουμε να κάνουμε στο παρόν. Κάνουμε κακή χρήση του όταν δημιουργούμε ψέματα για το παρελθόν ή γράφουμε την ιστορία με τρόπο που να παρουσιάζεται μόνο η δική μας άποψη».
Καλό είναι λοιπόν σήμερα, που το έθνος μας περνάει αυτήν την κρίση, είναι να κοιτάξουμε το παρελθόν και να μάθουμε από αυτό. Τα έθνη ζουν και οι λαοί ευδοκιμούν, όταν έχουν ιστορία. Η ιστορία είναι ο καθρέπτης του παρελθόντος ενός έθνους, μέσα στον οποίο μπορεί το ίδιο το έθνος να βλέπει την πορεία του και τα άλλα έθνη να αξιολογούν τη συμβολή του στον παγκόσμιο χώρο. Χωρίς την ιστορία δε θα γνωρίζαμε το παρελθόν μας, δε θα βρίσκαμε τις ρίζες μας, δε θα μαθαίναμε ποτέ την αφετηρία μας πάνω στη γη. Η ιστορική επιστήμη παρουσιάζει ανάγλυφα την εξέλιξη του ανθρώπου. Προβάλλει τα επιτεύγματά του, τις επιτυχίες του, τις δόξες του και τις συμφορές του.
Όταν, λοιπόν, οι λαοί έχουν ιστορία και την ιστορία τους την αγνοούν, είναι δυστυχισμένοι. Ο λαός που γνωρίζει την ιστορία του, συντηρεί το εθνικό του φρόνημα, κρίνει ορθότερα, σωστότερα, ασφαλέστερα και εθνικότερα.
Η κυκλική θεώρηση της ιστορίας είναι ένα από τα βασικά στοιχεία της φιλοσοφικοιστορικής συγγραφής του Θουκυδίδη Σύμφωνα με τον Σπύρο Μακρή(Ισχύς και Ελευθερία) , με τις κυκλικές θεωρίες, η Ιστορία διαγράφει κύκλους και ανακυκλήσεις , δηλαδή επαναλαμβάνει και αναπαράγει τον εαυτό της ρυθμικά χωρίς να τείνει σε κάποιο ιδιαίτερο τελικό σκοπό και χωρίς κάποιο ιδιαίτερο νόημα.
Η Margaret Macmillan(Χρήση και κατάχρηση της ιστορίας) σημειώνει :«Η ιστορία μπορεί να μας βοηθήσει. Μπορεί, επίσης, να είναι πολύ επικίνδυνη. Είναι περισσότερο σώφρον να αντιμετωπίζουμε την ιστορία όχι ως σωρό νεκρών φύλλων ή συλλογή σκονισμένων έργων τέχνης, αλλά ως μικρή λίμνη, μερικές φορές ευεργετική, συχνά θειούχο, που,....
χωμένη κάτω από το παρόν, διαμορφώνει σιωπηλά τους θεσμούς μας, τον τρόπο που σκεπτόμαστε, το τι μας αρέσει και τι δεν μας αρέσει. Απευθυνόμαστε σε αυτήν για επιβεβαίωση, για να πάρουμε μαθήματα και πληροφορίες. Η επιβεβαίωση, είτε πρόκειται για προσδιορισμό της ταυτότητας ομάδων, για αιτήματα ή για δικαίωση, σχεδόν πάντοτε προκύπτει από τη χρήση του παρελθόντος. Το παρελθόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σχεδόν για όλα τα πράγματα που θέλουμε να κάνουμε στο παρόν. Κάνουμε κακή χρήση του όταν δημιουργούμε ψέματα για το παρελθόν ή γράφουμε την ιστορία με τρόπο που να παρουσιάζεται μόνο η δική μας άποψη».
Καλό είναι λοιπόν σήμερα, που το έθνος μας περνάει αυτήν την κρίση, είναι να κοιτάξουμε το παρελθόν και να μάθουμε από αυτό. Τα έθνη ζουν και οι λαοί ευδοκιμούν, όταν έχουν ιστορία. Η ιστορία είναι ο καθρέπτης του παρελθόντος ενός έθνους, μέσα στον οποίο μπορεί το ίδιο το έθνος να βλέπει την πορεία του και τα άλλα έθνη να αξιολογούν τη συμβολή του στον παγκόσμιο χώρο. Χωρίς την ιστορία δε θα γνωρίζαμε το παρελθόν μας, δε θα βρίσκαμε τις ρίζες μας, δε θα μαθαίναμε ποτέ την αφετηρία μας πάνω στη γη. Η ιστορική επιστήμη παρουσιάζει ανάγλυφα την εξέλιξη του ανθρώπου. Προβάλλει τα επιτεύγματά του, τις επιτυχίες του, τις δόξες του και τις συμφορές του.
Όταν, λοιπόν, οι λαοί έχουν ιστορία και την ιστορία τους την αγνοούν, είναι δυστυχισμένοι. Ο λαός που γνωρίζει την ιστορία του, συντηρεί το εθνικό του φρόνημα, κρίνει ορθότερα, σωστότερα, ασφαλέστερα και εθνικότερα.
Αχ Ακρίτα μου ... καλή η πρότασή σου προς την ιστοριογνωσία ... αλλά ο Νεοέλληνας ΔΕΝ είναι ιστοριογνώστης ... η ίδια η Νεοελληνική ταυτότητα έχει πλαστεί στην «Εσκεμμένη Αμνησία» παρά στην Μνήμη ή στο ενδιαφέρον για το αληθές του παρελθόντος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ «Ιστοριογνωσία» του Νεοέλληνα δεν είναι παρά μια συνοπτική γελοιωδώς ρομαντική γαλλική εκδοχή των τελών του 18ου αιώνα της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας συνοδευόμενη από μακρά αμνησία 1500 χρόνων ...
«Ελλάς η χώρα της Δημοκρατίας» ...
Άντε πες τώρα στους Νεωτερικούς Χριστιανούς που επίστευσαν ότι είναι οι απόγονοι των Ελλήνων ... ότι Αριστοτέλης, Ξενοφών, Πλάτων, Ισοκράτης και Θεόπομπος περιγράφουν με τα χειρότερα λόγια τη Δημοκρατία (πολίτευμα που αργά ή γρήγορα οδηγεί σε διαφθορά και παρακμή) και ότι στα 4000 χρόνια ύπαρξης του ελληνόφωνου πληθυσμού το προτιμητέο πολίτευμα τους ήταν πάντα η μοναρχία.
Άνακτες και Λααγέτες κυβερνούσαν τους Ελληνόφωνους της Ύστερης Χαλκοκρατίας.
Βασιλείς κυβερνούν τους Ομηρικούς Αχαιούς. Μάλιστα ο Οδυσσέας σε κάποια στιγμή σκηπτροραπίζει τον «κοινό» Θερσίτη που τόλμησε να μιλήσει σε συμβούλιο των Βασιλέων και ο Αγαμέμνων σταθερά αυτοεγκομιάζεται ως βασιλεύτερος του Αχιλλέως.
Μακεδόνες Βασιλείς γίνονται οι καταλύτες δημιουργίας του Ελληνιστικού Πολιτισμού σε Ασία και Αίγυπτο, ο οποίος με τον καιρό θα αποκτήσει τέτοια αίγλη, που θα επισκιάσει τον πολιτισμό του Ελλαδικού χώρου ... ο οποίος ήδη από τα χρόνια του Απολλώνιου του Τυανέως είναι ο πιο υπανάπτυκτος χώρος του Ελληνιστικού χώρου:
Εβαρβαρώθην ου χρόνιος ων αφ Ελλάδος,
αλλά χρόνιος εν Ελλάδι
θα πει ο Τυανεύς προς τα τέλη του 1ου μ.Χ. αιώνα.
Έπονται 1000 χρόνια «Βασιλείας των Ρωμαίων» -που οι Γραικύλοι ονομάζουν «Βυζάντιο» επειδή οι Φράγκοι το ονόμασαν έτσι- όπου η Εικόνα Τάξης είναι ο Βασιλεύς που κυβερνά τους Ρωμαίους ως πληρεξούσιος του Θεού επί Γης.
Και η μεγάλη ερώτηση είναι ... γιατί ο Γραικύλος ζητοκραυγάζει «Ελλάς η Χώρα της Δημοκρατίας» ;
Απλά, γιατί έτσι έλεγαν τα ρομαντικά παραμύθια των Γάλλων της πρώτης γενιάς μετά τη Γαλλική επανάσταση του 1789.
Εκεί λοιπόν που ο Ραγιάς δεν μπορούσε να κατανοήσει γιατί οι Ευρωπαίοι έρχονται και βλέπουν ετούτα τα ερείπια «από τον καιρό των Ελλήνων» (όπως έλεγαν χαρακτηριστικά) και επιχειρεί με τον απλοϊκό του νου να το εξηγήσει ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΥΤΙΚΟΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (LOL εις την νιοστή !!!) ... ξαφνικά μαθαίνει να λέει ότι είναι «Γνήσιος Απόγονος» των Ελλήνων, ότι κατοικεί «στη Χώρα της Δημοκρατίας» και κοσμεί με ένα αρχαιοπρεπές όνομα (Περικλής, Δημοσθένης, Μιλτιάδης κλπ) το τυπικά δισύλλαβο Αλβανο-Βλαχικό του επίθετο (λ.χ. Γκίνης, Λιόσας, Λιάπης, Γκέκας, Σπάτας, Μπούας κλπ).
Τώρα που είπα Γκέκας (ετυμολογικά από το όνομα των βορειοαλβανών Γκέγκιδων, αλλά στην ελληνική παραδοσιακά σημαίνει τον κάθε άξεστο αλβανόφωνο βοσκό) θυμήθηκα τον Αλβανό/Αρβανίτη/Γκέκα/Λιάπη/Αρναούτη της Βαβυλωνίας του Δημητρίου Βυζαντίου (1836)που μπαίνει στη σκηνή στο [00:07:14] παρακάτω:
http://www.youtube.com/watch?v=WnDEFxP52_Q
Αυτή η ταινία είναι η ιστορία μας ... ας ξεκινήσουμς την ιστοριογνωσία μας βλέποντάς την.
Κάνουμε κακή χρήση του όταν δημιουργούμε ψέματα για το παρελθόν
ΑπάντησηΔιαγραφή---
Αυτή είναι η μέθοδος της «κουτοπονηριάς». Το κύριο χαρακτηριστικό του κουτοπόνηρου είναι ότι είναι κοντόφθαλμος/μη οξυδερκής. Κάνει μια «πονηριά» για να γλιτώσει εφημέρως χωρίς να αντιλαμβάνεται ότι μακροπρόθεσμα η πονηριά του θα αποκαλυφθεί ως «κουτή» ενέργεια.
Η Ελλάδα μας κατοικείται από Γραικύλους. Χρησιμοποιώ τον όρο Γραικύλος, διότι εκφράζει όλη την μίζερη ανασφάλεια ενός κουτοπόνηρου ποικιλόφυλου Βαλκάνιου που ικανοποιείται απλά με το να αποκαλείται επιφανειακά «Γραικός» από τους Ευρωπαίους, χωρίς να έχει την παραμικρή επιθυμία να γνωρίσει εις βάθος την δική του ιστορική του ταυτότητα ή έστω αυτή των (αρχαίων) Ελλήνων.
Θεωρούμε τον Κοράη που έκανε κολοτούμπες όταν οι Ευρωπαίοι τον ονόμαζαν Γραικό ... (επειδή αναγούλιαζε κάθε φορά που άκουγε τους συμπατριώτες του να αυτοαποκαλούνται Ρωμιοί) τον μέγιστο των Διαφωτιστών ... μέχρι και σε νόμισμα τον βάλαμε.
Όλοι οι Γραικύλοι σήμερα τον ξέρουν τον Αδαμαντάκο. Για ρώτα τους εάν ξέρουν τον Δημήτριο Καταρτζή;
Όση ΜΙΖΕΡΗ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ βλέπεις στον Κοράη όταν έγραψε «να προτιμούμε τον όρο Γραικοί, γιατί έτσι μας γνωρίζουν τα πεφωτισμένα έθνη της Ευρώπης» τόση ΑΡΧΟΝΤΙΑ και ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ βλέπεις στον Καταρτζή όταν έγραψε (αφήνω την ορθογραφία του):
«Την κοινή γλώσσα των ελεύθερων και αυτονόμων Ελλήνων την τιμώ μέχρις ειδωλολατρείας, και ρεκομανδάρω τη σπουδή της μ΄όλη μου τη ψυχή. Άγαμαι και τη γλώσσα των μεταγενέστερων Ελλήνων, που μετωνομάστηκαν Ρωμαίοι, μ΄όλον όπου ειν΄ελλιπέστερ΄από την πρώτη.ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΠΟΝΩ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΥΜΑΙ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΡΩΜΗΩΝ, ΑΠΟΓΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΡΗΜΕΝΩΝ ΔΥΟ, ΣΑΝ ΠΑΤΡΙΑ ΜΟΥ ΔΙΑΛΕΚΤΟ».
Και παρακάτω γράφει:
«Να πλουτύνουμε τη γλώσσα που λαλούμε, ο εστι ν΄αναγινώσκουμε τα ελληνικά για τη γλώσσα μας τα ρωμαικα, κ΄όχι για τα ελληνικά πάλε ... τα ρωμαίκα λοιπόν σα σε γενικώτατη χρήση πουναι, να τα σπουδάζουν όλοι ... ΣΑ ΦΥΣΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ... τα ελληνικά άρχισαν να μην εἰναι κοινά ... ΩΝΤΑΣ ΑΝΤΙΦΑΣΙ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟ, ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΡΩΜΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑ, δηλαδή η μια πρωτότυπη και η άλλη παράγωγη ... καθως και η λατινική ειν δυό με ταις νεώτεραις παράγωγαις, απ΄αυτήνα,την ιταλική και φραντζέζικη και σπανιόλικη και βλαχική»
Ποιος Γραικύλος ξέρει τον Καταρτζή; Ούτε καν η βικιπαίδεια τον αναφέρει τον φουκαρά. Βλέπετε πουθενά καμιά «κουτοπονηριά» οφειλόμενη σε «καταγωγικό σύνδρομο Βουλγαροαρβανιτόβλαχου»;
Τέλος πάντων ας μιλήσουμε και λίγο σοβαρά τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ελλάς τα τελευταία 30 χρόνια βρίσκεται σε μια διττή,ιδιάζουσα κατάσταση. Υπάρχουν δύο παράλληλοι και διαφορετικοί κόσμοι.
Ο ένας είναι αυτός των Ελλήνων Ακαδημαϊκών Ιστορικών οι οποίοι τα τελευταία 30 χρόνια πάνω κάτω αναγνωρίζονται ως σοβαροί από την παγκόσμια κοινότητα ιστορικών, οι οποίοι διδάσκουν την ιστορία με τρόπο ορθολογικό και αντικειμενικό. Διευθυντές του Κέντρου Νεοελληνικών Ερευνών όπως ο Πασχάλης Κιτρομηλίδης, ο Βασίλης Παναγιωτόπουλος και παλαιότερα ο Κώστας Δημαράς, Ιστορικοί εξειδικευμένοι στη Σύγχρονη Ελληνική Ιστορία όπως η μακαρίτισσα Έλλη Σκοπετέα, ο Αντώνης Λιάκος, ο Ιωάννης Κολλιόπουλος κλπ όλοι λένε το ίδιο πράγμα. Και ενώ αυτή η υγιής ακαδημαϊκή κοινότητα δημιουργεί μια βιτρίνα που μας ξεχωρίζει από Αλβανούς και Σκοπιανούς ...στην πραγματικότητα το εγχώριο εν Ελλάδι εκκοσμικευμένο κοινό τους είναι πολύ περιορισμένο. Η Νεοελληνική μάζα .... είναι ο άλλος ΜΗ ΕΚΚΟΣΜΙΚΕΥΜΕΝΟΣ κόσμος που ουδεμία διαφορά έχει από τη μάζα των Αλβανών και των Σκοπιανών ... η αντίληψη που έχουν για την Ιστορία τους είναι ένα ηλίθιο μύθο συνέχειας του οποίου την υποτιθέμενη πραγματικότητα υπερασπίζουν με ζήλο παθολογικό (κοινώς Αρβανίτικο κεφάλι) και σκανδαλωδώς κουτοπόνηρη και ημιμαθή επιχειρηματολογία (κοινώς Βλάχικη κουτοπονηριά).
Εάν η εκπαίδευση σε αυτόν τον τόπο δεν αλλάξει ώστε η εκκοσμίκευση να διεισδύσει στη συνείδηση της μάζας ... και να διδαχθεί ορθά τέλος πάντως η «απαγορευμένη παραγματικότητα» από το 500 μ.Χ. μέχρι το 1750 μ.Χ. οι 2 κόσμοι δεν πρόκειται ποτέ να ενωθούν.
Κάποτε ο Νεοέλληνας πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι η «Ελληνική Ταυτότητα» είναι εκ φύσεως απαιτητική ως προς κάποιες προϋποθέσεις τις οποίες όχι μόνον δεν εκπληρώνουμε, αλλά δυστυχώς είμαστε ο περίγελος του πολιτισμένου κόσμου ... πρέπει να συγκριθούμε με Αλβανούς και Σκοπιανούς «για να αυτοπαρηγορηθούμε ότι υπάρχουν και χειρότεροι» ... διότι στους τυφλούς κυριαρχεί ο μονόφθαλμος.
Όλος ο κόσμος ενδιαφέρεται να μάθει τί είπε ο Αριστοτέλης ... εμείς είμαστε οι μόνοι αγροίκοι που αδιαφορούμε εντελώς για το τι είπε, γιατί το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι να παρουσιαστούμε σαν απόγονοί του.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή4) Η Γκατζολία λένε στον Έβρο πήρε το όνομά της από τα Γαϊδούρια (γκατζόλια) και την Ορεστιάδα (Κάραγατς = Μαυρό δένδρο = φτελιά τουρκιστί) την ίδρυσε ο Ορέστης ...
Έλεος πια !!!
Η GadzAlia πήρε το όνομά της από το τουρκικό φύλο Gadzal/Gazal που εγκαταστάθηκε στην περιοχή της Αδριανουπόλεως με την Οθωμανική κατάκτηση και μετέτρεψε τον τόπο σε «Σκυθική Έρημο» που έλεγαν και οι Βυζαντινοί Ιστορικοί της εποχής. Το όνομα δε παράγεται εκ του ισλαμικού Ghazi = «φανατισμένος μουσουλμάνος πολεμιστής σε Ιερό πόλεμο» .. γι΄αυτό οι Βούλγαροι μέχρι σήμερα όταν θέλουν να πουν «παλιότουρκος» προσβλητικά λένε gadzal.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gajal
http://en.wikipedia.org/wiki/Ghazi_(warrior)
https://www.google.com/search?q=gadzhal&btnG=%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7+%CE%92%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CF%89%CE%BD&tbm=bks&tbo=1&hl=el#hl=el&tbo=1&tbm=bks&sclient=psy-ab&q=+Historically%2C+gadzhal+had+the+meaning+of+a+%22type+of+Turkish+soldier%22%2C+while+in+Bulgarian+it+developed+as+its+main+meaning+the+derogatory+generalized+%22Turk%22&oq=+Historically%2C+gadzhal+had+the+meaning+of+a+%22type+of+Turkish+soldier%22%2C+while+in+Bulgarian+it+developed+as+its+main+meaning+the+derogatory+generalized+%22Turk%22&gs_l=serp.3...13742.20326.1.23358.13.6.0.0.0.2.268.568.0j2j1.5.0...0.1...1c.fohZib4R9c8&pbx=1&fp=1&biw=1366&bih=626&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&cad=b&sei=sfW1UMu2CcXnswaNr4GYBw
Ποιους βρήκαν εκεί οι Gadzal; Τους Gagauz/Γκαγκαβούζιδες (μαζί μα κάνα Ρωμιό και κάνα Βούλγαρο φυσικά ... μην ξεχνάμε τα τοπωνύμια του Έβρου Urumkoj kai Bulgarkoj (< shm. «Ελληνοχώρι» αν και το πιο συχνό τοπωνύμιο σε εκείνα τα μέρη είναι το Arnautkoj ... «Αρβανίτες» Έβρου ... που μέχρι σήμερα αυτοχαρακτηρίζονται Shqiptari όταν μιλάνε αλβανικά) ... εκχριστιανισμένους Σελτζούκους Τούρκους που πήραν το όνομά τους από τον αρχηγό τους Kaykaus που ήρθε στα Βαλκάνια διωγμένος από τους Μογγόλους, εκχριστιανίστηκε και πήρε και μια Παλαιολογίνα για νύφη.
Πολιτιστικός Σύλλογος Ορεστιάδας ... «Οι Γκαγκαβούζιδες».
http://en.wikipedia.org/wiki/Gagauz_people
http://en.wikipedia.org/wiki/Kaykaus_II
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Ακρίτα μου, επειδή το κακό καταπολεμάται στη ρίζα του ... εάν θέλουμε να συνεφέρουμε στα λογικά τους τους Σκοπιανούς και τους Αλβανούς ... πρέπει να ξεκινήσουμε από τα ημεδαπά «ξαδέλφια» τους που τους βάζουν τις ιδέες.
Θες να καταλάβει ο Σκοπιανός ότι μιλάει Βουλγάρικα ... πείσε πρώτα τον φυσιογνώστη και με τον καιρό θα το καταλάβει και ο Σκοπιανός.
Θες να καταλάβει ο Αλβανός ότι η Ιλιάδα δεν είναι γραμμένη στα Αλβανικά ... πείσε πρώτα τον αφελή Αρβανίτη, γιατί ο Κόλλιας το 1996 έλεγε ότι τα ελληνικά και λατινικά κατάγονται από τα αλβανικά.
Πάλι μυθολογείς και προπαγανδίζεις,βλάκα;
ΑπάντησηΔιαγραφήTo κοσμητικό επίθετο στο τέλος τι το ήθελες;
ΔιαγραφήΆστον να γράφει τα δικά του. ΑΦού τον ξέρεις.
Έλα ρε Ακρίτα, είναι τιμή για κάποιον να αποκαλείται «βλάκας» από ένα υπόθετο σαν τον Αρχαίο Χριστιανό.
ΔιαγραφήΠόσο πιο σοβαρός αναδείχθηκε ο Κακριδής μετά τη Δίκη των Τόνων;
Γιατί δικάστηκε ο Κακριδής σαν «ανθελληνικό στοιχείο»;
http://jungle-report.blogspot.it/2011/04/blog-post_15.html
http://www.constitutionalism.gr/html/ent/826/ent.1826.asp
Γραικύλοι σαν τον ΑΧ έμαθαν να λένε ότι είναι Έλληνες ΚΡΥΒΟΝΤΑΣ την αληθινή τους καταγωγή.
Οι αρχαίοι κάτοικοι αυτού εδώ του τόπου αντίθετα ονόμαζαν την πραγματικότητα «α-λήθεια» δηλαδή αυτό που «δεν λησμονιέται» ή, καλύτερα, αυτό που «δεν μπορει να αποσιωπηθεί/κρατηθεί μυστικό».
http://www.google.com/search?q=aletheia+truth+etymologically&btnG=Cerca+nei+libri&tbm=bks&tbo=1&hl=it#hl=it&tbo=d&tbm=bks&sclient=psy-ab&q=The+Greek+word+for+truth%2C+aletheia%2C+actually+means+%E2%80%9Cnot+forgetful%E2%80%9D+and+comes+from+a-%2C+%E2%80%9Cwithout%2C%E2%80%9D+and+lethe%2C+%E2%80%9Cforgetfulness.%E2%80%9D&oq=The+Greek+word+for+truth%2C+aletheia%2C+actually+means+%E2%80%9Cnot+forgetful%E2%80%9D+and+comes+from+a-%2C+%E2%80%9Cwithout%2C%E2%80%9D+and+lethe%2C+%E2%80%9Cforgetfulness.%E2%80%9D&gs_l=serp.3...23237.27785.1.29856.35.14.0.0.0.10.174.1531.0j11.11.0...0.1...1c.1.2x5alHhaNdU&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=fbbf6628d8caee76&bpcl=39314241&biw=1440&bih=721
Όση πνευματική σχέση έχει ο ΑΧ με τον Έλληνα που σχημάτισε τη λέξη α-λήθεια για να δηλώσει την πραγματικότητα ... άλλη τόση έχει ο Σκοπιανός που ασέλγησε στην επιγραφή των προγόνων του σβήνοντας τη λέξη «Βούλγαροι» στο Μοναστήρι:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Church_St_Nedelya_Inscription_Bitolya.JPG
και άλλη τόση είχε ο Ενβέρ Χότζα στην Αλβανία όταν διέταζε τους Αλβανούς «αρχαιολόγους» να αποσιωπούν οποιαδήποτε αρχαιολογικό στοιχείο μαρτυρούσε την παρουσία Σλάβων στην Αλβανία.
http://www.google.it/search?tbm=bks&hl=it&q=perceived+as+slavic+was+deliberately+suppressed+during+the+communist+period&btnG=
Εάν γίνεται,επομένως,αντιληπτός ο λόγος του,περιττεύω.Οι παρένθετοι,οι παράσιτοι και οι παρενθέσεις της παγκόσμιας,πανανθρώπινης ιστορικής διαδρομής και ιχνηλασίας,εξ άλλου,ανήκουν και 'στα απορρίμματά της αυτομάτως εξ άπαντος.Οπότε,εκείνοι και εκείνες και αν περιττεύουν(όλως διόλου επί του πρακτέου δηλαδή..).......!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείς να γράψεις κάτι που να είναι μεστό νοήματος ... ή ζητάω πολλά από σένα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμα και τα σκυλιά όταν γαυγίζουν φέρει κάποιο νόημα το γαύγισμα τους ... χρησιμοποιούν διαφορετικούς τύπους γαυγίσματος για διαφορετικές καταστάσεις λ.χ.
http://www.youtube.com/watch?v=87wLscGT68k
Τί προσπαθείς να παριστάνεις με τον παραπάνω α-νόητο τυχαίο συνδυασμό ελληνικών λέξεων;
Ο εκκοσμικευμένος άνθρωπος διαφωνεί με τον εξής τρόπο: λέει λ.χ.
«διαφωνώ μαζί σου εκεί που έγραψες α γιατί εγώ τάσσομαι με την άποψη β και βρίσκω την άποψη β πιο ορθή διότι ο εξειδικευμένος ακαδημαϊκός χ που την αναπτύσσει στο βιβλίο του ψ λέει ...»
Αυτό θα πει «εκκοσμικευμένη διαφωνία» ...
Αυτό προτείνει και ο Δανιήλ Μοσχοπολίτης όταν λέει το 1802:
Αλβανοί, Βλάχοι, Βούλγαροι, Αλλόγλωσσοι, χαρείτε, κι ετοιμασθείτε όλοι σας Ρωμαίοι να γενείτε. Βαρβαρική αφήνοντες γλώσσαν φωνή και ήθη. Ξυπνήσατε απ’ τον βαθύ ύπνο της αμαθείας. Ρωμαίικια γλώσσα μάθετε. Μητέρα της Σοφίας ...
Δεν τον ενδιαφέρει να κάνει τους Βουλγαραλβανιτόβλαχους «γνήσιους απογόνους των αρχαίων Ελλήνων», αλλά να τους δει πεφωτισμένους και εκκοσμικευμένους.
Εάν γίνεται,επομένως,αντιληπτός ο λόγος του,περιττεύω.Οι παρένθετοι,οι παράσιτοι και οι παρενθέσεις της παγκόσμιας,πανανθρώπινης ιστορικής διαδρομής και ιχνηλασίας,εξ άλλου,ανήκουν και 'στα απορρίμματά της αυτομάτως εξ άπαντος.Οπότε,εκείνοι και εκείνες και αν περιττεύουν(όλως διόλου επί του πρακτέου δηλαδή..).......!
Διαγραφή---
Έτσι για να δεις με ποιον μοιάζεις όταν πετάς ελληνικούρες άνευ νοήματος.
Τον Baj Ganjo Balkanski τον ξέρεις;
http://en.wikipedia.org/wiki/Bay_Ganyo
Φανταστικό πρόσωπο που δημιούργησε ο Αλέκο Κωνσταντίνωφ για να παρουσιάσει τον αρχετυπικό νεοαστό Βαλκάνιο του 19ου αιώνα του οποίου η βαλκανικότητα αναδύεται μέσα από την αντιπαράθεση με τους Ευρωπαίους.
Όπως εσύ με τις ελληνικούρες άνευ νοήματος έτσι και αυτός προσπαθεί να πείσει τον εισπράκτορα ότι είναι «πρώτης θέσεως επιβάτης» μιλώντας Γερμανικά (Sprechen Sie Deutch bitte?) ...
βάλε το παρακάτω βίντεο στο [05:00-05:50] και δες πόσο πειστικός είναι:
http://www.youtube.com/watch?v=Kg4AsvMpWy4
Και μετά δες πως μιλάει σε Γερμανούς πελάτες που προσπαθεί να πουλήσει το τριανταφυλλόλαδό του στο [25:20-26:00] ...
"Bulgar ... jul ... myrisma"
Που είναι ο φυσιογνώστης να μας πει ότι ο Baj Ganjo δεν μιλάει Βουλγάρικα αλλά «τουρλού τουρλού Ομηρικό ιδίωμα» ... επειδή χρησιμοποιεί το ελληνικό λεξικό δάνειο «μυρίζω»;
Κοίταξε να 'δης,φίλε.Αγνοώ ποιος είσαι και δε με ενδιαφέρει,άλλωστε.Αυτό που με αφορά είναι πως δεν υφίσταται ούτε ''μακεδονικό έθνος'',ούτε ''αλβανικό'',ούτε,βεβαίως,''τουρκικό''.Ούτε και τα αντίστοιχα,ανάλογα ''κράτη''.Έχεις το περιθώριο να παραπληροφορής και να προπαγανδίζης από εδώ,είναι φανερό,πια,αλλά όχι για πολύ ακόμα.ΟΥΤΕ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ,ΟΥΤΕ ΠΑΠΑ-ΤΣΑΡΚΝΙΑΣ,ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ Μ Ο Ν Ο Ο ΠΑΥΛΟΣ Ο ΜΕΛΑΣ.ΤΕΛΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήAX:
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις το περιθώριο να παραπληροφορής και να προπαγανδίζης από εδώ,είναι φανερό,πια,αλλά όχι για πολύ ακόμα.ΟΥΤΕ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ,ΟΥΤΕ ΠΑΠΑ-ΤΣΑΡΚΝΙΑΣ,ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ Μ Ο Ν Ο Ο ΠΑΥΛΟΣ Ο ΜΕΛΑΣ.ΤΕΛΟΣ.
---
Μιλάμε πάντα για τον ίδιο Παύλο Μελά που ονομάζει τα Βουλγάρικα «Μακεδονική Γλώσσα» και για τους συνεργάτες του σαν τον Γραικομάνο παπά που προσπάθησε να πείσει τον Τσακαλάρωφ ότι δεν είναι ούτε Βούλγαρος ούτε Έλληνας αλλά Μακεδόνας .... και ο Τσακαλάρωφ ξεκαρδίστηκε ;;
http://ks-ee.org/old_kseeorg/efim-diadiktyo/106/metra_106.html
«Η γλώσσα ήτον η μακεδονική ή η ελληνική;»
(Παύλος Μελάς, 1904)
«Ανερχόμεθα και ημείς εις το χαγιάτι και τα «ντόμπρο βέτσερ» των γυναικών (που δεν γνωρίζουν λέξιν ελληνικά) και τα «καλώς ορίσατε αδέλφια» των ανδρών δίνουν και παίρνουν. Το απόγευμα, κατόπιν προσκλήσεως του Κώτα, συνεκεντρώθησαν στο δωμάτιό μας 12 προύχοντες. Εις αυτούς ζωηρότατα, ευγλωττότατα και πειστικότατα – μετέφραζεν ο Πύρζα – ομίλησε μακεδονικά ο Κώτας. Ο διδάσκαλος βάζει τα παιδιά να τραγουδήσουν κάτι. Δεν εννοήσαμε αν η γλώσσα ήταν η μακεδονική ή η ελληνική. Όλα τα παιδιά ξεύρουν να διαβάζουν και να γράφουν, κανένα όμως να ομιλή…{σ/σ: εννοεί στα ελληνικά}. Έμαθα και ολίγας λέξεις μακεδονικάς που λέγω εις τας γυναίκας και μητέρες προπάντων και ενθουσιάζονται μαζί μου.»
{Επιστολές του Παύλου Μελά προς την γυναίκα του Ναταλία – περιλαμβάνονται στο βιβλίο της τελευταίας}.
---
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%92%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BB_%CE%A4%CF%83%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%81%CF%89%CF%86#.CE.A3.CF.85.CE.BC.CE.BC.CE.B5.CF.84.CE.BF.CF.87.CE.AE_.CF.83.CF.84.CE.B7.CE.BD_.CE.95.CE.9C.CE.95.CE.9F
Στις 29 Δεκεμβρίου ο Τσακαλάρωφ βρίσκεται στο χωριό Λαμπάνιστα (Άγιος Δημήτριος Καστοριάς) και έγραψε στο ημερολόγιό του:
Αν και είχαμε πει να είμαστε κρυφά, παρ όλα αυτά όλοι μας κατάλαβαν ακόμα ακόμα και ο γραικομάνος παπάς Γκέρμαν, ζήτησε να έρθει σε μας. Του επιτρέψαμε να έρθει. Αυτός ο αδελφός σε τέτοιο βαθμό είχε εξελληνιστεί, που άρχισε να μας μιλά και μια βουλγαρική λέξη έλεγε και δύο ελληνικές. Αναφερθήκαμε στο ζήτημα της εθνικότητάς του, αυτός προσπάθησε με κάθε τρόπο να μας αποδείξει ότι είμαστε Έλληνες! Αφού απέτυχε να παρουσιάσει τα στοιχεία που του ζητήσαμε, άρχισε να αναπτύσσει την ιστορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου του Μακεδόνα, ότι δεν είμαστε ούτε Έλληνες ούτε Βούλγαροι, αλλά είμαστε Μακεδόνες, χωρίς να σκεφτεί ότι στην Μακεδονία έχει και Τούρκους και Εβραίους και πολλά άλλα έθνη. Κάποιος που δεν γνωρίζει την ιστορία και αρχίσει να σου κάνει κήρυγμα για αυτήν είναι πολύ αστείο! Δεν θέλαμε να μπούμε σε περισσότερες διαμάχες μαζί του και για αυτό τον σταματήσαμε.
---
Και το πρωτότυπο κείμενο όπως το έγραψε ο Τσακαλάρωφ στο Ημερολόγιό του:
http://www.promacedonia.org/bmark/vch/vch_1902_dekemvri.htm#29
Ο Μελάς και οι χωροφύλακες με τα καστορέλαια τους δημιούργησαν τους Ουρανιοτοξίτες ... ο Μελάς τους έμαθε να λένε «Μακεντόντσι» και οι χωροφύλακες τους δίδαξαν να μισούν την Ελλάδα.
---
Ξανά δλδ αποδεικνύεις την πλήρη αμάθειά σου για την ιστορία της Μακεδονίας και απλώς επιβεβαιώνεις τα λόγια μου.