Οι Αλβανοί έχουν θέσει επί τάπητος και με επίσημο
τρόπο μέσω του Μπερίσα εδαφικές επιδιώξεις στην Νότια Ήπειρο. Στην Βουλγαρία
ονειρεύονται επίσημα την Δυτ.Θράκη και την Μακεδονία. Οι Σκοπιανοί την
τελευταία. Οι Τούρκοι έχουν βαφτίσει τουρκικό πολιτισμό τον Ιωνικό ενώ βγάζουν
και διαμελιστικούς χάρτες με στόχο την Ανατολική Ελλάδα. Στην εσωτερικό η 20ετή
επέλαση του «συνωστισμένου» εθνομηδενισμού έχει γκρεμίσει τις
εθνοσυμβολικές αξίες, με τις οποίες αυτό το έθνος μετά από αγώνες(και τα λάθη
του) απέκτησε, μεγάλωσε και διατήρησε το κράτος του.
Όλα μοιάζουν επικίνδυνα επειδή αφενός η ιστορία βαραίνει και αφετέρου επειδή η Ελλάδα είναι αδύναμη, προδομένη από τους πολιτικούς της και σε πολιτιστική παρακμή. Τα ακραία δόγματα (Εθνομηδενισμός, Σλαβομακεδονισμός, Αλβιανισμός, Ανατολισμός, Νεοθωμανισμός κλπ) είναι υπαρκτά, η φτώχεια και η ανισότητα επίσης, ο επεκτατικός εθνικισμός και ο λαϊκισμός κάνουν έντονη την παρουσία τους. Όταν η ιστορία μετατρέπεται σε εργαλείο προώθησης δογμάτων, όταν η αδυναμία ανάπτυξης μετατρέπεται σε εργαλείο αποπροσανατολισμού των λαών και υποδαύλισης ψευδοαλυτρωτικών ιδεών, όταν οι πολιτικοί έχουν θυσιάσει τα πάντα για να σώσουν την φαυλοκρατία, τότε οι κίνδυνοι είναι απολύτως υπαρκτοί.
Έχουν όμως ένα κοινό στόχο:....
..... την Ελλάδα, το Ελληνικό έθνος και τον πολιτισμό της.
Για πολλά χρόνια η Ελλάδα θεώρησε, ίσως σωστά ότι η προοπτική ένταξης στην ΕΕ όλων των βαλκανικών χωρών θα αφαιρούσε το αίτιο που προκάλεσαν συγκρούσεις στο παρελθόν και όλες οι χώρες της περιοχής θο αφομοιώνονταν στο μέλλον και στη δημοκρατία. Τελικά, ούτε η ευημερία είναι πλέον η προοπτική ούτε η ειρηνική συμβίωση είναι δεδομένη ούτε η ένταξη στην ΕΕ είναι κανόνας αλληλοσεβασμού.
Επομένως, απέναντι σε όλα αυτά τα δόγματα που έχουν στον πυρήνα τους την Ελλάδα, η χώρα μας μπορεί και πρέπει να πρωτοστατήσει ώστε να υπάρξει ένα και μόνο παμβαλκανικό δόγμα που να έχει τη δύναμη να κυριαρχήσει στην περιοχή. Διαφορετικά η χώρα μας από στόχος που είναι σήμερα θα γίνει θύμα, οπότε οφείλει να προετοιμαστεί με διαφορετικό τρόπο.
Κάποιος θα με ρωτήσει τι είδους στρατηγική προτείνεις; ποιο είναι αυτό το παμβαλκανικό δόγμα; Τέτοιου είδους δεν ήταν και η πολιτική που ακολουθούσε η Ελλάδα με τα γνωστά αποτυχημένα αποτελέσματα;
Όλα μοιάζουν επικίνδυνα επειδή αφενός η ιστορία βαραίνει και αφετέρου επειδή η Ελλάδα είναι αδύναμη, προδομένη από τους πολιτικούς της και σε πολιτιστική παρακμή. Τα ακραία δόγματα (Εθνομηδενισμός, Σλαβομακεδονισμός, Αλβιανισμός, Ανατολισμός, Νεοθωμανισμός κλπ) είναι υπαρκτά, η φτώχεια και η ανισότητα επίσης, ο επεκτατικός εθνικισμός και ο λαϊκισμός κάνουν έντονη την παρουσία τους. Όταν η ιστορία μετατρέπεται σε εργαλείο προώθησης δογμάτων, όταν η αδυναμία ανάπτυξης μετατρέπεται σε εργαλείο αποπροσανατολισμού των λαών και υποδαύλισης ψευδοαλυτρωτικών ιδεών, όταν οι πολιτικοί έχουν θυσιάσει τα πάντα για να σώσουν την φαυλοκρατία, τότε οι κίνδυνοι είναι απολύτως υπαρκτοί.
Έχουν όμως ένα κοινό στόχο:....
..... την Ελλάδα, το Ελληνικό έθνος και τον πολιτισμό της.
Για πολλά χρόνια η Ελλάδα θεώρησε, ίσως σωστά ότι η προοπτική ένταξης στην ΕΕ όλων των βαλκανικών χωρών θα αφαιρούσε το αίτιο που προκάλεσαν συγκρούσεις στο παρελθόν και όλες οι χώρες της περιοχής θο αφομοιώνονταν στο μέλλον και στη δημοκρατία. Τελικά, ούτε η ευημερία είναι πλέον η προοπτική ούτε η ειρηνική συμβίωση είναι δεδομένη ούτε η ένταξη στην ΕΕ είναι κανόνας αλληλοσεβασμού.
Επομένως, απέναντι σε όλα αυτά τα δόγματα που έχουν στον πυρήνα τους την Ελλάδα, η χώρα μας μπορεί και πρέπει να πρωτοστατήσει ώστε να υπάρξει ένα και μόνο παμβαλκανικό δόγμα που να έχει τη δύναμη να κυριαρχήσει στην περιοχή. Διαφορετικά η χώρα μας από στόχος που είναι σήμερα θα γίνει θύμα, οπότε οφείλει να προετοιμαστεί με διαφορετικό τρόπο.
Κάποιος θα με ρωτήσει τι είδους στρατηγική προτείνεις; ποιο είναι αυτό το παμβαλκανικό δόγμα; Τέτοιου είδους δεν ήταν και η πολιτική που ακολουθούσε η Ελλάδα με τα γνωστά αποτυχημένα αποτελέσματα;
Το παμβαλκανικό δόγμα είναι ζήτημα ανάπτυξης που θα
διαμορφωθεί ανάλογα τις κοινές απόψεις και τους κοινούς στόχους των
ενδιαφερόμενων κρατών. Μπορεί να είναι δόγμα επιθετικού ρεαλισμού αλλά και
αμυντικού ρεαλισμού. Το δεύτερο μπορείς να το βρεις σε αυτό που έγραψα και είχε
σχέση με την προοπτική ένταξης στην ΕΕ και στο ΝΑΤΟ όλων των βαλκανικών χωρών.
Είναι σαφές ότι απέτυχε.
Τον επιθετικό ρεαλισμό πρέπει να το επιβάλεις μέσω της εθνικής ισχύς ή της στρατηγικής σου.
Τον επιθετικό ρεαλισμό πρέπει να το επιβάλεις μέσω της εθνικής ισχύς ή της στρατηγικής σου.
Για ποια εθνική ισχύς ή στρατηγική όμως;
Αυτή βασίζεται στα εξής στοιχεία: στρατιωτική ισχύς, οικονομική ανάπτυξη, δημογραφικό και γεωγραφική θέση. Mπορούμε να μιλάμε για Εθνική Ισχύ ή Στρατηγική;
Η εκάστοτε παγκόσμια τάξη διαμορφώνεται από την κατανομή της ισχύος (των δυνατοτήτων) των κρατών. Η ισορροπία ισχύος είναι το κύριο μέσο για την επίτευξη της σταθερότητας και την αποφυγή του πολέμου. Ηθικοί ενδοιασμοί δεν (θα πρέπει να) παίζουν κανένα ρόλο στο σχεδίασμά και την εφαρμογή της εξωτερικής πολιτικής. Το διεθνές δίκαιο μπορεί να προωθεί την τάξη και ενθαρρύνει τη συμπεριφορά των κρατών με γνώμονα κοινά αποδεκτούς κανόνες αλλά όπως έχει αποδειχθεί αυτό γίνεται μόνο όταν έχεις ισχύ και εθνική στρατηγική. Και εμείς ως Ελλάδα υστερούμε δραματικά στα τρία από τα τέσερα στοιχεία που καθορίζουν της Εθνική μας ισχύ. Καιρός είναι να το αντιληφθούμε ως έθνος και να πιέσουμε προς την έξοδο την φαύλη πολιτική ελίτ και να αναδείξουμε νέες δυνάμεις και νέα πρόσωπα πριν ζήσουμε ένα νέο 1922.
Αυτή βασίζεται στα εξής στοιχεία: στρατιωτική ισχύς, οικονομική ανάπτυξη, δημογραφικό και γεωγραφική θέση. Mπορούμε να μιλάμε για Εθνική Ισχύ ή Στρατηγική;
Η εκάστοτε παγκόσμια τάξη διαμορφώνεται από την κατανομή της ισχύος (των δυνατοτήτων) των κρατών. Η ισορροπία ισχύος είναι το κύριο μέσο για την επίτευξη της σταθερότητας και την αποφυγή του πολέμου. Ηθικοί ενδοιασμοί δεν (θα πρέπει να) παίζουν κανένα ρόλο στο σχεδίασμά και την εφαρμογή της εξωτερικής πολιτικής. Το διεθνές δίκαιο μπορεί να προωθεί την τάξη και ενθαρρύνει τη συμπεριφορά των κρατών με γνώμονα κοινά αποδεκτούς κανόνες αλλά όπως έχει αποδειχθεί αυτό γίνεται μόνο όταν έχεις ισχύ και εθνική στρατηγική. Και εμείς ως Ελλάδα υστερούμε δραματικά στα τρία από τα τέσερα στοιχεία που καθορίζουν της Εθνική μας ισχύ. Καιρός είναι να το αντιληφθούμε ως έθνος και να πιέσουμε προς την έξοδο την φαύλη πολιτική ελίτ και να αναδείξουμε νέες δυνάμεις και νέα πρόσωπα πριν ζήσουμε ένα νέο 1922.
Μια επισήμανση: αφορμή για την ανάρτηση ήταν ένα πολύ καλό αφιέρωμα της εφημερίδας «Η Ελλάδα αύριο» ενώ οι διάφoρες έννοιες που χρησιμοποίησα προέρχονται από την διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία/αρθογραφία(Andrew Heywood, Κονδύλης, Ηλιόπουλος και Baylis).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκρίτα, Ακρίτα ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μόνη πραγματική απειλή της Ελληνικής ακεραιότητος είναι ... οι τριτοκοσμικοί πολίτες της.
Άσε τις φαντασίες των φαντασιόπληκτων έξωθεν (οι οποίες στο κάτω κάτω δεν είναι κατά πολύ χειρότερες από αυτές των έσωθεν) εκεί που είναι.
Το πρόβλημα ήταν, είναι και θα είναι πάντα το ίδιο. Στο εξηγεί πολύ ωραία η Λένα Διβάνη στο πρακάτω βίντεο [49:43]:
http://www.youtube.com/watch?v=DrNR-wcjNLU
Έχασε ο Καποδίστριας !!! ... Είμαστε ο εφιάλτης του Καποδίστρια αυτή τη στιγμή (και μάλλον θα συνεχίσουμε να είμαστε εις τους αιώνας των αιώνων αμήν) !!!
Αναξιοκρατία, Ανευθυνότητα και ατομική αισχροκέρδεια ... είναι οι απειλές που έφεραν την Ελλάδα εδώ που είναι.
Στο έχω ξαναπεί, ο Αριστοτέλης ορίζει τον άνθρωπο ως «ζώον πολιτικόν», δηλαδή είναι εκείνο το ζώο που μπορεί να οργανωθεί πολιτικά. Εμείς, όπως όλοι ξέρουμε, δεν μπορούμε να οργανωθούμε πολιτικά ... άρα τί είμαστε κατ΄Αριστοτέλη;
Ε ... έτσι ακριβώς μας έβλεπαν και μας βλέπουν οι Ευρωπαίοι. Να θυμίσω τα λόγια ενός Φιλέλληνα Αμερικάνου, του Biddle όταν πρωτοέφτασε στην Αθήνα:
"Are these few wretches, SCARSELY SUPERIOR TO THE BEASTS WHOM THEY DRIVE heedlessly over the ruins, are these men Athenians?"
Μετάφραση:
«Αυτοί οι λίγοι φουκαράδες που είναι μόλις ελαφρώς ανώτεροι από τα κτήνη που τόσο απρόσεκτα οδηγούν πάνω από τα ερείπια, είναι αυτοί οι άνθρωποι Αθηναίοι;»
Και πριν κάποιος μπουμπουνοκέφαλος χαρακτηρίσει τον Biddle ως «ανθέλληνα», ας δει πως ορίζει τον Ευρωπαίο Φιλέλληνα ο παρακάτω Γάλλος καθηγητής Νεωτερικής Ευρωπαϊκής Ιστορίας:
[01:30:10]
http://www.youtube.com/watch?v=6aM5Zh1ELfw
Ο Ευρωπαϊκός φιλελληνισμός είναι βέβαια γνωστός σε εσάς τους Νεοέλληνες, αλλά τον παρεξηγήσατε: Ο Ευρωπαίος Φιλέλληνας ήταν λάτρης των [αρχαίων] Ελλήνων όχι των ραγιάδων που κατά τη γνώμη του ήταν πιο [βάρβαροι] ανατολίτες και από τους ίδιους τους Τούρκους.
Ότι υπάρχει πρόβλημα εσωτερικό κανείς δεν το αμφισβητεί. Όταν μία κοινωνία είναι σε πτώση, μπορεί οι κύριοι υπεύθυνοι να είναι οι πολιτικές και πνευματικές ελίτ της, αλλά σε αυτό συμβάλουν φυσικά και οι υπόλοιπες τάξεις(νομιμοκατεστημένες και μη)
ΔιαγραφήΕάν αναφέρεσαι στο παρόν πρόβλημα αυτό είναι απλά επιφαινόμενο του πραγματικού και μακροχρόνιου προβλήματος.
ΔιαγραφήΔεν είναι κανένα υπαρκτό πρόβλημα οι φαντασιόπληκτοι εθνικιστές των άλλων κρατών.
Είναι απλά μύγες που ζουζουνίζουν γύρω απ΄το κεφάλι μας.
Για το σημερινό πρόβλημα μιλάω. Πριν 50 ή 100 χρόνια οι συνθήκες σε ότι αφορά την ενημέρωση ήταν διαφορετικές, και κυρίως η μάζα ήταν αποδέκτης σερβιρισμένων πληροφοριών.
ΔιαγραφήΚαιρός να τελειώνουμε με τον κάθε τυχαίο που ξεσκίζεται να μας λανσάρει τα σύνδρομα κατωτερότητάς του, στο πρόσωπο της 'ανεπτυγμένης' και 'πολιτισμένης' Δύσης. Αρωματισμένοι βουτυρομπεμπέδες, αναθρεμμένοι μέσα στις επαύλεις και τις γιουνιβέρσιτες, έρχονταν στον προμαχώνα της Ευρώπης και, παντελώς ξένοι και άσχετοι με μιάμιση χιλιετία ζωής και ύπαρξης αυτού του τόπου, 'έπεφταν από τα σύννεφα' όταν δεν αντίκρυζαν εμπρός τους ρήτορες και φιλοσόφους.... Ο πολιτισμένος Biddle, μας λέει ο τυχαίος μπουρδολόγος, αντίκρυσε "φουκαράδες, μόλις ανώτερους από κτήνη". Ας δούμε λοιπόν, εν συντομία, πως έγινε και ο Biddle άνθρωπος:
ΔιαγραφήΗ περιοχή του New Jersey όπου έστησαν τα τσαντήρια τους το 1681 οι Άγγλοι έποικοι παπούδες (μόλις έναν αιώνα πριν γεννηθεί) του Biddle και την ονόμασαν Burlington, αντιστοιχούσε σε μια έκταση 32 χλμ2, την οποία είχαν αγοράσει το 1677 δίνοντας στους ντόπιους Ινδιάνους Lenape -θαυμάστε-
1 μεγάλη κατσαρόλα
2 χούφτες κόκκινου χρώματος
15 μικρά βαρέλια μπαρούτι
20 όπλα
20 οργυιές μάλλινου υφάσματος
30 ινδιάνικα τσεκούρια
30 ινδιάνικα πανοφώρια
30 μεσοφόρια
30 ζευγάρια κάλτσες
30 τσαπιά
30 βραστήρες
30 ράβδους μολύβδου
54 γαλλόνια ρούμι
60 καρβουνοτσιμπίδες πίπας
60 κουτιά καπνού
60 καθρεπτάκια
70 μαχαίρια
70 χτένες
100 jaw-harps
120 πίπες
120 βελόνες
120 σουβλιά
120 αγκίστρια
και 200 καμπανάκια
Φυσικά, οι παππούδες του Biddle είχαν 200 καμπανάκια να δώσουν στους αγαθούς ιθαγενείς, αφού η Αγγλία λεηλατούσε το 1/4 της επιφάνειας της Γης ήδη από τον 16ο αιώνα και ο πλούτος στελνόταν στην έδρα της Αυτοκρατορίας, για να τον καρπωθούν μεταξύ άλλων οι παππούδες των παππούδων του Biddle. Ο δισέγγονος των σκλαβέμπορων, ο εγγονός των απατεώνων που έδιναν στους Ινδιάνους 1 χάλκινο penny για 4 στρέμματα γης, αυτός με την κλεμμένη ή την αγορασμένη σε εξευτελιστική τιμή ύπαρξη, ήταν λοιπόν ο απογοητευμένος τουρίστας πάνω στα αναδυόμενα από θάλασσες αίματος εδάφη της Ελλάδας.