Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Η «Δημοκρατία» του Τάκη Καμπύλη!!!


Άλλη μία κορυφαία δήλωση "δημοκρατικής" ευαισθησίας από το μέλος της Μ.Κ.Ο. που συνέταξε το γνωστό νομοσχέδιο για την ιθαγένεια και το προωθεί η κυβέρνηση Παπανδρέου όπως το είχε πει στο πρόγραμμα της. Κάπου χαμένο και με μικρά γράμματα...σαν τις τράπεζες.
Το απόσπασμα του Κου Καμπύλη είναι ως εξής:
«H λογική της θέλησης της πλειοψηφίας στο συγκεκριμένο θέμα είναι βαθύτατα αντιδημοκρατική πρώτον διότι εξαιρεί από τη διαδικασία τα υποκείμενα της συζήτησης, δηλαδή τους μετανάστες και δεύτερον διότι επιζητά έτσι τη νομιμοποίηση μιας πολιτικής που είναι ασύμβατη με την έννοια της Δημοκρατίας…»
Το είπε χτες στην Καθημερινή, η οποία εφημερίδα έχει μία τάση(μπαράζ θα το έλεγα) να δημοσιεύει άρθρα στελεχών της υπόψη Μ.Κ.Ο. με αφορμή το θέμα.
Απαντάω στο Κο Καμπύλη όπως απάντησα στην Κα Δαμιανίδη που έκανε και αυτή μία κορυφαία πρόταση "δημοκρατίας".:

Οι ακρογωνιαίοι  λίθοι της δημοκρατίας είναι, η ανταγορία (το δι­καίωμα της διαφωνίας και των αντιπροτάσεων) και η λαϊκή κυριαρχία (δάμω το κράτος). Έτσι η Δημοκρατία (εκ των λέξεων δήμος + κρατώ) είναι το πολίτευμα (ελληνικό νομικό και πολιτειακό κατόρθωμα), στο όποιο ο δήμος (ο λα­ός) και κρατεί και άρχει (εχει την ισχύ και την εξουσία. Πηγή κάθε εξουσίας σ' αυτή είναι ο λαός, αυτή δε ασκείται μόνον από το λαό, διά του λαού και υπέρ του λαού, υπό τους όρους καί προϋποθέσεις, που με πάγιες συνταγματικές διατάξεις καθορίζονται, καθιερώνεται δηλαδή και ισχύει στο δημοκρατικό πολίτευμα το δόγμα της λαϊκής κυριαρχίας, σκοπός της δε είναι η κατοχύρωση της ελευθερίας όλων των πολιτών.

Αν δεν σας αρέσει η ανάλυσή μου τότε το λεξικό Τριανταφυλλίδη γράφει ότι δημοκρατία είναι πολιτικό σύστημα που στηρίζεται στην αρχή της λαϊκής κυριαρχίας και που λειτουργεί με βάση τη βούληση της πλειοψηφίας των πολιτών.

Εφόσον σας είπα το εστί δημοκρατία με την βοήθεια του Νοάμ Τσόσκι θα σας πω τώρα την δικιά σας «δημοκρατία». Λέει λοιπόν ο γνωστός διανοούμενος:


Οι όροι του πολιτικού λόγου έχουν τυπικά δυο έννοιες. Η μία είναι η έννοια που δίδεται από το λεξικό και ή άλλη είναι μια έννοια η οποία είναι χρήσιμη στην εξουσία – η δογματική έννοια.

Ας πάρουμε τη λέξη δημοκρατία. Σύμφωνα με την έννοια της κοινής λογικής, μια κοινωνία είναι δημοκρατική στο βαθ­μό που οι άνθρωποι μπορούν να συμμετέχουν με έναν ουσια­στικό τρόπο στην διαχείριση των υποθέσεών τους. Αλλά η δογματική έννοια της δημοκρατίας είναι διαφορετική – αναφέρεται σ’ ένα σύστημα στο οποίο οι αποφάσεις λαμβάνονται από τομείς της επιχειρηματικής κοινότητας και των συνδεόμενων με αυτήν ελίτ, Ο ρόλος των ανθρώπων περιορίζεται στο να είναι απλοί «θεατές της δράσης» και όχι «συμμετέχοντες», Όπως έχουν εξηγήσει κορυφαίοι θεωρητικοί της δημοκρατίας (σ’ αυτή την περίπτωση, ο Γουόλτερ Λίπμαν). Τους επιτρέπε­ται να επικυρώνουν τις αποφάσεις των αρίστων και να παρέ­χουν την υποστήριξή τους στον ένα ή τον άλλο απ’ αυτούς, όχι όμως και να αναμειγνύονται σε θέματα που δεν είναι δική τους υπόθεση, όπως η δημόσια πολιτική.
Δηλαδή Κε Καμπύλη σύμφωνα με τον Τσόμσκι αυτοί που θέλουν να περιοριστεί ο ρόλος των ανθρώπων είναι υπέρμαχοι της δογματικής δημοκρατίας, της δημοκρατίας των ολίγων, της κομματοκρατίας που εδραιώνεται με υποστυλώματα αλογίας και ανομίας όπως λέει ο Χρήστος Γιανναράς ( Η αλογία υποστύλωμα της κομματοκρατίας). Ο Τσόμκσι είπε και κάτι άλλο για αυτό το δογματικό σύστημα:
Το δογματικό σύστημα, το οποίο παράγει ό,τι ονομάζου­με προπαγάνδα, όταν συζητά για τους εχθρούς, έχει δυο ξεχω­ριστούς στόχους. Ο ένας στόχος είναι ό,τι ενίοτε ονομάζεται«πολιτική τάξη», το 20% περίπου του πληθυσμού το οποίο είναι σχετικά μορφωμένο και λίγο-πολύ αρθρώνει κάποιο πο­λιτικό λόγο, παίζοντας κάποιο ρόλο στη λήψη αποφάσεων. Η εκ μέρους τους αποδοχή του δόγματος είναι βασικό γεγονός διότι είναι σε θέση να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν παρά­γοντας την πολιτική.

Ύστερα, υπάρχει το άλλο 80% περίπου του πληθυσμού. Αυτοί είναι κατά τον Λίπμαν «οι θεατές της δράσης», τους οποίους αναφέρει ως «το συγχυσμένο κοπάδι». Αυτοί υποτίθεται ότι πρέπει να υπακούουν σε εντολές και να μην φράζουν το δρόμο των σημαντικών ανθρώπων. Είναι ο στόχος των ΜΜΕ: των λαϊκών εφημερίδων, των κωμικών σήριαλ, των τηλεπαιχνιδιών κλπ.
Δεν ακολουθούμε το συγχυσμένο κοπάδι Κε Καμπύλη, δεν εκπαιδευόμαστε από τους δασκάλους σας, διότι πολύ απλά δεν πιστεύουμε πλέον αυτά που λέτε. ΣΑΣ ΜΑΘΑΜΕ.

8 σχόλια:

  1. Να βάλουμε όλα τα υποκείμενα στη συζήτηση. Να συζητήσουν Έλληνες και μη Έλληνες κάτοικοι της χώρας και η πλειοψηφία να αποφασίσει δημοκρατικά. Έτσι κύριε Καμπύλη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα κείμενά σου είναι όαση. Καλή δύναμη για τη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η κατάντια της "δημοκρατίας" - να έχουμε φανατικούς, απόλυτους άεργους, θεωρητικούς της δημοκρατίας που αποφασίζουν, διατάζουν και κατηγορούν την πλειοψηφία, πάντα όμως στο όνομα της δημοκρατίας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ Ακρίτα για ποιούς πολίτες λέει ο κ. Καμπύλης? Εννοεί πολίτες άλλων χωρών? Και πως κολλάνε οι ξένοι πολίτες με τους Έλληνες πολίτες στην Ελληνική Δημοκρατία όπου αναφερέτε ο εν λόγω κύριος? Οπότε την βρήκαμε την λύση, όποτε χρειαστεί η γνώμη του Ελληνικού λαού να προσκαλέσουμε Fyromιανούς, Τούρκους, Βούλγαρους πολίτες να αρθρώσουν λόγο κι άποψη, να βγάλουμε απο την αβάστακτη μοναξιά του τον εν λόγω κύριο και εν συνεχεία να καθιερώσουμε την "δημοκρατία" στην οποία κάνει αναφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Καμπύλης δεν είναι αυτός που είχε λυσσάξει να γράφει για το πόσο αδικήθηκαν οι Τσάμηδες; Ο ίδιος δεν είχε καταπιαστεί με την επανάσταση του '21 ψάχνοντας να βρει τα αληθινά αίτια του ξεσπάσματός της εφόσον οι εξεγερμένοι, όπως έλεγε, δεν είχαν ούτε κοινή γλώσσα ούτε κοινή θρησκεία; Ε ρε κάτι συμπτώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ ακρίτα
    Η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή των πολιτών είναι εκπαιδευτική, διαπλαστική, αυξάνει την αίσθηση ευθύνης, μειώνει την ιδιωτία και την αποστασιοποίηση, διαμορφώνει ισχυρή "προσωπική" αίσθηση στον πολίτη ότι όλα όσα συζητούνται τον αφορούν με αποτέλεσμα να ενδιαφέρεται περισσότερο για τα κοινά, να ψάχνει, να ρωτά, να διαβάζει κτλ.
    Ακριβώς για όλα τα παραπάνω, δεν πρόκειται να γίνουν στη χώρα μας, τουλάχιστον όχι εύκολα.

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το βιβλίο του γνωστού οικονομολόγου Joseph Schumpeter "Capitalism, Socialism and Democracy" (1942), για να καταλάβετε πόσο, στεγνή, εργαλειακή, περιορισμένη, φοβισμένη, αγοραία αντίληψη έχουν αυτοί που κυβερνούν τον "προηγμένο κόσμο" για τη δημοκρατία.
    Επειδή στο site του omeadon δεν μπόρεσα να αναρτλησω το ακόλουθω σχόλιο, παρακαλώ δέξου το εδώ:

    "Αγαπητέ left liberal synthesis

    Γράφεις:"Η δημοψηφισματική του απορριψη η υπιστηριξη είναι πολιτικαντισμός" ( για το νομοσχέδιο περί ιθαγένειας).
    Η αριστεροσύνη σου είναι τέτοιας ποιότητας, που δεν δέχεται την προσφυγή στο λαό. Λαμπρά! Γιατί; Ας δούμε τα πιθανά επιχειρήματα:
    1)"Το ζητάει το ακροδεξιό ΛΑΟΣ". Μα ακριβώς γι' αυτό το έβαλαν! Για να αμαυρώσει - καπηλευτεί την προσπάθεια και να ενεργοποιήσει τα αντιακροδεξιά αντανακλαστικά του λαού! elementary my dear Watson !
    2)"Τέτοια θέματα δεν επιδέχονται προσφυγή σε δημοψήφισμα διότι δεν μπορεί η πλειοψηφία να καταπιέζει την μειοψηφία". Ορθό, ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ αναφερόμαστε σε ανθρώπινα δικαιώματα ! Στην προκειμένη περίπτωση δεν πρόκειται για ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά για την αλλαγή του εκλογικού σώματος, με αναφορά στα πολιτικά δικαιώματα δηλαδή. Το δημοψήφισμα, αν δεν επιβάλλεται, σίγουρα επιτρέπεται.
    3)"Τα δημοψηφίσματα θέτουν ερωτήσεις διφορούμενες και τεχνηέντως παραπλανητικές, οπότε δεν ξέρει ο λαός για τι πράγμα ψηφίζει". Σωστό εν μέρει. Δεν έχει εφαρμογή στην περίπτωσή μας όμως, διότι το δημοψήφισμα θα γινόταν ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ, ΕΤΟΙΜΟ, ΞΕΚΑΘΑΡΟ, ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ, ΜΗ ΕΠΙΔΕΧΟΜΕΝΟ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΕΣ. Ούτε έτσι το θέλετε. Καλώς.

    Από το 1975 και μετά δεν έχει γίνει δημοψήφισμα. Ως πότε αγαπητέ "δημοκράτη"; Αρνήσε την "παιδαγωγική" αξία του δημοψηφίσματος για τον πολίτη; Μήπως φοβόμαστε ότι ο λαός δεν μπορεί να αντιληφθεί σε βάθος κάθε φορά τις διακυβεύσεις και μπορεί να πάρει λάθος αποφάσεις; Τότε γιατί να ψηφίζει κάθε 4 χρόνια; Να καταργήσουμε τις εκλογές εάν δεν τον εμπιστευόμαστε!!!
    Σε κανένα αριστερό μπλογκ δεν συνάντησα μέχρι στιγμής ΚΡΑΥΓΗ αντίδρασης για ΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ της μετανάστευσης !!!!!!! Δεν είδα αριστερούς και ΜΚΟ να ξυφουλκούν κατά της αμερικανικής πολιτικής στις χώρες καταγωγής των μεταναστών, ούτε για τη σχέση ευρωπαϊκής εμπορικής και αγροτικής πολιτικής με τη μετανάστευση, ούτε τη σχέση πετρελαϊκών εταιρειών στη δυτική αφρική με τη μετανάστευση, ούτε.....ούτε......ούτε.....Λές και οι μετανάστες έφυγαν από τις χώρες τους γιατί τους άρεσε η Ελλάδα και ήρθαν να γίνουν Ελληνες !!! Παρακάμπτετε όλα αυτά για να φτάσετε να κατηγορείτε την Ελλαδίτσα! Οι πρωταίτιοι στο απυρόβλητο! Σε όλους ελληνική ιθαγένεια. Υπέροχη λύση.
    Με τέτοιες "δημοκρατικές" απόψεις, ωθείτε τον ελληνικό λαό στην αγκαλιά του ΛΑΟΣ και ποιος ξέρει σε τι άλλες ακραίες επιλογές. Κρίμα. Η αφέλειά σας και η "μεγαλοκαρδία" σας σας τυφλώνουν."

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.