Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.

Τρίτη, 5 Ιανουαρίου 2010

Η «Δημοκρατία» της Κας Δαμιανίδη


Με μεγάλη έκπληξη διαβάζοντας το σχόλιο της Κας Δαμιανίδη  με θέμα την συζήτηση που γίνεται για τα δικαιώματα των αλλοεθνών μεταναστών την άποψη της, ότι οι:

κυβερνήσεις δεν μπορεί να ρωτάνε τον λαό για τα πάντα, σε μερικά πράγματα πρέπει να τραβάνε μπροστά, να τον εκπαιδεύουν.

Από ότι φαίνεται όλοι αυτοί οι δήθεν προστάτες των ανθρώπινων δικαιωμάτων  ζώντας στην κλειστή γυάλα τους όπου όλοι λένε ναι και όποιος λέει όχι τον τρώει η μαρμάγκα δεν έχουν αντιληφθεί τι εστί δημοκρατία.
Κα Δαμιανίδη οι ακρογωνιαίοι, λοιπόν, λίθοι της δημοκρατίας είναι, η ανταγορία (το δι­καίωμα της διαφωνίας και των αντιπροτάσεων) και η λαϊκή κυριαρχία (δάμω το κράτος). Έτσι η Δημοκρατία (εκ των λέξεων δήμος + κρατώ) είναι το πολίτευμα (ελληνικό νομικό και πολιτειακό κατόρθωμα), στο όποιο ο δήμος (ο λα­ός) και κρατεί και άρχει (εχει την ισχύ και την εξουσία. Πηγή κάθε εξουσίας σ' αυτή είναι ο λαός, αυτή δε ασκείται μόνον από το λαό, διά του λαού και υπέρ του λαού, υπό τους όρους καί προϋποθέσεις, που με πάγιες συνταγματικές διατάξεις καθορίζονται, καθιερώνεται δηλαδή και ισχύει στο δημοκρατικό πολίτευμα το δόγμα της λαϊκής κυριαρχίας, σκοπός της δε είναι η κατοχύρωση της ελευθερίας όλων των πολιτών.
Αν δεν σας αρέσει η ανάλυσή μου τότε το λεξικό Τριανταφυλλίδη  γράφει ότι δημοκρατία είναι πολιτικό σύστημα που στηρίζεται στην αρχή της λαϊκής κυριαρχίας και που λειτουργεί με βάση τη βούληση της πλειοψηφίας των πολιτών.

Εφόσον σας είπα το εστί δημοκρατία με την βοήθεια του Νοάμ Τσόσκι θα σας πω τώρα την δικιά σας «δημοκρατία». Λέει λοιπόν ο γνωστός διανοούμενος:



Οι όροι του πολιτικού λόγου έχουν τυπικά δυο έννοιες. Η μία είναι η έννοια που δίδεται από το λεξικό και ή άλλη είναι μια έννοια η οποία είναι χρήσιμη στην εξουσία – η δογματική έννοια.

Ας πάρουμε τη λέξη δημοκρατία. Σύμφωνα με την έννοια της κοινής λογικής, μια κοινωνία είναι δημοκρατική στο βαθ­μό που οι άνθρωποι μπορούν να συμμετέχουν με έναν ουσια­στικό τρόπο στην διαχείριση των υποθέσεών τους. Αλλά η δογματική έννοια της δημοκρατίας είναι διαφορετική – αναφέρεται σ’ ένα σύστημα στο οποίο οι αποφάσεις λαμβάνονται από τομείς της επιχειρηματικής κοινότητας και των συνδεόμενων με αυτήν ελίτ, Ο ρόλος των ανθρώπων περιορίζεται στο να είναι απλοί «θεατές της δράσης» και όχι «συμμετέχοντες», Όπως έχουν εξηγήσει κορυφαίοι θεωρητικοί της δημοκρατίας (σ’ αυτή την περίπτωση, ο Γουόλτερ Λίπμαν). Τους επιτρέπε­ται να επικυρώνουν τις αποφάσεις των αρίστων και να παρέ­χουν την υποστήριξή τους στον ένα ή τον άλλο απ’ αυτούς, όχι όμως και να αναμειγνύονται σε θέματα που δεν είναι δική τους υπόθεση, όπως η δημόσια πολιτική.

Δηλαδή Κα Δαμιανίδη σύμφωνα με τον Τσόμσκι αυτοί που θέλουν να περιοριστεί ο ρόλος των ανθρώπων είναι  υπέρμαχοι της δογματικής δημοκρατίας, της δημοκρατίας των ολίγων, της κομματοκρατίας   που εδραιώνεται με υποστυλώματα αλογίας και ανομίας όπως λέει ο Χρήστος Γιανναράς ( Η αλογία υποστύλωμα της κομματοκρατίας). Ο Τσόμκσι είπε και κάτι άλλο για αυτό το δογματικό σύστημα:

Το δογματικό σύστημα, το οποίο παράγει ό,τι ονομάζου­με προπαγάνδα, όταν συζητά για τους εχθρούς, έχει δυο ξεχω­ριστούς στόχους. Ο ένας στόχος είναι ό,τι ενίοτε ονομάζεται«πολιτική τάξη», το 20% περίπου του πληθυσμού το οποίο είναι σχετικά μορφωμένο και λίγο-πολύ αρθρώνει κάποιο πο­λιτικό λόγο, παίζοντας κάποιο ρόλο στη λήψη αποφάσεων. Η εκ μέρους τους αποδοχή του δόγματος είναι βασικό γεγονός διότι είναι σε θέση να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν παρά­γοντας την πολιτική.

Ύστερα, υπάρχει το άλλο 80% περίπου του πληθυσμού. Αυτοί είναι κατά τον Λίπμαν «οι θεατές της δράσης», τους οποίους αναφέρει ως «το συγχυσμένο κοπάδι». Αυτοί υποτίθεται ότι πρέπει να υπακούουν σε εντολές και να μην φράζουν το δρόμο των σημαντικών ανθρώπων. Είναι ο στόχος των ΜΜΕ: των λαϊκών εφημερίδων, των κωμικών σήριαλ, των τηλεπαιχνιδιών κλπ.

Δεν ακολουθούμε το συγχυσμένο κοπάδι Κα Δαμιανίδη, δεν εκπαιδευόμαστε από τους δασκάλους σας, διότι πολύ απλά δεν πιστεύουμε πλέον αυτά που λέτε. ΣΑΣ ΜΑΘΑΜΕ.
Τελειώνοντας Κα Δαμιανίδη θα σας υποβάλω τις εξής απορίες μου :

Δηλαδή όποιος ζητάει ......

-δημοψήφισμα είναι εθνικόφρονας, φυλετιστής και φανατικός; Ο πρωθυπουργός δεν ήταν αυτός που έλεγε ότι το δημοψήφισμα είναι "Μορφή δημοκρατικής αντίστασης και θεσμικής διαμαρτυρίας" ;

-προϋποθέσεις πολιτογράφησης παρόμοιες με τα άλλα Ευρωπαϊκά κράτη είναι εθνικόφρονας, φυλετιστής και φανατικός;

-νομικό διαχωρισμό Ιθαγένειας και Υπηκοότητας όπως γίνεται σε όλη την Ευρώπη είναι εθνικόφρονας, φυλετιστής και φανατικός ;


Αλήθεια το εθνικόφρονας πως το σκεφτήκατε ; Κατάλοιπο του κουμμουνιστικού σας παρελθόν  ως δημοσιογράφος της Αυγής της δεκαετίας του 80; Μη μου απαντήσετε, τα είπατε όλα με την φράση σας για την κυβέρνηση και το λαό.

12 σχόλια:

  1. Nomizw h teleytaia anafora sto "kommounistiko" parel8on ths Damianidi 8a mporouse na paralhf8ei. Mhn tous dineis labes Akrita...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί;
    Δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι αλλά το κομμουνιστικό σφυροδρέπανο της Αυγής του 1970-1990 είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό του Ριζοσπάστη.
    Όπως και οι αντιλήψεις τους περί της Δημοκρατίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η πλειοψηφία δεν μπορεί να αναπληρώσει έναν άνθρωπο. Αντιπροσωπεύει όχι μόνο τους ηλίθιους αλλά και τους δειλούς.
    (Α. Χίτλερ, Ο Αγών μου)

    •Η πλειοψηφία δεν μπορεί να γίνεται σεβαστή από ένα κράτος γιατί το κατεβάζει στο επίπεδο της. Το κράτος οδηγείται από ολίγους ή ακόμα και έναν.(Μ. Μουσολίνι, Ο ορισμός του Φασισμού)

    •Oι πολιτικοί, δεν είναι εδώ για να εκφράζουν τον μέσο όρο ούτε για να σύρονται από τις πλειοψηφίες. Aλίμονο. Tότε θα κάναμε μια καλή δημοσκόπηση για κάθε θέμα μικρό ή μεγάλο και θα είχαμε τις λύσεις.
    (Γιώργος Α. Παπανδρέου, ΚΛΙΚ 1999)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η κυρια Δαμιανιδη ακουγεται σαν κατι οπαδους του Σταλιν.

    Γραφει στο σχολιο της πως οι κυβερνησεις δεν θα πρεπει να ρωτανε για τα παντα τον λαο (?) και οτι οσοι ανεβαινουν στην εξουσια θα πρεπει να καθονται να ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ(?) τον λαο.

    Οχι μονο δηλαδη οσοι ανεβαινουν στην εξουσια δεν θα πρεπει να δινουν λογαριασμο για το τι κανουν αλλα και να μας κανουν εκπαιδευση οπως λεμε μαλλον πλυση εγκεφαλου...

    Εσας σας ακουγονται δημοκρατικα ολα αυτα που λεει η συγκεκριμενη κυρια ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Akrita, thn stigmh pou oi antipaloi sou se kathgoroun gia akrode3ies taseis, to na katakeraynwneis thn ka8e metriothta tou neofilelef8erou Typou ws "kommounistria" den einai kai h pleon e3ypnh taktikh.
    Oi synexeis anagwges ston emfylio apoteloun pagia taktikh twn revisioniston kai dystyxws polloi dikoi mas tsimpane to dolwma
    Ase de pou mprosta sth shmerinh Aygh,akomh kai h Aygh ths dekaetias tou '60 moiazei akraio e8nikistiko entypo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1:37 το να κατηγορήσεις κάποιον είναι το πιο εύκολο πράμα. Το δύσκολο είναι να το αποδείξεις αλλά και να αντικρούσεις τις θέσεις του. Εδώ φτάσανε να κατηγορούν τον Θεοδωράκη για "ακροδεξιές θέσεις" επειδή μιλάει για πατριωτισμό.
    Επίσης φίλε μου το να φτάσουμε να μας απαγορεύουν υποσυνείδητα να αναφερόμαστε στο παρελθόν τους τότε σημαίνει ότι είμαστε πλέον απλοί «θεατές της δράσης» των και όχι «συμμετέχοντες» όπως λέει και ο Τσόμσκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :-) Kai poios sou eipe oti h en logw kyria 8elei na sou apagoreysei anafores aytou tou eidous?
    Apenantias, tetoies anafores tis epi8ymoun diakaws gia to epikoinwniako tous paixnidi.

    Pantws mias kai anafer8hke na 3ereis oti sthn Aygh thn epoxh ekeinh egrafan an8rwpoi opws o Sarantos kargakos, o neoklhs Sarrhs, o Despotopoulos, o Theodorakis ktl. Kamia sxesh me ta skoupidia ths shmerinhs periodou.

    den 3erw an h kyria htan KK
    Elaxista me endiaferei. Ayto pou prospa8w na sou pw einai oti briskomaste se enan polemo entypwsewn ston opoio prepei kaneis na einai oso pio prosektikos ginetai kai na mhn peftei stis pagides tous.

    ayta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. H συμμετοχική δημοκρατία του Γιωργάκη: επιστράτευσε το κομματικό μηχανισμό για να εξισορροπίσει τα αρνητικά σχόλια στο opengov.gr

    Η πληροφορία ανησύχησε, όπως ήταν απολύτως αναμενόμενο, και το Μέγαρο Μαξίμου. Γρήγορα το γεγονός γνωστοποιήθηκε και από την Ιπποκράτους εδόθη πάραυτα εντολή να γίνει κομματική εξόρμηση και να εισέλθουν στην ιστοσελίδα όσοι μπορούν, προκειμένου το ισοζύγιο αρνητικών – θετικών απόψεων για το νομοσχέδιο να ισορροπήσει. «Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν τα αναρτάς στο Διαδίκτυο», είπε, όταν έμαθε το περιστατικό, χαριτολογώντας, εκ των επιστρατευθέντων για την «ανατροπή» του αρνητικού αποτελέσματος.

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_03/01/2010_385543

    Η δημοκρατία της Δαμιανίδη ευαισθητοποιήθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ακρίτα,
    1) Τον Chomsky... ΑΣΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. είναι πραγματικός αριστερός και ΕΠΙΣΗΣ πάρα πολύ πραγματικός ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ. Πιστεύει στη ΔΙΕΘΝΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ των εργατικών κινημάτων και τον εθνικισμό και τα έθνη τα έχει ΛΙΑΝ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΧΕΣΜΕΝΑ. Επίσης ΔΕΝ πιστεύει σε μπούρδες "κατά της Νέας Τάξης" και "κατά της Παγκοσμιοποίησης" αλλά σε ΣΟΒΑΡΗ ΚΡΙΤΙΚΗ του διεθνούς Κεφαλαίου.
    2) Η Ελληνική αριστερά ειναι ΓΙΑΛΑΤΖΙ. Αλλά και ο "αντι-εθνομηδενισμός" είναι ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ γιαλατζί (άσε που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ σαν όρος).

    Καλά τα λες, αλλά... το θέμα είναι ΑΛΛΟΥ. Για ψάξε να δεις ΘΕΣΜΙΚΑ και ΝΟΜΙΚΑ αν υπάρχει η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΕΛΠΙΔΑ να γίνει δημοψήφισμα. ΤΡΙΧΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν μου σχολίασες την "δημοκρατικό" απόσπασμα της Διαμιανίδη. Σύμφωνείς στο να γινόμαστε πρόβατα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ακρίτα ΦΥΣΙΚΑ και δεν συμφωνώ να γινόμαστε πρόβατα, είμαι υπέρ της άμεσης δημοκρατίας σαν μακρινό ιδανικό. Ομως πρόβατα είμαστε ΗΔΗ έτσι κι αλλιώς, στην πλειοψηφία μας.
    Τώρα, η Διαμιανίδη... εξόργισε μια φίλη μου, αλλά προσωπικά με αφήνει αδιάφορο. Το θέμα δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΛΟ, και επίσης.... τα δημοψηφίσματα σε συνθήκες ΟΧΙ άμεσης δημοκρατίας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πάντα σωστά. -ΓΙΑΤΙ άλλωστε ειδικά σε ΑΥΤΟ το θέμα, και όχι σε ΟΛΑ?
    Στο νομοσχέδιο έχω βρει σημεία που σηκώνουν αλλαγές, η έρευνα δεν τελείωσε. ΑΠΟΡΩ με την προχειρότητα, όχι μόνο του νομοσχεδίου αλλά ΚΑΙ ορισμένων πολέμιών του. Φοβάμαι πως η ολοκληρωτική του απόρριψη οδηγεί σε χειρότερα ή σε ψήφισή του ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ. Με προβληματίζουν παραθυράκια ρυθμίσεων που δίνουν ΚΙΝΗΤΡΟ για ΑΚΟΜΗ μεγαλύτερη μετανάστευση, κλπ.

    Ομως, αν θέλουμε να είμαστε ΣΟΒΑΡΟΙ, το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι η υπερ-μετανάστευση δημιουργεί προβλήματα π.χ. κατεβάζει μισθούς χαμηλόμισθων, το λέει ΚΑΙ ο Ζίζεκ ΚΑΙ αλλοι ΓΝΗΣΙΟΙ αντιφασίστες / αντιρατσιστες. Π.χ. Βρήκα στη Βίκυ τον Πιερ-Αντρέ Ταγκιέφ, “σημαντικότερο μελετητή νεορατσιστικών φαινομένων στη σημερινή Ευρώπη” (κατά τον Ιό)... με το εξής εκπληκτικό στο τέλος του λήμματος: About so-called “antifascist” and “antiracist” groups:
    ...Pierre-André Taguieff wrote Les Contre-réactionnaires (Denoël, 2007) in which he opposed both antiracism and antifascism. He considers them as ideologies which are instrumentalized by far-left groups (p.576) «aiming to regularize as many illegal immigrants as possible without any regulation»!

    Αρα, ΠΛΗΡΗΣ ΣΥΣΚΟΤΙΣΗ στην Ελλάδα. ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ αντι-φασίστας, ΝΟΥΜΕΡΟ 1 στον αγώνα κατά της Νέας Δεξιάς, κατά του ρατσισμού, έγραψε κι αυτά τα ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ! (Καραμπελιζόμαστε ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ! -χεχε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΥΠΟΜΝΗΣΗ
    Άρθρο 120

    Το Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την Ε΄ Αναθεωρητική Βουλή των Ελλήνων, υπογράφεται από τον Πρόεδρό της, δημοσιεύεται από τον προσωρινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, με διάταγμα που προσυπογράφεται από το Υπουργικό Συμβούλιο και αρχίζει να ισχύει από τις ένδεκα Ιουνίου 1975.

    2. Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

    3. Ο σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

    4. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.



    ΕΣΥ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΘΑ ΤΟ ΤΗΡΗΣΕΙΣ;;;;;;

    ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΓΩΝΕΣ

    ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΕΦΑΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.