Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2007

ΝΟΦίτες για τους Σλαβόφωνους Μακεδόνες

Το ζήτημα της διαμόρφωσης μιας συλλογικής σλαβομακεδονικής συνείδησης με εκερίζωση των Ελληνικών αλλά και Βουλγαρικών επιδράσεων στους Σλαβομακεδόνες εκφράστηκε από τον Κεραμιτζή κατά την διάρκεια παννοφιτικής σύσκεψης στο Καιμακτσαλάν την 20-5-1947.

Ο Stamko ξεκινάει τον λόγο με την εθνολογική διαμόρφωση των σλαβομακεδόνων της Μακεδονίας….
  1. ...10% σλαυομακεδόνες είτε είναι γκραικομάνη­δες, είτε πρώην οπαδοί τον Κάλτσεφ, είτε μεγάλοι τομαριστές και συμφεροντολόγοι, είτε σήμερα με το μέρος της αντίδρασης. Κατακτητές και μοναρχοφασίστες τους χρησιμοποιούν, ή με τη μορφή τον ένοπλού ενάντιά μας, ή με τη μορφή τον πράχτορα, κατασκόπού, σαμπτοταριστή
  2. 20% σλαβομακεδόνες αδρανούν, δεν συμμετέχουν ενεργά σε κάθε ανάγκη τον αγώνα μας. Οι παραπάνω είναι όχι μαχητικοί, φοβιτσιάρηδες, αδικαιολόγητα ειρηνόφιλοι, συμφεροντολόγοι, αγαπάνε το δημοκρατικό κίνημα, αγαπάνε το ΝΟΦ και επηρεάζονται από αυτό, δεν είναι χαφιέδες και δεν εντάσσονται ενεργητικά στους σκοπούς της αντίδρασης. Αν λευτερωθούν τα χωριά και οι πόλεις όπου μένουν, θα γίνούν όλοι δικοί μας, μα υπάρχει και κίνδυνος κάτω απ' την επιρροή της πίεσης ένα μέρος απ' αυτούς να πάει με την αντίδραση. Οι παραπάνω αγαπάνε τον Ελληνικό λαό.
  3. 30% σλ-Μακεδόνες αγαπούν πολύ το κίνημα, το ΝΟΦ, τον Ελληνικό λαό, συμμετέχουν κι εφαρμόζουν στην πράξη κάθε τι πού συνδυάζεται με το συμφέρον τον αγώνα, παίρνουν μέρος και καλή θέση, γύρω απ' τον αγώνα μας, μισούν τους καταχτητές, μιλούν και ανεπιφύλαχτα ακόμα ενάντιά τους και τα όργανα τους. Μα δεν είναι πέρα για πέρα επαναστάτες. Φοβούνται τις μεγάλες δοκιμασίες. Φοβούνται για την τύχη της φαμίλιας τους. Δουλεύουν όλη τη μέρα για να ανταπεξέλθουν στο οικονομικό αδιέξοδο και να μην πεινάσουν τα παιδιά τους....
  4. 40% σλ-Μακεδόνες απ' τους οποίους 37% αγρότες (χωρικοί) και 3 % εργάτες είναι η μαχητική πρωτοπορεία μας. Είναι το καλλίτερο μέρος τον λαού μας. Δεν συμμετέχουν μαχητικά όλοι τους στον αγώνα. Μα είναι έτοιμοι να πειθαρχήσουν και εχτελέσονν κάθε τι χωρίς να λογιαράζουν τα επακόλουθα

Ως ιδιαίτερο επίτευγμα ο Κεραμιτζής χαρακτήρισε το γεγονός ότι .....

«κατά 8S% σήμερα ο σλ-Μακεδόνικος λαός έχει ξεχαθαρίσει με την Εθνική τον συνείδηση. Όλοι σι παραπάνω πιστεύουν πως είναι Μακεδόνες (Σλαύοι)»

Απέδωσε στους ακόλουθους παράγοντες τη διστακτικότητα των χωρικών να ενταχθούν μαζικά στο NOF, παρόλο τον η οργάνωση επηρέαζε το 85% των Σλαβοφώνων:....


«Είπαμε παραπάνω πως το ΝΟΦ σήμερα επιδρά κι επηρεάζει κατά 85% Σλ-Μακεδόνες. Επίσης τονίσαμε πως υπάρχει διστατικότητα στη βάση (σ' ένα ποσοστό τον λαού μας) να εντάσσονται στις γραμμές του.»


Γιατί γίνεται αυτό το πράγμα; Ο Κεραμιτζής δίνει τις παρακάτω 3 βασικές αιτίες.

  1. Γιατί ενάντια στο ΝΟΦ, από μέρους της αντίδρασης μεταχειρίστηκαν καιι μεταχειρίζονται τα πιό άτιμα, ύπουλα και βάρβαραμέσα και όπλα τόσο με το δυναμικό δρόμο, όσο και με το δρόμο το πολιτικό. Κατασυκοφάντιση, διαστρέβλωση της πραγματικότητας, θανατώσεις, ατιμώσεις σε βάρος του λαού μας γιατί αγαπάει και πειθαρχεί στο ΝΟΦ, όλα αυτά συνετέλεσαν να δημιουργηθεί μια κατάσταση φόβου, αντοσυντηρητικής ψυχολογίας και σ' αντό είναι η αιτία που τονς κάνει να είναι διστακτιχοί.
  2. Στις Σλ-Μακεδόνικες Περιφέρειες, υπάρχονν ολόκληρες δεκάδες Σλανομακεδόνικα χωριά που μέχρι τώρα πίστευαν και εξακολουθούν να πιστεύουν πως είναι Έλληνες. Όλοι αυτοί οι Σλ-Μακεδόνες είναι αντιφασίστες (Καστανοχώρια χλπ.) αλλά ακόμα δεν κατόρθωσαν να ριζώσουν μέσα τους Μακεδονική σννείδηση. Και
  3. Είναι ότι υπάρχουν από την άλλη μεριά οι πουλημένοι Σλ-Μακεδόνες που ο κόσμος τους λέει γκραικομάνηδες-και που αυτοί όχι μονάχα στο ΝΟΦ δεν μπαίνουν, αλλά και στο ΕΑΜ και στοΑΚΕ, γιατί είναι χαφιέδες, πουσννδιάζουν το έργο τους με όλα τάλλα αντιδραστικά υπολείματα και δημιουργουν σύγχυση και κατάσταση τρόμου γύρω από το ΝΟΦ.»

Στην εισήγησή τον ο Κεραμιτζής υποπίπτει σε αντιφάσεις. Υποστηρίζει ότι το 85°/ο των Σλαβοφώνων έχει πλέον διαμορφωμένη σλαβομακεδονική σννείδηση, αλλά δεν εξηγεί πώς αυτό εκφράζεται. Μιλά για συνειδητούς Γραικομάνους, τους οποίους χαρακτηρίζει ως όργανα της αντίδρασης, και για δεκάδες ολόκληρα χωριά πον πιστεύουν ότι είναι 'Ελληνες, αλλά αντιφασίστες. Αν κριτήριο της σλαβομακεδονικής σννείδησης ήταν η ένταξη στο NOF ή γενικά η μαχητική συνεισφορά στην οργάνωση, τότε το 85% περιορίζεται σε ποσοστό κάτω τον 40%. Το ζήτημα ωστόσο δεν έγκειται στην ακρίβεια των δεδομένων, αλλά στο τρόπο που επιβαλλόταν η σλαβομακεδονοποίηση. Παρόλο που η επίσημη κομματική γραμμή ήταν για τους ελληνόφρονες Σλαβόφωνους να μη λειτουργούν σλαβομακεδονικά σχολεία, ο Κεραμιτζής παρέμεινε ανένδοτος στην επιβολή της γραμμής της βίαιης σλαβομακεδονοποίησης.


Όταν ο Λεωνίδας Στρίγκος κατά τη σύσκεψη κομματικών στελεχών πολιτικών οργανώσεων και τον Δημοκρατικού Στρατού στην έδρα του Αρχηγείουτον Δημοκρατικού Στρατού Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας (24.10.1947) έθιξε το ζήτημα των σχολείων για τους ελληνόφρονες Σλαβόφωνους, ο Κεραμιτζής, ως Γραμματέας τον NOF, έφερε τις ακόλουθες αντιρρήσεις:

«Πολλοί από τους Ελληνίζοντες σλαυομακεδόνες είναι χαφιέδες. Σε αυτό δεν προσέχουν οι Έλληνες συντροφοι. Αν δώσουμε ελλην. σχολειό στους ελληνίζοντες σλαυομακεδόνες όπως λέτε, τότε εάν υποτεθείσθω υπάρχουν και Βουλγαρίζοντες σλαυομακεδόνες θα πρέπει να δώσουμε και Βουλγάρικα σχολεία. Στην περίπτωση αυτή φοβούμε μήπως γίνωμε ουρά μίας μικρής μερίδας ανθρώπων που έχουν διαστρεβλωμένη εθν. Συνείδηση»


Αυτά τα ολίγα για τον τρόπο σκέψης και διαπαιδαγώγησης των Σλαβομακεδόνων του «Αιγαίου». Δεν διαφέρει και σημαντικά από τα λεγόμενα φασιτικά ιδεώδη.


Διατάσσομεν και Πατάσομεν.

Πηγές

1-Η Διαμόρφωση της Σλαβομακεδονικής ταυτότητας, Σπυρίδων Σφέτας, Βάνιας, 2003

2-AM-Skopje, Fond 996, Egeska makedonjia vo Graganskata, Vojna 1946/49,24/12, Stamko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.