Υπάρχει κάποια λύση ?
Υπάρχει και το εξής/ Έχετε ξεκινήσει μία συζήτηση με τον Σλαβομακεοδνιστή, και επιχειρηματολογείτε εναντίον των θέσεών του, όπως κάνει και αυτός εναντίον των δικών σας θέσεων. Κάποια στιγμή όμως, αντιλαμβάνεστε ότι η συζήτηση έχει αλλάξει αντικείμενο! Ο άνθρωπος αυτός, αντί να επικεντρωθεί στο θέμα, έχει αρχίσει να σας κατηγορεί προσωπικά, και η συζήτηση έχει εκφυλισθεί σε λασπολογία.
Τι σημαίνει αυτό ?
Απλούστατα, σημαίνει ότι ο άνθρωπος αυτός, αντιλαμβάνεται τη γύμνια των θέσεών του, και νιώθει θιγμένος από το ότι δεν μπορεί να τις στηρίξει πλέον. Όμως, αντί να τις εγκαταλείψει, και να σας ευχαριστήσει που του ανοίξατε τα μάτια, ξαφνικά σας θεωρεί ως "εχθρό της ιδεολογίας του", και ως εχθρό του, επιθυμεί να σας εξοντώσει ηθικά. Θεωρεί ότι αν θίξει την προσωπικότητά σας μπροστά στους τρίτους που παρακολουθούν τη συζήτηση, θα σας κάνει να φαίνεστε λιγότερο αξιόπιστος, και έτσι νιώθει ότι ξεφεύγει από την υποχρέωση να αντιμετωπίσει (ή να αποδεχθεί) τα επιχειρήματά σας, όσο λογικά και αν είναι.
Αυτός είναι ο τρόπος των φανατικών, που δεν αποζητούν την αλήθεια, αλλά την προβολή της ιδεολογίας τους.
Ποιό είναι όμως το προφίλ του ?
Το προφίλ του Σκοπιανού προπαγανδιστή όπως το περιγράφει ο Λέκτορας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, κ. Βλάση Βλασίδη σε ομιλία κατά την διάρκεια της παρουσιας του βιβλίου "Αλυτρωτικός Ιμπεριαλισμός των Σκοπίων 1943-2006:Επίσημα κρατικά ντοκουμέντα των Σκοπίων".
Αναφέρει λοιπόν..........
Η γνώση μπορεί να μην είναι αρκετή, αλλά η περηφάνεια, η αλαζονεία, η εμπάθεια, η αδιαλλαξία περισσεύουν. Ουσιαστικά δεν κάνουν διάλογο, προσπαθούν να επιβάλλουν την άποψή τους σε όλους τους άλλους. Γι αυτούς υπάρχει μια και μόνη Μακεδονία, η δική τους, η οποία ανήκει δικαιωματικά σε αυτούς και σε κανέναν άλλο Έλληνα, Βούλγαρο, Αλβανό, Τούρκο, Εβραίο.
Άλλοι γράφουν με τα πραγματικά τους ονόματα, άλλοι με ψευδώνυμα. Όμως όλοι σχεδόν χαρακτηρίζονται από ένα έντονο εγώ και από ένα υπερεγώ που ταυτίζεται με τη Μακεδονία. Όσο η σημερινή κατάσταση της χώρας είναι μίζερη και καθυστερημένη, και όσο χειρότερη γίνεται, τόσο η αναδρομή στο ένδοξο μακεδονικό παρελθόν γίνεται πιο συχνή.
Προσπαθούν να αντλήσουν περηφάνια από το παρελθόν για να αντιμετωπίσουν το παρόν και το μέλλον και τους άλλους βαλκανικούς λαούς που προοδεύουν ταχύτερα από αυτούς.
.....και συμβουλεύει πως θα τους αντιιμετωπίσεις (πολύ δύκολο Κε Καθηγητά ειδικά όταν υπερτρολάρουν και ψεύδονται ή κλαίγονται σαν κότες σε άλλα πεδία αντιπαραθέσεων)
Με λόγο σύγχρονο και ευρωπαϊκό, θετικό και όχι αρνητικό, με νέα κείμενα επιστημονικά και εκλαϊκευμένα γραμμένα στα αγγλικά, με την εκμετάλλευση της συσσωρευμένης επιστημονικής γνώσης από ιδρύσεώς της και με νέα ερευνητικά προγράμματα θα οδηγήσουν σε νέα δεδομένα.
Βέβαια μπορεί το Internet να θεωρείται το μέσο που μηδενίζει το χρόνο και τις αποστάσεις, αλλά δεν θα πρέπει να περιμένει κανείς τον επόμενο κιόλας μήνα να έχει αλλάξει άποψη το κοινό του Internet για το Μακεδονικό.
Η άποψη βασίζεται στην πληροφόρηση και αυτή έρχεται γρήγορα, η συνεχής ροή όμως της πληροφόρησης είναι που οδηγεί στην πεποίθηση και τέλος στην αξιωματική αποδοχή όλων των σχετικών πληροφοριών.
Παράδειγμα...
Διεθνώς ο όρος έθνος βασίζεται πια και διδάσκετε μέσων των θεωρίων του Γκελνερ και Σμιθ. Εμείς οι Έλληνες έχουμε ένα κόλλημα με την θεωρία του αρχαίου μας Ιστορικού Ηρόδοτου και του Παπαρηγόπουλου που κατεμέ είναι ξεπερασμένοι στην διεθνή σκηνή και πρέπει να αποφεύγονται. Προσωπικά διαβάζοντας και τους δύο κατέληξα ότι το μοντέλο Σμιθ ταιριάζει για πολλούς και διάφορους λόγους στον προσδιορισμό της Εθνικής μας ταυτότητας.
Αναφέρει ο Σμιθ ότι τα κύρια γνωρίσματα της εθνοτικής κοινότητας ειναι:
--κοινό όνομα
--το μύθο της κοινής καταγωγής
--τις κοινές ιστορικές μνήμες
--ένα ή περισσότερα διαφοροποιητικά στοιχεία της κοινής κουλτούρας
--την πρόσδεση αε μια συγκεκριμένη «πατρίδα»
--την αίσθηση αλληλεγγύης που συνδέει σημαντικές μερίδες του πληθυσμού.
Τώρα εάν βάλετε ένα-ένα το στοιχείο θα δείτε πόσο εκπληκτικά κοντά είναι ο προσδιορισμός του μοντέρνου Έλληνα και πόσο έξω είναι ο προσδιορισμός του Σλάβου μακεδονιστή.
Σε πολλά debates όταν οι Σκοπιανοί προσπαθούσαν να μου αναλύσουν ή να συγκρύνουν το Ελληνικό Κράτος με τα γνωστά Προπαγανδιστικά τους πολύ απλά και χωρίς εθνικιστικές κορώνες τους ανέλυα το μοντέλο Σμιθ.
Τα αποτελέσματα όπως καταλαβένεται φίλοι μου Έλληνες ήταν ότι ο μη γνώστης του Μακεδονικού μπορούσε να δει κρυστάλινα τι είναι ο Σλάβος Μακεδονιστής. Ένας υπερ-εθνικιστής υπό τον μανδύα του περιβόητου αυτοπροσδιορισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.