Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2008

Ο Σλαβομακεδονισμός των Σκοπιανών στην Ελλάδα(περίπτωση Vodenka)

Όπως είναι γνωστό στην Ελλάδα υπάρχει ένας αριθμός που υποστηρίζουν ότι είναι οι μοναδικοί Μακεδόνες στην περιοχή. Αυτοί είναι οι γνωστοί Σλαβομακεδονιστές του Ουράνιου Τόξου( ή πρώην μέλη) αλλά και διάφοροι άλλοι. Στο ρατσιστικό σαιτ maknews υπάρχει ένα μέλος που αυτοαποκαλείτε ως vodenka. Πρόσφατα ανάρτησε ένα εθνικιστικό μανιφέστο το οποίο πραγματικά χρήζει ανάλυσης ώστε να μπορέσουμε να καταλάβουμε το πραγματικό ποιόν αυτών των ανθρώπων αλλά και τις πραγματικές επιδιώξεις τους.

Η κυρία αυτή ( η ταυτότητα της είναι γνωστή και η οποία για εμένα στην παρούσα φάση δεν είναι σωστό να την αποκαλύψουμε) μέσω αυτού του μανιφέστου μας δείχνει τις πραγματικές προθέσεις των ατόμων που έχουν ασπαστεί αυτήν την εθνικιστική ιδεολογία και οι οποίες είναι :

1-H μετονομασία της ελληνικής Μακεδονίας σε «αιγαιακή» και η προ­βολή της ως αλύτρωτης περιοχής και αναπόσπαστου τμήματος της FYROM.

2-Η ύπαρξη στην Ελλάδα «μακεδονικής μειονότητας», η οποία μάλιστα καταπιέζεται από τις ελληνικές αρχές.

3-Η οικειοποίηση των συμβόλων και γενικότερα της ελληνικής πολιτιστι­κής ιστορικής κληρονομιάς με επίκεντρο την Αρχαία Μακεδονία.

Το μανιφέστο της Σλάβας Vodenka είναι μία ανταπάντηση του ψηφίσματος που στάλθηκε από τις Ελληνικές οργανώσεις για τα δικαιώματα των Ελλήνων της FYROM σε διάφορους φορείς.

Ας εξετάσουμε ένα προς ένα τα σημεία αυτού του μανιφέστου της Σλάβας μακεδονίστριας. Βέβαια είναι δύσκολο διότι ως είναι γνωστό μία σειρά προπαγάνδας χρειάζεται συνήθως δύο σελίδες ανταπάντησης προκειμένου να τεκμηριωθεί μία άποψη. Οι Σκοπιανοί σε αυτό έχουν πάρει διδακτορικό, άλλωστε πώς να μην έχουν πάρει όταν έχουν πείσει τον κόσμο τους ότι είναι απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων και άλλα πολλά.

Ας δούμε βήμα-βήμα το μανιφέστο της Σλάβας Vodenka

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Ψήφισμα προς τις αποστολές στα Ηνωμένα Έθνη

Η Σλαβομακεδονιστρία Vodenka ξεκινάει αμέσως με τον σφετερισμό του όρου «Μακεδονικός». Δείχνει καθαρά από τις αρχές ποιες είναι οι διαθέσεις των ατόμων αυτών που νομίζουν ότι είναι απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων. Ο όρος «μακεδονικός» δηλώνει το Όλον και γι’ αυτό είναι απαράδεκτος. Την πραγματικότητα αντανακλά ένας εθνογεωγραφικός προσδιορισμός (όπως σλαβομακεδονική) που δηλώνει ότι πρόκειται για Μέρος.

1. Απαιτούμε οι πολίτες της Ελλάδας να μπορούν να είναι ελεύθεροι να δηλώνουν την μακεδονική καταγωγή τους στις απογραφές.

Εδώ η σλαβομακεδονίστρια συνεχίζει τον σφετερισμό του όρου «Μακεδονικός». Πάντως σαν Μακεδόνας δεν θα μπορούσα να αρνηθώ στην πρόταση της , με την εξής διευκρίνιση.

Άλλο ο Έλληνας Μακεδόνας και άλλο ο Σλάβος Μακεντόνετς (Славомакедонец).

Έτσι δεν είναι Σλάβα Vodenka ?

2. Απαιτούμε οι πολίτες της Ελλάδας που υποχρεώθηκαν από ακραία καθεστώτα να αλλάξουν το επώνυμό τους σε ελληνικά ονόματα να τους επιτραπεί χωρίς περιορισμούς να επιστρέψουν στα αρχικά μακεδονικά τους ονόματα, εάν οι ίδιοι το επιθυμούν.

Τα αρχικά μακεδονικά ονόματα τους είναι τα σλαβικής προέλευσης τα οποία και φυσικά Βουλγαροφέρνουν (-off). Μην ξεχνάμε τα –ski είναι Τιτοικής εμπνεύσεως που είχαν σαν σκοπό την αποβουλγαροποίηση της συγκεκριμένης Σλαβικής ομάδας της Μακεδονίας.

Πάντως συμφωνώ με την Σλάβα μιας και πρέπει να ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι. Δεν μπορεί η εν λόγω κυρία να χρησιμοποιεί Ελληνικό όνομα και να δυσφημεί την χώρα μας. Είναι Σλάβα και θέλει να αγωνίζεται για τα δικαιώματα του Σλαβομακεδονισμού. Δικαίωμα της. Δεν έχει όμως δικαίωμα να χρησιμοποιεί Ελληνικά ονόματα για αυτό.

3. Απαιτούμε την αναγνώριση όλων των μακεδονικών μνημείων που βρέθηκαν στην περιοχή της αρχαίας Μακεδονίας (σημερινής Β. Ελλάδας).

Είναι χαρακτηριστικό δείγμα Σλαβομακεδονισμού. Βέβαια δεν μας λέει ποια είναι τα αρχαία μακεδονικά μνημεία που δεν έχουν αναγνωριστεί από την Ελλάδα. Επίσης εδώ διαπιστώνει κανείς και το δείγμα αλυτρωτισμού που διέπει τους σλαβομακεδονιστές. Χρησιμοποιεί την λέξη «σημερινή Β. Ελλάδα» διότι σύμφωνα με τα εθνικιστικά πιστεύω τους χτες ήταν «ενιαία» και αύριο ποιος ξέρει τι .!!

4. Απαιτούμε την αναγνώριση όλων των Μακεδονικών Ορθοδόξων εκκλησιών στην περιοχή της αρχαίας Μακεδονίας (σημερινής Β. Ελλάδας).

Εδώ η Σλάβα σφετερίζεται για μία άλλη φορά το όρο «Μακεδονικός» με την παραποίηση της ιστορίας. Ως είναι γνωστό δεν υπάρχει τέτοιου είδους εκκλησία ενώ φαίνεται και στο βάθος μία διαίρεση των Σλαβομακεδονιστών μιας και οι φατρίες Φιλιποφ –Τσαρκνιάς-Στόιδης κλπ δεν έχουν και τις καλύτερες σχέσεις. Ο ισχυρισμός της ψευδομακεδονικής εκκλησίας των Σκοπίων ότι δήθεν ταυτίζεται με την ιστορική Αρχιεπισκοπή Αχρίδος, που εκκλησιαστικά ήταν επί 800 έτη απολύτως ανεξάρτητη, είναι παντελώς αβάσιμη και ιστορικά ανακριβής και ανεδαφική για δύο κυρίως λόγους. Πρώτον, επειδή η ιστορική αρχιεπισκοπή Αχρίδος ποτέ δεν υπήρξε αυτοκέφαλη (ανεξάρτητη) Εκκλησία. Το Οικουμενικό Πατριαρχείο της Κωνσταντιουπόλεως δεν είχε παραχωρήσει ή αναγνωρίσει ποτέ την τιμή αυτή στην αρχιεπισκοπή Αχρίδος, η οποία πάντοτε υπήγετο στην δικαιοδοσία του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Απλά και μόνο για ιστορικούς λόγους η μητέρα Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως είχε παραχωρήσει στην τοπική εκκλησία της Αχρίδος κάποια μορφή εκκλησιαστικής ημιαυτονομίας. Φυσικά καμία σύγκριση δεν χωρεί μεταξύ της ψευδομακεδονικής εκκλησίας των Σκοπίων και της Αρχιεπισκοπής Αχρίδος. Τούτο αποδεικνύεται και εκ του γεγονότος ότι η αρχιεπισκοπή Αχρίδος είχε ποίμνιο μικτό, ελληνικό, βουλγαρικό και σερβικό. Δεν είχε δηλαδή τον δήθεν «ψευδομακεδονικό» χαρακτήρα, όπως ανιστόρητα και αβάσιμα ισχυρίζονται οι Σκοπιανοί. Εξάλλου, η αρχιεπισκοπή Αχρίδος ουδέποτε ονομάζετο «Μακεδονική Εκκλησία». Αυτό διαπιστώνεται από τους επίσημους τίτλους και τις υπογραφές των αρχιεπισκόπων Αχρίδος στα διάφορα έγγραφα. Αλλά και η επίσημη γλώσσα της αρχιεπισκοπής Αχρίδος ήταν η ελληνική, αφού οι μητροπολίτες και οι επίσκοποι της εκκλησίας αυτής ήταν οι περισσότεροι Έλληνες ή μετείχαν της ελληνικής Παιδείας, αφού ήταν απόφοιτοι της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης.

5. Απαιτούμε όλες οι προσπάθειες τροποποιήσεως Βυζαντινών Ορθόδοξων μνημείων τα οποία φέρουν Κυριλλική Βυζαντινή γραφή, όπως εικόνες, να σταματήσουν αμέσως.

Εάν γίνεται αυτό ΣΗΜΕΡΑ υπάρχουν επιτροπές τόσο από την ΕΕ αλλά και από άλλους οργανισμούς που μπορούν να απευθυνθούν ώστε να «σταματήσει» αυτό που γίνεται.

6. Απαιτούμε όπως όλες οι Μακεδονικές Ορθόδοξες εκκλησίες στην περιοχή της αρχαίας Μακεδονίας (σημερινής Β. Ελλάδας) να μπορούν να λειτουργούν ελεύθερα.
7.Απαιτούμε οι πολίτες της Ελλάδας μακεδονικής καταγωγής να είναι ελεύθεροι να εκκλησιάζονται στις Ορθόδοξες εκκλησίες, οι οποίες βρίσκονται υπό της Μακεδονικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, και να μην είναι υποχρεωμένοι να παρακολουθούν την Ελληνική Ορθόδοξη, υπό της Αρχιεπισκοπής Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, εκκλησία.

Εδώ κάνει κύκλους η Σλάβα. Απήντησα στο Νο4. Υπενθυμίζω όμως ότι δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η αντικανονική και πραξικοπηματική αυτοανακήρυξη του «αυτοκεφάλου» των Σκοπίων έγινε για να εξυπηρετήσει πολιτικές σκοπιμότητες. Εκλήθη δηλαδή να συμβάλει στην προώθηση του λεγομένου «μακεδονικού ζητήματος» σε βάρος της ελληνικής Μακεδονίας από μέρους του τότε Γιουγκοσλαβικού καθεστώτος του Τίτο, που ως επεκτατική πολιτική συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. Γι’ αυτό η ανύπαρκτη και σχισματική ψευδομακεδονική εκκλησία των Σκοπίων χαρακτηρίζεται εύστοχα ως «σχισματική θρησκευτική οργάνωση» και είναι πράγματι πειθήνιο όργανο της πολιτικής των Σκοπίων. Το ίδιο και ο σχισματικός Νικόδημος Τσαρκνιάς.

8. Απαιτούμε την επιστροφή ή χρηματική αποζημίωση από την κυβέρνηση της Ελλάδας προς τους απογόνους των Μακεδόνων που ακούσια εγκατέλειψαν τις προγονικές τους κατοικίες, εκκλησίες, σχολεία και εδάφη κάτω από τραγικές συνθήκες στην περιοχή, καθώς και σε εκείνους των οποίων οι περιουσίες τους κατασχέθηκαν από ακραία καθεστώτα σε μέρη όπως τη Φλωρινα, Εδεσσα, Καστοριά κλπ.

Εδώ η Σλάβα μας θυμίζει τις μνήμες του «εμφυλίου πολέμου» στην Μακεδονία. Διότι το 45-49 στην Μακεδονία δεν γινόταν εμφύλιος πόλεμος . Οι Σλαβομακεδονιστές και πρώην μέλη της Βουλγαρικής Οχρανά προσπάθησαν να κατακτήσουν ελληνικά εδάφη και σήμερα αποκαλούνται από τους Σκοπιανούς ως «πολιτικοί πρόσφυγες» .

Ποιοι είναι όμως αυτοί «πολιτικοί πρόσφυγες» ?

Για να ξαναθυμηθούμε..

Πολλοί από αυτούς κατά την περίοδο 1941-1944 εξεδήλωσαν φιλοβουλγαρικά αισθήματα και συνεργάσθηκαν με τους Βουλγάρους συνεργάτες των Ναζί και με την Βουλγαρική αστυνομία Οχράνα, η οποία έδρασε στην Μακεδονία και την Θράκη ως συμμαχική δύναμη των Γερμανών. Όταν είδαν ότι το 1944 η Γερμανία και η Βουλγαρία ανήκαν πλέον στο στρατόπεδο των ηττημένων του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου, οι άνθρωποι αυτοί, γεννημένοι κυρίως στην Δυτική Μακεδονία, για να αποφύγουν την δίκη και την καταδίκη ως δοσίλογοι, άλλαξαν πολιτική και εθνική συνείδηση εν μιά νυκτί με τον πιο γνωστό από όλους τον Γκότσε(Δημάκης) . Κυριολεκτικά μέσα σε μία νύχτα οι συνεργάτες των Βουλγάρων φασιστών μεταμορφώθηκαν σε αριστερούς Σλαβομακεδόνες και εντάχθηκαν στην προπαγάνδα και στους σχεδιασμούς του Τίτο. Το 1946-49 αγωνίσθηκαν για την απόσχιση της Μακεδονίας και της Θράκης από την Ελλάδα ενδύοντας αυτή την επιδίωξη με τον μανδύα του κομμουνιστικού διεθνισμού και της ταξικής πάλης.


Για δεύτερη φορά ηττημένοι και φοβούμενοι την δίκη και πιθανή καταδίκη τους βρέθηκαν στα Σκόπια και αποτέλεσαν ένα από τα θεμέλια της ψευδομακεδονικής προπαγάνδας. Αρκετοί από αυτούς μετανάστευσαν στις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Αυστραλία και μετέφεραν εκεί τον φανατισμό τους κατά της Ελλάδος.

Αυτοί είναι οι «Μακεδόνες» της Σλάβας Vodenka.

Ποιοι είναι όμως οι απόγονοι τους?

Μια ματά στο ρατσισκό maknews όπυ μέλος έιναι και η Σλάβα Vodenka θα μπορέσει να καταλάβει κάποιος τι αντιπροσωπεύουν σήμερα οι «απόγονοι» αυτών.

9. Απαιτούμε τα παλαιά Μακεδονικά νεκροταφεία τα οποία παραμένουν σιωπηλοί μάρτυρες της Μακεδονικής παρουσίας στην περιοχή, σε μέρη όπως η σημερινή Φλωρινα (Λεριν), να αναγνωρισθούν και να διατηρηθούν από την κυβέρνηση της Ελλάδας ως ιστορικά μνημεία.

Ξέρεις αγαπητή Σλαβομακεδονίστρια πόσα Μακεδονικά νεκροταφεία υπάρχουν στην μακεδονία ? Χιλιάδες!!!

Αλλοίμονο εάν κάθε κράτος και ειδικά η Ελλάδα αρχίζει να αναγνωρίζει τα πάσης φύσεως νεκροταφεία σαν ιστορικά μνημεία.

Πάντως σου προτείνω να επισκεφτείς την Βεργίνα. Σαν Ελληνόφωνη που είσαι μπορείς να διαβάσεις τα επιγραφικά μνημεία που έβαζαν στους τάφους τους οι αρχαίοι Μακεδόνες.

10. Ζητάμε η μακεδονική γλώσσα να διδάσκεται στα δημόσια σχολεία και να χρηματοδοτείται από την κυβέρνηση της Ελλάδας σε περιοχές όπου υπάρχει ζήτηση

Ποια «μακεδονική» γλώσσα ?

Της FYROM ή του Σλαβικού ιδιώματος που ομιλείται και από Έλληνες ?

Ποτέ δεν το ξεκαθαρίσατε αυτό. Σλάβα Vodenkaγια να σου φρεσκάρω την μνήμη διάβασε ..αυτό.

11. Απαιτούμε όνομα αποκλειστικά ως "Μακεδονική", να εκχωρηθεί για την επίσημη γλώσσα της Δημοκρατίας της Μακεδονίας. Η Ελλάδα δεν μπορεί να μονοπωλήσει τον όρο "Μακεδονική" σε ένα εθνογλωσσικό ή εθνικό πλαίσιο. Ιστορικά και γλωσσικά, η επίσημη Σλαβονική γλώσσα της Μακεδονίας (όπως είναι και η Σερβική και Βουλγαρική) είναι σαφώς όμοια με τις περιφερειακές / τοπικές σλαβικές διαλέκτους-που χρησιμοποιείται η προφορική διάλεκτος από δίγλωσσους Μακεδόνες στην Μακεδονική συνοριακή επαρχία.

Εδώ η Σλαβοαμακεδονίστρια φτάνει στην κορύφωση του εθνικισμού της. Παραποιεί τα πάντα και τους πάντες. Σφετερίζεται τον όρο «μακεδονικός», αμφισβητεί τα σύνορα και τελικά μας κάνει και μαθήματα σλαβομακεδονικής ιστορίας.

12. Απαιτούμε από την Ελληνική κυβέρνηση την εκχώρηση διαβατηρίων στους Μακεδόνες των οποίων η προέλευση μπορεί να αποδειχθεί στις ιστορικές νότιες περιοχές της Μακεδονίας, την Πέλλα και Φλωρινα (σημερινή Β. Ελλάδα), ανεξαρτήτως της μητρικής γλώσσας (δηλαδή, ελληνική, βλάχικη, Σλαβονικές τοπολαλιές / περιφερειακές διαλέκτους, ή τη Μακεδονική επίσημη γλώσσα της Μακεδονίας)

Εδώ μάλλον είναι για γέλια η vodenka. Για ποια διαβατήρια μιλάει και σε ποιους ?

Μήπως εννοεί Ελληνικά διαβατήρια σε άτομα που έχουν ασπαστεί τον Σλαβομακεδονισμό της FYROM ?

Άγνωστη η ψυχή ενός ακραίου εθνικιστή ή εθνικίστριας όπως η vodenka.

17 σχόλια:

  1. Tetoi fasistaradiki sinapantima san to maknes en exw 3anadei!

    Kai na deis ti xasoures einai to mono pou antexoune einai na akoune tin fwni tous!

    H alliws prospa8oune na dwsoune 8arros se ollous tous ili8ious pou se opio eleu8ero forum emfanistoun trwne tis fapes tis zwis tous!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποια είναι αυτή η βοντέκα ; Σκοπιανή που νομίζει ότι είναι Μακεδόνισσα;
    Γνωρίζει ότι μπορεί να μιλήσει με τους Βούλγαρους αδελφούς της χωρίς διερμηνέα ;
    άντε γιατί τα σκοπιανά πολύ αέρα πήραν με τις εθνικιστικές τους παπαριές. Να μου πεις όταν έχεις τον Αμερικάνο να τους προαστατεύει τι περιμένεις από τους Βουλγαρόφωνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Exei kai o kairos gyrismata gia tous kara-Boulgarous pou mas to paizoun'makedones'

    Kapoia stigmi 8a katalabeis kai esu kai oi alloi Slaboi oti: otan katourane stin pigi
    ...katoura 8a pioun kai autoi!

    Kai o nown noitw!

    Auti i Vodenka einai i gnwsti Tourristiki praktwr????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ανώνυμε(1 Νοέμβριος 2008 2:52 μμ) ας πούμε ότι είναι αυτή. Δεν είμαι και πίσω από το πληκτρολόγιο ώστε να ξέρω ποιος είναι αλλά όμως η κοινωνία μας είνια μικρή , ενώ τα ακραία εθνικιστικά στοιχεία ακόμα πιο μικρά και ανιχνεύσιμα.

    Για μένα το ζητούμενο είναι η ανίχνευση των πραγματικών επιδιώξεων των στοιχείων που αυτοαποκαλούνται ή έχουν αυτοανακηρυχθεί ως ηγέτες της Σκοπιανής κοινότητας.

    Η ύαιανα σου κάνει τον ουδέτερο μέχρι να σε κατασπαράξει. Ας κοιτάξουμε την ιστορία μας και ας μάθουμε από αυτήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Symfonw Akrita!

    Kai i istoria en telei einai to isxurotero oplo mas!

    Gia auton ton logo ta fasistaria tou kanknews den afinoun ali ekfrasi sto site tous!

    Apla ta epixeirimata tous einai toso ili8eia kai sa8ra pou katw apo alles sin8ikes 8a itan mia steireuti pigi geliou!

    Exoune ma8i apo tin diktatoria stin epoxi tou sidirou parapetasmatos!

    Ege proswpika den endiaferomai gia to 2-3 grafikous Slavo-Boulgarous pou 3omeinan stin Ellada, alla perissotero apo to kimisma pou peftei ston pli8ismo mas apo ta mkentra e3ousias tou topou mas1
    Apo auti tin meria to ergo ollwn esas twn blogker einai mia ba8eia nasa ali8eias kai egrigorsi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...en pasei periptwsei upopteuomai tis epidiw3is kai ta plana twn edw Slabo-Boulgarwn alla to sigouro einai oti 8a perasoun polla polla xronia gia na mporesoume na moirastoume eleu8era sinora me auto to sino8ileuma fanatismenwn e8nikistwn....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oti wra theloune na ginei apografi na doume posoi stin Makedonia tha dilosoune Makedonski? Posoi? kai kyrios se poies perioxes kai malista kata mikos Ellinoskopianon Synoron. Posoi? Profanos osoi kai psifoi tou Ouraniou Toxou. Na tous dwsoume avanta kai tous simaxoustous tous aristeristes pou eixane kataivei mazi stis ekloges prin xronia? na tous dosoume 5-6 xiliades. 5-6 xiliades sta 10.5 ekatomiria. 2-3 xiliades sta 2.5 ekatomiria tis Makedonias. Perimenoume apo auto to ypokeimeno na paei na vrei Makedonski stous nomous Grevenon, Peiairias, Xalkidikis kai Kavalas. Na doume posous tetoious tha vrei ekei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνώ και εγώ με την απογραφή αλλά με τους όρους που είπα. Άλλο ο Μακεντότσι(αν και υπάρχουν Έλληνες Σλαβόφωνοι αλλά και Βούλγαροι που χρησιμοποιούν αυτόν το όρο) και άλλο ο Μακεδόνας.

    Οι Σκοπιανοί τύπου Vodenka βλασφημούν την ιστορία και την γλωσσολογία όταν χρησιμοποιούν με τους όρους του Σλαβομακεδονισμού τον όρο "Μακεδονικός" και τα παράγωγα του.

    Είναι Σλάβοι και ας χρησιμοποιούν το όνομα σύμφωνα με την Σλαβική τους γλώσσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάνο η βοντέκα σου ανταπάντησε στην μακμπούρδα. Βλακείες βέβαια λέει!!

    Στέφανος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το διάβασα Στέφανε. Ότι είχα να πω τα είπα. Βήμα-βήμα, ανέλυσα τα "οράματα της" σε ότι αφορά την Μακεδονία μας.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. To diabasa kai egw!

    H gynaika einai anegkefali ena zwon or8io!
    Nomizoun oti ta xondroeidi psemmata tous mporoun na piasoun topo!
    Fantazontai oti i Ellada einai Slavo-Skopia kai trwei koutoxorto kai propaganda
    O panikos pou tous dikatexei syntoma 8a metrapei se ysteria!

    H MAKEDONIA Kyries kai Kyrioi APELEU8ERW8HKE sxedon ena aiwna!!

    Den einia kairos na ginei to idio stin Bardarska????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. SLABO BOULGARA VODENKA (TO 3ERW TONOMA ALLA DEN TO LEW) KAI OLA TA ALLA SLABOBOULGARIKA VOIDIA TOU FASISTARADIKOU MAKNEWS MAS LEI:

    Εδώ μπορείτε να δείτε την αντίδραση των Ελληναράδων δημοκρατών, ….

    KAI POU NA DEIS ESY 4-PODO STO FASISTARADIKO MAKNEWS TI APLOUMPA KAI XONROEIDES PSEMMA PEFTEI SYNNEFO!

    Το "ρίχνουν" στη ιστορία και την γεωγραφία!

    ENW ESEIS OI SLABOBOULGAROI TO ‘RIXNETAI’ STO VOODOO, TO TSARLATANISMO, KAI THN APATEWNIA!

    ΟΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΕΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΑΣΠΡΟ.

    POU NA DEIS ESAS TOUS KARA-PSEFTARADES KAI ISTORIKOUS APATATEWNES POU KANATAI THN BOULGARO-SKOPJA…MAKEDONIA!

    Την ιστορία την ξέρουν και πολύ καλά

    MHN EISAI SIGOURH, ALLA EMEIS OI GHGENEIS THN 3EROUME KALYTERA MIA KAI 4000 XRONIA THN GRAFOUME STHN MAKEDONIA. MIA KAI EIMASTAI APO EDW KAI OXI APO TIS STEPED TOU BOLGA!


    μάλιστα, …. κουστούμι ραμμένο στα μέτρα …..


    TO KOUSTOUMI RE ORNIO ZHLEPSATE??? DEN KOITATE TIS SLABO-MOGGOLIKES FATSES PRIN!

    8A STO PW 3ANA BOULGARA AN KATOURAS STHN PHGH KATOURA 8A PIEIS KAI SY!
    KAI GRHGOROTERA APO OTI NOMIZEIS!
    ANTE TWRA SLABO-TSOBANARAIOI XASOURES PIGAINTAI PISW STH FASISTO-GIAFKA SAS TO MAKNEWS NA PEI O ENAS TA PSEMMATA STON ALLO MIPWS ANTE3ETAI AKOMA MIA MERA PRIN TO FWS THS ALH8EIAS SAS PROSGEIWSEI ANWMALA STHN PRAGMATIKOTHTA THS SLABANAKATHS KATAGWGHS SAS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα ήθελα να είμαστε πιο ευπρεπείς στην συμπεριφορά μας σε ότι αφορά τις απαντήσεις μας. Μην πέφτουμε στο επίπεδο του maknews. Αν αρχίσουμε να μιλάμε σαν και αυτούς θα χάσουμε το δίκιο μας, που αυτήν την στιγμή είναι υπέρ μας. Η vodenka έστειλε ένα δόλωμα και μην πέφτουμε στην φάκα της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Akrita

    Katalabainw ti politismeni sou 8esi kai upo alles sin8ikes 8a me ebriskes symfono!

    Alla i apopsi mou einai oti i Vodenka einai apla ena fanatismeno Voidi kai oute dwlomata mporei na ri3ei oute ti kapno foumarei den exei idea!

    Ena mirikastiko kai mia marioneta!


    Aposi mou apoklistika epanalambanw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ακρίτα, για μια ακόμη φορά συγχαρητήρια.
    H Vodenka απλά πήρε το κείμενο της Παμμακεδονικής (http://www.panmacedonian.info/UN_Hellenes_in_FYROM.htm) και το αντέστρεψε.
    ακόμη και αυτό αντιγράφουνε! μηδέν πρωτοτυπία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δημήτρη καταρχήν ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Σε ότι αφορά το κείμενο το ξέρω ότι έκανε αυτό. Ξέρεις η προσπάθεια κάποιων να αναδείξουν τον σλαβομακεδονισμό τους αλλά και οι εμμονές τους σε ανύπαρκτα ζητήματα τους κάνει να πέφτουν σε εθνικιστικά παραληρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.