Το μέλος της Πολιτικής Γραμματείας του Ουράνιου Τόξου, συναντήθηκε στις 29 Ιανουαρίου στις Βρυξέλλες με τους επικεφαλής του I.C.G. (International Crisis Group) στα κεντρικά Γραφεία της γνωστής διεθνούς Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης που έχει συμβουλευτικό ρόλο σε ότι αφορά τα προβλήματα των σχέσεων, ανάμεσα στη Δημοκρατία της Μακεδονίας και την Ελλάδα. Αφορμή της συνάντησης αποτελεί η πρόσφατη έκθεση του I.C.G. όπου γίνεται αναφορά σε γεωγραφικούς προσδιορισμούς της γειτονικής χώρας και σεβασμό από την πλευρά της Ελλάδος της μακεδονικής εθνικής ταυτότητας και μακεδονικής γλώσσας (http://www.crisisgroup.org/home/index.cfm?id=5862).
Ο Παύλος Φιλίποβ Βοσκόπουλος είχε εποικοδομητική συζήτηση και αντάλλαξε απόψεις με την ηγεσία του I.C.G., καθώς οι πρόσφατες σχετικές προτάσεις έχουν έμμεση σχέση με την πολιτική φιλοσοφία και ιδεολογία του Ουράνιου Τόξου, τη μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα και το μακεδονικό ζήτημα γενικότερα.
Για να ξέρουμε που βαδίζουμε και να βγάζουμε γενικά τις τσίμπλες μας για το τι θέλει και τι επιδώκει το κάθε think tank των Αμερικανών. Ειδικά το ICJ που επιδώκει την δημιουργία μειονοτήτων στην Ελλάδα με σκοπό τον εκβιασμό της εκάστοτε Ελληνικής πολιτικής ηγεσίας από τις ΗΠΑ.
Καλό άρθρο για το ICJ από το strategy-politics μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Ο δε Edward P. Joseph είναι κάτι μεταξύ Gruevski και Milososki σε ότι αφορά τις απόψεις του για τα ζητήματα Σκοπίων και Ελλάδας. Όπου βρει πάντοτε στην ατζέντα του είναι ζητήματα που άπτονται στην ιδεολογια του Σλαβομακεδονισμού όπως η υποτιθέμενη μειονότητα αλλά και η γλώσσα.
Χαρακτηριστικό όλων αυτών των ΜΚΟ (Ελληνικών και Ξένων) ότι ΠΟΤΕ δεν έχουν επικρίνει την FYROM για την νοοτροπία του κομμουνιστικού παρελθόντος της η οποία έχει ως αποτέλεσμα την εχθρική αλυτρωτική της στάση έναντι των γειτόνων της. Η απόκοσμη φασιστική συμπεριφορά της όποιας ηγεσίας της π.Γ.Δ.Μ. είναι διαρκής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το γεγονός ότι στο άρθρο 6 της Νομοθεσίας της χώρας για την Επιστημονική Ερευνητική Δραστηριότητα της FYROM όπως δημοσιεύεται στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως “ Gazette of the Republic of Macedonia” No.13/96 και 29/02, θέτει εκτός νόμου την ανάπτυξη κάθε επιστημονικής έρευνας για την εθνική ταυτότητα των Σλάβων κατοίκων της FYROM τον 21ο αιώνα! Ας είναι καλά ο Βάσκο Γκλιγκόροβιτς που μας το αποκάλυψε (όπως και τόσα άλλα) και σήμερα βρίσκεται έγκλειστος στο κολαστήριο του Bardovci.
Επισημαίνω ότι η Αμερικάνικη Πολιτική ακόμα δεν έχει αλλάξει και το μακρύ χέρι της ακόμα προστατεύει κράτη δορυφόρους όπως τα Σκόπια.
Epidi teleftea kati kathikia me exoun vgalei apo ta rouxa mou theorisa endiavero na afisw kai sto blog sou Akrita ta viomata ton siggenon mou kapou stin Makedonia. Exoume kai leme:
ΑπάντησηΔιαγραφήKai fysika oloi oi Aristeroi DEN einai to idio. Ena tmima Aristeron gnisioi aristeroi tiroun mia sovari stasi sto thema tis Makedonias (KKE kai MAOIKOI). To provlima omos einai poioi fainetai na prospathoun na monopolisoun ton Aristero xwro ME oikonomikh enisxisi (patrones-ntavatzides apo kentra tou exwterikou). Poioi lansaroun to cool aristero image? Poioi autoapokalountai PRODEFTIKOI KAI DHMOKRATES? Les kai emeis oi ypolipoi pou den autoxaraktirizomaste kai den autothamazomaste den anikoume stin anothen katigoria? Diladi an kati KOLOPAIDIA (vlepe Tsipra-Allavano) apo Athina katikoi euporon perioxon tis kai gonoi MEGALOASTON emeis apo Biomixanikes (proin) kai agrotikes perioxes tis Makedonias ti imaste? Me poio thrasos autoi oi KARAGIOZIDES autoanakirisontai protypa DHMOKRATH kai sou poulane OLH THN PROPAGANDA BOULGARON-JUGOSLAVON-SKOPIANON-TOURKON KAI AMERIKANON?
O pateras mou stin katoxi eide tous Germanous na kaine to spiti tou. O Pappous (Pateras tis Miteras mou) sineliftei apo Poulikous (Gia osous den xeroun ton Poulikon igithike o Sintagmatarxis Poulios kai edrasan se perioxes tis Makedonias polemontas Antartes kai kaigontas kai skotonontas athoous xwrikous. Forousane stoles tis Wehrmacht ntimainei kanonika os Germanoi stratiotes. Arketoi akolouthisan ton Germaniko Strato stin Germania. Os dosilogoi den borousane na epistrepsoune pisw. Poloi katadikastikan erimin gia egglimata kai dolofonies. To Germaniko kratos tous edwse sintaxeis afou theorithikan Germanoi stratiotes. Tous sinantisan oi protoi Ellines metanastes stin Germania sta teli tou 50. Edixan endiaferon na voithisoune tous protous Ellines metanastes. Eidika sto Monaxo. Zousane me to kaimo na gyrisoune piso. Den mporousane omos. Eixan varies katadikes gia ta egglimata pou eixane kanei) kai gia 2 mines perimene kathe proi na ton ektelesoune sto Stratopedo Pavlou Mella. To oti oi Poulikoi DEN ton ektelesane epitopou mazi me enan allon sinxoriano tou (Mikto xorio me Ntopious kai Prosfyges) itane to gegonos oti sto spiti tou sinxorianou eidane ston toixo fotografia Arxigou Makedonomaxou pou ixere prosopika o Poulikos axiomatikos.
O Pappous mou loipon DEN vgike stis arxes tis dekaetias tou 80 na zitisei sintaxei Ethnikis Antistasis (gemise i xwra tote me antistasiakous MAIMOU). Vlepeis eixe polemisei stin Mikra Asia gia xronia kai traumatistei. Den theorise to gegonos tis fylakisis tou Antistasi para to gegonos oti syneliftei me tin katigoria trofodosias Antarton me trofima. Oi Antartes tote sou xtipousane ena vradi tin porta kai me ta opla zitousane trofima. Profanos kapois sinxorianos karfose.
O allos mou Pappous polemise to 1940 os efedros loxias se ena apo ta prota Sintagmata Ippikou pou klithikan na stamatisoun tous Italous. To sintagma tous eixe toses apolies pou meta apo ligo kairo dialithike.
Poia einai auta ta TSOUTSEKIA pou me Amerikanika Xrimata stin Tsepi kanoun propaganda gia to Poioi einai oi Makedones kai tin Istoria tous? Poioi einai autoi oi Allites tou SYRIZA me 10 spitia kai metoxoi kataskevastikon etairion pou milane gia Aristera? Einai dinaton na min exorgizomaste?
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρεις ανώνυμε με τις ύβρεις δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε τα δίκια μου. Σκέφτηκα πολύ το να αφήσω το ποστ σου. Θα σε παρακαλέσω την επόμενη φορά να είσαι πιο κόσμιος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις πάντως δίκιο σε αυτά που λές και καταλαβαίνω την οργή σου. Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς σαν λαός ? Δυστυχώς σήμερα όποιος ασχολείται με την πολιτική είναι καθαρόαιμο κομματόσκυλο με σκοπό καθαρά το προσωπικό συμφέρον. Για αυτό βλέπεις πολιτικούς που μπάινουν με μεσαία οικονομική κατάσταση και όταν φεύγουν έχουν βίλλες σε όλη την Ελλάδα, μετρητά στο εξωτερικό και τα παιδιά τους βουλευτές και υπουργούς.
Akrita katalavainw apolyta to skeptiko sou kai ofeilw na se sinxarw gia alli mia fora gia tin poli kali douleia pou kaneis. Opos esy etsi kai egw xeroume arketa gia tin Makedonia logo katagogis. H diafora omos se oti afora tis yvreis tis dikes mou apenanti sta ygetika stelexoi tou SYRIZA (kai siga tis yvreis o neoEllinas gia psilou pidima xrisimopoiei poli variteres ekfraseis alloste oi misoi Ellines den apokaloun tous allous misous M...) einai oti egw evrisa anthropous en zwi gia tin ypokrisia, farisaismo, ethniki meiodosia (to ligotero) kai prosvoli tis ISTORIAS MAS kai ton PROGONON MAS. O SYRIZA me tin stasi kai ta legomena tou VRIZEI TOUS PROGONOUS MAS pou arketoi ex auton den einai pleon en zoi kai xaris stous opoious borei na ekfrazetai eleftera kai na leei auta pou leei. Me tin stasi tous vrizoune tous goneis mas kai tous pappoudes mas. Auti einai i megali diafora mou me autous tous "kirious". Se kathe periptosi Akrita esy opos kai egw pou katagomaste apo Makedonia apo biomixanikes kai agrotikes perioxes kai me ta osa eginan kai sinexizontai na ginontai se autes tis perioxes me tin apoviomixanopoiisi me tin exathliosi ton agroton DEN dexomaste mathimata oute gia to ti einai Aristera oute gia Dimokratia kai Proodeftikous Anthropous. Auta na pane na ta polisoune se kakomathimenous efivous mesoastikon oikogeneion Boreion Proastion Athinas. Oxi se mas. Prin milisoun gia ethnikismo as erthoun Makedonia na rotisoune kapoious Ilikiomenos pou zoun akoma gia to simainei Tourkikos, Boulgarikos, Jugoslavikos alla kai Alvanikos Ethnikismos. O Alavanos pou itane otan oi Sovietikes erpistries stin kiriolexia patisan athoous Tsexous polites? Siopise. Poso ilithia einai i monoplevri antimetopisi tetoion thematon? katadikazoume ton Mauro Fasismo alla gia ton kokkino fasismo kouventa. Ti prrotinane oloi autoi oi dimokrates os to 1969? Ton paradeiso tou Stalin kai tou Xroutsef. Ta prosopopagi kathestota. Poioi einai autoi pou tolmoun na prosvaloun vanafsa ti mnimi ton progonon mas? Poioi einai autoi pou milane se emas gia dimokratia kai laikes taxeis kai kinimata? Epeidi foresane poukamiso xoris gravata ginane laikoi? Ti sxesi exoune autoi oi oportounistes kai provokatores (den exei ADIKO TO KKE otan tous apokalei etsi) me dimokratia kai lao? Elpizw ta anothen sxolia na min theorithoun yvristika (den xrisimopoiw yvreis). Se kathe periptosi iparxoun pragmata prosopika voiomata ton oikogeneion mas pou oi ypolipoi Ellines PREPEI na mathoun gia na stamatisei i xenokiniti propaganda ton anothen "kirion"
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ελληνική αριστερά συλλογικά και διαχρονικά υιοθέτησε θέσεις και απόψεις οι οποίες ήσαν διαμετρικά αντίθετες από την ιδεολογική βάση πάνω στην οποία οικοδομήθηκε το νεοελληνικό Εθνικό κράτος από το 1830 και μετά. Οι θέσεις αυτές υλοποιήθηκαν με συνέπεια σε όλες τις πολεμικές περιπέτειες της χώρας, από την Μικρασιατική Εκστρατεία μέχρι το Κυπριακό στις μέρες μας και εξυπηρέτησαν συμφέροντα αντίθετα με αυτά του Ελληνικού κρατικού μορφώματος. Ιδίως μετά την μεταπολίτευση, εκμεταλλεύθηκαν με επιτυχία τα ολέθρια λάθη των δεξιών παρατάξεων και κατάφεραν να ταυτίσουν στην συνείδηση του λαού τις Εθνικές διεκδικήσεις σαν «αντιδραστικές και Φασιστικές», επιβάλλοντας την «αριστερή άποψη» στην πνευματική, κοινωνική και πολιτική ζωή της χώρας. Η «αριστερή άποψη» εκδηλώθηκε στην πλέον επικίνδυνη έκφραση της με την προσπάθεια διακοπής της φυσικής συνέχειας της γλώσσας και την επιβολή της λήθης στην ιστορική μνήμη. Η προσπάθεια της Εθνικής αποδόμησης από την αριστερά υπήρξε μάλλον επιτυχής αφού εξουδετερώνοντας την γλωσσική συνέχεια και την ιστορική μνήμη, θα εξουδετέρωνε και την Ελληνική Εθνική υπόσταση, επειδή το νεοελληνικό Εθνικό ιδεολόγημα βασίστηκε στην αρχή της ιστορικής συνέχειας με το Αρχαίο και Βυζαντινό παρελθόν όπως αυτή εκφράσθηκε μέσω της συνέχειας της γλώσσας και της ιστορικής συνείδησης. Οι Έλληνες παρουσιάζονται στην Σλαβική και Ελληνική αριστερή ιστοριογραφία σαν ένα μείγμα λαών που σε δεδομένες χρονικές στιγμές εγκαθίστανται και κατοικούν στον γεωγραφικό χώρο της Ελλάδος και συνεπώς δεν αποτελούν ιστορικό Έθνος, αφού δεν υπάρχει ιστορική συνέχεια με το παρελθόν και ιδίως το Αρχαίο. Συνεπώς έχουν τα ίδια δικαιώματα επί του γεωγραφικού χώρου που κατοικούν με τους άλλους λαούς που και αυτοί σε μία δεδομένη χρονική διάρκεια κατοίκησαν στον ίδιο χώρο. Η ιδεολογία αυτή επιβλήθηκε συστηματικά από την αριστερή διανόηση στις δεκαετίες του 1980 και 1990 με την ανάληψη της κρατικής εξουσίας από τους νικημένους της εμφύλιας αιματοχυσίας, οι οποίοι προσπαθώντας να ωραιοποιήσουν το παρελθόν και την δράση τους έπρεπε να καταστρέψουν το ιδεολογικό οικοδόμημα των αντιπάλων τους. Έτσι λοιπόν οι Εθνικές διεκδικήσεις των Σλαβομακεδόνων νομιμοποιούνται από την αριστερά, ενώ οι «φασιστικές Ελληνικές Εθνικές θέσεις» πρέπει για πάντα να καταλήξουν στο «χρονοντούλαπο της Ιστορίας». Συνεπώς οι θέσεις της αριστεράς συμπεριλαμβανομένου και του ΚΚΕ για το «Μακεδονικό» δεν μπορεί να είναι διαφορετική από αυτή της «ενιαίας και ανεξάρτητης Μακεδονίας και Θράκης» επειδή διαφορετικά θα ηρνείτο το παρελθόν της και την ουσία του ένοπλου αγώνα της στην διάρκεια του εμφυλίου. Η θέση αυτή σήμερα εκφράζεται ποικιλοτρόπως από την αριστερά αρχομένης από την καλυπτόμενη μορφή της ( ΚΚΕ) μέχρι την πλέον επιθετική και φασιστική της έκφραση (siriza, Υιός, Ουράνιο Τόξο, κλπ) και οι οποίοι απροκάλυπτα υιοθετούν και προωθούν τις πλέον ακραίες, επιθετικές, εθνικιστικές και επικίνδυνες θέσεις των βορείων γειτόνων μας.Βεβαίως για τον siriza ο επιθετικός εθνικισμός των Σκοπίων δεν είναι φασισμός αλλά αγώνας για εθνική δικαίωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήPoli sosta sxoleia Kimon
ΑπάντησηΔιαγραφήSinepos to symberasma einai oti metaxi 2 kakon to mi xiron veltiston. Sinepos metaxi "Fasistikis Dexias" kai "Koumounistikis Aristeras" protimoteri einai i proti. Teliko simberasma oloi autoi oi EAMOBOULGAROI pou epestrpsan sta teloi tis dekaetias tou 70 arxes dekaetias 80 eprepe na psofisoune stin xenitia (Oi siggeneis tou grafontos ypirxane prosfyges stin idia tous tin xwra. Anagastikan na eggatalipsoun tis oikies tous ws ANTARETOPLIKTOI. Prin epistrateftoun me tin via apo ton EAMOBOULGARO ZAXARIADH ston "Dimokratiko Strato" me tin "Dimokratikotati" ideologia kai tin STALINIKH organosi. Itane athooi kai eixan eidi ypostei ta deina pou anaferw anothen).
To thema einai ti kanoume twra me tin Aristeri Dianoisi pou exei epivalei ton tropo skepsis tis stin Ellada?
Kimon: Ena megalo BRAVO. Einai i prwti fwra pou diavasa ena tetoio aplo alla swsto keimeno. Auti prepei na einai i Ellada kai o Ellinas. Terma i akraies kai myopikes idees. To mellon tis Elladas prepei na basizetai se logiki, epistimoniki kai DIKAIA analysi tou parelthontos. Ksana BRAVO.
ΑπάντησηΔιαγραφήAkrita, s'euxaristw gia tin filoksenia.
Γιά όλα τα δεινά της Ελλάδος φταίνε οι κομμουνιστές!
ΑπάντησηΔιαγραφήTwra pou exei apokrystalothei i eswterikh apeilh pou den einai fysika tipota allo apo tin Aristerh Dianoish ite kekalymenh (KKE) ite akros aprokalypth kai Fasistikh (SYRIZA, IOS ktl) ti boroume OLOI emeis na kanoume etsi wste na apotrepsoume tin epikratish tis? Pws boroume na antistathoume se ola auta ta ideologika skoupidia? An den anaptixoume mia antistixi epithetikh ritoria gia na exisosoume tin isxyri piesh olon auton ton "dimokratikon" oloi oi mathites se liges dekaeties tha didaskontai isos poli pio akraia pragmata apo auta pou provalei i diavoiti Istorikos Anaplirotria Kathigitria. Ti epipleon boroume na kanoume gia na antistathoume se oli auti tin propaganda? Enas politikos foreas apo sosta atoma xwris akraious grafikous ypokrites einai pistevw i lysi. Telos as min xehname oti oloi i aristeroi dianoites DEN einai to idio. Yparxei kai enas KATHGHTHS KARGAKOS metaxi allon...
ΑπάντησηΔιαγραφή