...αλλά την glagoljica, ήτοι γλαγολιτικό.
Το κυριλλικό αλφάβητο δεν είναι γλαγολιτικό, είναι ένα άλλο διαφορετικό αλφάβητο τύπου μεγαλογράμματης κυρτής γραφής . Το γλαγολιτικό αλφάβητο έπαψε να χρησιμοποιείται κατά τον 12ο αιώνα στο σλαβικό Νότο, ενώ στη Δαλματία επιβίωσε σε απομονωμένες περιοχές μέχρι τον 19ο αιώνα. Η ιστορική επιστήμη δεν έχει φτάσει στο τελικό συμπέρασμα για το ποιος και πότε δημιούργησε το κυριλλικό αλφάβητο, αλλά πιστεύεται ότι αυτό έγινε τον 9ο αιώνα .
Επίσης παρόλο που αποδίδεται συνήθως στον Άγιο Κλεμέντιο της Αχρίδας, μαθητή του Αγίου Κυριλλίου και του Αγίου Μεθοδίου από την Βουλγαρία, το αλφάβητο αναπτύχθηκε πιθανότατα στην Λογοτεχνική Σχολή του Πρέσλαβ στην βορειοανατολική Βουλγαρία, όπου έχουν βρεθεί οι παλαιότερες κυριλλικές επιγραφές και χρονολογούνται από τη δεκαετία του 940. Η θεωρία ενισχύεται από το γεγονός ότι το κυριλλικό αλφάβητο αντικατέστησε σχεδόν ολοκληρωτικά το γλαγολιτικό στην βορειοανατολική Βουλγαρία στα τέλη του 10ου αιώνα μ.Χ., ενώ η Λογοτεχνική Σχολή της Αχρίδας–όπου εργαζόταν ο Άγιος Κλεμέντιος-συνέχισε να χρησιμοποιεί το γλαγολιτικό μέχρι τον 12ο αι. Καθώς οι μαθητές των Αγίων Κύριλλο και Μεθόδιο εξαπλώθηκαν σε ολόκληρη την Πρώτη Βουλγαρική Αυτοκρατορία, είναι πιθανόν αυτά τα δυο κύρια κέντρα να ήταν τμήμα μιας ενιαίας παράδοσης.
Η πλαστογράφηση της Μακεδονικής ιστορίας έχει φτάσει στην χειρότερη κατάσταση μωρίας από την πλευρά σας διαβάζοντας και το υπόλοιπο το άρθρο.
Μπραβο Ακρίτα. Ξεγύμωνωσε τους.!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικά από τα έργα που μετέφρασαν από τα Ελληνικά στα σλαυικά οι Κύριλλος και Μεθόδιος ήταν :
ΑπάντησηΔιαγραφή-oλόκληρη η Αγία Γραφή
- το "Βυζαντινό Ευαγγελιστάριο" που περιλάμβανε τις προοριζόμενες για λειτουργική χρήση περικοπές των Ευαγγελίων
- το "Ωρολόγιον" με όλη την ακολουθία και συναξάρια
- το βιβλίο: "Ο λόγος περί αληθούς πίστεως"
- το "Εγκώμιον" στον 'Αγιο Γρηγόριο το Θεολόγο
- τον "Κανόνα" προς τιμήν του Αγίου Δημητρίου- την "Αγίων ανδρών Βίβλο" με αποφθέγματα των Πατέρων της Εκκλησίας
- το "Νομοκανόνα" του Ιωάννου του Σχολαστικού.
Το άρθρο του ίλιντεν είναι ορισμός πλαστογράφησης και παραποίησης της Βυζαντινής ιστορίας.Ορισμένοι Σλάβοι υποστηρίζουν ότι ο Κύριλλος και ο Μεθόδιος ήταν Σλάβοι. Οι Σκοπιανοί υποστηρίζουν μια πιο περίεργη και αναληθή θεωρία, δηλαδή ότι οι Κύριλλος και Μεθόδιος ως Θεσσαλονικείς ήταν «Μακεδόνες Σλάβοι» και συνεπώς οι Σκοπιανοί ως απόγονοι των Μακεδόνων αυτών έχουν το προνόμιο ότι αυτοί φώτισαν τους ομοφύλους τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟί θεωρίες αυτές δέχθηκαν ισχυρό ράπισμα από τον Σλάβο Πάπα Ιωάννη Παύλο τον Β’, ο όποιος στίς 31 Δεκεμβρίου 1980 με επίσημη αποστολική εγκύκλιο (Egregiae Virtutis) προς ολόκληρη την καθολική εκκλησία καί με ιδιαίτερη επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνο Καραμανλή, εξαγγέλλει δτι ο Κύριλλος και ο Μεθόδιος «Αδελφοί Έλληνες, γεννημένοι στη Θεσσαλονίκη» καθιερώνονται «ουράνιοι προστάτες της Ευρώπης». Ο Πάπας επανέλαβε την εξαγγελία του αυτή και στο λόγο του στίς 14 Φεβρουαρίου 1981 στην εκκλησία του Αγίου Κλήμεντος της Ρώμης.
Ακρίτα μπ΄ραβο για την δουλειά σου.
Αφού ο Θεός έχει εθνικότητα(, πρέπει βέβαια να έχουν και οι απόστολοί του. Η διαμάχη για τον Κύριλλο και τον Μεθόδιο, για το αν ήταν Ελληνες ή Σλάβοι, δεν είναι νέα, αφού ακόμα και τα ιστoρικά ντοκουμέντα μπορεί κανείς να τα "διαχειριστεί".Εν προκειμένω, τους υπάρχοντες "Βίους" των δύο Βυζαντινών λογίων του 9ου αιώνα μΧ, που την ελληνικότητά τους την αναγνώρισε και ο Πάπας Ιωάννης Παύλος ο Β’, ανακηρύσσοντάς τους "προστάτες της Ευρώπης" το 1980). Εκτός από τη δημιουργική λογιστική υπάρχει ως γνωστόν και η δημιουργική "ιστοριογραφία”.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΙΚΡΗ,ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ.OΣΟ Η ΦΛΟΓΑ ΑΥΤΗ [ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ]ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΣΟΣΤΟ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΙΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΤΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΑΛΟΥΧΕΙΘΟΥΝ ΜΕ ΙΔΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΞΕΙΕΣ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΡΙΖΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ-ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ KOINΩΝΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αρθρογράφος του blog ilinden είναι ολοφάνερο ότι παρουσιάζει τη σκοπιανή άποψη για τον Κύριλλο και Μεθόδιο. Σε ένα πράγμα πάντως έχει δίκιο. Εμείς οι Έλληνες και ειδικά εμείς οι Θεσσαλονικείς δεν έχουμε τιμήσει όσο πρέπει τους δύο συμπατριώτες μας. Στην Αθήνα παλι καθόλου. Εκεί δεν έχουν στήσει ούτε αγάλματα των Μακεδόνων Βασιλέων. Αυτό πρέπει να μας προβληματίσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρόμοια πράματα γράφουν και οι Βούλγαροι...
ΑπάντησηΔιαγραφή[Οι αποκαλούμενοι “πρωτοδιδάσκαλοι” είναι ανάμεσα στους πιο τιμούμενους Βούλγαρους αγίους ανά τους αιώνες.]
[Στη βιογραφία του ο Άγιος Κωνσταντίνος Κύριλλος Φιλόσοφος ισχυρίζεται ότι με τον αδελφό του κατάγονται από “βασιλικό γένος” και ότι είναι εγγονοί ανώτατου Βούλγαρου αριστοκράτη που έχει μεταναστεύσει στο Βυζάντιο κατά τη διάρκεια των δυναστικών αγώνων στην παλιά βουλγαρική πρωτεύουσα Πλίσκα τον 8ο αιώνα.]
πηγή...Βουλγαρική Ραδιοφωνία
SIMERA GIORTAZOUN O KIRILOS{KONSTANTINOS)KAI O METHODIOS(MIXALIS).GIA TOUS SLAVOUS STIS 24/5 ME TO PALIO DILADI.STI BOULGARIA INE SXOLIKI EORTI KAI TRAGOUDOUN OLA TA PAIDAKIA GIA TON KIRIL @ METOD APO TI SOLUN (THESSALONIKI).
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι σκοπιανοί, έχουν μια τάση να μπερδεύουν την γεωγραφική καταγωγή με την εθνικότητα. Επομένως, οποιοσδήποτε είναι γεννημένος σε μακεδονικό έδαφος, αυτομάτως είναι εθνικά μακεδόνας (ακόμα κι αν ο ενδιαφερόμενος, διακυρήττει πως ανήκει σε άλλη εθνότητα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαρακτηριστικό παράδειγμα ο Χριστόφορος Ζεφάροβιτς, μοναχός και ζωγράφος (17ος-18ος αιώνας). Είναι γνωστός για την "Στεμματογραφία", ένα βιβλίο που εκδόθηκε στα 1741 και περιέχει εραλδικά σύμβολα των βαλκανικών περιοχών και κάποιων περιοχών της ανατολικής Ευρώπης.
Ο Ζεφάροβιτς, θεωρούσε πως Σέρβοι και Βούλγαροι ήταν ένας λαός και χαρακτηριστικά μιλούσε για την "μητέρα Σερβία" και πως οι πρόγονοί του ήταν "Βουλγαρικής εθνικότητας καταγώμενοι από την Δοϊράνη".
Το σημερινό καθεστώς των Σκοπίων, υποστηρίζει πως ο Ζεφάροβιτς ήταν Μακεδόνικής εθνικότητας.
Το συμπέρασμα, προκύπτει αβίαστα. Είναι δυνατόν, ο Ζεφάροβιτς να ήξερε τι εθνικότητας είναι; Είναι δυνατόν, να γνώριζε καλύτερα από τους σημερινούς ηγέτες της FYROM; Επομένως, είναι δυνατόν ο Φίλιππος και ο Αλέξανδρος, να γνώριζαν την εθνικότητά τους; Είναι δυνατόν, οι Κύριλλος και Μεθόδιος, να ξέρανε την πραγματική τους καταγωγή; Τα μέλη της μακεδονικής δυναστείας του Βυζαντίου (867-1057), είναι δυνατόν να υποστήριζαν πως δεν είναι Μακεδόνες (αν και η καταγωγή τους ήταν από την Θράκη, μιας και με τον όρο Μακεδονία, οι Βυζαντινοί εννοούσαν την Δυτική Θράκη). Ακόμη κι εγώ που είμαι γέννημα θρέμα της Μακεδονίας, θεωρούμε από τον Γκρούεβσκι εθνικά μακεδόνας, τι κι αν εγώ και οι γονείς μου, και οι παππούδες μου και οι προπαππούδες μου πιστεύουμε πως είμαστε Έλληνες;..... κάποιο λάθος θα κάνουμε. Οι σκοπιανοί θα ξέρουν καλύτερα από μας για μας.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή