Το τι συμβαίνει στον ρημαγμένο χώρο της Εκπαίδευσης (για Παιδεία δεν το συζητάμε πια) πιστεύω ότι λίγο-πολύ το έχουν αντιληφθεί οι περισσότεροι. Φαίνεται όμως ότι όσο σκαλίζεις τόσο και πιο πολλά εκπληκτικά πράγματα ανακαλύπτεις, με πρωταγωνιστές κάποια αμφιλεγόμενα άτομα, που (ω! του θαύματος) προέρχονται από συγκεκριμένο ιδεολογικο-πολιτικό χώρο. Προσφάτως, έχει ξεσπάσει μεγάλος θόρυβος για την τοποθέτηση σε μια ευαίσθητη θέση του Υπ. Παιδείας της κας Θ. Δραγώνα, οι απόψεις της οποίας έχουν υπερακοντίσει τον πήχυ του εθνομηδενισμού σε δυσθεώρατα ύψη. Την εν λόγω έσπευσε να υπερασπίσει κάποιος δημοσιογράφος της εθνοπατριωτικής ΑΥΓΗΣ με επιθέσεις εναντίον του κόμματος ΛΑΟΣ και του προέδρου του, με την κουτοπόνηρη σκέψη (φαντάζομαι), ότι εάν φανεί ότι οι επιθέσεις εναντίον της εν λόγω προέρχονται από αυτό το (κατά τον δημοσιογράφο) ακροδεξιό, κρυπτο-χουντικο-φασιστικό κόμμα, τότε η εν λόγω θα αποδοθεί εις την συνείδηση όλων ημών ως λευκή περιστερά. Είναι μόνο αυτό άραγε ή υπάρχει και κάτι περισσότερο;
Παραθέτω χωρίς άλλα σχόλια το κείμενο της ΑΥΓΗΣ http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=514195 μαζί όμως με ένα άλλο κείμενο-καταγγελία, για τα έργα και ημέρες της εν λόγω, καθώς και ενός άλλου λαμπρού αστέρος του εγχώριου ακαδημαϊκού εθνομηδενισμού, που αν αληθεύει πρέπει να ξεσηκωθούν ακόμα και οι πέτρες...
Δ.Ε.Ε.
Τι κρύβει η επίθεση στην κ. Δραγώνα; Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/12/2009 ΤΟΥ ΚΛΕΑΡΧΟΥ ΤΣΑΟΥΣΙΔΗ*
Το διέπραξε και πάλι στη Βουλή ο αρχηγός του ΛΑΟΣ (που κλίνεται: ο ΛΑΟΣ, του ΛΑΟΥ!) και επανέφερε την αίθουσα στην εποχή του homo erectus. Τα έβαλε, στη συζήτηση για τον Προϋπολογισμό, με την καθηγήτρια Θάλεια Δραγώνα, Ειδική Γραμματέα Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. Κουνώντας με το γνωστό απειλητικό ύφος ένα χαρτί, απέδωσε στην καθηγήτρια Δραγώνα εκτιμήσεις για τη σχέση της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας με την οθωμανική που μπορούν να ξεσηκώσουν τους γνωστούς υστερικούς ελληναράδες.
Το πρόβλημα δεν ήταν αυτό και θα εξηγήσω το γιατί. Το πρόβλημα ήταν ότι στα βλακώδη αναμασήματα κάποιων αποστράτων σε βάρος της κ. Δραγώνα, δεν αντέδρασε επί της ουσίας η κυβέρνηση, ο κ. Πάγκαλος που πήρε τον λόγο αλλά απέφυγε να μπει στην ουσία, ο κ. Βενιζέλος που απέφυγε να απαντήσει στην πρόκληση Καρατζαφέρη, ρωτώντας έστω ποιοι είναι αυτοί οι απόστρατοι και ποιο το παρελθόν τους. Φοβούμαι ότι αυτή η συμπεριφορά προαναγγέλλει και την αποπομπή της άξιας εκπαιδευτικού από την κρισιμότατη αυτή ειδική γραμματεία. Για όσους το αγνοούν, η κ. Δραγώνα έχει αφιερώσει χρόνια από τη ζωή της για την εκπαίδευση των μουσουλμανόπαιδων στη Θράκη, με ειδικά πρωτοποριακά προγράμματα τα οποία η επηρεαζόμενη από την Άγκυρα μουσουλμανική ηγεσία κάθε άλλο παρά αγκάλιασε. Οι Έλληνες μουσουλμάνοι της Θράκης που δίνουν τον αγώνα για άνοδο του γενικού επιπέδου της μειονότητας και το γνωρίζουν και το βεβαιώνουν.
Και καλά, ο Καρατζαφέρης (όπως κατά σύμπτωση και το τουρκικό εθνικιστικό μπλοκ) προφανώς και προτιμά αγράμματα και φοβισμένα τα μουσουλμανόπαιδα για να βρίσκει ευήκοα ώτα ο ρατσισμός που προωθεί. Και μήπως για να τα εκμεταλλεύονται οικονομικά πιο άνετα οι ντόπιοι ελληναράδες. Οι προύχοντες του ΠΑΣΟΚ τι πράττουν; Θα πάρουν έστω και τώρα θέση ή θα έχουμε επανάληψη της φάρσας με την αποπομπή όσων τολμούν να βλέπουν στη Θράκη και άλλες λύσεις εκτός από αυτές που υποδείκνυαν τα τσακάλια της ΚΥΠ (ή ΕΥΠ, δεν άλλαξε και τίποτα)
* Ο Κλέαρχος Τσαουσίδης είναι δημοσιογράφος.
Το πρόβλημα δεν ήταν αυτό και θα εξηγήσω το γιατί. Το πρόβλημα ήταν ότι στα βλακώδη αναμασήματα κάποιων αποστράτων σε βάρος της κ. Δραγώνα, δεν αντέδρασε επί της ουσίας η κυβέρνηση, ο κ. Πάγκαλος που πήρε τον λόγο αλλά απέφυγε να μπει στην ουσία, ο κ. Βενιζέλος που απέφυγε να απαντήσει στην πρόκληση Καρατζαφέρη, ρωτώντας έστω ποιοι είναι αυτοί οι απόστρατοι και ποιο το παρελθόν τους. Φοβούμαι ότι αυτή η συμπεριφορά προαναγγέλλει και την αποπομπή της άξιας εκπαιδευτικού από την κρισιμότατη αυτή ειδική γραμματεία. Για όσους το αγνοούν, η κ. Δραγώνα έχει αφιερώσει χρόνια από τη ζωή της για την εκπαίδευση των μουσουλμανόπαιδων στη Θράκη, με ειδικά πρωτοποριακά προγράμματα τα οποία η επηρεαζόμενη από την Άγκυρα μουσουλμανική ηγεσία κάθε άλλο παρά αγκάλιασε. Οι Έλληνες μουσουλμάνοι της Θράκης που δίνουν τον αγώνα για άνοδο του γενικού επιπέδου της μειονότητας και το γνωρίζουν και το βεβαιώνουν.
Και καλά, ο Καρατζαφέρης (όπως κατά σύμπτωση και το τουρκικό εθνικιστικό μπλοκ) προφανώς και προτιμά αγράμματα και φοβισμένα τα μουσουλμανόπαιδα για να βρίσκει ευήκοα ώτα ο ρατσισμός που προωθεί. Και μήπως για να τα εκμεταλλεύονται οικονομικά πιο άνετα οι ντόπιοι ελληναράδες. Οι προύχοντες του ΠΑΣΟΚ τι πράττουν; Θα πάρουν έστω και τώρα θέση ή θα έχουμε επανάληψη της φάρσας με την αποπομπή όσων τολμούν να βλέπουν στη Θράκη και άλλες λύσεις εκτός από αυτές που υποδείκνυαν τα τσακάλια της ΚΥΠ (ή ΕΥΠ, δεν άλλαξε και τίποτα)
* Ο Κλέαρχος Τσαουσίδης είναι δημοσιογράφος.
Μετά από αυτό το ψυχοπονιάρικο κείμενο εθνικής ευαισθησίας, παραθέτω το κείμενο που εμένα τουλάχιστον με άφησε άναυδο:
Η Θάλεια Δραγώνα είναι μαζί με την Άννα Φραγκουδάκη επιστημονικές υπεύθυνες του προγράμματος “Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων”. Το πρόγραμμα αυτό χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ξεκίνησε το 1997 και εξελίχθηκε σε φάσεις: Στην πρώτη (1997-2000) και δεύτερη φάση (2002-2004) στοίχισε 9.640.000 ευρώ. Στην τρίτη φάση (2004-2008) στοίχισε 7.350.000 ευρώ. Συνολικά για το πρόγραμμα από το 1997 έως το 2008 οι κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη διαχειρίσθηκαν 17.000.000 ευρώ! Μετά το τέλος της χρηματοδότησης από το Γ' Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης,τον Ιούλιο του 2008, οι κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη ζήτησαν την επαναπροκήρυξη του συγκεκριμένου προγράμματος. Τον Νοέμβριο του 2008 το υπουργείο Παιδείας επαναπροκήρυξε το πρόγραμμα για την περίοδο 2009-2012. Για λόγους οικονομίας κλίμακος, όμως, οι μουσουλμανόπαιδες εντάχθηκαν στο ευρύτερο πρόγραμμα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης για όλη την Ελλάδα που απευθύνεται σε παιδιά που δεν έχουν ως μητρική γλώσσα την ελληνική (βλ. προκήρυξη «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση», με κωδικό: 01-03.73.43.01, για την πράξη «Ένταξη των παιδιών των παλιννοστούντων και αλλοδαπών και εκπαίδευση μουσουλμανοπαίδων») http://www.epeaek.gr/epeaek/jsp/el/search_details.jsp?id=1117.
Η προοπτική αυτή δεν άρεσε στις κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη που δενήθελαν να ενταχθούν σε κάποιο άλλο πρόγραμμα, αλλά επέμεναν να υπάρχει ξεχωριστό πρόγραμμα μόνον για τους μουσουλμανόπαιδες. Η ανησυχία τους ήταν ότι θα έχαναν την αποκλειστικότητα στη διαχείριση των τεραστίωνκονδυλίων. Κυρίως όμως τις ενδιέφερε ότι θα μειωνόταν το ποσό που θα διαχειρίζονταν οι ίδιες, αφού θα πήγαινε αναλογικά προς τον αριθμό τωνμουσουλμανοπαίδων. Η δαπάνη για όλο το πρόγραμμα ανερχόταν σε 28.000.000 ευρώ. Οι μουσουλμάνοι μαθητές είναι περίπου 6.000-7.000 ενώ οι υπόλοιποι αλλοδαποί και παλιννοστούντες είναι περίπου 85.000. Συνεπώς για το πρόγραμμα των μουσουλμανοπαίδων θα πήγαιναν σε μία τριετία λιγότερα από 4.000.000 ευρώ. Καμμία σχέση με την περίοδο των παχιών αγελάδων του Γ ΚΠΣ! Η κ. Δραγώνα εκείνη την περίοδο ήταν βουλευτής επικρατείας του ΠΑΣΟΚ (2007-09) με αρμοδιότητα στα θέματα Παιδείας και προσπάθησε να ασκήσειτην επιρροή της. Όταν έγινε ο ανασχηματισμός τον Ιανουάριο του 2009, με παρέμβαση της Υπουργού Εξωτερικών Ντόρας Μπακογιάννη προς τον νέο Υπουργό Παιδείας, Άρη Σπηλιωτόπουλο, η προκήρυξη ακυρώθηκε χωρίς να δοθεί καμμία εξήγηση. Σε ανταπόδοση η κυρία Δραγώνα σε έναν τόσο κρίσιμο τομέα, όπως αυτός της Παιδείας, φέρθηκε με το γάντι απέναντι στον Υπουργό Παιδείας που της έκανε το χατήρι. Οι προσωπικές ερωτήσεις που κατέθεσε στη Βουλή για θέματα παιδείας ανήλθαν συνολικά σε 4 (τέσσερις)! Παράλληλα συνυπέγραψε και άλλες 6 ερωτήσεις για θέματαπαιδείας με άλλους συναδέλφους της (πηγή ιστοσελίδα του ΠΑΣΟΚ http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/contentTypes/basicText/%20relatedPersonSystemNames/DragwnaThalia/pageNumber/1/t/basicTextList/DragwnaThalia/pageNumber/1/t/basicTextList).
Η ακύρωση του προγράμματος είχε ως αποτέλεσμα για όλο το σχολικό έτος 2008-2009 να μην υπάρξουν πουθενά στην Ελλάδα τα ειδικά προγράμματα για την εκπαίδευση των μαθητών που δεν έχουν ως πρώτη γλώσσα την ελληνική. Οι κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη, που κατά τα άλλα κόπτονται για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, ήσαν ικανοποιημένες. Δεν πειράζει οι αλλοδαποί μαθητές να μη μάθουν ελληνικά. Η διαχείριση του μπεζαχτά δεν άλλαξε χέρια. Τελικά, τον Αύγουστο του 2009 βγήκε νέα προκήρυξη και, ώ του θαύματος! Υπήρχε ξεχωριστό πρόγραμμα για τους παλιννοστούντες και αλλοδαπούς και ξεχωριστό πρόγραμμα για τους Μουσουλμανόπαιδες (βλ. πρόσκληση http://www.edulll.gr/default.asp?siteID=1&pageID=104&tablePageID=9&langID=1&entryid=64).
Στη νέα προκήρυξη για την περίοδο από 1/10/2009 έως 31/8/2012 μόνον για τους μουσουλμάνους το ποσόν είναι 9.000.000 ευρώ. Η κυρία Δραγώναείχε κάθε λόγο να είναι ευτυχής. Μετά τις εκλογές του Οκτωβρίου η κυρία Δραγώνα ανέλαβε ειδική γραμματέας διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στο Υπουργείο Παιδείας. Από αυτή τη θέση έχει την εποπτεία όλων των προγραμμάτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, περιλαμβανομένου και αυτού για τους μουσουλμάνους. Νομικά μπορεί να εμφανίζεται ότι είναι εντάξει στις υποχρεώσεις της:
Στην ιστοσελίδα του προγράμματος(http://www.museduc.gr/index.php?page=1&sub=1) αναφέρονται τα εξής: Eπιστημονικές υπεύθυνες του όλου έργου: Άννα Φραγκουδάκη Kοινωνιολόγος της Eκπαίδευσης, Kαθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Aθηνών, Θάλεια Δραγώνα, Kοινωνική Ψυχολόγος, Kαθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Aθηνών. Κατά το διάστημα 2007-08 επιστημονική υπεύθυνη είναι μόνο η Άννα Φραγκουδάκη.
Τα ερωτήματα που τίθενται όμως προς την υπουργό Παιδείας και τον Πρωθυπουργό (που σίγουρα ενδιαφέρεται για τη διαφάνεια) είναι τα ακόλουθα:
Η Θάλεια Δραγώνα είναι μαζί με την Άννα Φραγκουδάκη επιστημονικές υπεύθυνες του προγράμματος “Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων”. Το πρόγραμμα αυτό χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ξεκίνησε το 1997 και εξελίχθηκε σε φάσεις: Στην πρώτη (1997-2000) και δεύτερη φάση (2002-2004) στοίχισε 9.640.000 ευρώ. Στην τρίτη φάση (2004-2008) στοίχισε 7.350.000 ευρώ. Συνολικά για το πρόγραμμα από το 1997 έως το 2008 οι κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη διαχειρίσθηκαν 17.000.000 ευρώ! Μετά το τέλος της χρηματοδότησης από το Γ' Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης,τον Ιούλιο του 2008, οι κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη ζήτησαν την επαναπροκήρυξη του συγκεκριμένου προγράμματος. Τον Νοέμβριο του 2008 το υπουργείο Παιδείας επαναπροκήρυξε το πρόγραμμα για την περίοδο 2009-2012. Για λόγους οικονομίας κλίμακος, όμως, οι μουσουλμανόπαιδες εντάχθηκαν στο ευρύτερο πρόγραμμα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης για όλη την Ελλάδα που απευθύνεται σε παιδιά που δεν έχουν ως μητρική γλώσσα την ελληνική (βλ. προκήρυξη «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση», με κωδικό: 01-03.73.43.01, για την πράξη «Ένταξη των παιδιών των παλιννοστούντων και αλλοδαπών και εκπαίδευση μουσουλμανοπαίδων») http://www.epeaek.gr/epeaek/jsp/el/search_details.jsp?id=1117.
Η προοπτική αυτή δεν άρεσε στις κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη που δενήθελαν να ενταχθούν σε κάποιο άλλο πρόγραμμα, αλλά επέμεναν να υπάρχει ξεχωριστό πρόγραμμα μόνον για τους μουσουλμανόπαιδες. Η ανησυχία τους ήταν ότι θα έχαναν την αποκλειστικότητα στη διαχείριση των τεραστίωνκονδυλίων. Κυρίως όμως τις ενδιέφερε ότι θα μειωνόταν το ποσό που θα διαχειρίζονταν οι ίδιες, αφού θα πήγαινε αναλογικά προς τον αριθμό τωνμουσουλμανοπαίδων. Η δαπάνη για όλο το πρόγραμμα ανερχόταν σε 28.000.000 ευρώ. Οι μουσουλμάνοι μαθητές είναι περίπου 6.000-7.000 ενώ οι υπόλοιποι αλλοδαποί και παλιννοστούντες είναι περίπου 85.000. Συνεπώς για το πρόγραμμα των μουσουλμανοπαίδων θα πήγαιναν σε μία τριετία λιγότερα από 4.000.000 ευρώ. Καμμία σχέση με την περίοδο των παχιών αγελάδων του Γ ΚΠΣ! Η κ. Δραγώνα εκείνη την περίοδο ήταν βουλευτής επικρατείας του ΠΑΣΟΚ (2007-09) με αρμοδιότητα στα θέματα Παιδείας και προσπάθησε να ασκήσειτην επιρροή της. Όταν έγινε ο ανασχηματισμός τον Ιανουάριο του 2009, με παρέμβαση της Υπουργού Εξωτερικών Ντόρας Μπακογιάννη προς τον νέο Υπουργό Παιδείας, Άρη Σπηλιωτόπουλο, η προκήρυξη ακυρώθηκε χωρίς να δοθεί καμμία εξήγηση. Σε ανταπόδοση η κυρία Δραγώνα σε έναν τόσο κρίσιμο τομέα, όπως αυτός της Παιδείας, φέρθηκε με το γάντι απέναντι στον Υπουργό Παιδείας που της έκανε το χατήρι. Οι προσωπικές ερωτήσεις που κατέθεσε στη Βουλή για θέματα παιδείας ανήλθαν συνολικά σε 4 (τέσσερις)! Παράλληλα συνυπέγραψε και άλλες 6 ερωτήσεις για θέματαπαιδείας με άλλους συναδέλφους της (πηγή ιστοσελίδα του ΠΑΣΟΚ http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/contentTypes/basicText/%20relatedPersonSystemNames/DragwnaThalia/pageNumber/1/t/basicTextList/DragwnaThalia/pageNumber/1/t/basicTextList).
Η ακύρωση του προγράμματος είχε ως αποτέλεσμα για όλο το σχολικό έτος 2008-2009 να μην υπάρξουν πουθενά στην Ελλάδα τα ειδικά προγράμματα για την εκπαίδευση των μαθητών που δεν έχουν ως πρώτη γλώσσα την ελληνική. Οι κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη, που κατά τα άλλα κόπτονται για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, ήσαν ικανοποιημένες. Δεν πειράζει οι αλλοδαποί μαθητές να μη μάθουν ελληνικά. Η διαχείριση του μπεζαχτά δεν άλλαξε χέρια. Τελικά, τον Αύγουστο του 2009 βγήκε νέα προκήρυξη και, ώ του θαύματος! Υπήρχε ξεχωριστό πρόγραμμα για τους παλιννοστούντες και αλλοδαπούς και ξεχωριστό πρόγραμμα για τους Μουσουλμανόπαιδες (βλ. πρόσκληση http://www.edulll.gr/default.asp?siteID=1&pageID=104&tablePageID=9&langID=1&entryid=64).
Στη νέα προκήρυξη για την περίοδο από 1/10/2009 έως 31/8/2012 μόνον για τους μουσουλμάνους το ποσόν είναι 9.000.000 ευρώ. Η κυρία Δραγώναείχε κάθε λόγο να είναι ευτυχής. Μετά τις εκλογές του Οκτωβρίου η κυρία Δραγώνα ανέλαβε ειδική γραμματέας διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στο Υπουργείο Παιδείας. Από αυτή τη θέση έχει την εποπτεία όλων των προγραμμάτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, περιλαμβανομένου και αυτού για τους μουσουλμάνους. Νομικά μπορεί να εμφανίζεται ότι είναι εντάξει στις υποχρεώσεις της:
Στην ιστοσελίδα του προγράμματος(http://www.museduc.gr/index.php?page=1&sub=1) αναφέρονται τα εξής: Eπιστημονικές υπεύθυνες του όλου έργου: Άννα Φραγκουδάκη Kοινωνιολόγος της Eκπαίδευσης, Kαθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Aθηνών, Θάλεια Δραγώνα, Kοινωνική Ψυχολόγος, Kαθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Aθηνών. Κατά το διάστημα 2007-08 επιστημονική υπεύθυνη είναι μόνο η Άννα Φραγκουδάκη.
Τα ερωτήματα που τίθενται όμως προς την υπουργό Παιδείας και τον Πρωθυπουργό (που σίγουρα ενδιαφέρεται για τη διαφάνεια) είναι τα ακόλουθα:
Θεωρούν ηθικά όσα έγιναν με τις ακυρώσεις και επαναπροκηρύξεις των προγραμμάτων το 2009;
Είναι ηθικό η κυρία Δραγώνα να έχει σήμερα την εποπτεία του προγράμματος Μουσουλμανοπαίδων το οποίο έχει προκηρυχθεί για την περίοδο από 1/10/2009 έως 31/8/2012;
Είναι ηθικό η κυρία Δραγώνα (τα βιβλία και τα εκπαιδευτικά προγράμματα της οποίας διδάσκονται στα πλαίσια του προγράμματος Μουσουλμανοπαίδων) να είναι και κρίνουσα (ως γενική γραμματέας) και κρινόμενη (ως περιεχόμενο του προγράμματος);
Υπάρχει περίπτωση η κυρία Δραγώνα να κρίνει ότι το πρόγραμμα που θα διευθύνει η φίλη της Φραγκουδάκη και οι παλιοί της συνεργάτες της δεν είναι καλό;
Για ποιό λόγο η κυρία Δραγώνα ανακάλεσε την άλλη πρόσκληση του ΕΠΕΑΕΚ για τους παλιννοστούντες και αλλοδαπούς (υποτίθεται για να επανεκτιμηθεί το πρόγραμμα) και δεν ανακάλεσε και την πρόσκληση για τους Μουσουλμανόπαιδες (βλ. απόφαση Διαμαντοπούλου 17529/13-11-2009 - την ημέρα δηλαδή που τελείωνε η κατάθεση των προτάσεων);
Στη δεύτερη περίπτωση δεν χρειάζεται επανεκτίμηση;
Μήπως η κυρία Δραγώνα θα προσπαθήσει να επιβάλει από τη νέα θέση της τα βιβλία που εξέδωσε στοπρόγραμμα μουσουλμανοπαίδων ως βιβλία για όλη τη διαπολιτισμική εκπαίδευση στην Ελλάδα;
Είναι ηθικό η κυρία Δραγώνα να έχει σήμερα την εποπτεία του προγράμματος Μουσουλμανοπαίδων το οποίο έχει προκηρυχθεί για την περίοδο από 1/10/2009 έως 31/8/2012;
Είναι ηθικό η κυρία Δραγώνα (τα βιβλία και τα εκπαιδευτικά προγράμματα της οποίας διδάσκονται στα πλαίσια του προγράμματος Μουσουλμανοπαίδων) να είναι και κρίνουσα (ως γενική γραμματέας) και κρινόμενη (ως περιεχόμενο του προγράμματος);
Υπάρχει περίπτωση η κυρία Δραγώνα να κρίνει ότι το πρόγραμμα που θα διευθύνει η φίλη της Φραγκουδάκη και οι παλιοί της συνεργάτες της δεν είναι καλό;
Για ποιό λόγο η κυρία Δραγώνα ανακάλεσε την άλλη πρόσκληση του ΕΠΕΑΕΚ για τους παλιννοστούντες και αλλοδαπούς (υποτίθεται για να επανεκτιμηθεί το πρόγραμμα) και δεν ανακάλεσε και την πρόσκληση για τους Μουσουλμανόπαιδες (βλ. απόφαση Διαμαντοπούλου 17529/13-11-2009 - την ημέρα δηλαδή που τελείωνε η κατάθεση των προτάσεων);
Στη δεύτερη περίπτωση δεν χρειάζεται επανεκτίμηση;
Μήπως η κυρία Δραγώνα θα προσπαθήσει να επιβάλει από τη νέα θέση της τα βιβλία που εξέδωσε στοπρόγραμμα μουσουλμανοπαίδων ως βιβλία για όλη τη διαπολιτισμική εκπαίδευση στην Ελλάδα;
Πηγή:'Εθνο-λογικά
Ο Κλεαρχος Τσαουσιδης ειναι γνωστο υπαλληλακι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω δει θεματα του στην ΑΥΓΗ online οπου ειναι και γνωστo προπαγανδιστικo site υπερ των αριστεροφρονων-προοδευτικουληδων
Oλα καλα και ολα ωραια αλλα πως εξηγειται ο ακρατος ανθελληνισμος της dragonas????προφανως ολα γινονται για την κονομα αλλα ο ανθελληνισμος που κολαει???αρα δεν απλα μονον η κονομα αλλα και κατι περισσοτερο!!!το κακο που ειναιtsaoys-idi στην κριτικη του καρατζαφερη???δεν πρεπει ο προεδρος κομματος να κανει κριτικη???αυτα tsaoyw στην χουντα γινοταν και για να σε ενημερωσω μην τυχον δεν το γνωριζεις και στην σοβιετικη ενωση!!!αντε γεια ρε,αντε γεια
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αρθογράφος μίλησε για εθνομηδενισμό και όχι για "άκρατο ανθελληνισμό". Όχι βέβαια ότι δεν υπάρχουν Ελληνόφωνοι Έλληνες πολίτες που το έχουν κάνει πλέον επάγγελμα αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήο ΤΣΑΟΥΣΙΔΗΣ ειναι δημοσιοκαφρος της ΕΡΤ3
ΑπάντησηΔιαγραφήεγλυψε το ΠΑΣΟΚ πριν 20 χρονια και προσληφθηκε στο καναλι της ερτ3.
εχει και αλλους εθνομηδενιστες και Ανανιστες στην ερτ3.
Ειχα τσακωθει με πολλους απο αυτους,λογω σχεδιου ΑΝΑΝ.
Και ολοι του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ.
τι συμπτωση..........................
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗς
ΠΡΩΗΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΕΡΤ3(2003-2004)
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ-ΛΟΓΙΣΤΗΣ Α ΤΑΞΕΩΣ
ολα αυτα που γραφετε είναι ενδιαφέροντα, αλλα θα πρέπει να τα βγάλετε προς τα έξω γιατι χρειάζετε να τα μάθει ο κόσμος και δεν είναι όλοι bloggers.οι καιροί είναι δύσκολοι και απαιτείται ενημέρωση και κινητοποίηση όλων. εγω τυχαία έπεσα στο άρθρο σας
ΑπάντησηΔιαγραφή