Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.

Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου 2010

Βρε ABECEDAR με εκείνη την πρόσκληση που σας έκανα θα απαντήσετε;


Το λέω με αφορμή την μπούρδα που ανέρτησες σαν δικιά σου από τον "Δικαιόπολις", τον "Πελασγό"  ξέρεις αυτόν που λέει για την προ-χριστιανική καταγωγή των Χριστουγέννων. Από την μια μεριά ο Λιθόξοου και τώρα πάμε στους δωδεκάθεους για να μας πεις πόσο ΄"τεχνικό" έθνος είμαστε;
Τελικά θα δεχτείς εσύ ή ο Πάβλε ανοιχτό διάλογο  για την εθνική ταυτότητα;
Καταλαβαίνω ότι χαιρόσαστε για την κατάσταση στην Ελλάδα , αλλά έτσι είμαστε εμείς, μας αρέσουν οι φατρίες και οι τσακωμοί, όπως τότε στην αντίκ εποχή......οι Μακεδόνες, ο Δημοσθένης,κλπ(να σε φτιάξω λίγο)....
Όπως και μου έφτιαξες πάντως την διάθεση με αυτό....
Μην νομίζεις ότι ξεχνάω την προπαγάνδα σας.......

12 σχόλια:

  1. Aφου δεν γουσταρουν τη Ελλαδα γιατι δεν πανε να ζησουν στα Σκοπια μαζι με τους ομοιους τους. Εκει με τους υπολοιπους Monkeydonskis με την κυριλλικη γραφη και την Βουλγαρικη διαλεκτο.

    Τους κραταει κανεις με το ζορι εδω στην Ελλαδα αυτους του Abecedar-Ουρανιο τοξο ;;;
    Δεν μπορω να καταλαβω εφοσον δεν τους αρεσει η Ελλαδα γιατι δεν φευγουν ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί δεν φεύγουν από την Μακεδονία όλοι αυτοί που ακόμα σήμερα κλαίνε τις χαμένες πατρίδες τους, να πάνε να τις πάρουν πίσω και να ησυχάσουμε οι Μακεδόνες, που δεν χάσαμε καμία πατρίδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άκου τι έγραψε ο στόκος! "και τα (τρία αυτά) κράτη τεχνητά". Καλά, νομίζει ότι υπάρχει κράτος που να μην είναι "τεχνητό";;; Η Δημοκρατία της Μαλακεδονίας ξεφύτρωσε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ακριτα η αληθεια ειναι στην μεση σε ολη αυτη την διαμαχη ολοι εχουν δικαιωματα στην μακεδονια δυστυχως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "ακριτα η αληθεια ειναι στην μεση σε ολη αυτη την διαμαχη ολοι εχουν δικαιωματα στην μακεδονια δυστυχως."

    ΚΑΝΕΙΣ όμως δεν έχει το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ δικαίωμα να βιάζει την ιστορία, και να πορώνει τον λαό του με βάση αυτή την διαστρεβλωμένη ιστορία καλλιεργώντας μίσος.

    Σταύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όπως είπε και ο Αριστοτέλης "Η ελάχιστη αρχική απόκλιση από την αλήθεια πολλαπλασιάζεται στην συνέχεια χιλιάδες φορές"

    αν γνώριζε δε και τους Σλαβομακεδονιστές θα έλεγε "Η ελάχιστη αρχική απόκλιση από την αλήθεια πολλαπλασιάζεται στην συνέχεια εις τη νιοστή "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτά που έγραψε ο Βασίλης Ραφαηλίδης στο βιβλίο του παρουσιάζονται αρκετά διαστρεβλωμένα έτσι όπως τα ποστάρισε ο Abcedar. Το βασικό είναι οτι πρέπει να έχει αλλάξει μια πολύ κρίσιμη πρόταση του αυθεντικού κειμένου. Στο μπλογκ του Abcedar λεει :

    " Τι κοινό, λοιπόν, έχει η Ελλάδα με την Ελβετία και το Βέλγιο; Μα, και οι τρεις χώρες είναι πολυεθνικές. Και τα κράτη τεχνητά."
    .

    Από το μπλογκ του πελασγού στο ίδιο σημείο :

    "Πιο ειναι το χαρακτηριστικο αυτων των δυο χωρων? Μα, και οι δυο χωρες ειναι πολυεθνικες. Και τα κρατη τεχνητα" *Αναφέρεται σε Βέλγιο και Ελβετία...οχι στην Ελλάδα.

    Μάλλον o abcedar έκανε ένα μικρό αλλά σημαντικό edit. Επίσης αν διαβάσει κάνεις ολόκληρο το κείμενο και όχι μόνο το κομμάτι που επέλεξε ο abcedar θα βγάλει πολύ διαφορετικά συμπεράσματα. Ο συγγραφέας δεν αναφέρεται στις κλασσικές εθνικές μειονότητες όταν λεεί οτι η Ελλάδα είναι πολυεθνική. Διευκρινίζει άλλοστε

    "Είναι χώρα πολυεθνική, και δεν εννοούμε πως υπάρχουν αναγνωρισμένες και μη μειονότητες, αυτές είναι μια άλλη ιστορία..."

    Αναφέρεται στην τοπικιστική νοοτροπία που έχει ο Έλληνας. Δίνει και ως παράδειγμα τους τοπικούς βουλευτές, οι οποίοι περισσότερο λειτουργούν ως τοπάρχες παρά σαν εθνικοί βουλευτές.

    Γενικά ούτε με το μεταναστευτικό έχει σχέση το κείμενο, ούτε με δικαιώματα μειονοτητων. Εγώ θα το ποστάριζα με αφορμή τα αποτελέσματα των αρχηγικών εκλογών στην ΝΔ. 90% Σαμαράς στην Καλαμάτα, 100% η Ντόρα στα..Ζωνιανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εντάξει, ας ανακηρύξουμε τότε έθνη Σερραίων, Αχαιών κ.λ.π. Α και Μακεδόνων, όπου Μακεδόνες μόνο οι κάτοικοι (ανεξαρτήτως γλώσσας κ.α. πολιτισμικών στοιχείων) Φλωρίνης-Καστοριάς, ο σκληρός δυτικομακεδονικός πυρήνας της ΝΔ δηλαδή.

    Και τα κράτη είναι ΟΛΑ "ΤΕΧΝΗΤΑ" ΦΥΣΙΚΑ. Αρχίσαμε να μπερδεύουμε και το "έθνος" με το "κράτος" τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμείς οι ντόπιοι Μακεδόνες όπως και οι αρχαίοι πρόγονοι μας γιορτάζουμε αυτό το δωδεκαήμερο της αλλαγής του χρόνου για αιώνες τα ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΑ.

    Σας επισυνάπτω μια όχι και τόσο ηχητικά καλή καταγραφή από ενα πανάρχαιο ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΟ ΔΡΩΜΕΝΟ από ένα ντόπιο μακεδονικό χωριό.
    Ο κόσμος εκεί πιστεύει στην συνέχεια της αρχαίας ελληνικής μακεδονικής παράδοσης.

    Το χωριό είναι ο ΞΗΡΟΠΟΤΑΜΟΣ του Δήμου Δράμας. Στο χωριό αυτό μερικοί μιλούν και τα βουλγάρικα και υπάρχουν ελάχιστοι 'εθνικά Μακεδόνες'. Είναι πολύ μικρή μειονότητα. Η συντριπτική πλειοψηφία είναι πραγματικοί Μακεδόνες.


    Η Μακεδονία δεν είναι ελληνική…είναι Ελλάδα.

    http://www.youtube.com/watch?v=gni8fpR5KHk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν ξεκίνησε η εθνικιστική αναταραχή στον Καύκασο, αρχές του 91, οι Γεωργιανοί που ήταν οι πιοα εξτρεμιστές και ρτασιστές απ' όλους βγήκαν με συνθήματα κατά των μειονοτήτων: "Έξω οι Αμπχάζιοι απ' τη Γεωργια," Έξω οι Οσετίνοι", 'Εξω οι Έλληνες".

    Αναφορές όπως η παρακάτω:

    "Aφου δεν γουσταρουν τη ...... γιατι δεν πανε να ζησουν στ ...........μαζι με τους ομοιους τους."

    ήταν στην ημερήσια διάταξη. Λίγο μετά ακολούθησε ο πόλεμος του '92-93 και χάσανε την Αμπχαζία, σε λίγο χάσανε και τη Νότια Οσετία. Όμως ως αποτέλεσμα της εθνικιστικής τους παραφοροσύνης καταστράφηκαν και οι ακμαίες ελληνικές κοινότητες του Καυκάσου. Περί τους 200 ήταν οι νεκροί μας και περί τους 20.000 οι νέοι ομεθνείς πρόσφυγες. Το πώς τους φέρθηκαν βέβαια αυτούς τους νέους πρόσφυγες οι ομοεθνείς τους στα Βαλκάνια είναι άλλο θέμα. Ας μην το ανοίξουμε σήμερα.

    Το θέμα με τους Σλαβομακεδόνες της Ελλάδας (δηλαδή όσους έχουν σλαβομακεδονική εθνική συνείδηση και είναι απόλυτο ανθρώπινο δικαίωμά τους) δεν είναι η διαμονή τους στην κοινή πατρίδα, την οποία κανείς δεν έχει δικαίωμα να αμφισβητήσει. Αλλά η συμμετοχή τους στην ευημερία της και την ασφάλειά της από οποιαδήποτε επιβουλή. Και μια τέτοια επιβουλή είναι ο σλαβομακεδονικός αλυτρωτισμός των Σκοπίων και η αμφισβήτηση της μακεδονικής ταυτότητας των Ελλήνων της Μακεδονίας.

    Ο στόχος είναι κάποια στιγμή που θα ήρεμήσουν τα πνεύματα, βρούμε λύση, οι εθνικές και πολιτιστικές κοινότητες να μπορούν να αναπτυχθούν με ειρήνη και με σεβασμό από την υπόλοιπη κοινωνία, χωρίς να υποτιμούνται, να προσβάλλονται να απειλούνται από τον οποιοδήποτε φανατικό.

    Μέχρι όμως την ειρήνευση, η Σλαβομακεδόνες της Ελλάδας πρέπει να προστατεύονται από την υπόλοιπη κοινωνία και όχι να λοιδωρούνται όπως βλέπουμε κατά καιρούς. Και την ίδια απαίτηση πρέπει να έχουμε και για τους Έλληνες στα Σκόπια.

    Οι Σλαβομακεδόνες ή όσοι θέλουν να λέγονται Βούλγαροι στην Ελλάδα, οι Έλληνες στην ΠΓΔΜ και στη Βουλγαρία, θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως γέφυρες φιλίας και όχι με τον απαράδεκτο ανθρωποφαγικό τρόπο που διαβάσαμε στα πρώτα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν και καθυστερημένα, όπως είδα στο βιβλίο του Ραφαηλίδη, ο abecedar δεν έχει κάνει edit. Οπώς το ποστάρισε το είχε γράψει το κείμενο ο Ραφαηλίδης. Δικό μου το λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.