Τέσσερα χρόνια λειτουργίας κλείνει αυτό το μήνα το blog, και θα ήθελα να κάνω ένα προσωπικό απολογισμό με το να εκφράσω-ξεκαθαρίσω τις θέσεις μου ανοιχτά και υπεύθυνα. Άλλωστε ένας γνήσιος blogger πάντα ξεκαθαρίζει τις απόψεις του και δεν κρύβεται πίσω από συλλογικές ταυτότητες εκμεταλεύοντας την ανωνυμία. Blogs που δημιουργήθηκαν για να συκοφαντήσουν ή για να εξυπηρετήσουν "περίεργα" συμφέροντα είναι ορατά σε όποιον έχει μια επιδερμική -έστω- σχέση με το διαδίκτυο και τη στοιχειώδη κριτική ικανότητα.
Αυτό το blog ξεκίνησε σαν συνέχεια μίας άλλης και δυστυχώς αποτυχημένης προσπάθειας ενός άλλου blog(Γενάρης του 2005) με σκοπό την αντιμετώπιση της επικίνδυνης επιδημίας του ιστορικού ρεβιζιονισμού στο Ελληνικό διαδίκτυο, του οποίου το πιο προφανές σύμπτωμα είναι η καταχρηστική οικειοποίηση της Μακεδονικής ιστορίας με κύριους εκφραστές τους Σλαβομακεδόνες ακραίους/επιθετικούς εθνικιστές(Σλαβομακεδονιστές) αλλά και τους εθνοαποδομητές (εθνομηδενιστές, «αντιεθνικιστές», φιλοσκοπιανοί κλπ).
Έτσι λοιπόν μετά από τέσσερα χρόνια ταξιδιού, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω σε εσάς ανοιχτά ποιες είναι οι θέσεις μου στα παρακάτω θέματα προκειμένου να με γνωρίσετε καλύτερα και κυρίως να με κρίνεται όταν πρέπει:
Αυτό το blog ξεκίνησε σαν συνέχεια μίας άλλης και δυστυχώς αποτυχημένης προσπάθειας ενός άλλου blog(Γενάρης του 2005) με σκοπό την αντιμετώπιση της επικίνδυνης επιδημίας του ιστορικού ρεβιζιονισμού στο Ελληνικό διαδίκτυο, του οποίου το πιο προφανές σύμπτωμα είναι η καταχρηστική οικειοποίηση της Μακεδονικής ιστορίας με κύριους εκφραστές τους Σλαβομακεδόνες ακραίους/επιθετικούς εθνικιστές(Σλαβομακεδονιστές) αλλά και τους εθνοαποδομητές (εθνομηδενιστές, «αντιεθνικιστές», φιλοσκοπιανοί κλπ).
Έτσι λοιπόν μετά από τέσσερα χρόνια ταξιδιού, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω σε εσάς ανοιχτά ποιες είναι οι θέσεις μου στα παρακάτω θέματα προκειμένου να με γνωρίσετε καλύτερα και κυρίως να με κρίνεται όταν πρέπει:
- Ονοματοδοσία FYROM
- Ιστορία
- Έθνος-Εθνική ταυτότητα-Εθνικισμός
- Πολιτική φιλοσοφία
ρόλος ως Έλληνα πολίτη να διακηρύξουμε ποιο είναι το σωστό και όταν και εφόσον έχουμε τη πολιτική δύναμη να επιβάλουμε τη γνώμη μας, τότε μιλούμε και για το πολιτικά εφικτό, προσπαθώντας με την πολιτική μας να πετύχουμε τη μέγιστη δυνατή προσέγγιση του στρατηγικού στόχου. Η εμμονή σε απόψεις που στην ουσία αντιστρατεύονται την στρατηγική μας, απαιτεί ΠΑΝΤΑ την αυτοκριτική μας σαν bloggers. Όταν ξεκίνησα το 2004 όλα τα φόρουμς ήταν πλημμυρισμένα από τους Σκοπιανούς με την γνωστή επιχειρηματολογία τους. Μετά από 2 χρόνια και με την συνεργασία Ελλήνων (ελλαδιτών και διασποράς) ξεκινήσαμε να αποδομούμε αυτα τα επιχειρήματα και καταφέραμε να απομονώσουμε τους Σκοπιανούς.
Αποτέλεσμα; Να εξαφανιστούνε.
Κάπου εκεί όμως διαπίστωσα ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα και στο εσωτερικό. Έτσι αποφάσισα να ανοίξω τον Νοέμβρη 2006 αυτό το blog βάση των παρακάτω προσωπικών θέσεων όπου σαφώς στην συνέχεια εμπλουτίστηκαν με νέες και μερικές φορές αναθεωρημένες απόψεις χάρις στην κριτική σας και κυρίως την άμεση επαφή που είχα με επώνυμους.
Για την ονοματοδοσία της FYROM επαναλαμβάνω αυτά που έχω πει κατά καιρούς εδώ αλλά και σε άλλα φόρουμς και blogs. Ο Σλαβομακεδονισμός των Σκοπίων τρέφεται από την στρεβλή τους πολιτιστική ταυτότητα. Η εθνική ταυτότητα και το εθνικό συναίσθημα πολλές φορές είναι τόσο ισχυρά που απειλούν να κλονίζουν τα πολυεθνικά κράτη. Παρά τις αφελείς δοξασίες των πάσης φύσεως διεθνιστών, η αξία του Έθνους, της ιστορικής συνείδησης, της πολιτιστικής ταυτότητας παραμένουν οι ισχυρότεροι παράγοντες των διεθνών σχέσεων αλλά και της συνοχής ενός κράτους.
Τα Σκόπια δεν την έχουν αυτήν την συνοχή και το ξέρουν. Ξέρουν τις αδυναμίες τους και τις κρύβουν με επιτυχία. Η αλλαγή του Συντάγματος είναι και ο μόνος τρόπος για να υποχρεωθούν οι Σλαβομακεδόνες να κάνουν το δικό τους ιστορικό συμβιβασμό. Να εγκαταλείψουν το φαντασιακό επεκτατισμό τους, που τροφοδοτεί το κρατικό τους ιδεολόγημα περί «Σλαβομακεδονισμού». Με άλλα λόγια, είναι ο μόνος τρόπος να φύγουν τα αγκάθια και οι διμερείς σχέσεις να τεθούν σε νέα, αμοιβαίως δημιουργική βάση. Όσο εμείς δεν δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι η σύνθετη ονομασία θα είναι για όλες τις χρήσεις και δεν θέτουμε ως όρο την τροποποίηση του Συντάγματος, αντιφάσκουμε με τον εαυτό μας.
Ο ΠΥΡΗΝΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΜΟΝΟΠΩΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΥΠΟΘΗΚΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ. Ακόμα και εάν αποδεχθούν για το κράτος τη σύνθετη ονομασία που θα προτείνουν οι Έλληνες, το ιδεολόγημα του Σλαβομακεδονισμού δεν θα ακυρωθεί, θα ακυρωθεί μόνο εάν ταυτοχρόνως αλλάξει και το όνομα της κυρίαρχης εθνότητας/γλώσσας. Ο όρος «μακεδονική» δηλώνει το Όλον, και γι' αυτό είναι απαράδεκτος. Την πραγματικότητα αντανακλά ένας εθνογεωγραφικός προσδιορισμός (όπως σλαβομακεδονικός), που δηλώνει ότι πρόκειται για Μέρος.
Σύνθετη ονομασία ή όχι λοιπόν ?
- Ναι στην Σύνθετη Ονομασία. Όχι δύο λέξεις αλλά μία. Νεομακεδονία, Ανωμακεδονία, Σλαβομακεδονία κλπ.
- Χρήση ονόματος μόνο «erga omnes». Φυσικά όταν λέμε «ένα όνομα για όλες τις διεθνείς χρήσεις», ας φροντίσουμε τουλάχιστον να διασφαλιστεί ότι αυτό θα ισχύσει ΠΡΟΤΟΥ την είσοδο των Σκοπίων σε ΕΕ ή ΝΑΤΟ. Αυτό σημαίνει «αλλαγή του Συντάγματος»...άμεσα.
- Αναγνώριση της όποιας σλαβικής εθνικής ταυτότητας ή της σλαβικής γλώσσας των Σλαβομακεδόνων, είτε με βάση του νέου συνταγματικού ονόματος ή είτε με βάση της Σλαβικής τους ταυτότητα αλλά πάντα και με παράλληλη αναγνώριση της Ελληνικής πολιτιστικής και ιστορικής ταυτότητας των Βόρειων περιοχών της. Ο σλαβομακεδονισμός εδώ και καιρό δεν θεωρεί τον εαυτό του Σλαβικό αλλά απόγονο των αρχαίων Μακεδόνων και πρέπει αυτό να χτυπηθεί.
Ένα από τα πιο δύσκολα κομμάτια αυτού του άρθρου είναι οι απόψεις μου για την ιστορία. Ο λόγος φυσικά είναι γιατί δεν είμαι ιστορικός και κυρίως γιατί δεν θέλω να δείξω ότι είμαι από αυτούς τους «ειδικούς» που έχουν κατακλείσει το διαδίκτυο και την μπλογκόσφαιρα όπου κρίνουν άκριτα και άβουλα τα πάντα και τους πάντες. Έτσι λοιπόν , πρέπει καταρχήν να ξεκαθαρίσω για μένα ποιος είναι ο σκοπός της ιστορίας : Σκοπός της ιστορίας δεν είναι να ενισχύσει την αυτοεκτίμηση των επιμέρους ομάδων, αλλά να προωθήσει την κατανόηση του κόσμου και του παρελθόντος, την αμερόληπτη ανάλυση, κρίση και προοπτική, το σεβασμό των διαφορετικών πολιτισμών και παραδόσεων και την ανυποχώρητη προστασία των ενωτικών ιδεών της ανεκτικότητας, της δημοκρατίας και των ανθρώπινων δικαιωμάτων που κάνουν δυνατή την ελεύθερη ιστορική έρευνα.(Arthour Schlesinger, The disuniting of America, σελ 99 και Μαίρη Λέφκοβιτς , Μαύρη Αθηνά- Μύθοι και πραγματικότητα, σελ 21)
Σήμερα υπάρχουν δύο «σχολές» ιστοριογραφίας: του μεταμοντέρνου υπερσχετικισιμού και του παραδοσιακού ιστορικιστικού εμπειρισμού. Ποια σχολή ακολουθώ; αυτήν που έγραψε ο Richard Evans στο Defense of History(σελ 198) όπου μιλάει για απαίτηση ανοιχτού μυαλού απέναντι στις πηγές, πλήρη και δίκαιη πραγμάτευση και στις δύο πλευρές, και αποφυγή κάθε διαστρέβλωσης και απόκρυψης των τεκμηρίων.
Έτσι λοιπόν και εγώ είμαι εναντίον της όποιας απόκρυψης στοιχείων από ένα ιστορικό γεγονός που έχει σαν σκοπό τον υπερσχετικισιμό της ήδη ειλημμένης ιστορικής και συνήθως δογματικής άποψης. Είμαι υπέρ της αντιπαράθεσης όλων των επιχειρημάτων βάση των υπαρχόντων στοιχείων με σκοπό την όσο δυνατόν αμερόληπτη επισκόπηση του ιστορικού γεγονότος. Θέσεις όπως των Bruce Thornton(Plaques of the mind, 2001), Μαίρης Λέφκοβιτς(Lesson History, 2008), Richard Evans(Για την υπεράσπιση της Ιστορίας), Victor Hanson(Ποιος σκότωσε τον Όμηρο, 2001), David Horowitz(Indoctrinate U, 2007) που μιλάνε ανοικτά εναντίον του μεταμοντέρνου υπερσχετικισιμού με εκφράζουν απολύτως. Όπως είμαι αντίθετος σε θέσεις του τύπου ότι «όποιος διαφωνεί μαζί μου είναι εθνικιστής, φασίστας και εθνοκάπηλος».
Σε ότι αφορά τις θέσεις για την «Εθνική ταυτότητα», «Έθνος» και «Εθνικισμός», και γενικά την έννοια της σύγχρονης δημιουργίας των εθνών όπως έχω δηλώσει επανειλημμένως είμαι υπέρ της εθνοσυμβολικής προσέγγισης ή οπτικής(Ethnosymbolism), η οποία υποστηρίζει και καταδεικνύει την αρχαιότητα και ιστορική συνέχεια των εθνοτήτων και των εθνοτικών στοιχείων. Κύριοι εκφραστές είναι οι Άντονι Σμιθ (Antony D. Smith), Άρμστρονγκ (John Alexander Armstrong), Χέιστινγκς (Andrian Hastings) και Χάτσινσον (John Hutchinson).
Σε ότι αφορά τις θέσεις για την «Εθνική ταυτότητα», «Έθνος» και «Εθνικισμός», και γενικά την έννοια της σύγχρονης δημιουργίας των εθνών όπως έχω δηλώσει επανειλημμένως είμαι υπέρ της εθνοσυμβολικής προσέγγισης ή οπτικής(Ethnosymbolism), η οποία υποστηρίζει και καταδεικνύει την αρχαιότητα και ιστορική συνέχεια των εθνοτήτων και των εθνοτικών στοιχείων. Κύριοι εκφραστές είναι οι Άντονι Σμιθ (Antony D. Smith), Άρμστρονγκ (John Alexander Armstrong), Χέιστινγκς (Andrian Hastings) και Χάτσινσον (John Hutchinson).
Περιληπτικά αναφέρω ότι οι θέσεις τους είναι ότι το Σύγχρονο Ελληνικό Έθνος, γεννήθηκε την ύστερη Βυζαντινή περίοδο, η ελληνική εθνική ταυτότητα είναι 2000 ετών με σαφή πολιτισμικά στοιχεία από την αρχαία Ελληνική, υγιείς εθνικισμοί όπως π.χ. ο πολιτισμικός(Hutchinson) και ο απελευθερωτικός(Παπαναστασίου) που έχουν επηρεάσει την ταυτότητά μας κλπ. Έλληνες εκφραστές αυτής της οπτικής κατά την γνώμη μου θεωρούνται ο Απόστολος Βακαλόπουλος, Σβορώνος και Καραμπελιάς.
Είμαι υπέρ της διατήρησης της «εθνικής ταυτότητας» στα πλαίσια του «κράτους έθνους» και βάση του συντάγματος και απορρίπτω οποιαδήποτε προσπάθεια αθρόας ελληνοποίησης (Νόμος Ραγκούση) αλλά και επίθεσης σε αυτήν με όρους κοσμοπολίτικους (πατριωτισμός, σύνταγμα κλπ). Φυσικά είμαι εναντίον της λαίλαπας όπως έχω πει αυτής των Ελλήνων μεταμοντερνιστών(post-modernists) αλλά και της ήπιας μορφής της όπως αυτής των μοντερνιστών (modernists). Τις θέσεις των πρώτων τις αποκαλώ όπως είναι γνωστό «εθνομηδενιστικές».
Η πολιτική μου φιλοσοφία ανήκει στο χώρο του Εξισωτικού Φιλελευθερισμού(egalitarian liberalism) ή πραγματιστικού-ριζοσπαστικού φιλελευθερισμού. Οι πολιτικο-φιλοσοφικές θέσεις του εξισωτικού φιλελευθερισμού έχουν εκφραστεί κυρίως από τους John Rawls και Ronald Dworkin αλλά και τους Έλληνες όπως ο Παύλος Τζερμιάς, Κων/νος Τσάτσος, Θεοτοκάς, Παπανούτσου κ.λπ. όπου μιλούν για κοινωνική δικαιοσύνη με βάση την διανεμητική πρόθεση των πρωταρχικών αγαθών ως αντιστάθμισμα των ατελειών της ελεύθερης αγοράς, δεδομένου ότι η ατομική ελευθερία μπορεί να ευδοκιμήσει μόνο μέσα σε ένα περιβάλλον συλλογικής ευημερίας. Ο εξισωτικός φιλελευθερισμός δίνει έμφαση στη μεσαία τάξη, στην αναδιανομή των ευκαιριών υπέρ των μεσαίων στρωμάτων και των μεσαίων επιχειρήσεων, πιστεύει στην ανταγωνιστικότητα των αγορών. Υποστηρίζει την αναδιανομή όχι μόνον εισοδήματος, αλλά κυρίως των επιχειρηματικών ευκαιριών. Στο επίκεντρο του είναι η παραγωγική αφύπνιση των μεσαίων στρωμάτων και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των μεσαίων επιχειρήσεων. Αυτών, δηλαδή, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της κοινωνίας, και το μοχλό της αυτοτροφοδοτούμενης ανάπτυξης. Επίσης ο εξισωτικός φιλελευθερισμός δημιουργεί ένα «προστατευτικό δίκτυο» κοινωνικής αλληλεγγύης πράγμα σημαντικό μιας και το «κοινωνικό κράτος»(wellfare state) είναι σήμερα στον στόχο όλων των πολιτικών δυνάμεων(συντηρητικών, σοσιαλδημοκρατών, οικονομικών/πολτικών φιλελευθέρων κλπ) για διάφορους λόγους.
Είμαι υπέρ της διατήρησης της «εθνικής ταυτότητας» στα πλαίσια του «κράτους έθνους» και βάση του συντάγματος και απορρίπτω οποιαδήποτε προσπάθεια αθρόας ελληνοποίησης (Νόμος Ραγκούση) αλλά και επίθεσης σε αυτήν με όρους κοσμοπολίτικους (πατριωτισμός, σύνταγμα κλπ). Φυσικά είμαι εναντίον της λαίλαπας όπως έχω πει αυτής των Ελλήνων μεταμοντερνιστών(post-modernists) αλλά και της ήπιας μορφής της όπως αυτής των μοντερνιστών (modernists). Τις θέσεις των πρώτων τις αποκαλώ όπως είναι γνωστό «εθνομηδενιστικές».
Η πολιτική μου φιλοσοφία ανήκει στο χώρο του Εξισωτικού Φιλελευθερισμού(egalitarian liberalism) ή πραγματιστικού-ριζοσπαστικού φιλελευθερισμού. Οι πολιτικο-φιλοσοφικές θέσεις του εξισωτικού φιλελευθερισμού έχουν εκφραστεί κυρίως από τους John Rawls και Ronald Dworkin αλλά και τους Έλληνες όπως ο Παύλος Τζερμιάς, Κων/νος Τσάτσος, Θεοτοκάς, Παπανούτσου κ.λπ. όπου μιλούν για κοινωνική δικαιοσύνη με βάση την διανεμητική πρόθεση των πρωταρχικών αγαθών ως αντιστάθμισμα των ατελειών της ελεύθερης αγοράς, δεδομένου ότι η ατομική ελευθερία μπορεί να ευδοκιμήσει μόνο μέσα σε ένα περιβάλλον συλλογικής ευημερίας. Ο εξισωτικός φιλελευθερισμός δίνει έμφαση στη μεσαία τάξη, στην αναδιανομή των ευκαιριών υπέρ των μεσαίων στρωμάτων και των μεσαίων επιχειρήσεων, πιστεύει στην ανταγωνιστικότητα των αγορών. Υποστηρίζει την αναδιανομή όχι μόνον εισοδήματος, αλλά κυρίως των επιχειρηματικών ευκαιριών. Στο επίκεντρο του είναι η παραγωγική αφύπνιση των μεσαίων στρωμάτων και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των μεσαίων επιχειρήσεων. Αυτών, δηλαδή, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της κοινωνίας, και το μοχλό της αυτοτροφοδοτούμενης ανάπτυξης. Επίσης ο εξισωτικός φιλελευθερισμός δημιουργεί ένα «προστατευτικό δίκτυο» κοινωνικής αλληλεγγύης πράγμα σημαντικό μιας και το «κοινωνικό κράτος»(wellfare state) είναι σήμερα στον στόχο όλων των πολιτικών δυνάμεων(συντηρητικών, σοσιαλδημοκρατών, οικονομικών/πολτικών φιλελευθέρων κλπ) για διάφορους λόγους.
Τελευταίο και σημαντικό ο εξισωτικός φιλελευθερισμός είναι αυτός που λέει όχι στον «πολυπολιτισμό» (πόσο μάλλον στον μαξιμαλιστικό πολυπολιτισμό/hard multiculturalism που εφαρμόζεται στην Ελλάδα από τις γνωστές εθνοφοβικές ελιτ) και οι θέσεις αυτές έχουν εκφραστεί από κορυφαίους πολιτικούς φιλοσόφους και αναλυτές όπως ο Brian Barry(Culture and Equality: An Egalitarian Critique of Multiculturalism, Cambridge, 2001) και David Miller(National Responsibility and Global Justice, Oxford, 2007).
Ξεκαθαρίζω κάτι: είμαι εναντίον των ακραίων μορφών αλλά και εκφράσεων του φιλελευθερισμού(π.χ. μονεταριστικoύ,οικονομικού κλπ) και κοσμοπολιτισμού(συνταγματικού πατριωτισμού, πολυπολιτισμού κλπ) όπως και στις πάσης φύσεως ολοκληρωτικές ή/και αυταρχικές ιδεολογίες όπως είναι ο ναζισμός, φασισμός, κομμουνισμός και αθεϊσμός.
Τελειώνοντας θα ήθελα να ελπίζω ότι ήμουν ξεκάθαρος απέναντι σας. Λάθη έχω κάνει και προσπαθώ να μαθαίνω μέσα από αυτά. Πάντα ζητάω την συμβουλή σας μιας και εσείς συμβάλετε στην διόρθωση των κακών κειμένων αυτού του blog, όσο αυτό θα είναι ακόμα ενεργό στην μπλογκόσφαιρα.
Ευχαριστώ για την συμμετοχή σας
Ακρίτας
Ανεξαρτήτως επιμέρους διαφωνιών, να τα χιλιάσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ καθαρότητα των θέσεων σου, Ακρίτα, πέρα από τις ευκρινείς και ειλικρινείς θέσεις σου, αποδεικνύονται , αυτονόητα, από το σύνολο της σημαντικής παρουσίας σου στη μπλογκόσφαρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή υπομονή και χρόνια πολλά!
Γ. Εχέδωρος
Σας ευχαριστώ Γιώργο και Π.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργο επίσης σου εύχομαι και σε εσένα, ένα πραγματικό γνήσιο blogger, να συνεχίσεις τον αγώνα που δίνεις στην μπλογκόσφαιρα για τα ελληνικά θέματα και ειδικά αυτά του τόπου μας.
Ακρίτα σου εύχομαι να συνεχίσεις ακούραστος το έργο σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαυράτας
Φίλε Ακρίτα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό το βάθη της καρδιάς μου σε συγχαίρω για την πολύτιμη εργασία που κάνεις.
ΕΙΣΑΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ.
Όλοι εμείς οι Yauna-δες σε παρακολουθούμε καθημερινά και πιστεύουμε ότι επιτέλους κάποιος πρέπει να πει την ΑΛΗ ---- ΘΕΙΑ.
Ο γράφων Yauna σου βγάζει το Takabara του.
Συνέχιζε να γράφεις γιατί μας εμψυχώνεις.
Ευχαριστώ Παυράτα και συντοπίτη Yauna.
ΑπάντησηΔιαγραφήYauna σου εύχομαι και σε εσένα καλή συνέχεια στο ταξίδι σου στην μπλογκόσφαιρα. Οι γνήσιες Μακεδονικές φωνές πάντα πρέπει να ακούγονται και να διαβάζονται.
Σας ευχαριστουμε πολυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεσα απο το μπλοκ σας μαθαμε πολλες πληροφοριες που αγνοουσαμε.
Καλη Δυναμη
Π.Α
Ακριτα, Χρονια Πολλά και να τα Εκατοστήσεις. Σε διαβάζω σχεδόν Καθημερινά στο Μοναχο και ενημερώνομαι, για τις αντιπαραθέσεις που έχω στο Διαδίκτυο με τους Σκοπιανούς. Σε ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι καλή συνεχεια...
ΑπάντησηΔιαγραφήS.T.
Π.Α και S.T. σας ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠατριώτη Ακρίτα εύχομαι ότι κι αν κάνεις να έχει πάντα επιτυχία και κάθε ημέρα που ξημερώνει να είναι για σένα μια δημιουργική μέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακεδόνα χρόνια πολλά και από μένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια ερωτησούλα από εμένα: γίνε λίγο πιο σαφής τι εστί εξισωτικός φιλελευθερισμός???
Έχω την εντύπωση ότι αυτό είναι κάτι καινούργιο από εσένα.
Μενέλαε και ΑΕΕ ευχαριστώ.!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα Μενέλαε , έχεις δίκιο ότι το βάζω π΄ρωτη φορά.Στο τι εστί;
Ο «Εξισωτικός φιλελευθερισμός εντάσσεται στον σύγχρονο φιλελευθερισμό που πρεσβεύει ότι ο ακραίος καπιταλισμός έχει προκαλέσει νέες μορφές κοινωνικών αδικιών, με αποτέλεσμα να ευνοείται μια ομάδα ανθρώπων, ενώ πολλοί άλλοι βρίσκονται σε μειονεκτική θέση. Υποστηρίζει ότι χρειάζεται η παρέμβαση της κυβέρνησης στην οικονομική και κοινωνική ζωή, ώστε να υπάρξει μεγαλύτερη ισότητα ευκαιριών και να γίνει η κοινωνία πιο δίκαιη.
Ο δε Rawls κάνει λόγο για εύνοια των κατώτερων στρωμάτων για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της ανισότητας και υποστηρίζει την παρέμβαση ως προς την διαδικασία για να ωφεληθούν τα κατώτερα στρώματα και να περιοριστεί η ανισότητα.
Άλλοι θα μπορούσαν να το πουν ως «σοσιαλδημοκρατικό φιλελευθερισμό» αλλά διαφέρει στο ότι δίνει περισσότερη έμφαση στην ελεύθερη αγορά, αρκεί να λειτουργεί αυτή με βάση κάποιους κανόνες, ενώ παράλληλα οφείλει το κράτος να παρακολουθεί αν τηρούνται αυτοί οι κανόνες.
Θα μου πεις....«ουτοπία»,ε ας έχουμε και εμείς τα όνειρά μας, ειδικά σήμερα που το κοινωνικό κράτος πλέον γκρεμίζεται και θα είναι παρελθόν. Δυστυχώς ο μονεταριστικός φιλελευθερισμός πλέον θα είναι πραγματικότητα, εκτός εάν η ΕΕ αποφασίσει τελικά να εκδώσει χρήμα(ομόλογα) και διαλύσει τους ιδιώτες χρηματοδότες.
Είναι ουτοπία ακρίτα διότι πλέον στην Ελλάδα έχουμε εφαρμογή της "ιδεολογικής υπονόμευσης" όπως το έγραψε την δεκαετία του 80 πράκτορας της KGB.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασικός στόχος της είναι ο "εχθρικός" πληθυσμός να αλλάξει την αντίληψη που έχει για την πραγματικότητα σε τέτοιο βαθμό ώστε κανείς να μην μπορεί να βγάλει λογικά συμπεράσματα για να προστατεύσει τον εαυτό του, τους δικούς του και την χώρα του. Πρόκειται για μια πολύ αργή διαδικασία πλύσης εγκεφάλου την οποία χωρίζουν σε 4 στάδια:
Το 1ο από αυτά λέγεται "υπονόμευση του ηθικού" και διαρκεί 15 με 20 χρόνια ! Αυτό θεωρήθηκε το ελάχιστο απαιτούμενο διάστημα για να εκπαιδευθεί μια τουλάχιστον γενιά μαθητών ώστε να στραφεί εναντίον της επικρατούσας τοπικής νοοτροπίας και ιδεολογίας.
Μετά την εν λόγω υπονόμευση, το άτομο δεν επηρεάζεται πλέον από την επαφή με γεγονότα που αφορούν πραγματικές καταστάσεις. Καθίσταται ανίκανο να διακρίνει την πραγματική πληροφορία, έστω και μετά από καταιγισμό αυθεντικών αποδείξεων και ντοκουμέντων, σε φωτογραφίες ή βίντεο.
...ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΕ...
Το 2ο στάδιο λέγεται ‘Αποσταθεροποίηση’ και διαρκεί 2 με 5 χρόνια. Εδώ ο στόχος είναι η Οικονομία, οι Διεθνείς Σχέσεις και τα Αμυντικά Συστήματα. Στο στάδιο αυτό, η αποσταθεροποίηση επέρχεται μέσα από την επιρροή και την επίδραση των Μαρξιστικών – Λενινιστικών θεωριών της τότε ΕΣΣΔ (εν προκειμένω αναφέρεται στις ΗΠΑ ως στόχο!)
...ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΕ...
Το 3ο στάδιο είναι η Κρίση η οποία επέρχεται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. (αναφέρεται στις ΗΠΑ του 1985 όπου η κρίση επήλθε μέσα σε 6 μόλις εβδομάδες)!
...ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΕ...
Το 4ο στάδιο λέγεται "Εξομάλυνση" με απροσδιόριστη διάρκεια, όπου επιβάλλονται δυσβάστακτα και καταδυναστευτικά μέτρα με σκοπό την δήθεν επαναφορά στο κανονικό επίπεδο ποιότητας ζωής, αλλά με πραγματικό στόχο την απόλυτη οικονομική υποδούλωση.
...ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ...
akrita otan diabazw to plok sou egw den exw ton plouto tis gnosis gia na mporw na se krinw
ΑπάντησηΔιαγραφήafto omws pou lei to mesa mou einai sebasmos se afto pou kanis
kai an imastan kai gitones gnoriza pou eisai mpori na eimouna i na ginomouna filosou gia na apoktisw sta zitimata pou grafis kai anaferesai perisoteri gnosi
na eisai kala na exeis igia kai na eisai tixeros
Aκρίτα keep blogging! Συγχαρητήρια για το κουράγιο σου και καλή συνέχεια.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Ανώνυμε 5:15 πολύ σωστή η υπενθύμιση σου.
ΑπάντησηΔιαγραφή@μούργο ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, ελπίζω αυτά που παίρνεις από εμένα να μην σε οδηγούν σε «κακούς» δρόμους. Είναι κάτι που το επιθυμώ σφόδρα.
@strategy ευχαριστώ για τις ευχές σου. Είσαι ένας από τους καλύτερους blogger, με ένα από τα καλύτερα blog στα εθνικά θέματα, άρα ανταποδίδω εις διπλούν το «keep blogging!!»
Xρόνια πολλά Ακρίτα,να είσαι πάντα γερός και δυνατός.Σε παρακολουθώ καθημερινώς εδώ και 4 χρόνια, η προσφορά σου στο Μακεδονικό είναι τεράστια,πάρα πολλές πληροφορίες και γνώσεις προέρχονται από το μπλόγκ σου,είσαι πάντα αντικειμενικός και απλός και έτσι να παραμείνεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ύπαρξη του makedona82 και έπειτα οι DopioiMakedones οφείλεται και σε εσένα.
Καλή συνέχεια...
Είμαστε Μακεδόνες γιατί είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ
Ευχαριστώ φίλε μου, και εσύ να συνεχίζεις να μας δίνεις τα υπέροχα youtube βίντεο που πραγματικά αποδομούν την σκοπιανή προπαγάνδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύχομαι να μπορέσεις να τηρήσεις τον "λόγο" σου, δηλαδή την απόφασή σου να απομακρυνθείς από το blogging.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ, τουλάχιστον 200 φορές είπα μέσα μου : "Από αύριο δίνω τέλος, δεν πάει άλλο" ... κι επειδή ξεχνούσα να το δηλώσω και στο Blog ... μετά από μία μέρα το πολύ, ο εγκέφαλος μου έβραζε, και δεν άντεχα να μην ξανακάνω τη δική μου ανάλυση σε όσα έβλεπα μπροστά μου. Οι δικές μου "αναλύσεις" ήταν λαϊκές και μπροστά στις δικές σου ... αισθανόμουν σχεδόν του "Δημοτικού". Η αλήθεια είναι σχεδόν σκόπιμα αλλά και μοιραία ... ήθελα να δουλεύω στο Μακεδονικό με όπλο την λογική, την απλή λογική και όχι επιστημονικές αναλύσεις που θα δυσκόλευαν ακόμα κι έναν μορφωμένο άνθρωπο. Είχες ένα σαφώς μορφωμένο κοινό, και μία σταθερά ψύχραιμη οπτική που σκλάβωσε πραγματικά και τους πιο ειδικούς. Αμφιβάλλω αν υπάρχει κάποιος ΠΙΟ ειδικός από σένα βέβαια. Είναι λίγοι που συνδύασαν με τόση λεπτομέρεια τα παλιά μέσα μεταφοράς γνώσης όπως τα βιβλία με τα σύγχρονα ταχύτατα μέσα όπως το internet. Και ήσουν και στα δύο πρώτος από τους πρώτους.
Εγώ έκλεισα το Μακεδονικό μέσα μου με το παρακάτω συμπέρασμα:
"Δεν γίνεται μία τόσο πλούσια, ένδοξη και μεγάλη περιφέρεια όπως η Μακεδονία να περίμενε το ABECEDAR του 1925 (!) για να αποκτήσουν γραφή κι ανάγνωση οι Μακεδόνες. Είναι ΤΡΕΛΟ και μόνο να το σκεφτεί κανείς!
Την ίδια εποχή στην Ιταλία κατασκεύαζαν FERRARI (!) και εκατοντάδες χιλιάδες Μακεδόνες, που έχτιζαν διώροφα σπίτια περίμεναν το ABECEDAR το οποία μάλιστα θα είχαν συγγράψει Έλληνες!
Δεν στέκει...δεν γίνεται. Έτσι απλά!
Πραγματικά ντόπιους Μακεδόνες , που έμεναν στη Μακεδονία αποδεδειγμένα πριν το 1870 ... που να ΜΗΝ είναι Έλληνες ... επίσης δεν εντόπισα.
Επίσης προσπαθώ να να εντοπίσω , επί Οθωμανικής Διοίκησης της Μακεδονίας, προ του 1870 ... σε ποια γλώσσα μετέφραζαν τα Τουρκικά φιρμάνια ώστε να γίνουν κατανοητά από τους Μακεδόνες.
Η αίσθησή μου είναι ότι μέχρι το 1870 η μόνη γλώσσα που μπορούσαν να διαβάσουν οι Μακεδόνες ήταν η Ελληνική. Περιμένω και τα σχετικά ντοκουμέντα ώστε η αίσθηση να γίνει γνώση.
Παρόλα αυτά η "εξυπνάδα" του Τίτο να σχεδιάσει την "Μακεδονική" γλώσσα και την "Μακεδονική" ταυτότητα με προσθαφαιρέσεις λέξεων και δανεικό πολιτισμό από τριγύρω θα μας βασανίσει για αρκετό καιρό.
Κι όπως είχε επισημάνει ο Γκεοργκιέφσκι...
οι μόνοι που ΔΕΝ κατηγορούν τους Σκοπιανούς για ΚΛΟΠΗ πολιτισμού είναι οι Σέρβοι κι αυτό γιατί το "Μακεδονικό" έθνος στη σημερινή του μορφή ήταν μία κακή Σερβική ιδέα.
Επιστρέφοντας στην απόφασή σου να αποχωρήσεις από τον χώρο των blog ... ελπίζω να τα καταφέρεις να αντισταθείς στον πειρασμό να απαντήσεις την κάθε προπαγανδιστική αθλιότητα που βλέπει το φως της δημοσιότητας.
Δεν υπάρχει κανείς να σε αντικαταστήσει στο δικό σου απαιτητικό επίπεδο. Το σίγουρο είναι ότι τα κείμενα σου στο εξής με χαρά θα φιλοξενηθούν από δεκάδες ιστοσελίδες και είμαι σίγουρος ότι ΔΕΝ πρόκειται να αφήσεις αναπάντητα τα όσα θα πέφτουν στην αντίληψή σου.
Με Μπουτάρη στη Θεσσαλονίκη και ΠΑΣΟΚ στην εξουσία ... θα έχουμε πολλά Μακεδονικά "πανηγύρια" τις μέρες που έρχονται.
Θα είμαστε σ' επαφή! Καλή δύναμη και καλή τύχη σ'ότι κάνεις.
Έλληνα Μακεδόνα οι δικές σου αναλύσεις έχουν δώσει το δικό σου στίγμα στην Ελληνική μπλογκόσφαιρα. Και όχι μόνο οι αναλύσεις αλλά και οι αποκαλύψεις που έχεις κάνει κατά καιρούς αποκαλύπτοντας την μαύρη προπαγάνδα των Σκοπιανών και φιλοσκοπιανών κύκλων που κινούνται στην Ελλάδα όλα αυτά τα χρόνια. Πάντως οι συντοπίτες σου έδωσαν ένα ισχυρό μύνημα με την αλλαγή της δημαρχιακής αυτοδιοίκησης όπου πλέον πέρασε στα χέρια ανθρώπων που αμ τι άλλο, σέβονται την Μακεδονική ταυτότητα. Άλλωστε ο λυσσαλέος πόλεμος των γνωστών σλαβομακεδονιστών είναι εμφανής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για τα καλά σου λόγια και εύχομαι και σε εσένα καλή συνέχεια στο blogging και κυρίως καλό κουράγιο στον αγώνα που δίνεις εναντίον των νεοκομιτατζήδων όχι μόνο λεκτικά αλλά και αλλού.
Πολλά και θερμότατα και από εμένα συγχαρητήρια,ατόφιε Μακεδόνα Ακρίτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύντριψε και πάταξε το ψευτοκρατίδιο αυτό με τους αντιεπιστημονικούς θεωρητικούς σε διεθνές επίπεδο,πια.ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΟΙΔΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΜΟΝΟ (ΥΠΟΥΛΟ) ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ,ΤΟ ΕΚΦΥΛΙΣΜΟ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΑΝΑΠΤΥΚΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ Ε Θ Ν Ι Κ Η ΤΩΝ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΔΙΑΛΥΣΗ.
Ακρίτα Χρόνια Πολλά λοιπόν και να τα χιλιασεις! Συχνά ανατρέχω στις προσεγμένες αναρτήσεις σου. Σε αγαπάμε! Νασαι Καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχαίε Χριστιανέ και Skinious ευχαριστώ για τις ευχές σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό κουράγιο, Ακρίτα, και καλή συνέχεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι η πιο λογική και καθαρή διαδικτυακή φωνή της Μακεδονίας μας.
Grkoman ευχαριστώ για τις ευχές σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Ακρίτα δεν πιστεύω αυτός ο απολογισμός να σημαίνει κάτι άλλο. Εύχομαι να συνεχίσεις απτόητος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτρης Ε. Ευαγγελίδης
Mπραβο Φιλε Ακριτα, σου ευχομαι απο την καρδια μου να τα χιλιασεις
ΑπάντησηΔιαγραφή@κ.Ευαγγελίδη όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν. Αν πότε κλείσω αυτό το blog, δεν θα σημαίνει ότι θα φύγω από την μπλογκόσφαιρα. Εκτός εάν αλλάξουν οι νόμοι και περάσουν αυτοί(νέος νόμος για το διαδύκτιο) που τελικά την ανωνυμία θα την μετατρέπουν σε πίεση και εκβιασμό.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Αντώνη ευχαριστώ.
Ακρίτα συνέχισε. Είτε από αυτό το μπλόγκ είτε από άλλο, τη φωνή σου πρέπει οι σύγχρονοι κομιτατζίδες να την ακούν. Και την ακούν ακόμα πιό δυνατά όταν μαζί με αυτή ενώνεται και οι δικία μας. Ζήτω η Μακεδονία και η ιστορία της. Ζήτω Ο Παύλος Μελάς και όλοι οι Μακεδονομάχοι. Ζήτω ο μέγιστος των Ελλήνων Αλέξανδρος. Ζήτω η Ελλάδα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητε Ακριτα, ευχομαι να συνεχίσεις ότι κάνεις. Ευχομαι υγεία και καλή συνέχεια
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλικά με απεριόριστη εκτίμηση
k74 & Ταξιδιώτη ευχαριστώ για τις ευχές σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκρίτα ευχαριστούμε για όσα έχεις κάνει ώς τώρα.Έχεις ξεστραβώσει πολύ κόσμο που δεν γνωρίζει-γνώριζε τι συμβαίνει στα βόρεια σύνορα μας.Αλλά λυπάμαι που χρειάζετε ένας Ακρίτας ένας Έλληνας Μακεδόνας ένας Ντόπιοι Μακεδόνες για να αποδομήσουν την σκοπιανή προπαγάνδα την ίδια στιγμή που το κράτος είναι απων.Κάποιες φορές φαντάζομαι θα γίνετε ψυχοφθόρο και θυσιάζετε τον προσωπικό σας χρόνο αλλά τώρα στο τέλος θα εγκαταλήψετε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρονια πολλά Ακριτα να τα χιλιάσεις. Πραγματικά εξαίρετο blog
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπόγονε ευχαριστώ για τις ευχές σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή συνέχεια φίλε Ακρίτα. Σε συγχαίρω γιατί παρουσιάζεις πάντα τις απόψεις σου ξεκάθαρα, έχεις λογική επιχειρηματολογία και παρουσιάζεις τις πηγές σου....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι και τα επίσημα ΜΜΕ να είχαν τη μισή από τη δική σου αξιοπρέπεια.
Καλή δύναμη στο δύσκολο αγώνα της ενημέρωσης/πληροφόρησης ενός Έθνους σε παρακμή....
Ευχαριστώ Δημήτρη για τις ευχές σου, να'σαι καλά πατριώτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός της όσο το δυνατό πληρέστερα ενημερωμένης και εξαντλητικής βιβλιογραφίας καθώς και του εμπλουτισμού των ιστορικών μας πηγών,το καλύτερο,ύστερα από την εξαγωγή τελικών συνετών,στοιχειωδών συμπερασμάτων,είναι ένα βήμα παραπάνω,ένα βήμα περαιτέρω εκμάθησης,γνώσης και σοφίας,επιστήμης.Προσφοράς 'στην υπάρχουσα,'στη σύγχρονη ιστορική επιστήμη.Α υ τ ό,Ακρίτα,να επιχειρής,να επιζητής και α υ τ ό να προσπαθής με πάθος με όλες σου τις δυνάμεις προς την επακριβή,αντικειμενική ιστορική αλήθεια.Μη επαρκούμενος,όμως,σε αυτά,να μάθης να θέτης τα επιστημονικά δεδομένα και τεκμήρια αυτά σε κάποιου είδους δημόσια διαβούλευση εκλα'ι'κεύοντάς τα και απλοποιώντας τα σε σημείο πολιτικοποίησής των.Πολιτικής δράσης,δηλαδή,κάποιων αγνών ανθρώπων,αληθινών αγωνιστών,ευγενών Ελλήνων πατριωτών,ευπατρίδων ευεργετών,που θα αναλάβουν τη δυσχερή αποστολή να τα δ ι α δ ώ σ ο υ ν και να τα γ ν ω σ τ ο π ο ι ή σ ο υ ν ευρέως σε ο λ ό κ λ η ρ ο τον ελληνικό λαό,που θα π α λ έ ψ ο υ ν για αυτά έως εσχάτων,που θα ε λ έ γ ξ ο υ ν εκτεταμένα και εξονυχιστικά,αυστηρά και άτεγκτα,αμείλικτα και αληθέστατα κάθε απατεώνα και χαλκευτή-παραχαράκτη,κάθε ολίγιστο και τυχοδιώκτη βιβλιέμπορο.Παραίνεσή μου ταπεινή.
ΑπάντησηΔιαγραφήAκρίτα της Μ α κ ε δ ο ν ί α ς μ α ς,κόμισε το νέο 'στην πολύπαθη,λησμονημένη Βόρεια Ελλάδα μ α ς κονιορτοποιώντας τις ψευδαισθητικές,οψιμαθέστατες και σφόδρα βέβηλες συνειδήσεις και πεποιθήσεις των Βαρδαριωτών-Σκοπιανοβουλγάρων,σ υ ν ε γ ε ί ρ ο ν τ α ς τους γενναίους και αλύγιστους Έ λ λ η ν ε ς Μακεδόνες σε συνειδησιακό π ο λ ε μ ι κ ό κλίμα(προετοιμάσου και ε σ ύ!),συνθλίπτοντας και καταρρίπτοντας,απορρίπτοντας τα γιουγκοσλαβικά αυτά απολιφάδια!Σειρά έχουν μετά τους συγκεκριμένους μυθοπλάστες οι Αλβανοσκιππετάρρηδες,νομίζω!Tι λες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘερμα συγχαρητήρια για το ως τώρα επίτευγμα σου Ακρίτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήο ιστότοπος αυτός είναι ένα ευφυές και ενδιαφέρον μωσαικό από κείμενα γνώσης για διαφορετικά πεδία θεμάτων.
Ελπίζω να μην σταματήσεις ποτέ από blogger, αλλά και αν το κάνεις η κατάθεση σου αυτή θα παραμείνει ένα φωτεινο σημάδι στο ωκεανό του διαδικτύου...
Ευχαριστώ και αντεύχομαι Φιλίστωρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ζήσεις αγαπητέ μας Ακρίτα !
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ξέρεις ότι παρακολουθώ ανελλιπώς,
μέσα από το ιστολόγιό μου, τα θέματα
της εξαίρετης ιστοβιβλιοθήκης σου.
Δυστυχώς, ακόμη χειρότερες συμφορές έρχονται
http://mariapapadopoulou.blogspot.com/2010/11/blog-post_7249.html
Γι'αυτό,
όλοι οι Ελληνόψυχοι ενωμένοι!
Μαρία Παπαδοπούλου
Ευχαριστώ Μαρία για τις ευχές σου αλλά και για τα καλά σου λόγια, που σαφώς μου δίνουν και κουράγιο να συνεχίσω αυτό το ταξίδι στην μπλογκόσφαιρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς θα συμφωνήσω:έρχονται τα χειρότερα και πρέπει να αλλάξουμε τα πάντα, και κυρίως την κοινωνική αλλά και εθνική μας συμπεριφορά.
Διόρθωνω:''Μη ν επαρκούμενος,.......''.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκ παραδρομής το ''διορθ ώ νω'' που μόλις τώρα είδα.
ΑπάντησηΔιαγραφή