Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Ο πρώην πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ Λιούμπκο Γκεοργκιέφσκι χτυπάει τον Σλαβομακεδονισμό

Την ιστορική αλήθεια για την ελληνικότητα της Μακεδονίας του Φιλίππου και του Μεγάλου Αλεξάνδρου, αποκαθιστά ο πρώην πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ Λιούμπκο Γκεοργκιέφσκι, σε πρόσφατη συνέντευξή του στον Μιλένκο Νεντελκόφσκι του τηλεοπτικού σταθμού Kanal 5, των Σκοπίων.
Ο Γκεοργκιέφσκι αντικρούει με αδιάψευστα ιστορικά στοιχεία τις ανιστόρητες θέσεις των Σλαβομακεδόνων περί ύπαρξης «Μακεδονικού» έθνους και «Μακεδόνων» και διακηρύττει, ότι Ο Μέγας Αλέξανδρος πολέμησε ως Έλληνας, μετέδωσε τον ελληνικό πολιτισμό στα πέρα του τότε κόσμου και έχτισε ένα ελληνικό κόσμο.
«Εάν αποδείξουμε ότι οι αρχ. Μακεδόνες δεν ήταν Έλληνες, τότε αυτόματα ισχυριζόμαστε ότι εμείς είμαστε αυτοί οι αρχαίοι Μακεδόνες. Πρώτα από όλα, ακόμα και αν ίσχυε ότι οι αρχαίοι Μακεδόνες δεν ήταν Έλληνες, δεν σημαίνει ότι είναι οι σημερινοί Σκοπιανοί (απόγονοι τους), γιατί η ιστορία της περιόδου γνωρίζει μόνο 3 πολιτισμούς σε αυτήν την περιοχή των Βαλκανίων…τους Έλληνες, τους Ιλλυριούς και τους Θράκες. Οι Μακεδόνες δεν υπήρξαν ως...

άλλος πολιτισμός» τονίζει κατά την έναρξη της συνέντευξης.


ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Όποιον και αν συμβουλεύτηκα λέει το ακριβώς αντίθετο από εσάς.
ΓΚΕΟΡΓΚΙΕΦΣΚΙ: Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, σας διαβεβαιώ. Τώρα, το δεύτερο σημείο είναι ότι, εάν υπάρχει κάποια βάση για εμάς να αποδείξουμε ότι οι αρχαίοι Μακεδόνες είναι διαφορετικοί από τους αρχαίους Έλληνες, το συμπέρασμα μας θα είναι ότι είναι, ήταν κάτι διαφορετικό από τους σημερινούς Σκοπιανούς. Στο μεταξύ είναι και κάτι άλλο. Δεν ξέρω αν είναι γενετικά οι ίδιοι, αλλά ξέρω ότι 120-130 χρόνια πριν τον Μέγα Αλέξανδρο, ο προ-προ-προ… παππούς του Αλέξανδρος Α’ [ο επονομαζόμενος Φιλέλλην] λαμβάνει μέρος στους Ολυμπιακούς αγώνες στην Ελλάδα και αποδεικνύει την Ελληνική του καταγωγή από την Πελοπόννησο.
Από τότε και μέχρι την Γέννηση του Μεγάλου Αλεξάνδρου, η Μακεδονία είναι μέρος του Ελληνικού Κόσμου και παίρνει μέρος σε όλους τους αγώνες, σε όλα τα συμβούλια, σε όλες τις μάχες και σε όλα τα πολιτιστικά και πνευματικά γεγονότα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πριν λίγο σας διάβασα ότι δεν μιλούσαν την ίδια γλώσσα, πριν λίγο σας διάβασα ότι δεν τα πήγαιναν καλά μεταξύ τους.
ΓΚΕΟΡΓΚΙΕΦΣΚΙ: Κοιτάξτε, μπορούμε να επικαλεστούμε πολλές παραθέσεις από γνώστες, αλλά σας λέω πως η Μακεδονία λειτουργούσε τότε. Όλες οι ημερομηνίες είναι γνωστές.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μα υπήρξαν μεγάλοι πόλεμοι. Ο Φίλιππος τους κατέλαβε, τους σκότωνε Εάν ήταν τόσο στενά δεμένοι γιατί σκότωνε ο ένας τον άλλο;
ΓKEOΡΓΚΙΕΦΣΚΙ: Το πιο σημαντικό πράγμα είναι το ακόλουθο… ο Φίλιππος και ο Αλέξανδρος είχαν σκοπό να ενώσουν τον ελληνικό κόσμο {..} είχαν σκοπό να νικήσουν τον μεγάλο εχθρό του ελληνικού κόσμου, την Περσία και τελικά ο Φίλιππος και ο Αλέξανδρος, ή καλύτερα ο Αλέξανδρος σε αυτήν την περίπτωση, όπου και αν κέρδισε, κέρδισε με το ελληνικό όνομα , από οπουδήποτε πέρασε άφησε ένα ίχνος της παρουσίας του. Είναι ίχνος της ελληνικής του καταγωγής. Και έχουμε εκατοντάδες μνημεία όπου αρχίζει με τις λέξεις Εγώ ο Έλλην/Του Έλληνος Αλεξάνδρου.
Έτσι μετά τον θάνατο του Μ. Αλεξάνδρου, ο κόσμος που αφήνει πίσω, είναι ένας Ελληνικός κόσμος και ονομάζεται «Ελληνοποίηση της Μεσογείου». Ο Αλέξανδρος κάνει το μεγάλο μπαμ του ελληνικού ονόματος {…} και πρόσφατα δεν ανακήρυξαν [σ.σ. Έλληνες] τον Μ. Αλέξανδρο ως τον Μεγαλύτερο Έλληνα όλων των εποχών για το τίποτα, {σ.σ. τον ανακήρυξαν} διότι ανύψωσε τον Ελληνικό πολιτισμό στο ύψιστο σημείο…

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εάν ο ελληνικός πολιτισμός είναι τόσο μεγάλος, εάν ο Αλέξανδρος ήταν τόσο μεγάλος και τον εξέλεξαν ως τον μεγαλύτερο Έλληνα, γιατί ως το 1990 δεν ήθελαν να ακούνε γι’ αυτόν; Γιατί μέχρι το 1990 δεν ήθελαν να ακούσουν για τους Μακεδόνες; Γιατί το όνομα Μακεδονία ήταν απαγορευμένο στην Ελλάδα;
ΓΚΕΟΡΓΚΙΕΦΣΚΙ : Δεν είναι έτσι…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πώς δεν είναι έτσι Λιούμπκο; Έτσι είναι. Μιλούσε στους στρατιώτες του σε 2-3 γλώσσες.
ΓΚΕΟΡΓΚΙΕΦΣΚΙ : Πάντα νοιαζόντουσαν για το Ελληνικό πνεύμα. Μην έχουμε παραισθήσεις, έτσι.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ : Τότε γιατί ο Φίλιππος τους πολέμησε; Γιατί τους νίκησε;
ΓΚΕΟΡΓΚΕΦΣΚΙ: Στάσου Μιλένκο. Γιατί η Αθήνα και η Σπάρτη πολέμησαν μεταξύ τους; Γιατί η Θήβα και η Σπάρτη πολεμούσαν μεταξύ τους; Όλες οι πόλεις πολεμούσαν μεταξύ τους
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δεν ξέρω, εάν καταλαβαίνεις πώς αυτό ακούγονται αυτά που λες στους ανθρώπους που μας παρακολουθούν.
ΓΚΕΟΡΓΚΙΕΦΣΚΙ: Kοίτα, δεν θέλω εμείς να έχουμε κακές παραισθήσεις. Ο κόσμος που έχτισε ο Μέγας Αλέξανδρος είναι ένας ελληνικός κόσμος, ο κόσμος που ο Μέγας Αλέξανδρος αφήνει πίσω του είναι ένας ελληνικός κόσμος. Αυτοί είναι ξεκάθαροι δείκτες που ο παγκόσμιος επιστημονικός κόσμος έχει αναγνωρίσει και μέχρι σήμερα βλέπουμε όλα τα μνημεία, που έχουν μείνει από αυτήν την περίοδο, να έχουν αυτό το όνομα και επώνυμο. Γιατί δεν θέλουμε να το καταλάβουμε;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Περίμενε ένα λεπτό, εξήγησέ μου γιατί, εάν αυτό ήταν αλήθεια, γιατί οι Έλληνες δεν το εκτιμούσαν ως το 1990;
ΓΚΕΟΡΓΚΙΕΦΣΚΙ: Πώς μπορείς να λες ότι δεν το εκτίμησαν;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αφού δεν το έκαναν. Δεν υπήρχε περιοχή με το όνομα Μακεδονία στην Ελλάδα, δεν υπήρχε αεροδρόμιο να λέγεται Μακεδονία, δεν υπήρχε Μέγας Αλέξανδρος, δεν υπήρχαν τίποτα από αυτά…
ΓΚΕΟΡΓΚΙΕΦΣΚΙ: Περίμενε, υπήρχε άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στη Θεσσαλονίκη από τουλάχιστον όταν ήμουν 5 χρονών και επισκέφτηκα για πρώτη φορά την Θεσσαλονίκη. θυμάμαι αυτό το άγαλμα. Έχεις δίκιο για το αεροδρόμιο…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δεν υπήρχε περιοχή με αυτό το όνομα…
ΓΚΕΟΡΓΚΙΕΦΣΚΙ: Ναι, άλλαξαν το όνομα της περιοχής αρκετές φορές, αλλά να ισχυρίζεσαι ότι δεν εκτιμούσαν το πνεύμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου δεν είναι καθόλου αληθινό…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πρώτον, δεν μιλούσαν την ίδια γλώσσα, δεύτερον δεν έμοιαζαν καθόλου, τρίτον πολεμούσαν μεταξύ τους...
ΓΚΕΟΡΓΚΕΦΣΚΙ: Μα όλες οι ελληνικές πόλεις πολεμούσαν μεταξύ τους…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μιλούσαν διαφορετική γλώσσα {…} λες ότι ένωσε τον ελληνικό κόσμο. Για παράδειγμα, αν ο Γκορμπατσώφ ήταν υπέρ της ένωσης της Γερμανίας αλλά δεν ήταν Γερμανός, καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.
ΓΚΕΟΡΓΚΕΦΣΚΙ: Mιλένκο, κοίτα… . ολόκληρη η κληρονομιά του Μεγάλου Αλεξάνδρου ήταν Ελληνική και ως σήμερα η λέξη είναι Ελληνική {...} μπορούμε να λέμε μεταξύ μας ιστορίες για παρηγοριά, αλλά αυτά είναι τα ιστορικά γεγονότα! Μέχρι να αποδείξουμε με επιστημονικά επιχειρήματα ότι αυτά τα γεγονότα δεν είναι αληθινά… εντάξει…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Νομίζω ότι αρκετοί σπουδαίοι επιστήμονες δεν συμφωνούν με τις απόψεις σου και το ξέρεις, αληθινά δεν συμφωνούν.


ΠΗΓΗ: neoskosmos.com

14 σχόλια:

  1. "Γιατί μέχρι το 1990 δεν ήθελαν να ακούσουν για τους Μακεδόνες; Γιατί το όνομα Μακεδονία ήταν απαγορευμένο στην Ελλάδα;"

    Το 1988 τώρα έγινε 1990. Σε μερικά χρόνια ίσως γίνει 1993.

    Ο δημοσιογράφος θα μπορούσε να κάνει και μια σύγκριση με την Πρωσσία (η οποία βέβαια επιβεβαιωμένα ήταν βαλτική περιοχή αντίθετα με τη Μακεδονία που ήταν ελληνική απ'την περίοδο που εγκαταστάθηκε το ελληνικό φύλο των Μακεδόνων) μια και είναι τόσο φιλομαθής και γουστάρει γερμανικά πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζητάς και εσύ πράματα από έναν δημοσιογράφο, που είναι σαφώς ποτισμένος με την ιδεολογία του Σλαβομακεδονισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΚΡΙΤΑ ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΘΕΛΩ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ Ο ΟΡΟΣ ΕΘΝΙΚΑ"ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΩΝΑΣ" (Ο ΜΙΣΙΡΚΟΦ ΛΕΕΙ MACEDONIAN SLAVS) ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΑ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ-ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥ ?Α.Βαρδας ΄Υ.Γ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ 12.20 ΣΤΟ ΘΕΜΑ "ΜΑΤΖΙΡΙ" ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΑΝ "ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ" ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΚΡΗΤΩΝ .ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ό όρος Σλάβος Μακεδόνας δίνει τοπική διάσταση, ενώ ο Βούλγαρος Εθνική διάσταση. Ο Μισίρκοφ από καθαρά τοπικιστική διάσταση προσπαθεί να δώσει εθνοτικό χαρακτήρα στους Σλάβους της Μακεδονίας.
    Άλλος μπορεί να υποστηρίξει κάτι άλλο φυσικά.
    Θα δω τι θα κάνω με το σχόλιο του ανώνυμου 12:20, διότι ήταν καραμπινάτο εσκεμμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Θα δω τι θα κάνω με το σχόλιο του ανώνυμου 12:20, διότι ήταν καραμπινάτο εσκεμμένο."

    Εννοείς πως το σχόλιο του ανώνυμου 11:40 (που έχει γράψει τόνους ανοησίας overall) ήταν "εσκεμμένο" (τι πάει να πει "εσκεμμένο σχόλιο"; γράφει κανείς "κατά λάθος";). Το δικό μου ήταν μια σωστή αναλογία πάνω στις βάσεις που εκείνος έθεσε.

    Βάρδα, πολύ ευαίσθητος μου είσαι. Δεν κοιτάς να αφήσεις το καπς λοκ που μας έχει βγάλει τα μάτια αντί να παραπονιέσαι για το τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΩΣΤΑ Η ΤΟΠΙΚΗ ΟΜΩΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ 19ο ΑΙΩΝΑ ΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΑ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΣΗΜΑ !ΑΣΧΕΤΩΣ ΕΑΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΗΚΑΝ(?)ΤΕΧΝΗΤΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΓΛΩΣΣΟΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ Α.Βαρδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε 11:41, ναι, αυτουνού το σχόλιο(11:40) εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΝΩΝΥΜΕ 1.41 ΕΣΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ (ΜΑΤΖΙΡΙ 12.20 ?)Α.Β

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ljubco: «Δεν ξέρω αν είναι γενετικά οι ίδιοι»

    Κάποιος εδώ θα πρέπει να προσθέσει στον αγαπητό Ljubco ότι ο εσσενσιαλισμός (δλδ. η κληρονομημένη από τον 19ο αιώνα ιδέα ότι η εθνοτικότητα είναι μία «ουσία» εν τῷ αἱματι η οποία μπορεί να αραιωθεί,διατηρηθεί, ανεβεί, κατεβεί και να μετρηθεί εμ πάσει περιπτώσεισαν την χοληστερίνη και το σάκχαρο) δεν ύφίσταται και θεωρείται κατακριτέα εδώ και 50 περίπου χρόνια στην εθνολογία.

    Δεν νομίζω ότι ένας Σικελιώτης ήταν περισσότερο «γενετικά ίδιος» με έναν Μιλήσιο ή ένας Κρητικός με έναν Θεσσαλό.

    Ο Θαλής ο Μιλήσιος κατά ορισμένες παραδόσεις (για την οποίες έχει παρατηρηθεί ότι μπορεί και να μην ευσταθούν και δημιουργήθηκαν λόγω παρεξήγησης σχετικά με τον όρο «Κάδμιος») ήταν φοινικικής καταγωγής΄και ζούσε σε μία περιοχή στην οποία σύμφωνα με τον Ηρόδοτο οι πρώτοι Έλληνες άποικοι δεν έφεραν γυναίκες μαζί τους αλλά παντρεύτηκαν τις γυναίκες, κόρες και αδελφές των Κάρων που κατέσφαξαν [1.146]:

    οἱ δὲ αὐτῶν ἀπὸ τοῦ πρυτανηίου τοῦ Ἀθηναίων ὁρμηθέντες καὶ νομίζοντες γενναιότατοι εἶναι Ἰώνων, οὗτοι δὲ οὐ γυναῖκας ἠγάγοντο ἐς τὴν ἀποικίην ἀλλὰ Καείρας ἔσχον, τῶν ἐφόνευσαν τοὺς γονέας

    ---
    Με όλο αυτό το background γνωστό στους αρχαίους Έλληνες, οι τελευταίοι δεν εδίστασαν να αποδώσουν στον Θαλή την τριάδα:

    «τριῶν τούτων ἕνεκα χάριν ἔχειν τῇ Τύχῃ· πρῶτον μὲν ὅτι ἄνθρωπος ἐγενόμην καὶ οὐ θηρίον, εἶτα ὅτι ἀνὴρ καὶ οὐ γυνή, τρίτον ὅτι Ἕλλην καὶ οὐ βάρβαρος»

    ------
    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μα υπήρξαν μεγάλοι πόλεμοι. Ο Φίλιππος τους κατέλαβε, τους σκότωνε Εάν ήταν τόσο στενά δεμένοι γιατί σκότωνε ο ένας τον άλλο;

    ------

    «Μακάριοι οι πτωχοί τῷ πνεύματι» ... τί άλλο να του πεις τώρα του δημοσιογράφου.

    Άντε να του εξηγήσεις τώα ότι ίππαρχος των Αθηναίων στον πόλεμο εναντίον του Φιλίππου ήταν ο Μενέλαος Αρραβαίου Πελαγών, μέλος του βασιλικού οίκου της Πελαγονίας, του οποίου οι γονείς -όπως και ο ίδιος- αναγνωρίστηκαν ως ευεργέτες των Αθηνών και μεταφέρθηκαν στην Αθήνα ως μέτοικοι.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Menelaus_of_Pelagonia

    Η επιγραφή όπου επιβραβεύεται ως «Ευεργέτης Αθηνών όπως και οι πρόγονοι αυτού» έχει διασωθεί:

    [Μ]ενέλαος Πελαγὼν εὐεργέτη[ς].

    ἐπὶ Χαρικλείδου ἄρχοντος ἐπὶ τῆς Οἰνηΐδος ἕκτης πρυτανείας. ἔδοξεν τῆι βουλῆι καὶ τῶι δήμωι· Οἰνεῒς ἐπρυτάνευεν, Νικ-[ό]στρατος ἐγραμμάτευεν, Χαρικλῆς Λευκονοεὺς ἐπεστά-[τ]ει· Σάτυρος εἶπεν· ἐπειδὴ Τιμόθεος ὁ στρατηγὸς ἀποφα[ί]-[ν]ει Μενέλαον τὸν Πελαγόνα καὶ αὐτὸν συνπολεμο[ῦ]-[ντα] καὶ χρήματα παρέχοντα εἰς τὸν πόλεμον τὸν πρ-[ὸς] Χαλκιδέας καὶ πρὸς Ἀμφίπολιν, ἐψηφίσθαι τῆι β-[ουλ]ῆι προσάγειν αὐτὸν εἰς τὸν δῆμον εἰς τὴν πρώ-[την] ἐκκλησίαν, γνώμην δὲ ξυνβάλλεσθαι τῆς βουλ-[ῆς ε]ἰς τὸν δῆμον ὅτι δοκεῖ τῆι βουλῆι ἐπαινέσαι μέ-[ν αὐ]τὸν ὅτι ἀνὴρ ἀγαθός ἐστιν καὶ ποιεῖ ὅτι δύνατα-[ι ἀγ]αθὸν τὸν δῆμον τὸν Ἀθηναίων· ἐπιμελεῖσθαι [δὲ] αὐτοῦ καὶ τοὺς στρατηγοὺς τοὺς ὄντας περ-
    ὶ Μα]κεδονίαν, ὅπως ἄν, ἐάν τοῦ δέηται, τυνχά-
    [νηι]· εἶναι δὲ καὶ εὑρέσθαι αὐτῶι παρὰ τοῦ δήμο-
    [υ ἐ]άν τι δύνηται καὶ ἄλλο ἀγαθόν· καλέσαι δὲ [καὶ][Με]νέλαον ἐπὶ ξένια εἰς τὸ πρυτανεῖον εἰς [αὔριον].[Σάτυ]ρος εἶπεν· τὰ μὲν ἄλλα καθάπε[ρ τῆι βουλῆι]·[ἐπει]δὴ [δ]ὲ καὶ οἱ πρόγονοι οἱ Με[νελάου εὐεργ]-[έται ἦσαν] τοῦ δήμο τοῦ Ἀθη[ναίων, εἶναι καὶ][Μενέλαον εὐεργ]έτη[ν — — — — — — — — —]

    ----

    Ακόμα και ο Δημοσθένης (του οποίου η μητέρα παρακαλώ ήταν Σκυθία δούλη) τον σχολιάζει (1ος «Φιλιππικός» 4.27) λέγοντας «καλός σαν ίππαρχος ο Μενέλαος δεν λέω, αλλά δεν βάζουμε κάνα «γνήσιο» Αθηναίο:

    [27] οὐ γὰρ ἐχρῆν, ὦ ἄνδρες Ἀθηναῖοι, ταξιάρχους παρ᾽ ὑμῶν, ἵππαρχον παρ᾽ ὑμῶν, ἄρχοντας οἰκείους εἶναι, ἵν᾽ ἦν ὡς ἀληθῶς τῆς πόλεως ἡ δύναμις; ἀλλ᾽ εἰς μὲν Λῆμνον τὸν παρ᾽ ὑμῶν ἵππαρχον δεῖ πλεῖν, τῶν δ᾽ ὑπὲρ τῶν τῆς πόλεως κτημάτων ἀγωνιζομένων Μενέλαον ἱππαρχεῖν. καὶ οὐ τὸν ἄνδρα μεμφόμενος ταῦτα λέγω, ἀλλ᾽ ὑφ᾽ ὑμῶν ἔδει κεχειροτονημένον εἶναι τοῦτον, ὅστις ἂν ᾖ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ερωτώ και περιμένω απάντηση μόνον από τον Ακρίτα.
    α. Ξέρουμε τέλος πάντων πόσοι είναι, αριθμητικά, οι αυτοπροσδιοριζόμενοι ως Σλαβομακεδόνες;
    β. Έχει κάνει κάτι το επίσημο,γελοίο, ελληνικό κράτος για την αποδεδειγμένα υπαρκτή ελληνική μειονότητα στην ΠΓΔΜ; Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οδυσσέα δεν ξέρουμε πόσοι είναι. Θεωρητικά και λογαριάζοντας τους ψήφους του ΟΤ, τότε είναι γύρω στους 10.000.
    Σε ότι αφορά την Ελληνική μειονότητα, η Ελλάδα δεν έχει κάνει τίποτα ουσιαστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μέ όλον τον σεβασμό στο παρών ιστολόγιο και τον Ακρίτα, νομίζω πως ο τίτλος είναι αδόκιμος. Εάν εξαρτιώταν από εμένα θα το τιτλοφορούσα:
    "Ο πρώην πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ Λιούμπκο Γκεοργκιέφσκι χτυπάει τον ψευδομακεδονισμό". Άλλο πράγμα οι Σλαβομακεδόνες (που αυτοπροσδιορίζονται σαν Σλαύοι της Μακεδονίας-Παιονίας) καί άλλο οι Γκρουεβσκικοί καραγκιόζηδες που το παίζουν Ανθέλληνες αρχαίοι "Μακεδόνες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο λόγος που χρησιμοποιώ αυτόν τον όρο είναι να αναδείξω σαφώς την Σλαβική εθνοτική αλλά και πολιτισμική καταγωγή τους, κάτι που προσπαθούν με νύχια και με δόντια να τα αποκρύψουν.
    Πάντως σε ανάρτηση που κάνω ανάλυση αυτού του όρου χρησιμοποιώ τον τίτλο...Σλαβομακεδονισμός, Μακεδονισμός, Μακεδονιανισμός και Ψευδομακεδονισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φίλε Ακρίτα,
    Συμφωνώ απόλυτα με τον ΜΗΜ. Ο όρος Σλαβομακεδόνες και τα παράγωγά του έχουν αποκτήσει συγκεκριμένο εθνοτικό, πολιτισμικό, ιδεολογικό και πολιτικό περιεχόμενο. Όπως δεν υπάρχουν Βουλγαρομακεδόνες ή Ελληνομακεδόνες, έτσι δεν υπάρχουν Σλαβομακεδόνες. Υπάρχει σαφής διαφορά (ίσως όχι τόσο ευδιάκριτη σε όσους δεν έχουν ασχοληθεί) μεταξύ των προσδιορισμών Έλληνας Μακεδόνας και Μακεδόνας Έλληνας. Υποθέτω ότι αντιλαμβάνεσαι την διαφορά. Για το ζήτημα αυτό υπάρχει ένα εξαιρετικό κείμενο του Κωνσταντίνου Χολέβα εδώ: http://ethnologic.blogspot.com/2011/02/blog-post_19.html.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.