Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Δύο «μύθοι» του Μακεδονικού που εκμεταλλεύονται οι Διεθνιστές.

Αποφάσισα να γράψω αυτό το νήμα ώστε να τοποθετηθώ επί δύο θεμάτων τα οποία οι πάσης φύσεως διεθνιστές, εθνομηδενιστές και συμπαραστάτες του Σλαβομακεδονισμού στηρίζουν την επιχειρηματολογία τους και αφορά δύο μύθους. Ένα κομμάτι της μεθοδολογίας των διεθνιστών είναι πάντα να καταπιάνονται από θέματα που αφορούν κομμάτια ιστορίας που έχουν συντηρηθεί όλα αυτά τα χρόνια, ή εσφαλμένα έχουν γραφτεί από συγγραφείς του πατριωτικού χώρου ή εσκεμμένα δυστυχώς έχουν διατυπωθεί.
Αυτοί οι «μύθοι» είναι οι εξής....




Ο Μύθος της «Βαρντάσκα Μπαντοβίνα».

Ο μύθος λέει ότι «τα Σκόπια ως περιοχή ονομαζόνταν ως Βαρντάρσκα Μπαντοβίνα άρα αυτό είναι εφεύρημα του Τίτο».
Οι διεθνιστές σαν γνήσιοι υπερασπιστές του Σλαβομακεδονικού ακραίου εθνικισμού έρχονται να μας διορθώσουν εμάς τους εθνιστές λέγοντας ότι «η Βαρντάρσκα Μπανοβίνα ήταν διοικητική διαίρεση επιπέδου επαρχίας και οι οποία εξεπίτηδες δεν είχαν ονόματα εθνοτήτων αλλά ποταμών και άλλα γεωγραφικά. Χαρακτηριστικά η Σερβία λέγονταν Βρμπάσκα Μπανοβίνα και η ένα κομμάτι της Κροατίας ως Σάβσκα Μπανοβίνα.»
Έχουν δίκιο ;
Ναι έχουν δίκιο οι διεθνιστές και αυτή ήσαν η πραγματικότητα. Η Βαρντάρσκα Μπανοβίνα ή «Επαρχία του Βαρδάρη» ως ονομασία ήταν από το 1929 έως το 1941 και περιλάμβανε τη σημερινή FYROM, κομμάτια της Σερβίας(Λέσκοβατς) και του Κοσσυφοπεδίου)και Πρίστινα.
Υπάρχει και κάτι άλλο όμως που ξεχνάνε οι διεθνιστές: ότι σε καμμιά δημογραφική απογραφή δεν καταγράφτηκε η «μακεδονική» εθνότητα για την οποία τόσο κόπτονται. Αυτή όπως και η γλώσσα είναι εφεύρημα του Τίτο .

Ο Μύθος της «ένταξης της Μεγάλης Βρετανίας ως Ηνωμένου Βασιλείου στην ΕΟΚ»

Αυτός ο μύθος υποστηρίζει ότι «η Μεγάλη Βρετανία αναγκάστηκε να αλλάξει όνομα σε Ηνωμένο Βασίλειο προκειμένου να ενταχθεί στην ΕΟΚ, ύστερα από την επιμονή των Γάλλων και ειδικά του Ντε Γκώλ επειδή μία επαρχία της ονομάζεται ως Βρετάνη.»
Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι διαφορετική από αυτή που μας σέρβιραν όλα αυτά τα χρόνια εσκεμμένα ή από λάθος.
Η ιστορική αλήθεια είναι πως η αντίθεση του ντε Γκωλ στη βρετανική ένταξη είχε ως αιτία τις επιπτώσεις της ένταξης της Μ. Βρετανίας στην κοινή αγροτική πολιτική της ΕΟΚ, ενώ φοβόταν επίσης ότι με όχημα τη Βρετανία θα αυξανόταν η αμερικανική επιρροή στην Ευρώπη. Η ιστορία τελικά επιβεβαίωσε τον Ντε Γκωλ διότι τελικά οι Βρετανοί είναι ο Δούρειος ίππος που τρώει τις σάρκες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Επίσης υπάρχει και κάτι άλλο που μας διαφεύγει σε αυτό τον μύθο.
Η Μεγάλη Βρετανία ως είναι γνωστό τοποθετείται γεωγραφικά μόνο στο μεγάλο νησί και περιλαμβάνει την Αγγλία, Ουαλία και Σκωτία.. Υπάρχει και ένα μικρό νησί, διαιρεμένο από εμφύλια διαμάχη και ένα μέρος της είναι υπό την κατοχή των Άγγλων. Είναι η Ιρλανδία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η πλήρης ονομασία αυτού του κράτος να είναι «Ηνωμένο Βασίλειο της Μεγάλης Βρετανίας και της Βόρειας Ιρλανδίας».

Γιατί τα αναφέρω αυτά ;

Για να σταματήσουμε να δίνουμε τροφή στο πάσης φύσεως προστάτη του Σκοπιανού εθνικισμού που στα πλαίσια του διεθνισμού υποστηρίζει έμμεσα ή άμεσα την συνταγματική ονομασία αυτού του κράτους. O Έλληνας διεθνιστής δεν έχει άμεση επαφή με τη διεθνή σκηνή. H σκέψη του, αν έχει επαρκή γενικότητα, μπορεί να περιδιαβάζη πάνω από την υδρόγειο χωρίς ποτέ να κινδυνεύει να συγκρουσθεί με τα άκαμπτα δεδομένα της πολιτι­κής. Στην πράξη λοιπόν και όχι στην ιδεολογία, η οποία εξυπηρετεί συνήθως άλλους σκοπούς και μάλιστα ξένους προς την ουσία του διεθνισμού διαπιστώνουμε ότι σχεδόν σε κανένα μέρος της γης δεν επικράτησε η ποθητή αλληλεγγύη και η συνεννόηση μέχρι σήμερα και ο λόγος είναι ότι τα ίδια τα έθνη σπαράσσονται από τις διαιρέσεις και τη διχόνοια. Αληθινός διεθνισμός προϋποθέτει ενότητα και ειρήνη στο κάθε έθνος, ώστε η ενότητα αυτή να εκδηλωθεί και στα άλλα έθνη. Το ίδιο ισχύει στην οικογένεια. Οικογένειες που δεν έχουν ενότητα και συνοχή, ούτε και στις σχέσεις με τις άλλες οικογένειες έχουν ενότητα και ειρήνη. Όταν τα μέλη μιας οικογένειας αλληλοσπαράσσονται η οικογένεια αυτή είναι αντικοινωνική.

Οι διεθνιστές αναγνωρίζουν στους Σκοπιανούς το συνταγματικό τους όνομα ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας» διότι λέει πρέπει να ακολουθούμε την περίφημη αρχή της αυτοδιάθεσης. Πολύ σωστά. Η αυτοδιάθεση όμως έχει να κάνει με την εθνική ανεξαρτησία και κανένας από την πλευρά της Ελλάδας δεν τους απειλεί. Αντιθέτως όλοι οι Έλληνες και τα πολιτικά κόμματα, θέλουν να υπάρχει το κράτος αυτό στα σύνορά μας. Αυτοδιάθεση ωστόσο δεν σημαίνει να διεκδικείς ολόκληρη την γεωγραφική περιοχή της Μακεδονίας για τον εαυτό σου όπως κάνουν οι σκοπιανοί με τον σφετερισμό του ονόματος και την αλυτρωτική προπαγάνδα.

27 σχόλια:

  1. "Οι διεθνιστές αναγνωρίζουν στους Σκοπιανούς το συνταγματικό τους όνομα ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας» διότι λέει πρέπει να ακολουθούμε την περίφημη αρχή της αυτοδιάθεσης."

    Την περιφημη αρχη του αυτοπροσδιορισμου, οχι της αυτοδιαθεσης.

    Μια που μας γραφεις για μυθους, ο "Ορκος του Μ. Αλεξανδρου" στην Ωπη της Ασιας ειναι γνησιος η μυθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον Όρκο του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Ώπιν, τον διασώζει ο Αρριανός (Ανάβασις). Η οικουμενική πολιτική του Αλεξάνδρου αμφισβητείται από ανθρωπόμορφους ελληνίσκους όλων των εποχών. Ο Όρκος που ανέγνωσε ο Αλέξανδρος στην Ώπιν, μιαν σαφώς οικουμενική διακήρυξη, αποκρυστάλλωνε το δόγμα Κοσμοπολιτισμού, που ούτως ή άλλως χαρκτηρίζει τον βίο του θριαμβευτού βασιλέως. Χρονικά τοποθετείται αμέσως μετά από την καταστολή της ανταρσίας που είχε ξεσπάσει στο στράτευμα, με πρόφαση και το υποτιθέμενο μηδίζειν του Μεγάλου Βασιλέα. Αυτό το μηδίζειν, συνήθης βρισιά ήδη από τους Μηδικούς/Περσικούς Πολέμους (510-478 π.Χ) έγινε εμμονή των αντιπάλων του Αλεξάνδρου εναντίον του, έχοντας περάσει και σε μεταγενέστερους επικριτές του Μεγάλου Μακεδόνα, που εκτός από αρχομανία, του προσάπτουν και το -σαφώς υποκειμενικό & αναχρονιστικό- αμάρτημα της οριεντάλ ακολασίας...

      Αντικειμενικά, ο Ελληνικός είναι ο πιο σημαντικός Πολιτισμός που υπήρξε ποτέ. Αυτό όμως το οφείλει στο ότι αποτελεί την γενέτειρα του Κοσμοπολιτισμού, όσο αποτελεί και το λίκνο της Επιστήμης. Ουσία της έννοιας του Κοσμοπολιτισμού, αποτελεί η συνειδητοποίηση της ασημαντότητας οποιασδήποτε εθνικής υπόστασης. Και πράγματι, θλιβερά παρωπιδικά κρούσματα, όπως π.χ. η καθαρολογική προγονολατρεία, και ο στείρος και ναρκισσιστικός απομονωτισμός, σαφώς και δεν ανταποκρίνονται στην Πραγματικότητα, και μπορεί να οδηγήσουν οποιαδήποτε ανθρώπινη κοινότητα σε αυτάρεσκη -όσο και αυτοκαταστροφική!- απομόνωση, σε πολιτιστικό μαρασμό, και σε αναπόφευκτη ποιοτική & ποσοτική συρρίκνωση.

      Παρ'όλο τον πατριωτισμό του, ο κοσμοπολίτης Ηρόδοτος πάντα αντιμετωπίζει με σεβασμό τα ποικίλα έθνη, όντας και ο ίδιος ημιβάρβαρος βέβαια, Καρ, στην καταγωγή. Η υπερηφάνεια, ο πατριωτισμός μπορεί να βοηθά στη συνοχή του κλαμπ που λέγεται Ελλάδα και Ελληνισμός, όμως δεν παύει να είναι μια έννοια ..τεχνητή! Εν ολίγοις:
      τι προσφέρεις σε έναν Έλληνα για να μην σταματήσει να είναι Έλληνας (π.χ γενόμενος Αμερικανός, Βρετανός, Γερμανός, Αυστραλός, ή -παλαιότερα- Ιταλός και Οθωμανός);
      τι προσφέρεις σε έναν που αφικνείται στη χώρα, για να επιθυμήσει να ενταχθεί στη ..λέσχη μας; Με προγονολατρεία, καθαρολαγνεία και apartheid, όχι μόνο διώχνεις τους φιλέλληνες και τους καλόβουλους, αλλά στιγματίζεις και το καλό σου όνομα, ως εφαλτήριο του Πολιτισμού, λίκνο της Επιστήμης, γενέτειρα του Κοσμοπολιτισμού (και λίκνο της Δημοκρατίας, υποτιθέστω)...
      Και ο Στράβων (1ος αι π.Χ. - 1ος αι μ.Χ.) αναφέρει σχετικά ("Γεωγραφικά" Ι.4.9), παραθέτοντας απόσπασμα από χαμένο πια έργο του Ερατοσθένους:
      “..Στο τέλος της αναφοράς του [ο Ερατοσθένης] μη ασπασθείς τη γνώμη εκείνων που διαιρούν την Ανθρωπότητα σε Έλληνες και Βαρβάρους, και εκείνων που συμβούλευαν τον Αλέξανδρο να συμπεριφέρεται προς μεν τους Έλληνες ως εις φίλους, προς δε τους Βαρβάρους ως εις εχθρούς, διατυπώνει την άποψη ότι είναι καλύτερα να διακρίνουμε τους ανθρώπους σε καλούς και κακούς. Διότι πολλοί από τους Έλληνες είναι κακοί, ενώ πολλοί από τους Βαρβάρους είναι πολιτισμένοι, όπως συμβαίνει με τους Ινδούς και τους Αριανούς, και επίσης με τους Ρωμαίους και τους Καρχηδονίους που τόσο θαυμάσια πολιτεύονται. Για τον λόγο αυτόν βέβαια ο Αλέξανδρος, μη δίνοντας βαρύτητα σε τέτοιες προτροπές, προτιμούσε να αποδέχεται και να ευεργετεί τους επιτυχημένους άνδρες όποιοι και αν ήσαν αυτοί. Όπως και σε κάθε άλλη περίπτωση, οι διαχωριζόμενοι με αυτόν τον τρόπο, ετίθεντο άλλοι μεν σε ευμένεια άλλοι δε σε δυσμένεια. Διότι σε άλλους επικρατούσε η Νομιμότητα και η Παιδεία και η Λογική και σε άλλους τα αντίθετα...”

      Φαίνεται ότι στο χαμένο έργο του Ερατοσθένη διατυπώνονταν άποψη σύμφωνη με τον Όρκο του Μεγάλου Αλεξάνδρου!

      Διαγραφή
  2. Η αρχή του αυτοπροσδιορισμού είναι συνακόλουθη με την αρχή της αυτοδιάθεσης των λαών Μιχάλη. Δεν στα μάθανε καλά. Εσείς και οι Σκοπιανοί μιλάτε για αυτοπροσδιορισμό ο οποίος σρην πράξη είναι ο ετεροπροσδιορισμός(δηλαδή ο σφετερισμός του ονόματος και μέσω αυτού της ύπαρξης τους, ως ξεχωριστή εθνοτική και γλωσσική οντότητα. Ένας τέτοιος ισχυρισμός αποτελεί μια σκέτη απάτη.
    Υποτίθεται λοιπόν εσείς οι «αυτοπροσδιοριζόμενοι ως διεθνιστές», ενώ θεωρητικά είστε και κόπτεστε υπέρ της ειρήνης, της σταθερότητας, της μη αλλαγής συνόρων στα Βαλκάνια, των σχέσεων καλής γειτονίας, της αλληλεγγύης, του αλληλοσεβασμού, παραβλέπετε το γεγονός ότι τα Σκόπια μέσω του ετεροπροσδιορισμού θα αποτελέσουν εστία αποσταθεροποίησης στα Βαλκάνια, γιατί κανείς δεν θα τολμήσει να παραδώσει τη διοικητική περιοχή Μακεδονία στη «Μακεδονία» σας.
    Όλοι εσείς είστε ειλικρινά υπέρ της αλλαγής συνόρων στα Βαλκάνια και υπέρ της αποσταθεροποίησης;
    Αν ναι, τότε αυτή η θέση, όχι μόνο δεν είναι προοδευτική, αλλά σφόδρα αντιδραστική, γιατί εξυπηρετεί τα ιμπεριαλιστικά συμφέροντα της Νέας Τάξης και της παγκοσμιοποίησης.
    Εσύ βέβαια είσαι άλλο φρούτο.

    Όσο για την Όπη εάν μου πεις τι εθνικότητα ήταν ο Ντέλτσεφ (με στοιχεία) θα σου απαντήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακρίτα, κατά τη γνώμη μου στο θέμα της Vardarska Banovina ούτε οι μεν ούτε οι δε έχουν απόλυτο δίκιο ή άδικο.
    Πράγματι *επισήμως* (και τονίζω το επισήμως), ο χώρος που βρίσκεται σήμερα η FYROM ονομάστηκε για πρώτη φορά ως Μακεδονία από τον Τίτο. Μέχρι τότε ο διεθνώς αναγνωρισμένως όρος ήταν πράγματι το Vardarska Banovina.

    Αλλα και η Οθωμανική Αυτοκρατορία αμεσως προηγουμένως δεν αναγνώριζε καμία διοικητική περιφέρεια ως Μακεδονία. Γι' αυτό άλλωστε και η συνθήκη του Βουκουρεστίου δεν αναφέρει ποτέ ούτε τα όρια της Μακεδονίας ούτε τα ποσοστά των εδαφών της που πήρε η κάθε πλευρά.

    Το κράτος που επανέφερε για πρώτη φορά επισημως (από το τέλος της βυζαντινής περιοδου και μετά) το συγκεκριμένο διοικητικό όρο ήταν η Ελλάδα αμέσως μετά τους Βαλκανικούς πολέμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Την περιφημη αρχη του αυτοπροσδιορισμου, οχι της αυτοδιαθεσης."

    Όπως ακριβώς έκανε ο Χίτλερ δηλαδή σε πρώτη φάση με Σουδήτες και Αυστριακούς(?)
    Για να μην ανατρέξουμε στη συνθήκη του Saint Germain και πώς η Deutsche-Osterreich άλλαξε όνομα μέσα σε μία νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω επιμενω οτι το σχολιο μου ηταν σωστο. Την αυτοδιαθεση των Σκοπιανων δεν την αμφισβητει κανενας, ουτε κανεις λεει οτι παραβιαζεται αυτο το δικαιωμα. Η επιμονη της Ελλαδος να αλλαξει το συνταγματικο της ονομα η γειτονικη χωρα θετει θεμα καταπατησης του δικαιωματος αυτοπροσδιορισμου και οχι της αυτοδιαθεσης.

    Δεν ηθελα να σταθουμε σε αυτο, δεν εχει ιδιαιτερη σημασια. Το ποστ σου αφορα διαφορους μυθους που κυκλοφορουν και μια που εχεις ασχοληθει πολυ με το Μακεδονικο θεωρω οτι εχεις ψαξει το θεμα του "Ορκου του Μ. Αλεξανδρου". Γιατι δεν μας λες την αποψη σου για το θεμα και με ρωτας για τον Ντελτσεφ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την αυτοδιάθεση των Σκοπιανών την αμφισβητούν οι Αλβανοί εάν δεν το ξέρεις. Η αλλαγή του συνταγματικού τους ονόματος δεν είναι επιμονή της Ελλάδας αλλά καθήκον της προκειμένου να προστατέψει την εθνική της κυριαρχία. Μην ξεχνάς τα Σκόπια δεν αναγνωρίζουν την Μακεδονία ως μέρος της Ελλάδος βάση του συντάγματός τους. Την θεωρούν κατεχόμενη. Άρα ο αυτοπροσδιορισμός πάει περίπατο διότι εδώ έχουμε την αρχή της αυτοδιάθεσης.


    Όσο για τον Ντέλτσεφ και αυτός μύθος είναι. Όπως μύθος είναι και το abecedar. Σύντομα θα ανοίξω νήμα και για τους δικούς σας μύθους. Και επειδή το νήμα επικεντρώνεται σε αυτούς τους δύο μύθους ας μείνουμε σε αυτούς. Εάν πάντως απαντήσεις θα κάνω εξαίρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρε Μιχάλη δε βαρέθηκες να τριγυρίζεις από blog σε blog προωθώντας τις απόψεις των Σκοπιανών? Το πιο πιθανό είναι ότι δεν έχεις καν καταγωγή από Mακεδονία και άσε τα περί Θεσσαλονίκης Τούμπας/Καλαμαριάς. Κανε λίγο αγώνα μήπως και ο ΣΥΡΙΖΑ εξακολουθήσει να είναι στην βουλή και άσε ζητήματα που απαιτούν πολύ καλή γνώση της Ιστορίας. Δεν το κατέχεις το "άθλημα"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμε 6:32 αυτό που ανέφερες και είναι η ονομασία της Μακεδονίας τους νεώτερους χρόνους είναι ο μύθος της άλλης πλευράς και ο οποίος συντηρείται εμμέσως και από τους Ελληνόφωνους διεθνιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μάλλον δεν έγινα κατανοητός τότε.
    "Μακεδονία" ως *επίσημη* ονομασία διοικητικής περιφέρειας δεν υφιστατο επί Οθωμανικής κυριαρχίας.
    Και ναι είναι γεγονός ότι το πρώτο κράτος που επανέφερε το όνομα αυτό *επισήμως* ήταν η Ελλάδα.
    Οι αμέσως προηγούμενοι που χρησιμοποίησαν το ονομα Μακεδονία ως ονομα διοικητικής περιφέρειας ήταν οι Βυζαντινοί.
    Πού είναι η ένσταση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατανοητός ήσουν....
    ο μύθος της άλλης πλευράς λέει ότι η Ελλάδα ανακάλυψε το όνομα "Μακεδονία" το 1988. Το ανέφερε μάλιστα και ο Φιλίποφ-Βοσκόπουλος σε συνέντευξη του. Είναι ο μύθος της άλλης πλευράς που δεν το έχουν αναδείξει ο κάθε Μιχάλης που τους υπερασπίζει με τόσο σθένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα εγώ έγραψα "αμέσως μετά τους Βαλκανικούς".
    Πού το είδες το 1988?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ακριτα τον ξερω αυτο το μυθο για το ονομα Μακεδονια πριν απο το 1988. Επισης υπαρχει ο μυθος οτι τα αρχαια Ελληνικα δεν εχουν ΚΑΜΙΑ σχεση με τα νεα η οτι στην Ελληνικη Μακεδονια ζουν 500.000 σλαβομακεδονες. Οποτε εχει τυχει να μιλησω με Σκοπιανους τους τα αναφερω αυτα τα πραγματα. Το θεμα ειναι ομως να καταρριφθουν ολοι οι μυθοι. Για αυτο σε ρωτησα για τον " Ορκο του Μεγαλου Αλεξανδρου. ". Για τον Ντελτσεφ δεν γνωριζω/δεν απαντω και δεν καταλαβα γιατι ρωτας εμενα για αυτον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ξερεις ποιο ειναι το προβλημα σου Μιχαλη αλλα και των ομοιών σου. Οτι απο την μια καταδικαζεται τον Ελληνικο εθνικισμο αλλα στους ξενους εθνικισμους οπως των Σκοπιανων η των Τουρκων οχι μονο δεν τους καταδικαζεται αλλα τους εστερνιζεστε κιολας και το παιζετε και μπροσταρηδες τους.
    Γιατι πρεπει να ειναι σημερα θυματα οσοι καποτε επιχειρουσαν την αποσχιση της Ελλαδα ;;
    Γιατι να δειξουμε ανοχη στους προδοτες του παρελθοντος ;; Μηπως αλλαξανε ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ακρίτα, επειδή έχω κάνει καναδυό διεθνιστικά σχόλια,αντιεθνικιστικά, μετριοπαθέστατα, οφείλω να ομολογήσω ότι αν και το επιχείρημά σου φαντάζει απλοϊκό, αγγίζει την ουσία του προβλήματος.
    πράγματι, η καλοσύνη προϋποθέτει καλοσύνη. Η κατανόηση προϋποθέτει κατανόηση, όλα τα θετικά πρέπει να είναι αμοιβαία.

    άρα στο βαθμό που τα κράτη έθνη είναι ανταγωνιστικά κάτι τέτοιο φαντάζει απίθανο και αδύνατο.

    όμως, ακρίτα, εγώ που κινδυνεύω να χάσω την ταυτότητα για την οποία είμαι πολύ περήφανος, τη μακεδονική, που θα χάσω την ιστορία μου από τους σλαύους, εγώ που είμαι γηγενής μακεδόνας και ομιλούσα ανέκαθεν πάππου προς πάππου μόνο την ελληνική μακεδονική διάλεκτο, που στο λεξιλόγιό της έχει δωρικά ρήματα, που θα διστάζω να πως στο παιδί μου πως είσαι μακεδόνας, γιατί κάποιοι άλλοι σου πήραν το όνομα, εγώ δεν μπορώ , ως γνήσιος μακεδόνας, να απαρνηθώ τα όσα πρεσβεύει η διεθνής αλληλεγύη των λαών, εξαιτίας των εθνιστικών παθών. εγώ που γνωρίζω ιστορία, που καίγομαι για το όνομα όσο και εσύ...
    ακρίτα, η αλήθεια δεν κρύβεται από κανέναν...
    ιδίως από τους προπαγανδιστές των σκοπιανών και τους ψευτοκουλτουριάρηδες ψευτοδιεθνιστές.
    λυπάμαι που το λέω ως αριστερός, αλλά ο άδωνις γεωργιάδης που για τα μέτρα μου είναι ακραίος δεξιός,για να είμαι ευγενικός, έχει πολύ περισσότερη κουλτούρα και γνώση από κάποιους που ενώ κόπτονται για την εξάλειψη του ρατσισμού μιλούν για ύπαρξη πολυφυλετικής ελλάδας.
    λες και τον κόσμο σήμερα τον ορίζουν οι φυλές.
    μιλούν για εθνοτικές μειονότητες με τρόπο μειωτικό για τις ίδιες, λες και η κοινωνία μας δεν εξήρε τη συμβολή αυτών στη σύσταστη του νεοελληνικού κράτους.

    λυπάμαι βαθύτατα που βλέπω πως οι κουλτουροευρωπαϊζοντες ντεμέκ αριστεροφιλελεύθεροι, νομίζουν πως ανακάλυψαν το αυγό του κολόμβου προσπαθώντας να γίνουν αρεστοί στους συκοφάντες τους.

    και λυπάμαι βαθύτατα που η αριστερά δεν βγάζει στελέχη με γνώσεις και αγάπη για την ντόπια ιστορία.
    επιμένω, γνήσιος έλλην σημαίνει αυτόματα διεθνιστής, οικουμενικός και κοσμοπολίτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμε 11:37 τα πράματα είναι εύκολα και κατανοητά. Έβαλα δύο μύθους οι οποίοι για διάφορους λόγους εξαπλώθηκαν και έγιναν καραμέλα από τους μεν(εθνιστές) αλλά και από τους δε(διεθνιστές).
    Αυτό που πραγματικά που με έβαλε σε προβληματισμό είναι ότι επιχειρήματα της μιας πλευράς οι διεθνιστές προσπαθούν να τα αναλύσουν και τελικά να τα αποκρούσουν, ενώ αντίθετα επιχειρήματα της δικής τους πλευράς κάνουν τον κοκοβιό.

    Και φέρνω σαν παράδειγμα γνωστό διεθνιστή και αρθογράφο της Αυγής, όπου έχει γίνει κριτής επί των πάντων και κάθε επιστητού στο δυαδύκτιο, το παίζει παντογνώστης γλωσσολόγος σχολιάζοντας κάθε πρόσωπο που το θεωρεί εθνικιστή, παλιομοδίτη και δεν ξέρω τι, κάνει αναλύσεις σε ελληνικές εκφράσεις λες και είναι ο μόνος που τις καταλαβαίνει κσι όλοι οι άλλοι είναι τα μαθητούδια του, αλλά σχολιασμός για ελληνομακεδονικά λεξικά, για τα abecedar του ΟΤ και για την προσπάθεια φίμωσης από τους Τούρκους υποψηφίους στην Θράκη σε κάθε τι πομακικό ...άκρα του τάφου σιωπή.

    Ε λοιπόν αυτό και όσο μπορώ δεν θα τους το αφήσω να το εκμεταλλεύονται.

    Είναι οι ίδιοι τύποι που την δεκαετία του 80 με τα σφυροδρέπανα κάθε αντίθετη φωνή την αποκαλούσαν ιμπεριαλιστική, την δεκαετία του 70 χουντική, τις δεκαετίες 40 έως 60 μοναρχοφασίστική σήμερα βγαίνουν και το παίζουν υπερασπιστές εθνικών θεμάτων , αποκαλώντας οποιαδήποτε αντίθετη φωνή ως...εθνικιστική και αυτοπροσδιορίζονται και ως ...αριστεροί τρομάρα τους.

    Έχουν φτάσει τον Έλληνα να ντρέπεται να πει ποιος είναι. Το λές και μόνος σου. Πλήρης διάλυση του εθνικού ιστού. Σηκώνεις σημαία στο σπίτι σου και σε σχολιάζουν λες και είσαι από τον Άρη.

    Αλλά δεν φταίει μόνο η αριστερά. Υπεύθυνη είναι και η δεξιά που την άλωσε ο φιλελευθερισμός αλλά και η ανυπαρξία κάποιας ιδεολογικής βάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στο πρώτο σημείο ο συγγραφέας του άρθρου έχει απόλυτο δίκιο. Δεδομένου ότι η Γιουγκοσλαβία ήταν ένα συνονθύλευμα πολλών και σε κάποιες περιπτώσεις εχθρικών εθνοτήτων, η διοικητική της διαίρεση δεν στηρίχθηκε στα εθνολογικά αλλά στα γεωφυσικά όρια. Η κάθε επαρχία ονομάτηκε από τον ποταμό, που την διέτρεχε:
    Ντράβσκα, Σάβσκα, Βρμπάσκα, Ντρίνσκα, Ζέτσκα, Ντονάβσκα, Μοράβσκα και Βαρντάρσκα.
    Το όρια των επαρχιών δε συμπίπτουν σε κανένα σημείο με τα όρια των σοσιαλιστικών δημοκρατιών της μετέπειτα ομόσπονδης κομμουνιστικής Γιουγκοσλαβίας.
    Για να μην επεκταθώ σε όλες, θα σημειώσω μόνον ότι η Βαρντάρσκα Μπανόβινα περιελάμβανε τα σημερινά Σκόπια, το μεγαλύτερο μέρος του Κοσσυφοπεδίου και τη ΝΑ Σερβία. Επομένως τα όριά της δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα σημερινά σύνορα των Σκοπίων προν βορράν. Τα Σκόπια δεν είναι συνέχεια της Βαρντάρσκα.

    Στο δεύτερο σημείο του άρθρου διαφωνώ κάθετα. Πράγματι ο Ντε Γκωλ ήθελε ουσιαστικά να μπλοκάρει την συμμετοχή της Μ. Βρετανίας στην ευρωπαική αγροτική πολιτική για οικονομικούς λόγους. Ομως το επιχείρημα που χρησιμοποίησε είναι ακριβώς η ύπαρξη της επαρχίας Βρετάνη στη ΒΔ Γαλλία. Και αυτό το επιχείρημα έγινε δεκτό από τα κράτη μέλη της τότε ΕΟΚ και η Μ.Βρετανία έγινε δεκτή ως Ηνωμένο Βασίλειο.
    Εκτός αυτού είναι γνωστές οι περιπτώσεις της Deutche Osterreich (Aνατολικό Γερμανικό κράτος)που έγινε σκέτο Osterreich καί της Εθνικιστικής Κίνας, που έγινε τελικά Ταϊβάν ή Ταϊπέη.

    Tραϊανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο Ακρίτα που ξεκαθάρισες για πολύ κόσμο αυτά τα θέματα - εδώ και πάρα πολλά χρόνια θεωρώ και τα 2 αυτογκόλ, ιδίως το 2ο που για όποιον έχει την παραμικρή ιδέα περί Ηνωμένου Βασιλείου ήταν πατάτα από τις λίγες - και σ' όποιους και να τα έλεγα με κοιτούσαν σαν Ούφο μια και το είχαν ακούσει από τόσα στόματα που το νόμιζαν για 100% σωστό. Τουλάχιστον από το δικό σου το στόμα ίσως να το πιστέψουν αν και απ' ό,τι βλέπω δεν είναι δεδομένο.

    Τις μπαρούφες του ο Ράπτης ας τις αφήσει για αλλού - ποτέ του δεν αφιέρωσε ούτε 1 τοις 1000 της προσπάθειας που κάνει εδώ και χρόνια ως αυτοανακηρυγμένος "προδότης" να αντικρούσει τις ουκ ολίγες χοντράδες της άλλης πλευράς. Όπως για παράδειγμα το μύθο πως δολοφονήθηκε ο μακαρίτης ο Νικόλας ο Οικονομίδης γιατί ανακάλυψε τη μυθική μακεδονική γλώσσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τραιανέ μπορείς να φέρεις κάποια πηγή που να σε επιβεβαιώνει ;

    Όσο για το Deutche Osterreich και την Ταιβάν είναι άλλα ζητήματα και δεν έχουν σχέση με τους "μύθους". Σαφώς βέβαια και δεν είναι μύθοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Aκρίτα,
    σε ποιό από τα ζητήματα θες πηγές?
    Για τη Βαρντάρσκα? Τη Βρετάνη ή και τα δύο?

    Τραϊανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Για την Βρετάνη.
    Η πηγή να είναι εποχής και πρωτότυπη και όχι αναπαραγωγή όπως του Καργάκου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "Αν ναι, τότε αυτή η θέση, όχι μόνο δεν είναι προοδευτική, αλλά σφόδρα αντιδραστική, γιατί εξυπηρετεί τα ιμπεριαλιστικά συμφέροντα της Νέας Τάξης και της παγκοσμιοποίησης. "

    Εγω δεν ειμαι διεθνιστης αλλα δεν βλεπω πως η παγκοσμιοποιηση εχει ιμπεριαλιστικα συμφεροντα στην περιοχη και απορρω τι ειναι αυτη η νεα ταξη. Επειδη σε πολλα πραγματα εισαι αρκετα λογικος σε καλω να μην χρησιμοποιας ακυρους ορους.

    Μπορεις να αναφερθεις σε ιμπεριαλιστικα συμφεροντα καποιων συγκεκριμενων αλλα να τα ονομαζεις ιμπεριαλιστικα συμφεροντα της παγκοσμιοποιησης ειναι απλα γελοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο ιμπεριαλισμός αποτελεί πολιτική επέκτασης του ελέγχου ή της εξουσίας που ασκείται σε ξένες οντότητες ως μέσο απόκτησης και διατήρησης της παρούσας Νέας Τάξης Πραγμάτων (πολιτικής,στρατιωτικής και κυρίως οικονομικής κυριαρχίας). Αυτό συμβαίνει είτε μέσω άμεσης εδαφικής κατάκτησης ή είτε μέσω εποικισμού και είτε διαμέσου έμμεσων μεθόδων άσκησης ελέγχου στα πολιτικά και/ή τα οικονομικά πράγματα άλλων κρατών.

    Η "Νέα Τάξη" πραγμάτων σήμερα είναι γνωστή ως "Pax Americana" η οποία ξεκίνησε με τη λήξη τoυ 1ου πoλέμoυ στov Κόλπo και άρχισε vα γίvεται φαvερό τo πραγματικό περιεχόμεvo της "vέας τάξης" στη περιoχή αλλα και στov κόσμo γεvικότερα. Συvoπτικά αυτή η Νέα τάξη εκφράζει δυo βασικές τάσεις oι oπoίες αvτιπρoσωπεύoυv τoυς αvτίστoιχoυς oικovoμικoύς (παγκοσμιοποιήηση) και πoλιτικo/στρατιωτικoύς στόχoυς της επιβολής πoυ εξαπέλυσε η Αμερικαvική ηγεσία.

    Πρώτov, στo τoπικό επίπεδo, τηv πρoσπάθεια επιβoλής τoυ απόλυτoυ δυτικoύ ελέγχoυ πάvω στη ρoή των ενεργειακών πόρων(αέριο, πετρέλαιο, ορυκτά ) και τηv ρoή τωv oπλισμώv.

    Δεύτερov, στo παγκόσμιo επίπεδo, τηv αvακαταvoμή τωv ηγεμovικώv πoλιτικo‑στρατιωτικώv και oικovoμικώv ρόλωv στo παγκόσμιo καπιταλιστικό σύστημα πoυ oδηγεί σε μια ιδιόμoρφη pax Americana.

    Σε ότι αφορά το τοπικό επίπεδο γνωρίζεις ότι η περιοχή της Μακεδονίας είναι ενεργειακός κόμβος και ειδικά η Δυτική Μακεδονία που είναι το κυριώτερο κέντρο ηλεκτρικής ενέργειας λόγω του λιγνίτη.

    Το βλέπεις ακόμα γελοίο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "Ο ιμπεριαλισμός αποτελεί πολιτική επέκτασης του ελέγχου ή της εξουσίας που ασκείται σε ξένες οντότητες ως μέσο απόκτησης και διατήρησης της παρούσας Νέας Τάξης Πραγμάτων (πολιτικής,στρατιωτικής και κυρίως οικονομικής κυριαρχίας). Αυτό συμβαίνει είτε μέσω άμεσης εδαφικής κατάκτησης ή είτε μέσω εποικισμού και είτε διαμέσου έμμεσων μεθόδων άσκησης ελέγχου στα πολιτικά και/ή τα οικονομικά πράγματα άλλων κρατών."

    Ο ορος ιμπεριαλισμος δεν ειναι γελοιος .




    Η νεα ταξη πραγματων ειναι πολυ ασαφης ορος , και προτιμω να δαχτυλοδειχνουμε ξεκαθαρα τους Αμερικανους η τους συμμαχους τους εαν αυτους αντικατοπριζει.

    Ειναι γελοιο να μην λεμε για Αμερικανους αλλα για νεα ταξη πραγματων.

    Αυτα τα nickname ειναι γελοια.
    "
    Η "Νέα Τάξη" πραγμάτων σήμερα είναι γνωστή ως "Pax Americana" η οποία ξεκίνησε με τη λήξη τoυ 1ου πoλέμoυ στov Κόλπo και άρχισε vα γίvεται φαvερό τo πραγματικό περιεχόμεvo της "vέας τάξης" στη περιoχή αλλα και στov κόσμo γεvικότερα. Συvoπτικά αυτή η Νέα τάξη εκφράζει δυo βασικές τάσεις oι oπoίες αvτιπρoσωπεύoυv τoυς αvτίστoιχoυς oικovoμικoύς (παγκοσμιοποιήηση) και πoλιτικo/στρατιωτικoύς στόχoυς της επιβολής πoυ εξαπέλυσε η Αμερικαvική ηγεσία."

    Περισοτερες ασαφειες. Η λεγομενη pax americana , δεν υπαρχει μετα το τελος του πολεμου του κολπου ουτε και το φαινομενο της παγκοσμιοποιησης η του αμερικανικου ιμπεριαλισμου εχει αυτη την αφετηρια.

    Ο Μπους ο μεγαλυτερος βεβαια εκεινη την εποχη μιλησε για μια νεα ταξη πραγματων σχολιαζοντας την πτωση της Σοβιετικης ενωσης.

    Θεωρω πρεπον οσοι χρησιμοποιουν αυτο τον ορο να αναφερονται σε κατι που εχει να κανει με νεες εξελιξεις στο παγκοσμιο σκηνικο. Συγκεκριμενα και ξεκαθαρα. Η απλα να μην χρησιμοποιουν αυτο τον ορο. Η Αμερικανικη εμπλοκη βεβαια και δεν ειναι μια νεα ταξη πραγματων αλλα μια παλια.

    "
    αvτιπρoσωπεύoυv τoυς αvτίστoιχoυς oικovoμικoύς (παγκοσμιοποιήηση)"


    Το φαινομενο της παγκοσμιοποιησης δεν αντικατοπτριζει στοχους της Αμερικανικης ηγεσιας αλλα τους στοχους ολων των κρατων , λαων και οικονομιων του πλανητη εκτος ισως απο την Βορεια Κορεα . Μεσω αυτου του φαινομενου , καθε κρατος πρωωθει τα δικα του συμφεροντα με σκοπο να εκμεταλευτει την οικονομικη διευρυνση των αγορων για την εξυπηρετηση των συμφεροντων τους , το ιδιο κανουν και οι Αμερικανοι βεβαια.

    Οπου ναι πρωωθουν τα δικα τους συμφεροντα αλλα η παγκοσμιοποιηση δεν ειναι παγιδα , η η "επιβολη" της Αμερικανικης ηγεσιας.

    Ας μην λεμε οτι μας καπνισει και ας μιλουμε με βαση την πραγματικοτητα.

    Οπως ειπα οι Αμερικανοι εκμεταλευονται την διευρυνση των αγορων για να εξυπηρετησουν τα συμφεροντα τους. Αυτο δεν σημαινει πως η λυση ειναι η μη διευρυνση των αγορων , και η οικονομικη καταστροφη , η λυση για οσους θελουν να ανταγωνιστουν τους Αμερικανους δεν ειναι να μην τους ανταγωνιζονται καθολου ( εχθροι της παγκοσμιοποιησης) αλλα να τους ανταγωνιζονται με τροπο ωστε να επιβαλλουν τα δικα τους οικονομικα συμφεροντα στην περιοχη , αντις τα αμιγως Αμερικανικα.

    Επισης μπορει εσενα να σου συμφερει το φαινομενο της παγκοσμιοποιησης να ειναι σε ισχυ στο δικο σου εδαφος αλλα καποια αλλα εδαφη να ειναι απομονωμενα.



    "
    Σε ότι αφορά το τοπικό επίπεδο γνωρίζεις ότι η περιοχή της Μακεδονίας είναι ενεργειακός κόμβος και ειδικά η Δυτική Μακεδονία που είναι το κυριώτερο κέντρο ηλεκτρικής ενέργειας λόγω του λιγνίτη."

    Ναι αυτο ειναι αληθεια. κατα την δεκαετια του 90 οι Αμερικανοι εγιναν οι καλυτεροι εγγυητες του κρατους των Σκοπιων , για να δημιουργησουν αγωγους που περνανε απο εκει. Εχουν μαλιστα μια απο τις μεγαλυτερες στρατιωτικες τους βασεις στην περιοχη.

    Αυτα τα γεγονοτα δεν σημαινει πως απροσεκτα μπορουμε να χρησιμοποιουμε τους ορους παγκοσμιοποιηση και νεα ταξη πραγματων και να λεμε αοριστειες και ασυναρτησιες.

    Και στο λεω εγω που πιστευω πως σε παρα πολλα ειναι λογικος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Με το να διαφωνείς σε όρους δεν σημαίνει ότι αυτοί είναι γελοίοι. Ας το ξεκαθαρίσουμε αυτό.
    Οι όροι "παγκοσμιοποίηση" και "νέα τάξη" είναι τόσο επιμαχοι, αμφιλεγόμενοι ακόμα αμφισβητήσιμοι όσο και οι όροι"διεθνισμός' και "εθνικισμός".

    Κατέθεσα τις απόψεις μου , κατέθεσες τις δικές σου και από εκεί και πέρα ο καθένας σίγουρα αντλαμβάνεται διαφορετικά κάποια πράγματα. Η "pax americana" όπως και ο "νεο-οθωμανισμός" κοιτάνε το δικό τους συμφέρον. Εμείς είμαστε το πρόβλημα διότι δεν έχουμε καταλάβει ότι στο διεθνές περιβάλλον το πλεονέκτημα που απορρέει από τη σύναψη πολλαπλών συμμαχιών με σκοπό την εξυπηρέτηση των συμφερόντων της χώρας μας, καθώς η γεωπολιτική σκηνή δεν σταματά να μεταβάλλεται. Έτσι η μονογαμική σχέση με τις ΗΠΑ δεν είναι και τόσο επωφελής όπως και τα ζειμπέκικα με τις κουμπαριές με τους Τούρκους.
    Οι Τούρκοι ήδη το εφαρμόζουν εδώ και 10 χρόνια και τα αποτελέσματα είναι απτά.

    Οι Αμερικανοί έχουν καταλάβει δε, πως με την πάροδο του χρόνου, χρειάζονται την Τουρκία περισσότερο από ότι τους χρειάζεται σήμερα αυτή. Και αυτό, ομοίως, δεν είναι καθόλου ευοίωνο για εμάς.

    Εν πάση περιπτώση πάμε σε άλλα μονοπάτια που δεν αφορούν το νήμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. "pax americana" όπως και ο "νεο-οθωμανισμός" κοιτάνε το δικό τους συμφέρον. Εμείς είμαστε το πρόβλημα διότι δεν έχουμε καταλάβει ότι στο διεθνές περιβάλλον το πλεονέκτημα που απορρέει από τη σύναψη πολλαπλών συμμαχιών με σκοπό την εξυπηρέτηση των συμφερόντων της χώρας μας, καθώς η γεωπολιτική σκηνή δεν σταματά να μεταβάλλεται. Έτσι η μονογαμική σχέση με τις ΗΠΑ δεν είναι και τόσο επωφελής όπως και τα ζειμπέκικα με τις κουμπαριές με τους Τούρκους.
    Οι Τούρκοι ήδη το εφαρμόζουν εδώ και 10 χρόνια και τα αποτελέσματα είναι απτά.
    "

    Αυτα ειναι εντελως ασχετα με αυτα που σου ειπα. Γενικα συμφωνω με τις αποψεις που εκφραζεις εδω. Για τους ορους που χρησιμοποιεις ειναι που εκφραζω τις διαφωνιες μου.

    Πουθενα δεν αναφερα πως ειναι συμφερουσα μια μονογαμικη σχεση με της ΗΠΑ.

    Εδω συνεχιζεις να αναφερεις ορους αδιευκρινιστους και οχι ξεκαθαρους οπως Pax americana και νεο-οθωμανισμος.

    Μπορει να σου φαινεται πιο κομψο να χρησιμοποιεις αυτους τους ορους αλλα νομιζω ειναι λαθος διοτι υποφερει το μηνυμα που θελει να περασει το κειμενο που αναφερει τετοιους ορους.

    Ο νεο-οθωμανισμος ειναι φαινομενο δεν ειναι ομαδα ατομων που εχει δικο του συμφερον. Δεν μπορεις να πεις πως ο εθνικισμος η ακομα Ελληνικος εθνικισμος εχει δικο του συμφερον , δεν βγαζει πολυ νοημα.

    Η παξ αμερικανα ειναι και αυτη μια περισσοτερο ασυναρτητη και αδιευκρινιστη εννοια απο οτι θα ηθελε καποιος που διαβαζει ενα κειμενο για να καταλαβει περι τινος προκειται.

    "
    Με το να διαφωνείς σε όρους δεν σημαίνει ότι αυτοί είναι γελοίοι. Ας το ξεκαθαρίσουμε αυτό."

    Οχι πιστευω πως η χρηση αυτων των ορων με τετοιο τροπο ειναι ζημιογονα πρωτα απο ολα για αυτον που τους χρησιμοποιει με αυτο τον τροπο.



    "
    Οι όροι "παγκοσμιοποίηση" και "νέα τάξη" είναι τόσο επιμαχοι, αμφιλεγόμενοι ακόμα αμφισβητήσιμοι όσο και οι όροι"διεθνισμός' και "εθνικισμός"."

    Η παγκοσμιοποιηση ειναι αυτο που σου αναφερα. Εαν θελεις να βαφτισεις την παγκοσμιοποιηση κατι που δεν ειναι τοτε εσυ διαπρατεις λαθος και λες πραγματα που δεν βγαζουν νοημα στα αυτια καποιου τριτου. και ναι θα ακουστει γελοιο αυτο που θα πεις.

    Ο ορος νεα ταξη ειναι διαφορετικος απο τον ορο παγκοσμιοποιηση διοτι δεν αντιστοιχει σε μια ξεκαθαρη εννοια. Μπορει καποιος να χρησιμοποιει ξεκαθαρους ορους για να πει αυτο που θελει να πει.

    Ουτε οι οροι εθνικισμος και διεθνισμος ειναι οι προτιμοτεροι αλλα τουλαχιστον ειναι ειτε πιο ξεκαθαροι οροι απο το "νεα ταξη πραγματων" η ειναι πιο σωστη η χρηση τους στα συγκεκριμενα θεματα απο οτι η χρηση του ορου παγκοσμιοποιηση οπως τον χρησιμοποιησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η Δραγοβιτία διευρύνθηκε για να περιλάβει και περιοχές με διαφορετική εθνική υπόσταση (Τορλάκοι ή Σόπσκοι), και μετονομάστηκε "Βαρδαρικόν βανάτον" ( = Βάνταρσκα μπάνοβινα) εκ του Βαρδάριου ποταμού (π. Αξιός), όταν ο ρήγας Αλέξανδρος Καρατζώρτζεβιτς (ο Ενοποιητής, 1921-34) υλοποίησε συγκεκριμένο σχέδιο ενοποίησης των σλαυικών εθνών της επικρατείας του εις ένα νέο έθνος, τους "Γιουγκοσλαύους". Ο Αλέξανδρος, λοιπόν, έδωσε νέα ονόματα στις διοικητικές περιφέρειες του βασιλείου του, το 1929, ονομασίες που να μην απηχούν εθνοτικές ιδιαιτερότητες υπονομεύουσες την νέα εθνική ταυτότητα (εν καιρώ υπόσταση). Επί της ουσίας, όλα τα ονόματα των βανάτων πήραν γεωγραφικώς ονομασίες ποταμών, με εξαίρεση την Δαλματία/Σλαβονία, που μετονομάζεται Παραλιακή/Πриморје/Littoral.

    Δυστυχώς όμως, αυτός ο Κεντρικός Σχεδιασμός των Καρατζώρτζεβιτς κράτησε μόλις δέκα έτη (1929-39).. Το 1939, επί βασιλέως Πέτρου Β' Καραγεώργεβιτς (1934-41 [1945]), άνοιξε ο "ασκός του Αιόλου" όταν οι Κροάτες απαίτησαν και πέτυχαν την συγχώνευση των βανάτων Σαβάνσκα και Πриморје, ως Χρβάτσκα/Κροατία.

    Δυστυχώς, ο πάπας Ιωάννης Παύλος Β' και ο ανεστημένος γερμανικός επεκτατισμός κατέστρεψαν την Γιουγκοσλαβία (1989-93), οπότε εμβηκε στο χρονοντούλαπον της Ιστορίας και κάθε νόημα για "Βαρδαρικόν βανάτον"! Άσ'τα!
    Ιδού ο δρόμος ο σωστός: Πώς ονομάζονταν οι ντόπιοι Σλάβοι, πριν την δουν "Μακεδόνες"; Απλά ας τους επιβληθεί το αρχικό τους εθνώνυμο, και πρόβλημα τέλος:

    Πηγές του Μεσαίωνα, τους αναφέρουν ως Δρουγουβίτες, Δρογουβίτες, Δραγοβίτες, Δραγουβίτες, Δραγουμέτες, Δραγούμοι, Ντργκοβιτσοι, ή κάτι παρόμοιο. http://salade-macedoine.pblogs.gr/2009/12/ti-htan-oi-dragobites-ti-einai-oi-slabomakedones.html https://uploads.disquscdn.com/images/39b835775fd5a3b685e06e4e1ccfa90467032605bc5b0c96f086ab72ac8fe310.png

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.