Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.

Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Απορία για τον αντιρατσιστικό νόμο

Διαβάζω ότι ενδεχόμενη απόσυρση της πρόβλεψης για ποινικοποίηση της άρνησης του Ολοκαυτώματος θα προκαλέσει αντιδράσεις στο Ισραήλ και στις ΗΠΑ από το εβραϊκό λόμπι.

H δε,αποδοχή της ποινικοποίησης της αρμένικης Γενοκτονίας μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στις σχέσεις της κυβέρνησης με την Τουρκία.

Αλήθεια.....


ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ για την άρνηση της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας και του Πόντου ή ακόμα και των Σταλινικών θηριωδιών τι εσωτερικά προβλήματα θα δημιουργήσει;
Θα συνεχίσουν το χαβά τους γνωστοί αρνητές της Ελληνικής γενοκτονίας; Είναι οι ίδιοι που κάνουν τα πάντα για να κατακρίνουν την ΧΑ και την άρνησή της για το Ολοκαύτωμα.

13 σχόλια:

  1. Το νομοσχέδιο ποινικοποιεί την Ελληνική εθνική ταυτότητα, αφού σε κάθε διαμάχη μεταξύ Ελλήνων και επήλυδων, οι τελευταίοι θα επικαλούνται ρατσιστικά κίνητρα με αποτέλεσμα την οικονομική και κοινωνική εξόντωση των πρώτων. Νομιμοποιήται επίσης πολιτικά η μετάλλαξη της χώρας σε πολυφυλετική κοινωνία, πράξη που επεδίωξαν και επέτυχαν οι νεοταξίτες χωρίς δημοψήφισμα και κατά παραβίαση του συντάγματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Κίμωνα:

      ΝομιμοποιEIται επίσης πολιτικά η μετάλλαξη της χώρας σε πολυφυλετική κοινωνία
      ---

      Ααα ... δηλαδή ΤΩΡΑ θα γίνουμε πολυΦΥΛΕΤΙΚΗ κοινωνία ;;;

      Γιατί εγώ ξέρω ότι αυτός ο τόπος είναι πολυφυλετικός εδώ και 1000 χρόνια τουλάχιστον.

      Και ο Μάζαρις της ίδιας απόψεως ήταν στα 1415 αιώνα όταν έγραψε:

      http://www.lithoksou.net/p/ta-%25C2%25ABanamiks-geni-en-peloponniso%25C2%25BB-toy-mazari-o-plithysmos-toy-moria-1415-2010

      «Εν Πελοποννήσω, ως και αυτός οίδας, ξείνε, οικεί αναμίξ γένη πολιτευόμενα πάμπολλα, ων τον χωρισμόν ευρείν νυν ούτε ράδιον, ούτε κατεπείγον. α δε ταις ακοαίς περιηχείται, ως πάσι δήλα και κορυφαία, τυχγάνει ταύτα. Λακεδαίμονες, Ιταλοί, Πελοποννήσιοι, Σθλαβίνοι, Ιλλυριοί, Αιγύπτιοι και Ιουδαίοι (ουκ ολίγοι δε μέσον τούτων και υποβολιμαίοι), ομού τα τοιαύτα επαριθμούμενα επτά» [Μάζαρις 1831, 174 και Μάζαρις 1860, 239].

      Τσάκωνες («Λακεδαίμονες»), λοιποί Μωραΐτες Ρωμιοί, Σλάβοι, Αλβανοί («Ιλλυριοί»), γύφτοι («Αιγύπτιοι»), Εβραίοι και «Φράγκοι»/Δυτικοευρωπαίοι («Ιταλοί») είχαν ανακατευτεί σε τέτοιο βαθμό ώστε «ο διαχωρισμός τους δεν είναι ούτε εύκολος ούτε αναγκαίος να γίνει» μας λέει ο Μάζαρις.

      Άκου εκεί «ΘΑ γίνουμε πολυ-ΦΥΛΕΤΙΚΗ κοινωνία» ??? ... θα αναστηθούν με τα λόγια σας ο «Momčila o Βουλγαραλβανιτόβλαχος από τη Μακεδονία» και ο «Vonko o Σερβοαλβανιτοβουλγαρόβλαχος από την Άρτα» και θα σας πουν σε κάποιο μυστηριώδες «ομηρικό ιδίωμα-πιτζίν» ... «Τι λέτε ωρέ;»

      Ο τόπος αυτός δεν είναι μονο-«φυλετικός» (όύτε φυσικά ο όρος «φυλή» είναι ορθός, απλά δείχνει την αδυναμία του Κίμωνα να χρησιμοποιήσει τον ορθό όρο «εθνότητα»), αλλά μονο-πολιτισμικός/ΠΛΕΟΝ μονο-εθνοτικός, και αυτή η μονο-πολιτισμικότητα προέκυψε μέσα από την μακροχρόνια αφομοίωση όλης της σάρας και μάρας που εγκαταστάθηκε εδώ πέρα στο πέρασμα των αιώνων.

      Διαγραφή
    2. Για τον Κίμωνα που φοβάται μην γίνουμε πολυ-φυλετική κοινωνία.

      1) Κίμωνά μου, ο αρχαίος συνωνόματός σου ήταν πολυ-φυλετικός. Η μητέρα του και η γιαγιά του από τον πατέρα του Μιλτιάδη ήτανε βάρβαρες Θράκιες από τη θρακικό φύλο των Δολόγγων. Ο Πεισίστρατος έστειλε των παππού του Μιλτιάδη στους Δόλογγες θράκες της Θρακικής Χερσονήσου, για να «μπολιαστεί» με τον εκεί βασιλικό οίκο και να διασφαλιστούν τα Αθηναϊκά συμφέροντα στα Δαρδανέλια.

      2) Τι πολυφυλετικό (επιμένω στον λανθασμένο όρο που εσύ ο ίδιος επέλεξες αντί των ορθότερων πολυ-εθνοτικός/πολυ-πολιτισμικός) εκφυλισμό φοβάσαι όταν από την Πρέβεζα ως την Βάρκιζα έχουμε:

      α) Πρέβεζα. «Πέρασμα» νοτιοσλαβιστί εκ του σύνθετου ρήματος pre-vožiti = διαπερνώ, περνώ απέναντι.

      β) Καρπενήσι. «Άλσος γαύρων» βλαχο-ρουμανιστί. Υπάρχουν καμιά δεκαριά Καρπενήσια στην Ρουμανία:

      http://en.wikipedia.org/wiki/C%C4%83rpini%C5%9F_(disambiguation)

      Εκ του λατινικού carpinus. Το νεοελληνικό γαύρος είναι φυσικά βουλγαρικό δάνειο στην Ελληνική (gabъr , Gabrovo) με τη σειρά του εκ του πρωτοσλαβικού *grabrъ από το οποίο οι μεν Σέρβοι έχασαν το δεύτερο ρω (grab, σε ορισμένα μέρη της Ελλάδος απαντά ο όρος γραβούνα για το δένδρο), οι δε Βούλγαροι το πρώτο (gabr> gabъr). Οι αρχαίοι Έλληνες μια φορά το δένδρο αυτό το έλεγαν «ζυγία».

      γ) Αράχοβα. «Καρυδότοπος» σλαβιστί. Σερβο-Κροάτες λένε orah το καρύδι (τοπωνύμια Orahovac, Orahovo, Orahovica), εκαβιανοί Βούλγαροι το λένε oreh (λ.χ. Ore(h)ovo) και οι δε ιακαβιανοί βούλγαροι το λένε oryah (Oryahovo).

      δ) Δόμβραινα Βοιωτίας. Dămbrenje/Dǫbrenje «Βελανιδότοπος» σλαβιστί αλά Dămbeni Καστοριάς, Dubrovnik, Dubrava, Dolni Dăbnik, Dămbovitsa, Dămbova κλπ, κλπ.

      http://en.wiktionary.org/wiki/Appendix:Proto-Slavic/d%C7%ABb%D1%8A

      ε)Λιόσια, Σπάτα, Βάρκιζα δεν χρειάζεται να πω πολλά ...

      http://en.wikipedia.org/wiki/Gjin_Bua_Shpata
      http://en.wikipedia.org/wiki/Pjeter_Losha

      Να βάλουμε και τους Καταλανούς που διοικούσαν την ανατολική Στερεά και μας άφησαν το επώνυμο Ράλλης < Ραούλης < Raul ;

      http://en.wikipedia.org/wiki/Catalan_Company

      Και φοβάσαι βρε Κιμωνάκο μου μη γίνει «πολυφυλετικός εκφυλισμός» του χώρου ;

      Σαν να φοράς μπλούζα λερωμένη με γράσσα και μπογιά και να φοβάσαι μη την στάξεις με ταραμά και λάδι.

      Διαγραφή
    3. Οι γνωστές αριστερές μπουρδολογίες δανισμένες από το Φιλοσοφικό λεξικό του Ρόζενταλθ με επιχειρήματα φοιτητικής σύναξης κνιτών η ρηγάδων της δεκαετίας του 70 αγαπητέ Σπάτα Μπούα.

      Διαγραφή
  2. Αυτά είναι τα αποτελέσματα μιας παρηκασμένης κοινωνίας που αφήνει απαίδευτους/αμόρφωτους να την κυβερνούν. Η αποτυχημένη αντιγραφή άλλων κοινωνιών/συστημάτω (αποτυχημένων ουσιαστικά) είναι ή πρόοδος που μας επιβάλεται....
    αλλά εμείς συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με τι κακό μας κάνουν οι κακόι ξένοι....που θέλουν να εξαφανιστεί η Ελλάδα
    Αλλά από πλευράς μας έργο (σε οποιαδήποτε μορφή) μηδέν......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάντως το θεωρώ ως μία νομιμοποίηση της ποινικοποίησης της αντίθετης σκέψης σε ότι αφορά την επιβολή της πολυπολιτισμικότητας και του μεταμοντέρνου εθνομηδενισμού. Διότι πως να το κάνουμε, η άκρα ή η ριζοσπατική αριστερά πλέον έχει αυξήσει τα ποσοστά της. Ναι, υποστηρίζουμε την ελευθερία του λόγου και υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα του καθενός στην έκφραση των απόψεών του ακόμη και εάν δεν είναι δημοφιλείς. Αλλά όχι και να επιτρέπουμε ρητορική μίσους εναντίον της ελληνικής εθνικής ταυτότητας ή ακόμα και της δυτικοευρωπαικής(διευρύνοντας τα πολιτισμικά σύνορα).
    Πραγματικά η χώρα έχει καταρρεύσει και κάποιοι ακόμα ζουν στον μεταπολιτευτικό τους νιρβάνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακρίτα, είσαι σε καμιά νιρβάνα (θηλυκή στα ελληνικά Η νιρβάνα Ακρίτα) και δε δημοσιεύεις τα σχόλια;

      Διαγραφή
    2. Παίζω με τους γιούς μου!!

      Διαγραφή
    3. Η απόλυτη Νιρβάνα (κατάσταση απόλυτης ηρεμίας) !!!

      Να σου ζήσουν !!!

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή

Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.