Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.

Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2008

Το σχόλιο μου που διαγράφτηκε στο blog ΜΑΚΙΒΕ και έχει σχέση με την γλώσσα.

Γράφετε :

Έτσι το κράτος μας ουδέποτε υποχρεώθηκε μεταπολεμικά να καταγράψει πάλι όσες θρησκευτικές, γλωσσικές ή εθνικές μειονότητες υπάρχουν, οχυρωμένο νομικά πίσω από επωφελείς παλαιότερες διεθνείς συνθήκες που όμως καλύπτουν ελάχιστα τις απαιτήσεις του σύγχρονου Διεθνούς Δικαίου και των επιβλεπόντων Οργανισμών.
Σχολίασα:

Μιλάτε για το μεταπολεμικό Διεθνές Δίκαιο και για θρησκευτικές, γλωσσικές ή εθνικές μειονότητες. Επικεντρώνομαι στις δύο τελευταίες μιας και αυτό είναι το πρόβλημα μας.

Ξεκινάω με την γλώσσα.

Καταρχήν σύμφωνα με τους γλωσσολόγους και φιλικά προσκείμενους σε εσάς(ΚΕΜΟ) το ομιλούμενο σλαβικό ιδίωμα στην Μακεδονία δεν έχει καμμιά σχέση με αυτό της ΠΓΔΜ. Άρα το να το πεις Μακεδονική γλώσσα είναι αυθαίρετο συμπέρασμα και μάλιστα επιστημονικά.

Υπάρχει βέβαια ότι και αυτήν την γλώσσα την μιλούν και Έλληνες Μακεδόνες που φυσικά δεν έχουν καμμία σχέση με τους Makedonskiot nacionalnosti.

Με τα μέχρι στιγμής επιστημονικά δεδομένα ο χαρακτηρισμός των σλαβικών διαλέκτων στην Ελλάδα θα παρέμενε μήλο της έριδος, αν όμως δεν υπήρχε η απόφαση της παγκόσμιας γλωσσολογικής επιτροπής για τη σύνταξη σλαβικού διαλεκτολογικού χάρτη, του "O.L.A." ("Obshcheslavjanskij Lingvisticheskij Atlas"), που να ορίζει ότι όλες οι σλαβικές διάλεκτοι σε επικράτεια μη σλαβικών εθνικών κρατών θα ονομάζονται απλά και μόνο "σλαβικές".

Πρόκειται ασφαλώς για μια σημαντική απόφαση, που αποκλείει τη χρησιμοποίηση των όρων "βουλγαρικά" ή και "σλαβομακεδονικά ιδιώματα" για τις σλαβικές διαλέκτους της ελληνικής Μακεδονίας, και απελευθερώνει την ελληνική επιστήμη αλλά και εσάς από το φόβο του να εργάζονται για λογαριασμό ενός αθέμιτου και άκαιρου "γλωσσικού εθνικισμού" στις γειτονικές χώρες.

Γιατί δεν θέτεται το γλωσσολογικό σας ζήτημα βάση της Παγκόσμιας γλωσσολογικής επιτροπής ώστε να αποφεύγονται οι εθνικιστικές ερμηνείες ?

Προφανώς οι συντελεστές του ΜΑΚΙΒΕ έχουν την ίδια φασιστική αντίληψη με αυτή των κρατούντων της ΠΓΔΜ όπου απαγορεύουν δια νόμου την έρευνα και την εξέταση της πολιτιστικής και εθνικής ταύτοτητάς τους . Μιλάνε για εθνικισμό όταν αυτοί οι ίδιοι τον εκτρέφουν αρνούμενοι την πολιτιστική ταυτότητα των Ελλήνων Μακεδόνων. Δεν αμφισβήτησα της ταυτότητα σας αλλά τον τρόπο έκφρασης αυτής.

Μιλήσατε για Διεθνές Δίκαιο.

Η απαγόρευση της καταχρηστικής άσκησης δικαιώ­ματος είναι μια γενική αρχή του Διεθνούς δικαίου, που απαντάται επανειλημμένα στη διεθνή δικαιοδοτική πρακτική και είναι ανώτερη ιεραρχικά από τους κανόνες που διέπουν την ενάσκηση των εξατομικευμένων δικαιωμάτων των υποκειμέ­νων του διεθνούς δικαίου.[Α. Kiss, «Abuse of rights», Encyclopedia of Public International Law, Volume I, 1992 σελ 7-8]

Είναι γνωστό ότι η απειλή κατά της ειρήνης δεν συνδέεται αναγκαστικά με τη χρήση βίας, αλλά μπορεί να στοιχειοθετηθεί ακόμη και με πράξεις που καταρ­χήν δεν αντιβαίνουν στο διεθνές δίκαιο. Κατά συνέπεια, έχει αναγνωριστεί η θεωρητική πιθανότητα η επιλογή του ονόματος από ένα κράτος να θεωρηθεί ως εχθρική προπαγάνδα εναντίον ενός γειτονικού κράτους, εφόσον κρίνεται ότι το όνομα αυτό υποκρύ­πτει εδαφικές διεκδικήσεις.

Και η αυθαίρετη χρήση από εσάς του ονόματος της Μακεδονίας είναι εχθρική ενέργεια. Η παραπληροφόρηση σας είναι σε όλα τα επίπεδα διαλόγου. Το ότι αποφεύγεται την λέξη Σλαβικό είναι καθαρά θέμα μίας από τις παραμέτρους έκφρασης της εμμονής του ψευδο-μακεδονισμού που σας έχει δηλητηριάσει.

Όπως λέει και ο Γιάννης Μάνος στις Μακεδονικές ταυτότητες(σελ 435)


"Η αίσθηση του ανήκειν είναι συνάρτηση συμφραζομένων, δια πραγμάτευσης και πολιτικής συγκυρίας αλλά και συσχετισμών δύναμης και εξουσίας. Τα άτομα, στο βαθμό που μπορούν να κάνουν επιλογές, κατανοούν και χειραγωγούν σύμβολα, αναπτύσσουν στρατηγικές και ταυτίζονται ή αποστα­σιοποιούνται με διαφορετικούς τρόπους από τις διάφορες ταυτότητες."


και καταλήγει(σελ 436)....


"Επιβεβαιώνεται όμως εθνογραφικά η επιδίωξη ορισμένων ατόμων, στο σημερινό πλαίσιο της περιοχής Φλώρινας, να αποφεύγουν, στο μέτρο του δυνα­τού, να ταυτίζονται με αποκλειστικές συλλογικές ταυτότητες· προτιμούν να έχουν τη δυνατότητα ελέγχου της δράσης και των στρατηγικών τους· κατά συνέπεια, υιοθετούν εκείνα τα στοιχεία που αντιστοιχούν σε μια ταυτότητα ανάλογα με τα συμφέροντά τους."


Αυτό κάνουν και οι συντελεστές του ΜΑΚΙΒΕ, υιοθετούν ταυτότητα σύμφωνα με τα συμφέροντα τους και όχι με αυτά που πρέπει.

28 σχόλια:

  1. http://www.eurolang.net/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=55&lang=mk
    Για τους αναγνώστες σας που συχνά παραπληροφορείτε: η μακεδονική ΓΛΩΣΣΑ που ομιλείται στη Ελλάδα είναι ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ στην ΕΕ, όπως μπορείτε να δείτε στο παραπάνω ευρωπαϊκό site.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμε να είσαι λίγο προσεκτικός με τις πήγες που βάζεις. Το eurolang και φυσικά δεν είναι σαιτ της ΕΕ.

    Οι επίσημες γλώσσες της ΕΕ είναι αυτές που αναγράφονται στο ,europa επίσημο σαιτ της ΕΕ που ασχολείται αποκλειστικά με τις ομιλούμενες γλώσσες σε αυτήν.

    Το να λες κάποιον ότι παραπληροφορεί είναι εύκολο να το λες πόσο δε να το γράφεις. Πρέπει και να το αποδεικνύεις όμως και αυτήν την στιγμή εσύ είσαι αυτό που συκοφαντείς τον υποφαινόμενο και παράλληλα παραπληροφορείς το κοινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://ec.europa.eu/education/languages/archive/languages/langmin/euromosaic/index_en.html
    Δεν εννοούσα τις επίσημες γλώσσες του κάθε Κράτους Μέλος αλλά για τις μειονοτικές γλώσσες σε κάθε Κράτος, που έχουν αναγνωριστεί από το Ευρωκοινοβούλιο, και με τις ψήφους των Ελλήνων ευρωβουλευτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε το ξέρεις πολύ καλά ότι ότι για να αναγνωριστεί μία γλώσσα στην ΕΕ απαιτείται σύμφωνη γνώμη στα πλαίσια όχι του Κοινοβουλίου ή της Επιτροπής αλλα στα πλαίσια των Συνόδων κορυφής μεταξύ των μελών.

    Είναι ποτέ δυνατόν μία Ευρωπαική χώρα να αναγνωρίσει αποσχιστικές τάσεις ακραίων οργανισμών μέσω της οποιαδήποτε αναγνώρισης γλωσσικής μειονότητας ?

    Εν πάσει περιπτώση είδες πως αναφέρει την γλώσσα που λες σαν "Μακεδονική" το ευρωμωσαικό .... Le (slavo)macédonien/bulgare) en Grèce και τους ομιλούντες ως σλαβόφωνους

    Μήπως διαφωνείς ?

    Και τελειώνοντας γνωρίζεις ότι το "Macedonia" στο σύνδεσμο που έβαλες είναι καθαρά θέμα λογισμικού. Πολλά ξένα σαιτ το χρησιμοποιούν μην δίνοντας και πολύ σημασία για το ποιος είναι Μακεδόνας ή Μακεδονικό. Το πως αποκαλεί την γλώσσα αλλά και τους ομιλούντες στο έδειξα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το τελευταίο συμβαίνει μόνο επειδή οι Έλληνες, μαζί με τους Βούλγαρους, δημιουργούν προβλήματα στην ΕΕ, αλλά είναι οι μόνοι σε ολόκληρο τον Κόσμο που δεν δέχονται την πραγματικότητα . Όλοι οι άλλοι αποκαλούν την γλώσσα μακεδονική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι διαψεύδεις με το τελευταίο σου μήνυμα το πρώτο σου.
    Στην αρχή μιλάς για αναγνώριση και τελικά μιλάς και "εκβιασμό" της ΕΕ από την Βουλγαρία και την Ελλάδα.

    Το ποιός παραπληροφορεί φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Όλοι οι άλλοι αποκαλούν την γλώσσα μακεδονική."

    Αν τους λέγατε να την αποκαλούν π.χ. "ταμ ταμ" , θα την αποκαλούσαν έτσι ευχαρίστως.

    Αν αποφασίζατε να ονομάσετε το κρατίδιό σας "δημοκρατία των Ηλιθίων", θα το αποκαλούσαν έτσι ευχαρίστως.
    ΔΕΝ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ.

    Η ονομασία που επιχειρείτε να επιβάλλετε, χρησιμοποιείται ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑΤΕ και όχι για κανέναν άλλον λόγο.

    Ή μήπως νομίζετε ότι αν μια μέρα αποφασίζατε να αποδεχθείτε μια διαφορετική ονομασία π.χ. Βαρδαρία, αυτοί θα σας έλεγαν "δεν μπορούμε να σας αποκαλούμε Βαρδάριους, γιατί είστε Μακεδόνες".

    Η επιμονή σας όσο αφορά το πως σας αποκαλούν οι "άλλοι" , δείχνει ακριβώς αυτό, ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ενώ στην περίπτωση των Ελλήνων, είναι ολοφάνερο ότι οι ξένοι δεν δέχονται να σας αποκαλούν όπως ζητάτε και θέλετε αλλά επιμένουν να σας ονομάζουν με την λατινική ονομασία Γκρεκοί και τη χώρα σας Γκρεκία!
    Εμάς τουλάχιστον μας αποκαλούν με το αρχαίο όνομα μας, ακόμα και σήμερα, όπως διατηρήθηκε μεσα στην ιστορία του τόπου μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πες το μας από την αρχή ότι θεωρείς τον λαό σου σαν απόγονο των αρχαίων Μακεδόνων. Τι μας ταλαιπωρείς με τα Διεθνή Δίκαια και στο πως οι ξένοι ονομάζουν την γλώσσα σου.
    Το ζήτημα είναι γιατί το κρύβεται στην Διεθνή κοινότητα ?
    Γιατί δεν εκφράζεστε ανοιχτά για το τι θέλετε και τι επιδιώκετε.

    Όσο για το Γραικός το γνωρίζεις ότι είναι ένα από τα ονόματα των αρχαίων Ελληνικών φυλών.
    Όπως οι Πέρσες αποκαλούσαν τους Μακεδόνες με το όνομα «οι Ίωνες που φορούν καπέλλο».

    Πως το σχολιάζεις αυτό ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε συ ακρίτα εφού ξέρεις ότι οι Σλάβοι γείτονες μας δεν τους αρέσει η κουβέντα τι πας και ασχολείσαι μαζί τους!!
    Οι άνθρωποι νομίζουν ότι είναι Μακεδόνες ξεχνώντας το πλούσιο Βουλγαρικό παρελθόν τους όπως επιττάσει ο εθνικισμός τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με καπέλο η χωρίς… πάντως έχετε παρά πολλά ονόματα, και μέσα και έξω! Μήπως υπάρχει ανασφάλεια και κρίση ταυτότητας στους Έλληνες;
    Και θέλετε να πάρετε και το όνομα των Μακεδόνων, που έχουν μόνο αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Ανώνυμε(21 Δεκέμβριος 2008 10:30 πμ)πάντα ήμουν υπέρ του διαλόγου και αυτό δεν θα σταματήσω να το κάνω. Μην ξεχνάς στο διάλογο δεν πάμε, για να σώσουμε τις ιδέες μας αλλά την αλήθεια.

    @Ανώνυμε(21 Δεκέμβριος 2008 10:31 πμ) η ελληνική ταυτότητα είναι γνωστή και δεν χρειάζεται περεταίρω εξηγήσεις. Βέβαια εσείς στην αγωνία σας να δείξετε στο κόσμο ότι είστε Μακεδόνες έχετε προβεί σε αγώνα παραποίησης επιστημονικών δεδομένων σε επιστήμες που δυστυχώς για εσάς το μόνο κέρδος που έχετε είναι η ανύψωση του φενακισμού των αφελών.
    Πάντως επιμένω σε αυτό που είπα και δεν μου απάντησες.
    Το ζήτημα είναι γιατί το κρύβεται στην Διεθνή κοινότητα ?
    Γιατί δεν εκφράζεστε ανοιχτά για το τι θέλετε και τι επιδιώκετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mou aresei pou elusontai otan den tous pairnei apo metriopatheis katapiesmenous eurwpaistes se hrono dt sou petoun ethnikistikes korwnes,ta fasistaria,ehoun ftiaxei mia salata me istoria,ratsa,hrima,kakomoiria kai mpoliki dosi eseis oi Ellines eseis oi Voulgaroi,fainetai an den misoun ta 2 geitonika tous ethni den ehoun logo uparxis...Mallon apo tous pappoydes tous to emathan.

    Mehri to telos tha sas pame RE mehri na sas kopsoun se fileta Voulgaroi Alvanoi


    Mpravo Akrita pou den tous logokrineis,plaka ehei na tous vlepeis na rezileuonte monoi tous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ορισμένοι ισχυρίζονται ότι είναι απευθείας απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων, άλλοι πιστεύουν ότι η αρχαία Μακεδονική γλώσσα εξαφανίστηκε (όπως οι δεινόσαυροι),άλλοι λένε πως όλες οι σλαβικές γλώσσες προέρχονται από την "Μακεδονική" (για ευνόητους λόγους), άλλοι λένε ότι είναι αυτοί που αναμίχθηκαν με τους μακεδόνες κατά την άφιξή τους στην Μακεδονία άρα και οι νόμιμοι "διάδοχοι" (αποκρύπτοντας την ανάμιξη των Ρωμαίων).
    Και πολλά άλλα "ωραία".

    Η καλύτερη λύση μπροστά σε αυτή την ασυμφωνία απόψεων ήταν να αμφισβητηθεί η ύπαρξη των Ελλήνων, αν και η αμφισβήτηση αυτή μαρτυρά από μόνη της ότι οι αρχαίοι Μακεδόνες ήταν Έλληνες.

    Διάφορα τερτίπια τύπου "ανθρώπινα δικαιώματα" έχουν πέσει στο κενό, ακριβώς γιατί δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με αυτά, αφού ομοιοτρόπως καταπατούν τα ίδια ακριβώς δικαιώματα των "άλλων".


    ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμε(21 Δεκέμβριος 2008 8:01 μμ)γιατί να τους λογοκρίνω ?
    Εφόσον ο διάλογος είναι σε κόσμια επίπεδα φυσικά και θα τους αφήσω να πουν την άποψη τους. Το παρών blog ούτε συμπεριφορά ΜΑΚΙΒΕ έχει ούτε συμπεριφορά Vodenka θα δείξει. Άλλωστε να σου πω την αλήθεια δεν τους βρίσκεις και εύκολα πόσο μάλλον δε να εκφράσουν τις απόψεις τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Την θεωρία που λέει ότι οι σημερινοί Έλληνες είναι μια μίξη λαών που τους ένωσε μόνο η χριστιανική τους πίστη και το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο την γνωρίζεται; Γιατί εγώ αυτήν πιστεύω! Αρβανίτες, Βλάχοι, Τούρκοι, Λεβαντίνοι, Σλάβοι, Άραβες και Γύφτοι αποτελούν σήμερα τον Ελληνικό λαό με πρόσφατες εισαγωγές εκ Γεωργίας και άλλων πρώην Σοβιετικών Δημοκρατιών, ως "ομογενείς"! Ομογενείς από πότε; Από την αρχαιότητα; Ας γελάσω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμε(21 Δεκέμβριος 2008 10:32 μμ)μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις ποιος έβγαλε αυτήν την θεωρία ώστε να εξετάσουμε και τις παραμέτρους αυτής ?

    Και για να μην σε κουράζω προσωπικά είμαι υπέρ της θεωρίας Anthony D. Smith (από τους κορυφαίους εθνολόγους) όπου υποστηρίζει ότι το μοντέρνο Ελληνικό Έθνος είναι αποτέλεσμα διεργασιών των διάφορων εθνοτικών κοινότητων που δεν συγκροτούνται βάσει γραμμών βιολογικής καταγωγής αλλά από την αίσθηση της συνέχειας, της κοινής μνήμης και του συλλογικού πεπρωμένου, δηλαδή βάσει γραμμών πολιτισμικής συγγένειας οι οποίες ενσωματώνονται στους ιδιαίτερους μύθους, τις μνήμες, τα σύμβολα και τις αξίες που διατηρεί μια δεδομένη πληθυσμιακή πολιτισμική μονάδα.
    Μάλιστα ο εθνολόγος καταλήγει ότι παρά το πλήθος των κοινωνικών και πολιτκών αλλαγών των τελευταίων δύο χιλιάδων χρόνων, διατηρήθηκε η αίσθηση της ελληνικής ταυτότητας και τα κοινά εθνοτικά αισθήματα από τους αρχαίους Έλληνες στους μοντέρνους.
    [Εθνική Ταυτότητα, σελ 51-52, εκδόσεις Οδυσσέας]

    Αλήθεια κάτι παρόμοιο για τους Makedonskiot nacionalnosti έχει υποστηριχθεί από κάποιον ξένο εθνολόγο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 1. Κύριε Λιθοξόου αναμένουμε την κυκλοφορία του βιβλίου σας ‘Σύμμεικτος Λαός’. Είναι ένα έργο το οποίο ανοίγει το ευαίσθητο θέμα για την ομοιογένεια του Ελληνικού Έθνους το οποίο επίσημα αποτελείται αποκλειστικά από Έλληνες. Ποσό θάρρος άραγε χεριάζετε για την έκδοση ενός τέτοιου έργου το οποίο δεν σύμφωνη με την επίσημη πολιτική?
    - Ο Τίτλος «Σύμμικτος Λαός» του νέου βιβλίου μου, όπως γράφω και στον πρόλογο, προσδιορίζει την ουσία του πληθυσμού της Ελλάδας. Αυτός ο λαός – υπήκοος του ελληνικού κράτους, ιστορικά διαμορφώθηκε από πολλούς πολιτισμούς και πολλές γλώσσες. Η κρατική πολιτική στη χώρα μου, υπήρξε διαχρονικά η πάση θυσία ομογενοποίηση – εξελληνισμός των πάντων και η εξαφάνιση κάθε διαφορετικότητας. Αυτή είναι η επίσημη ελληνική πολιτική εδώ και 150 χρόνια. Ο ελληνικός εθνικός μύθος, δηλαδή η ελληνική εθνική ιδεολογία, επιβάλλεται μέσω όλων των ιδεολογικών μηχανισμών που διαθέτει το ελληνικό κράτος. Αυτός ο μύθος, θέλει το σύνολο των ελλήνων υπηκόων να είναι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων. Ό,τι δεν χωράει μέσα σε αυτό το μύθο, πρέπει να εξαφανίζεται. Το ζήτημα της εναντίωσης σε αυτό το μύθο, που δεν έχει σχέση με την ιστορική αλήθεια, σε φέρνει σε αντίθεση, όχι μόνο με το κράτος, αλλά και με τη μεγάλη πλειοψηφία του λαού, που έμαθε στο σχολείο να θεωρεί το ψέμα ως γεγονός και κάθε άλλη αντίθετη άποψη ως ύποπτη και ανθελληνική. Το βασικό πρόβλημα λοιπόν, δεν είναι το να έχεις λίγο ή περισσότερο θάρρος, αλλά να γίνεις αποτελεσματικός, βρίσκοντας τρόπο να μεταδώσεις και σε άλλους ορισμένες αλήθειες που έχουν χαρακτηριστεί ως αιρετικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 21 Δεκέμβριος 2008 10:32 μμ

    Ζείς σε Ελληνικό έδαφος,ξεπέρασε το :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμε(22 Δεκέμβριος 2008 12:11 πμ) δηλαδή η πηγή σου είναι το μέλος του ΟΤ και μάλιστα συνέντευξη του σε εθνικιστική εφημερίδα της γείτονας χώρας ?

    Τα στοιχεία που χαρακτηρίζει τις αναλύσεις του Λιθοξόου είναι η ιδεολογικοποίηση της πραγματικότητας, η επιλεκτική χρήση στοιχείων και η ξύλινη γλώσσα. Η πολιτική σύγκρουση των μελών του ΟΤ και ειδικά του ακροαριστερού Λιθοξόου με το «αστικό κράτος της Ελλάδας» και τον εθνικισμό, τους οδήγησε στη συμμαχία με τους εχθρικούς εθνικισμούς (στη βάση της αρχής: ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου). Έτσι, ο Λιθοξόου αποτελεί τη πνευματική τουλάχιστον δίοδο διάχυσης στην ελληνική κοινή γνώμη των βασικών αρχών του σλαβομακεδονικού αλλά και τουρκικού εθνικισμού.

    Το κείμενα του Λιθοξόου είναι αποκαλυπτικό των μεθόδων που χρησιμοποιεί μια πολιτική ομάδα για να τεκμηριώσει τις προειλημμένες αποφάσεις της. Από το σύνολο των πηγών επιλέγει μόνο τις χρήσιμες και τις συνθέτει με τέτοιο τρόπο, ώστε να τεκμηριώνει το προαποφασισμένο συμπέρασμα. Με απλά ξαναγράφει την ιστορία σύμφωνα με την εθνικιστική ιδεολογία του ψευδο-μακεδονισμού. Εάν αυτή είναι η μοναδική πηγή σου τότε σαν εθνικιστής(με την Λιθοξόου ορισμό) θα χαιρόμουν αλλά σαν Έλληνας εθνιστής όμως θα στεναχωριόμουν διότι γραφίδες και φωνές σαν αυτόν παραπληροφορούν τον σλαβομακεδονικό κόσμο.

    Σου αναφέρω χαρακτηριστικά ότι οι σημερινές κοινωνικές επιστήμες αλλά και οι όποιες γραμμές που υπάρχουν (Σμιθ, Γκέλνερ, Χοτσμπάουμ, Άντερσον κλπ) έχουν την γλώσσα σαν δευτερεύον παράμετρο και συστατικό στοιχείο της ολοκλήρωσης ενός μοντέρνου έθνους. Ο Λιθοξόου την έχει σαν πρώτη. Και όχι μόνο την έχει σαν πρώτη αλλά και επιλέγει πηγές «κατά το δοκούν» και όχι «κατά το πρέπειν» με αποτέλεσμα να κατευθύνει την ιστορία ξαναγράφοντας την.

    Και γνωρίζω καλά ότι ανακατευθύνεις την συζήτηση και αυτή είναι όχι η εθνολογική καταγωγή του Ελληνικού έθνους αλλά η φίμωση φωνών του blog ΜΑΚΙΒΕ οι οποίες τολμούν να κρίνουν την ιδεολογική γραμμή του ψευδο-μακεδονισμού και στην αναφορά του σλαβικού παρελθόντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ πάντως τον Λιθοξόου πιστεύω. Εχω δικαίωμα να έχω την άποψη μου η όχι; Αυτά που γράφεις εσύ θεωρώ ότι είναι σκέτη προπαγάνδα και επιλεκτική έρευνα. Και εσύ τι ζόρι τραβάς με τους Μακεδόνες, γιατί δεν μας λες; Τι σου έχουν κάνει; Εάν ορμίσουν να "αρπάξουν" την Μακεδονία σου, τότε να βγεις να την υπερασπίσεις. Τώρα γιατί φωνάζεις "ο λύκος, ο λύκος….!!!" χωρίς λόγο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου θυμίζει το βιβλίο του Κωστόπουλου "Η απαγορευμένη γλώσσα".

    Από την μια, έχει κάνει έρευνα και μπράβο του, τα στοιχεία που δίνει είναι πραγματικά κατατοπιστικότατα.

    Από την άλλη,όταν φτάνει στην αντίδραση του τοπικού στοιχείου (π.χ. για το ABECEDAR - και δεν είναι η μόνη περίπτωση μέσα στο βιβλίο)),η αντικειμενικότητα πάει περίπατο ονομάζοντας τις ανησυχίες των ντόπιων,"εθνικιστικό παραλήρημα" και "εθνικιστικές κορόνες".

    Είναι γνωστό όμως ότι οι Σκοπιανοί, μην μπορώντας να αποδεχθούν το Ελληνικότατο φρόνημα των ντόπιων, τους ονομάζουν όπως αυτοί θέλουν.

    Από αδέλφια της "Αιγαιακής Μακεδονίας" μεταμορφώνονται σε, κακούς Έλληνες κατά το δοκούν.


    Κάτι ανάλογο θα κάνει και ο Λιθοξόυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμε(22 Δεκέμβριος 2008 10:53 πμ) εσύ μπορεί να πιστεύεις ότι είσαι η μετενσάρκωση του Αλεξάνδρου ή του Φιλίππου αυτό δεν σημαίνει ότι είναι σωστό. Πρέπει και να το αποδεικνύεις κι όλας!!!
    Κάτι που ο Λιθοξόου δεν τον κάνει , μάλιστα παραποιεί και τα στοιχεία. Όπως τις εφημερίδες εποχής όπου τους Βούλγαρους κομιτατζήδες και τα θύματα των Μακεδονικών χωριών τους ονομάζει «Μακεδόνες» με την έννοια του «Makedonskiot nacionalnosti». Εσύ αν τον πιστεύεις είναι πρόβλημα σου και όχι δικό μου. Άλλωστε και ο ίδιος λέει ότι είναι «αιρετικός συγγραφέας». Εγώ θα τον έλεγα ότι απλά είναι ένας συγγραφέας ο οποίος έχει μείνει ακόμα στις απολιθωματικές σταλινομαξιστικές αντιλήψεις του παρελθόντος. Για αυτό άλλωτσε έιναι και μέλος του ακροαρεστερίστικου ΟΑΚΚΕ(εκτός από το εθνικιστικό ΟΤ).

    Βέβαια συνεχίζεις το γνωστό τροπάρι περί «επιλεκτικής έρευνάς μου» χωρίς να μου λες που το κάνω ώστε να διορθωθώ. Αυτό λέγεται συκοφάντηση όπως γνωρίζεις.

    Τώρα για τι φωνάζω για εσάς ? Όταν βλέπεις κάποιους ξένους να απαλλοτριώνουν τον πολιτισμό μου με τσαμπουκά αλλά και με υπόγειες ενέργειες να καλοβλέπουν την διάσπαση εδαφών της Μακεδονίας τότε είμαι διατεθειμένος να τους τον σπάσω. Ξέρεις εμείς οι Μακεδόνες δεν σας λέμε μεταφορικά «Λύκους» αλλά «Τσακάλια». Και όπως γνωρίζεις το τσακάλι σαν ζώο διακρίνεται για την δολιότητα του. Είναι μία παράδοση αυτή μνήμης και γεγονότων που έχουμε εμείς οι Μακεδόνες από εσάς.
    Σήμερα –και ευτυχώς- βεβαίως δεν μιλάνε τα όπλα αλλά η πένα και η γραφίδα. Αυτά είναι τα σημερινά όπλα μας.Η προπαγάνδα σας ευτυχώς έχει μείνει μονότονη. Άλλωστε κάθε ολοκληρωτική ιδεολογία όπως αυτή του σλαβοαμακεδονισμού πάντα έχει τα όρια της σε ότι αφορά τα επιχειρήματα της. Και το τροπάρι περί αυτοπροσδιορισμού έχει και τα όρια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. http://www.macedoniantruth.org/category/macedonia/

    Για όσους γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα! Οι άλλοι φοβάμαι ότι θα μείνουν ανιστόρητοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. stormtrooper μην σου θυμίζει, διότι το ίδιο ακριβώς είναι και μάλιστα στην ακραία του μορφή. Για αυτό η αντίκρουση της αναθεωρητικής παραφιλολογίας είναι άμεση προτεραιότητα όχι μόνο από εμάς τους απλούς ερευνητές που έχουμε σαν χόμπυ την ιστορία αλλά κυρίως από τους πραγματικούς ιστορικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ---

    http://www.macedoniantruth.org/category/macedonia/

    Για όσους γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα! Οι άλλοι φοβάμαι ότι θα μείνουν ανιστόρητοι!

    ---

    Sou sistinw anepufulakta Gligorov (ohi ton prwthupourgo we are not macedonians we are slavs) alla ton gnwsto foititako...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμε(22 Δεκέμβριος 2008 7:56 μμ) o Vasko Gligorijevic πλέον δεν είναι ένας φοιτητάκος αλλά πλέον ΚΑΙ με άλλα άτομα ίδρυσαν το "Σλαβικό Φιλελληνικό Δίκτυο" όπου ανοιχτά και δημόσια πλέον ξετινάσουν τον Σλάβοαμακεδονισμό ή Ψευδομακεδονισμό όπως τον αποκαλούν.

    Μην ξεχνάς ότι υπάρχει και φασιστικός νόμος στην FYROM όπου απαγορεύει δια νόμου την ανάπτυξη οποιαδήποτε επιστημονικής έρευνας για την εθνική ταυτότητα των σλαβομακεδόνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.