Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.

Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2009

Οι καθοδηγητές της προπαγάνδας του Σλαβομακεδονισμού στην Ελλάδα άδειασαν τον Karatasho στο blog ilinden


Φίλοι και φίλες είσασταν οι περισσότεροι μάρτυρες στην ενδιαφέρουσα κουβέντα που είχαμε στο νήμα Karatasho, Abecedar, Vodenka και λοιποί κομιταζήδες γιατί δεν απαντάτε στην κλασσική ερώτηση ......
Ο Karatasho προσπάθησε με αυτά που πιστεύει αλλά και με αυτά που του έχουν μάθει να κάνει εποικοδομητικό διάλογο. Στο τέλος μάλιστα μας προσκάλεσε σαν οικοδεσπότης (όπως όλοι νομιζαμε) στο iliden.blogspot.com
Εκεί άνοιξε ένα νήμα με θέμα στο ποιοί ήταν πίσω από το Ήλιντεν και η οποία ήταν απόρροια της κουβέντας που είχαμε στο προαναφερθέν νήμα του παρόντος blog. Μέχρι εκεί όλα καλά. Όταν αρχίσαμε την κουβέντα τότε ...εμφανίστηκαν και οι ανώτεροι του Karatasho οι οποίοι κυριολεκτικά τον αδειάζουν. Μάλιστα λένε το εξής καταπληκτικό...

Ο φοιτητής που έστησε το μπλογκ, λόγω απειρίας περί τα πολιτικά και ιστορικά, δεν είναι έτοιμος να αναλάβει τη διαχείριση του διαλόγου.

Karatasho δυστυχώς δεν θέλουν κάποιοι από εσάς τον διάλογο όπως το λέει ο Παπανούτσος.

"Στο διάλογο δεν πάμε να σώσουμε τις ιδέες μας αλλά την αλήθεια".
Οι ανώτεροι σου αλλά και καθοδηγητές της προπαγάνδας του σλαβομακεδονισμού έδειξαν το αληθινό τους προσωπείο. ΔΕΝ ΘΈΛΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ. Ποια ήταν όμως οι αιτίες ?
Η πρώτη αιτία ήταν ότι απλά απέδειξα βάση εγγράφων εποχής ότι οι ηγέτες του Ίλιντεν ήσαν Βούλγαροι μιας και οι ίδιοι έτσι αυτοπροσδιοριζόντουσαν.
Η δεύτερη αιτία είναι η παρακάτω απάντηση , η οποία ουδέποτε αναρτήθηκε και την οποία την έβαλα προς έγκριση ...ΧΤΕΣ.
Διαβάστε την και κρίνετε οι ίδιοι φίλοι αναγνώστες:
Karatsho το θέμα του νήματος είναι κατά το πόσο ήταν «Βουλγαρική» ή όχι η επανάσταση του Ίλιντεν, βάζοντας πρωτογενείς πηγές από Έλληνες διπλωμάτες και οι οποίοι φυσικά δεν προσδιόρισαν κατά το πόσο τελικά ήταν. Ο φίλος Δημήτρης όμως έβαλε παράλληλα και άλλα θέματα όπως το τι εννοούσαν οι Έλληνες αυτοί με τους «Μακεδόνες» και τα παράγωγά του.

Μετά μου έβαλες πολλά θέματα μαζί όπως ότι

-κανένα Ελληνικό χωριό ή Έλληνας δεν πειράχτηκε (το Ελληνόφωνο όπως το λες το θεωρώ εθνικιστικό) …….πράγμα το οποίο έγινε μιας και τα Πατριαρχικά χωριά (Ελλήνων, Βλάχων και Σλαβομακεδόνων) ήταν ο δεύτερος στόχος μετά τα μουσουλμανικά (Τούρκων και Αλβανών)

-ότι συμμετείχαν Πατριαρχικοί ……το οποίο και δεν ήταν αληθές.

-η ηγεσία της ΕΜΕΟ ήταν και ελληνόφιλη (την λες γραικόφιλη για να μειώσεις την σημασία της λέξεως , ξεχνώντας ότι είναι και το Γραικός είναι όνομα των Ελλήνων κατά τον Αριστοτέλη) και Σερβόφιλη …... πράγμα το οποίο και φυσικά δεν ήταν αληθινό.

-μου απάντησες στην επιστολή που έστειλε η ηγεσία της ΕΜΕΟ στην Βουλγαρική κυβέρνηση …...πως ήταν μία «εκτίμηση κάποιων ότι έπρεπε να στηριχτούν από την Βουλγαρία», χωρίς όμως να μας φέρεις ανάλογες επιστολές προς Ελλάδα και Σερβία ώστε να το τεκμηριώσεις.

-την επίσημη αντίδραση του Ελληνικού κράτους ως προς την ιστοριογραφία

Και άλλα πολλά.
Λοιπόν θα ξεκινήσω με την ιστορική αναδρομή το πώς ιδρύθηκε η ΕΜΕΟ ή σεντραλιστές. Πολλές οργανώσεις σχηματίστηκαν στη Βουλγαρία με πυρήνες τους Βουλγαρομακεδόνες μετανάστες κατά το 1890. Από το 1894, άρχισαν δραστήρια να συγκροτούν συλλαλητήρια, να διενεργούν εράνους, να αγοράζουν όπλα και να εκπαιδεύουν στρατιωτικά αντάρτες στις Λέσχες Σκοποβολής που ίδρυαν μαζικά. Με την πάροδο του χρόνου οι οργανώσεις απέκτησαν μεγάλη δύναμη, πολύ ισχυρά ερείσματα με αντιπροσώπους στο Κοινοβούλιο, τις εφημερίδες, το στρατό και τη διοίκηση, ενώ το Μακεδονικό Ζήτημα βρέθηκε σε πρωτεύουσα θέση στη βουλγαρική πολιτική. Μεγάλο ενδιαφέρον για την προαγωγή της κίνησης έδειχναν η βουλγαρική κυβέρνηση και ο πρίγκηπας Φερδινάνδος. Το 1895, πραγματοποίηθηκε Συνέδριο στη Σόφια, όπου συνενώθηκαν όλες οι οργανώσεις υπό την ηγεσία της Ανώτατης Μακεδονικής Επιτροπής.

Πρόεδρός της ήταν ο καθηγητής Μιχαηλόφσκι, κύριος όμως μοχλός της κίνησης παρουσιαζόταν ο Στρατηγός Τσόντσεφ. Ιδιαίτερα δραστήριο μέλος ήταν ο Συνταγματάρχης Γιαγκόφ, ο οποίος καταγόταν από τη Βασιλειάδα (Ζαγορίτσανη) της Καστοριάς. Η Οργάνωση είναι γνωστή ως «Κομιτάτο των Βαρχοβιστών» από το όνομα της επιτροπής που τότε ονομαζόταν «Βαρχόβ Κομιτέτ», και οι οπαδοί της «Βαρχοβιστές». ΄Εδρα της οργάνωσης ήταν η Σόφια .

Κύριος σκοπός του κομιτάτου των βαρχοβιστών, το οποίο απροκάλυπτα εμφανιζόταν ως βουλγαρικό, ήταν ο εκβουλγαρισμός του μακεδονικού ελληνισμού και η άμεση ενσωμάτωση της Μακεδονίας στη Βουλγαρία σύμφωνα με τους όρους της συνθήκης του Αγίου Στεφάνου. Τα μέσα που προέβλεψαν για την επίτευξη του σκοπού αυτού, βασίζονταν στη χρησιμοποίηση του βουλγαρικού κρατικού μηχανισμού, των ιδρυμάτων του, και ιδιαίτερα στη βουλγαρική Εξαρχία. ΄Ολα ήταν καλά προσχεδιασμένα για μια αποτελεσματική ένοπλη επίθεση κατά της Μακεδονίας .

Εκτός όμως από το κομιτάτο των βαρχοβιστών, είχε ιδρυθεί με βουλγαρική έμπνευση από το 1893, στα όρια της τουρκοκρατούμενης Μακεδονίας, και μια άλλη Οργάνωση, γνωστή με την ονομασία «Εσωτερική Μακεδονική Επαναστατική Οργάνωση-ΕΜΕΟ». Το 1894, διαμορφώθηκε Κεντρική Επιτροπή και είχε τη διεύθυνση της ΕΜΕΟ, με τίτλο «Σεντράλ Κομιτέτ». Την αποτελούσαν μερικοί δάσκαλοι βουλγαρικών, μορφωμένοι σχισματικοί και κάποιοι πρόκριτοι. Τους οπαδούς της αποκαλούσαν «Σαντραλιστές». Η ΕΜΕΟ είναι γνωστή και ως «Κομιτάτο των Σαντραλιστών». ΄Εδρα της οργάνωσης, όπως και των βαρχοβιστών, ήταν η Σόφια .

Η ΕΜΕΟ παρουσιαζόταν ανεξάρτητη από την κίνηση των βαρχοβιστών, με φαινομενικό σκοπό την εξασφάλιση πολιτικής αυτονομίας στη Μακεδονία, μετά από επαναστατική δράση. Απώτερος και τελικός όμως, σκοπός αυτής της κίνησης
ήταν, μετά την αυτονόμησή της, η προσάρτησή της στη Βουλγαρία, σύμφωνα με το προηγούμενο της Ανατολικής Ρωμυλίας το 1885. ΄Ετσι, βαρχοβιστές και σαντραλιστές, κατευθυνόμενοι από τη Σόφια, απέβλεπαν στον ίδιο σκοπό, με διαφορετικές μεθόδους.

Αυτά σε ότι αφορά την ΕΜΕΟ.

Σε ότι αφορά τον Κότα και φυσικά ήταν μέλος της ΕΜΕΟ όπως και πολλοί εξαρχικοί όπου όμως αποσκίρτησαν για διάφορους λόγους που είχε να κάνει με την αυταρχική συμπεριφορά της οργάνωσης.
Είδατε κάτι το προσβλητικό ?
Απλά η αλήθεια δεν αρέσει στους φανατικούς. Όταν σε μία αντιπαράθεση επιχειρημάτων, ο συνομιλητής σταματάει να επιχειρηματολογεί για το αντικείμενο της συζήτησης, και αρχίζει να σας κατηγορεί προσωπικά ή να λοξοδρομεί την συζήτηση τότε σημαίνει ότι στέρεψε από επιχειρήματα!
Τι σημαίνει αυτό;
Απλούστατα, σημαίνει ότι ο άνθρωπος αυτός, αντιλαμβάνεται τη γύμνια των θέσεών του, και νιώθει θιγμένος από το ότι δεν μπορεί να τις στηρίξει πλέον. Όμως, αντί να τις εγκαταλείψει, και να σας ευχαριστήσει που του ανοίξατε τα μάτια, ξαφνικά σας θεωρεί ως "εχθρό της ιδεολογίας του", και ως εχθρό του, επιθυμεί να εξοντώσει ηθικά τον άλλον. Θεωρεί ότι αν θίξει την προσωπικότητά σου μπροστά στους τρίτους που παρακολουθούν τη συζήτηση, θα κάνει να φαίνεσε λιγότερο αξιόπιστος, και έτσι νιώθει ότι ξεφεύγει από την υποχρέωση να αντιμετωπίσει ή να αποδεχθεί τα επιχειρήματά σας, όσο λογικά και αν είναι.
Αυτός είναι ο τρόπος των φανατικών, που δεν αποζητούν την αλήθεια, αλλά την προβολή της ιδεολογίας τους.
Φίλε Karatasho ελπίζω να αναλογιστείς τα παραπάνω. Το blog αυτό είναι ανοιχτό σε όλους. Ο Ακρίτας είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ , δεν είναι ούτε δημοσιογράφος , απλά επιζητεί τον διάλογο και την έρευνα της Μακεδονικής μας ιστορίας.
Σε περιμένω.
Bozdrav.

8 σχόλια:

  1. "Φίλε Karatasho ελπίζω να αναλογιστείς τα παραπάνω. Το blog αυτό είναι ανοιχτό σε όλους. Ο Ακρίτας είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ , δεν είναι ούτε δημοσιογράφος , απλά επιζητεί τον διάλογο και την έρευνα της Μακεδονικής μας ιστορίας."
    Karatasho, συνέχισε την πολύ καλή δουλειά που κάνεις. Ο Akritas είναι, δυστυχώς γι' αυτόν, ΘΕΟΚΟΥΦΟΣ και δεν μπορεί να κάνει διάλογο, αλλά μόνο προπαγάνδα αντί-μακεδονική.
    Akritas, ιας σουμ ιας, τι σι τι. Αυτό δεν αλλάζει, είτε το δέχεσαι είτε όχι, με όλες τις ιστορικές "αποδείξεις" που παρουσιάζεις. Όλα τα άλλα είναι για να γίνεται άσκοπη κουβέντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι του κομιτάτου που άδειασε τον Karatasho ?
    Ξέρεις σας αρέσει ή όχι η αλήθεια θα μαθευτεί και στα άτομα που έχετε παρασύρει με την εθνικιστική σας ιδεολογία.

    Το μόνο που πλέον φανερώσατε είναι ότι δεν γουστάρετε τον διάλογο, έχετε κάνει πλύση εγκεφάλου στα νεαρά σλαβομακεδονόπουλα και το χειρότερο είναι ότι τα ποτίζετε με εθνικιστικό μίσος.

    Για να μην πω πλέον ότι και τα blogs που ανοίγεται καθοδηγούνται από ορισμένα και εξαρτόμενα άτομα.

    Ευτυχώς που ζούμε στην Ελλάδα και όχι στο φασιστικό καθεστώς της FYROM που τόσο θαυμάζετε και βγάζετε και ανακοινώσεις προστατευτισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε Ακρίτα,

    Δίκαια διαμαρτύρεσαι για τη διαγραφή του σχολίου σου. Αλλά μην υποκύπτεις στη συνομωσιολογία. Κράτα το επίπεδο στην αντιπαράθεση ιδεών, σε επίπεδο ιστορικό, πολιτικό.Η ρητορική τύπου ΛΑΟΣ και τύπου "Ελληνα Μακεδόνα" (που βρίζει τη μάνα όποιου δε συμφωνεί) που βλέπουν παντού ανθελληνικές συνομωσίες, δε νομίζω ότι σου ταιριάζει. Πρέπει να μπορούμε στη χώρα μας να μιλάμε και για θέματα ταμπού και για εθνικούς μύθους.

    Ευχαριστώ
    Δημήτρης (της παραπάνω συζήτησης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημήτρη ποια είναι η συνωμοσιολογία μου ?
    γίνε πιο συγκεκριμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Den mou dimiourgei kammia entiposi. Oi skotadistes panta xrisimopoioun thn propaganda os meso epiviosis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωρε 'ξεβρακωμα'!!! Λιγο τους πιεζει9ς και το δημοκρατικο προσωπειο εξαφανιζεται!!!!!
    Η αληθεια τσουζει πολλους της προπαγανδας των Βορειων γειτονων. Δυστυχως για αυτους ο χρονος δεν δουλευει με το μερος τους. Η αληθεια θα βγει στην επιφανεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν μας λέει ο ανώνυμος γιατί διαμαρτύρεσαι άδικα? μόνο να σε κατηγορεί ξέρει!! και φυσικά αν δεν συμφωνείς μαζί τους έχεις λάθος - και ας παρουσιάζεις Ιστορικά τεκμήρια ενώ οι σλαβομακεδονιστές εχουν μόνο λόγια.
    Γιαυτό θαυμάζω την υπομονή σου Ακρίτα. Και πάλι συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. KARATASHO. Oudemia Tourkikh epidrasi stin proeleusi tou onomatos. Oute kai Ellinikh. H mipos oxi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.