Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.

Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2009

Karatasho, Abecedar, Vodenka και λοιποί κομιταζήδες γιατί δεν απαντάτε στην κλασσική ερώτηση ......

Πιστεύεται ότι έχετε οποιαδήποτε πολιτιστική ή εθνική σχέση με τους Μακεδόνες της Κλασσικής, Ελληνιστικής, Ρωμαϊκής και Πρωτοβυζαντινής περιόδου όπως αυτό διδάσκεται στα σχολεία της FYROM τα σλαβομακεδονόπουλα ?

Διότι ΟΥΔΕΙΣ μοντέρνος εθνολόγος, ανθρωπολόγος ή ιστορικός , ακόμα και από αυτούς που κάποιοι της διασποράς σας τους έχουν κάνει σημαία (Μπόρζα, Ντανφορθ) δεν επιβραβεύει αυτό που υποστηρίζει η ιστοριογραφία της FYROM.


Και ξέρετε γιατί το αποφεύγεται ?

Διότι είστε και εσείς ποτισμένοι με τον ψευδομακεδονισμό αλλά και ότι προσπαθείτε να το κρύψετε διότι έχετε ώς στόχο την ανάδειξη "μακεδονικής αλά Σκόπια" μειονότητας και ότι θέλει προκύψει......

Και μην μου αρχίσετε ότι και εσείς , όπως κάνει ο Stefov και τα φερέφωνα του , το γνωστό τροπάρι ότι και εσείς οι μοντέρνοι Έλληνες δεν έχετε καμμιά σχέση με τους Βυζαντινούς και Αρχαίους Έλληνες διότι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ παγκοσμίως γνωστοί εθνολόγοι (A.D. Smith), ανθρωπολόγοι (Έγκελς), γενετιστές (Σφόρτζα) , ιστορικοί (Grifith, Hammond) κλπ.,κλπ, κλπ υποστηρίζουν ότι εμείς οι νεοέλληνες είμαστε συνέχεια των ......προηγουμένων....... Ελλήνων.

35 σχόλια:

  1. Akritas

    Με τους Μακεδόνες της Κλασικής, Ελληνιστικής, Ρωμαϊκής περιόδου έχουμε εθνική σχέση, όση έχουν και οι Νεοέλληνες με τους αρχαίους Έλληνες.
    Στη χώρα των αρχαίων Μακεδόνων, όπως και των αρχαίων Ελλήνων, μετά την κατάλυση των κρατών τους και την ενσωμάτωση τους σε πολυεθνικές αυτοκρατορίες, εγκαταστάθηκαν τους επόμενους αιώνες διάφοροι πληθυσμοί, με τους οποίους συγχωνεύτηκαν εκείνοι οι αρχαίοι λαοί και προέκυψαν νέοι.

    Πολιτιστική σχέση (μόνο γλωσσική) με τους αρχαίους Έλληνες ασφαλώς έχουν μεγαλύτερη οι Νεοέλληνες, καθώς η γλώσσα τους είναι πλησιέστερη προς την αρχαία Ελληνική. Η σύγχρονη Μακεδονική γλώσσα, όπως και η Κυριλλική γραφή, έχουν μεν πολλά αρχαιοελληνικά στοιχεία, αλλά σαφώς λιγότερα από όσα η νεοελληνική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕ ΚΑΡΑΤΑΣΟ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙ΄ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ? Ο ΑΚΡΙΤΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙ΄ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ.ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΣΛΑΒΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ?ΑΛΛΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.

      Διαγραφή
  2. Ακρίτα, για ακόμη μια φορά θαυμάζω την υπομονή σου. Οι εν λογω σλαβομακεδόνες αποσκοπούν σε κάποια ωφέλη (ο καθένας για τους δικούς του λόγους) και προωθούν τόσο ηλίθιες θέσεις (σαν το ανωτέρο σχόλιο) - αν ήταν τουλάχιστον ιδεολόγοι, και προσπαθούσαν για τη βόρειο γείτονα αναγνωρίζοντας την ιστορική αλήθεια τότε θα αξίζαν και κάποιου σεβασμού...
    Την ηλιθιότητα πολλοί αγάπησαν, τον ηλίθιο ουδείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Karatasho νομίζω ότι ήμουν σαφής σε ότι αφορά το επιχείρημα νεοελλήνων και ύστερων Ελλήνων. Σε εμάς υπάρχουν κορυφαίοι επιστήμονες που με τον ένα τρόπο ή τον άλλο έχουν τεκμηριώσει την συνέχεια μας όπως υπάρχουν και επιστήμονες που λένε την ασυνέχεια μας.

    Αντίθετα με εσάς το πρόβλημα είναι ότι κανένας σύγχρονος ανθρωποκοινωνιολόγος δεν αποδέχεται ότι εσείς έχετε κάποια σχέση με τους βυζαντινούς και προγενέστερους ντόπιους πληθυσμούς. Μάλιστα ως είναι γνωστό το θέμα της Βυζαντινής Μακεδονίας δημιουργήθηκε στην Θράκη από τους γηγενείς Μακεδόνες που έφυγαν από την γεωγραφική Μακεδονία όταν αυτή την κατέλαβαν οι Βούλγαροι και οι Σλάβοι.

    Άρα

    η ιστορία σας έχει κενό σε ότι αφορά την όποια ανάμιξη Σλάβων και γηγενών τον 6ο-7ο μ.Χ.

    Μάλιστα από όσο διαβάζω όλοι μιλάνε για τον 19ο αιώνα, άποψη που σαφώς συμφωνώ και δεν είμαι αυτός που λέει τις μπούρδες περί Τίτο. Ο τελευταίος έκτισε την εθνικότητα σας ενώ κάποιοι άλλοι είχαν βάλει ήδη τα θεμέλια.

    Το άλλο θέμα που έθιξες είναι η γλώσσα. Η γλώσσα ως είναι γνωστό κατηγοριοποιείται βάση της γραμματικής της και όχι των λέξεων. Τα λεξικά δάνεια που έχετε από την Ελληνική σαφέστατα δείχνει ότι είχατε έρθει σε επαφή με ελληνόφωνους πληθυσμούς άρα αυτό συμβαίνει ότι υπήρχαν γηγενείς Έλληνες στην Μακεδονία εκτός από τους Σλαβόφωνους και άλλους πλυθυσμούς.

    Η Κυριλλική γραφή σαφέστατα έχει και ελληνικά στοιχεία αλλά μας δείχνει και κάτι άλλο μιας και η γραφή αντικατοπτρίζει την γλώσσα. Ότι Σλάβοι κατά την μεσο-βυζαντινή περίοδο και πριν δεν υπήρχαν στην Μακεδονία.

    Ξέρεις το να λέτε ότι έχετε οποιαδήποτε σχέση (πολιτιστική, ιστορική και κοινωνική) με πολιτισμούς που η ταυτότητα σας δεν έχει καμία σχέση είναι σαφέστατα να πείσετε κάποιον ότι το μαύρο είναι άσπρο. Αυτό μπορείτε να το επιτυγχάνεται στο κράτος σας αλλά έξω από αυτό αποτυγχάνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βέβαια, τα γεγονότα όπως η εξάπλωση του Ελληνισμού στον τότε γνωστό κόσμο από τους Μακεδόνες, οι6000 (!)επιγραφές που βρέθηκαν στην Μακεδονία ΟΛΕΣ στα Ελληνικά, η δήλωση των ίδιων των αρχαίων Μακεδόνων ότι είναι Έλληνες, δεν έχουν καμιά σημασία.

    Το δικαίωμα των Ελλήνων της Μακεδονίας να αυτοχαρακτηρίζονται ως Μακεδόνες χαρακτηρίζεται ως εθνικιστικό παραλήρημα,και κουτοπόνηρες δηλώσεις του τύπου "όση σχέση έχετε εσείς με τους αρχαίους Έλληνες άλλη τόση έχουμε και εμείς με τους αρχαίους Μακεδόνες"δίνουν και παίρνουν.

    Μέχρι στιγμής έχω δει χωρίς υπερβολές τουλάχιστον 20 διαφορετικές θεωρίες, σε πάμπολλες συζητήσεις με σκοπιανούς,όσο αφορά την σύνδεσή τους με τους αρχαίους Μακεδόνες.
    Μέχρι και την πρόσφατη (δήθεν)έρευνα DNA χρησιμοποιούν ως απόδειξη , χωρίς όμως να μπορούν να εξηγήσουν πως βρήκαν ένα DNA δείγμα τουλάχιστον 100 αρχαίων Μακεδόνων , για να συγκριθεί με το δικό τους.

    Και πολλά άλλα γελοία.

    Πολύ φοβάμαι ότι όλα αυτά θα καταλήξουν άσχημα,γιατί κάθε φορά που αποφάσισαν δικτατορίσκοι τύπου Γκρόυεφσκι, έτσι έγινε.

    ΥΓ. Πως είναι δυνατόν οι αρχαίοι Μακεδόνες να συγχωνεύθηκαν μόνο με τους σλάβους μετά από 6 αιώνες (και να θεωρούν ορισμένοι από αυτούς ότι είναι κληρονόμοι τους), και όχι με τους υπόλοιπους Έλληνες που ζόυσαν την ίδια εποχή στον ίδιο τόπο ;
    Γιά να μην αναφέρω τους ρωμαίους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δημήτρη πάντα ήμουν υπέρ του διαλόγου και πραγματικά τον επιζητώ σε ότι αφορά το Μακεδονικό. Αν σταματήσουμε να μιλάμε τότε θα αρχίσουμε να δείχνουμε τις αντιθέσεις μας με άλλο τρόπο.Ζούμε και πλησιάζουμε τους άλλους χρησιμοποιώντας αυτό το μέγιστο δώρημα που αποθέωσαν οι αρχαίοι Έλληνες: το διάλογο. Αν δεν είχαμε φωνή, αν δεν ξέραμε να μιλάμε, και μάλιστα την ίδια γλώσσα, αν δε χρησιμοποιούσαμε τις λέξεις με την ίδια έννοια, τότε δε θα μπορούσαμε τελικά να κερδίσουμε τους άλλους και να αναπτύξουμε δεσμούς κοινωνικότητας και πολιτισμόύ.Όπως έλεγε κι ένας πολύ σπουδαίος διανοητής, ο Παπανούτσος, «στο διάλογο δεν πάμε, για να σώσουμε τις ιδέες μας αλλά την αλήθεια», όποια κι αν αποδειχτεί ότι είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κρίστε Μισίρκωφ, Πατέρας του Σλαβομακεδονικού Νεο-Εθνικισμού, από το βιβλίο του «Μακεδονικές Υποθέσεις»,Σόφια 1903, Μετάφραση εκδόσεις Πετσίβα Αθήναι, 2003, σελίδα 137.


    «..Αν ο σχηματισμός των νοτιοσλαβικών λαών υπήρξε μία ΠΟΛΙΤΙΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ διαδικαία, δεν είναι απίθανο να ξανασυμβεί στην σύγχρονη εποχή.Μέσα στο νοτιοσλαβικό γλωσικό σύμπλεγμα υπάρχουν μερικοί κλάδοι, εκτός από τις πολιτικές οντότητες των Βουλγάρων και των Σέρβων, οι μακεδονικές διάλεκτοί.
    Έτσι όπως είναι συνδεδεμένοι αυτοί οι κλάδοι έχουν πιό στενή σχέση με τους βουλγαρικούς στην ανατολική και τους σερβικούς στον βορρά.Κανένα όμως απ αυτά δεν επικράτησε οριστικά, και σταδιακά υπεχώρηαν ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ Η ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ «ΣΛΑΒΟΣ» ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΙΟΤΑΝ.ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΛΕΓΟΤΑΝ «ΣΛΑΒΟΙ» ΚΑΙ ΜΕΤΑ «ΣΕΡΒΟΙ» Η «ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ», ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ Η ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟΑΥΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΛΛΟΤΡΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΛΑΒΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΠΟΥΠΙΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥΣ»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Akritas

    Οι ντόπιοι της Μακεδονίας αποκαλούσαν πάντοτε τον τόπο τους Μακεδονία (Μακεντόνια).
    Οι Νεοέλληνες αποκαλούσαν τον τόπο τους Μοριάς και Ρούμελη, ονόματα που δεν είναι ελληνικά.
    Αυτό δεν δείχνει κάτι?
    Το Θέμα Μακεδονίας όντως ένα διάστημα περιλάμβανε ένα μικρό τμήμα της Μακεδονίας και τη Θράκη. Άλλες περιόδους όμως έφτανε μέχρι την Αδριατική.
    Οι Ρωμαίοι πράγματι μετακίνησαν Μακεδόνες στη Θράκη. Όμως όχι όλους. Μετακίνησαν κυρίως την καθεστωτική τάξη, για να αποτρέψουν την πιθανότητα ανασύστασης του Μακεδονικού Βασιλείου. Αν τους μετακινούσαν όλους, δεν θα επιτύγχαναν τον σκοπό τους, που ήταν η διαίρεση του μακεδονικού λαού. Στη Μακεδονία έμειναν κυρίως οι αγροτοκτηνοτρόφοι.
    Δεν υπάρχουν ενδείξεις για μαζικότερη εγκατάσταση σλάβων απ΄ότι στη Πελοπόνησο ή σε άλλες περιοχές. Ακόμα και το όνομα των Σκοπίων δεν είναι σλαβικό. Είναι παραφθορά του αρχαίου Σκούμπι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κρίστε Μισίρκωφ, Πατέρας του Σλαβομακεδονικού Νεο-Εθνικισμού, από το βιβλίο του «Μακεδονικές Υποθέσεις»,Σόφια 1903, Μετάφραση εκδόσεις Πετσίβα Αθήναι, 2003, σελίδα 137-138.



    Το όνομα «Μακεδόνας» χρησιμοποιήθηκε πρώτα από τους ΣΛΑΒΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΩΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΡΟΣ, για να δηλώσουν την καταγωγή τους. Είναι μάλιστα πολύ γνωστό ανάμεσα τους και όλοι το χρησιμοποιούν για να αυτοπροσδιορίζονται. Ένα πράγμα είναι σίγουρο: ακόμα και ο σχηματισμός των εθνοτήτων είναι μία ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, άρα υπάρχουν όλες οι αναγκαίες προϋποθέσεις ώστε η Μακεδονία να εξελιχθεί σε μία ανεξάρτητη εθνογραφική περιοχή. Οι Μακεδόνες έχουν μία κοινή χώρα, η οποία σταδιακά με τις μεταρρυθμίσεις (το 1903) εξελίσσεται σε ένα ανεξάρτητο πολιτικό σχήμα (τεχνική εθνότητα με τοπικά κριτήρια) , όπου υπάρχουν μερικοί κλάδοι του ΝΟΤΙΟΣΛΑΒΙΚΟΥ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΟΣ οι οποίοι εύκολα μπορούν να ενοποιηθούν μέσω μίας αμοιβαίας συμφωνίας (τεχνική εθνότητα) ότι θα χρησημεύσουν σαν λογοτεχνική γλώσσα…»(Τεχνική Γλώσσα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Κίμωνα ως είναι γνωστό ο Κρίστε Μισίρκωφ για λόγους δικούς του άλλαζε εθνικότητες και απόψεις σαν τα πουκάμισα. Βέβαια πολλοί το θεωρούν κάτι φυσιολογικό διότι είναι προϊόν διεργασίας της ταυτότητας των Σλαβομακεδόνων η οποία και ξεκινάει από τον 19ο αιώνα. Αν μπορείς να μου πεις σε ποιο ακριβώς κεφάλαιο το αναφέρει αυτό ?

    @stormtrooper δυστυχώς η γειτονική ιστοριογραφία έχει πλέον ξεφύγει παρόλο που υπάρχουν ακόμα φωνές που μιλάνε για τον Σλαβικό χαρακτήρα των γειτόνων. Ο ψευδομακεδονισμός πλέον μιλάει καθαρά για πρωτομακεντότσι και αρχαίες γλώσσες υπονοώντας σαφώς πελασγούς/ετρούσκους και γραμμικές α/β/άγνωστες αντίστοιχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακρίτα

    Στο Κεφάλαιο με τίτλο: «Μπορεί η Μακεδονία να εξελιχθεί σε χωριστή και πολιτική οντότητα; Έχει ήδη εξελιχθεί; Εξελίσσεται τώρα;» Σελίδα 129.

    Τα δύο κείμενα που αναφέρω είναι στις σελίδες 127-138.

    Το βιβλίο του Κρίστε Μισίρκωφ «Μακεδονικές Υποθέσεις» είναι η καλύτερη απόδειξη της προσπάθειας κατασκευής της τεχνικής ψευδοεθνότητας των σλαβομακεδόνων. Ατυχώς δεν έχει τύχει της δέουσας προσοχής από την Ελληνική επιστημονική κοινότητα, αφού θα μπορούσε τουλάχιστον συγκριτικά να αναιρεθούν όλα τους τα επιχειρήματα, με ΜΟΝΟ τα κείμενα του πατέρα του νεοεθνικισμού τους.
    Σαν παράδειγμα, αναφέρεται σε «Σλάβους Μακεδόνες», σελίδα 100, υπονοώντας βεβαίως ότι υπάρχουν κι άλλές Εθνότητες στον Γεωγραφικό χώρο της Μακεδονίας.
    Προσωπικά έχω γνωρίσει πολλούς από αυτούς σε διεθνείς οργανισμούς. Ο εθνικισμός και μισελληνισμός τους είναι απερίγραπτος και δεν έχει γίνει κατανοητός ακόμα στην Ελληνική κοινωνία και την πολιτική ηγεσία. Πιστεύω ότι αποτελούν την μεγαλύτερη απειλή για την χώρα, μεγαλύτερη και από αυτήν της Τουρκίας, αφού ο Εθνικισμός της τελευταίας δεν χαρακτηρίζεται από αίσθημα κατωτερότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από λάθος έγγραψα σελίδα 127-138.Το σωστό είναι σελίδα 137-138.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ακρίτα, συμφώνω απόλυτα με το διάλογο (γι' αυτό έκανα και το σχόλιο του σεβασμού) και πραγματικά πιστεύω στη δύναμη του ως μέσο εύρεσης λύσεων και της αλήθειας (ευχαριστώ για τη ρήση του Παπανούτσου) - στη ζωή και την δουλειά μου επιδιώκω τον διάλογο και πάντα θέλω να ακούω τις αποψεις όλων (για να έχεις σφαιρική άποψη σε οποιαδήποτε θέμα πρέπει να ξέρεις όλες τις πλευρές, και αυτές που διαφωνείς).
    Το θέμα με τους σλαβομακεδόνες είναι ότι δεν κάνουν διάλογο - επαναλαμβάνουν μόνο ότι πιστεύουν (και ας είναι εξωφρενικό), απορρίπτουν οτιδήποτε διαφωνούν (συνήθως χωρίς επιχειρήματα) και εν τέλει καταφεύγουν στον λαικισμό (είστε εθνικιστές κτλ) - και αυτό μερικές φορές με εξοργίζει.....
    Το χειρότερο όμως είναι ότι, οι περισσότεροι το κάνουν γιατί αποσκοπούν σε οφέλη (οικονομικά κτλ) και αυτό πραγματικά είναι που με στεναχωρεί - μερικά άτομα, στο χρώμα του χρήματος ή εφήμερης δόξας, καταστρέφουν τις σχέσεις 2 γειτονικών κρατών.
    Η ιστορία θα δείξει την πηγή του σλαβομακεδονισμού και ποιοι επωφελήθηκαν.....να το θυμόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για να κατανοήσουμε το τι συνέβαινε εκείνη την εποχή, πρέπει να λαμβάνουμε υπ΄όψη και τη σκοπιά από την οποία τα βλέπει ο κάθε συγγραφέας.
    Ο Κρ΄στε Μισίρκωφ καταγόμενος από το Πόστολ (σημερινή Πέλλα) σπούδασε στην Πετρούπολη Φιλολογία και Ιστορία και έκανε μεταπτυχιακά με την καθοδήγηση του καθηγητή Σλαβολογίας Λαβρώφ.
    Έτσι εξηγείται το γεγονός ότι χρησιμοποιεί τον όρο Σλάβοι Μακεδόνες αλλά λέει ότι ο όρος Σλάβοι είχε εγκαταλειφθεί πολύ καιρό νωρίτερα και δεν χρησημοποιείται από τους ίδιους τους Μακεδόνες.
    Μιλάει για την "εθνότητα των Μακεδόνων"
    "οι οποίοι είναι χωρισμένοι σε:
    1. Εκείνους που ισχυρίζονται ότι οι Μακεδόνες πόρρω απέχουν από τους Σέρβους και τους Βουλγάρους.
    2. Εκείνους που ισχυρίζονται ότι είναι πλησιέστεροι στους Σέρβους.
    3. Εκείνους που ισχυρίζονται ότι είναι πλησιέστεροι στους Βουλγάρους.. (σελίδα 20).
    Στη σελίδα 23 γράφει,
    "Η Επιτροπή (της ΕΜΕΟ)ίσως κατάφερε μέσα στη Μακεδονία να γίνει αποδεκτή ως μακεδονική, αλλά στην Ευρώπη δεν κέρδισε αυτήν την αναγνώριση ή τουλάχιστον την κέρδισε ελάχιστα."
    Αυτό είναι μια γραπτή μαρτυρία ότι η ΕΜΕΟ που έκανε την επανάσταση του Ίλιντεν, λειτουργούσε και έγινε αποδεκτή στη Μακεδονία ως μακεδονική και όχι ως βουλγαρική, όπως θέλουν να την παρουσιάζουν μερικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όσο συνεχίζεται ο διάλογος, ο karatasho, ξεγυμνώνεται - η χρήση μεμονομένων πηγών και η απόρριψη πλειάδας άλλων είναι χαρακτηριστικό τέτοιων τακτικών.
    Η Ιστορική αλήθεια πηγάζει στη σωστή έρευνα, τη διασταυρωση πηγών και στην λογική - αυτό ακριβώς που δεν κάνουν οι σλαβομακεδόνες.
    Με την ευκαρία θα ήθελα να ρωτήσω γιατί οι πιο μαχητικοί και σθεναροί υποστηρικτές του σλαβομακεδονισμού είναι Έλληνες πολίτες, που συνεχίζουν να διαμένουν στη Ελλάδα? οι σκοπιανοί δηλαδή γιατί δεν είναι τόσο απόλυτοι? αυτό μήπως λέει κάτι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ξεχνάτε όμως κάτι βασικό!
    Εμάς τους Ελληνόφωνους Μακεδόνες,το ουράνιο τόξο δεν είδα να στέλνει άτομα κατά Αιανή Κοζάνης μεριά,εμείς δεν είμαστε αυτόχθονες Μακεδόνες ή μήπως δεν αυτοχαρακτηριζόμαστε Μακεδόνες?
    Την επανάσταση της επαρχείας Ελίμειας κατά του πανσλαβισμού την έχετε ακουστά?
    Το ότι οι παππούδες μας Βούργαρους σας ανεβάζαν Βούργαρους σας κατεβάζαν το ξεχνάτε έτσι?
    Μακεδόνες έχουμε εδώ και χιλιάδες χρόνια δεν θέλουμε τους λαδοβούλγαρους να μας τους παριστάνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Karatasho(26 Μάρτιος 2009 10:05 μμ)
    Οι νεοέλληνες αποκαλούσαν Μοριά και Ρούμελη την Πελοπόννησο και την Κεντρική Ελλάδα. Αντίθετα την Μακεδονία, την Ήπειρο, Πόντο και Ιωνία παρέμειναν αναλλοίωτα και τα αποκαλούσαν όπως είναι παρόλο που οι Οθωμανοί προσπάθησαν να το αλλάξουν αυτό. Μην ξεχνάς ότι Ρουμελία μέχρι το 1880 λεγόταν όλη η Ελλάδα καθώς και η FYROM, η Νότια Βουλγαρία και η Αλβανία.!!!

    Το Θέμα της Βυζαντινής Μακεδονίας ουδέποτε έφτασε μέχρι την Ανδριατική. Μήπως το συγχέεις με τις Ρωμαικές διοικητικές διαιρέσεις ?
    Έχω γράψει ένα αρθράκι για αυτό με τον τίτλο Η Γεωγραφική Μακεδονία κατά την Ρωμαική και Βυζαντινή Εποχή

    Αυτό για την ανασύσταση του Μακεδονικού Βασιλείου επί Βυζαντινών χρόνων το υποστήριζει κάποιος Βυζαντινολόγος(Οστρογκόρκυ, Νοργουιτς, Κάννον κλπ) ή το αναφέρει κάποια Βυζαντινή χρονογραφία ? Πρώτη φορά το ακούω.

    Και φυσικά υπάρχουν ενδείξεις για Σλαβική εισβολή στην Μακεδονία και μία από αυτές είναι τα τοπωνύμια τα οποία είναι είτε παραφθορά των παλιών Ελληνίκώ ή καινούργιων. Άλλωστε ανέκαθεν οι Βυζαντινοί Έλληνες πάντα σε πόλεις φρούρια ζούσαν όπως ήταν η Θεσσαλονίκη και η οποία δεν κατακτήθηκε από τους Αβαροσλάβους παρόλο που προσπάθησαν. Για αυτό και η Θεσσαλονίκη που είχε τον πολιτικό και πολιτισμικό ρόλο της συμβασιλεύουσας πόλης στην Βυζάντιο έγινε και ανεξάρτητο Θέμα.

    Όσο για τα Σκόπια είναι παραφθρορά του Σκουπί και όχι του Σκουμπί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Karatasho(27 Μάρτιος 2009 10:00 πμ) δεν νομίζω να είναι Σλαβομακεδονική η ΕΜΕΟ διότι ως είναι γνωστό πολλά κορυφαία μέλη είχαν εκφράσει ανοιχτά την Βουλγαρική τους ταυτότητα. Ακόμα και ο Σλαβομακεδόνας ιστορικός Stoyan Pribichevich ( Macedonia:Its People and History, The Pensylvania State University
    Press, University Park and London 1982, σελ 120) αναφέρει ότι "η δυσκολία προσέγγισης της ιστορικής πραγματικότητας της ΕΜΕΟ έγκειται στο γεγονός ότι πολλά από τα μέλη της άλλαζαν στρατόπεδο, μερικά πρόσφεραν τις υπηρεσίες τους ταυτόχρονα σε δύο και τρεις εθνικές παρατάξεις και οι μαρτυρίες που έχουν καταγραφεί εί­ναι ανεπαρκείς."

    Άλλωστε χαρακτηριστικές είναι οι πηγές για τους Γρούεφ και Ντέλτσεφ όπου ανοιχτά μιλάνε για Βουλγαρική ταυτότητα. Σχετικός σύνδεσμος εδώ.

    Όσο για τον Κρίστε Μισίρκωφ πολλά έχουν ειπωθεί για αυτά που έχουν γράψει αλλά για μένα ισχύει αυτό που είπα σε προηγούμενο ποστ ότι άλλαζε απόψεις σαν τα πουκάμισα. Βέβαια στο ημερολόγιο του υπογράφει ως Μακεδών Βούλγαρος και αυτό λέει πολλά.

    Δεν νομίζεις ότι τα παραπάνω πρωτογενή στοιχεία πρέπει να σε βάλουν σε σκέψεις ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δημήτρη οι πιο σθεναροί οπαδοί του Σλαβομακεδονισμού στην Ελλάδα είναι οι Βαλαινάτοι και οι Δημητράδες και γενιικά οι αυτοαποκαλούμενοι "αντιεθνικιστές" και οι οποίοι προπαγανδίζουν τα εθνικιστικά επιχειρήματα αυτής της ακραίας ιδεολογίας. Μάλιστα το Ελσίνκι των Δημητροβαλλιανάτων είναι σε άμεσα επαφή (χρηματοδότηση) με τους πλέον σκληροπυρηνικούς όπως είναι ο Καναδός Bill Nicholov ιδρυτή του αποκαλούμενου οργανισμού MHRMI (Macedonian Human Rights Movement of Canada).

    Μάλιστα στα google chat rooms είχε αναφέρει για την Ελλάδα ότι ....« θα χάσει την Μακεδονία από τους Μακεδόνες(sic), την Θράκη από τους Τούρκους και την Ήπειρο από τους Αλβανούς , και τελικά θα μείνει η Αθήνα, η οποία φυσικά είναι κατά το 50% Αλβανική.»
    Περισσότερα για τον Σκοπιανό χρηματοδότη του Ελληνικού Παρατηρητηρίου Συμφωνιών του Ελσίνκι στο AMAC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμε (27 Μάρτιος 2009 2:14 μμ ) ενδιαφέρον αυτό που είπες για την επανάσταση της επαρχίας Ελίμειας κατά του πανσλαβισμού. Μπορείς να μας πεις περισσότερα.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ακριτα τις εθνολογικες μελετες που αναφερουν οτι οι συγχρονοι Ελληνες ειναι η συνεχεια των αρχαιων ελληνων δεν τις εχω υποψη μου. Αυτες οι μελετες τι αναφερουν για τους βλαχους και τους αρβανιτες? Τους θεωρουν και αυτους απογονους των αρχαιων ελληνων? Και αν οχι τοτε τι πρεπει να πουμε για αυτες τις κατηγοριες των ελληνων? Οτι ειναι διαποτισμενοι με τις αρχες του ψευδοελληνισμου? Μηπως εκει που μας συμφερει ψαχνουμε εθνολογικες συνεχειες, και εκει που δε βολευει δεν το σκαλιζουμε το θεμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Akrita,
    Den eime o idios anwnymos pou sou esteile tin pliroforia gia tin epanatstasi stin Elimia alla sou stelnw plirofories gia oles tis epanastaseis Ellinwn stin Makedonia to 1878 apo to aderfiko blog history-of-macedonia.com.

    http://history-of-macedonia.com/wordpress/2008/09/06/declarations-of-union-with-greece-temporary-government-of-elimia/

    http://history-of-macedonia.com/wordpress/2008/09/03/187-proclamation-temporary-government-macedonia-
    requesting-unification-with-greece/

    http://history-of-macedonia.com/wordpress/2008/09/07/the-1878-greek-revolution-in-macedonia/

    http://history-of-macedonia.com/wordpress/2008/09/14/london-times-about-the-greek-revolution-in-macedonia-of-1878/

    Episis gia ton Karatasho:

    http://history-of-macedonia.com/wordpress/2009/03/08/revelation-letter-of-1903-by-so-called-macedonian-committee-of-america-to-new-york-times-we-are-bulgarians/

    http://history-of-macedonia.com/wordpress/2008/09/11/macedonian-nationality-a-fictitious-concept-by-london-times-of-1944/

    Afou isastan Boulgaroi (i estw Boulgaro- Makedones)prin to 1944 ti na sas poume twra; Pws na to kanoume;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μιχάλη το ξέρω ότι είσαι οπαδός του εθνομηδενισμού και είναι κακό αυτός διότι τα μηδενίζεις όλα στο βωμό του ανθελληνισμού που πιστεύεις.

    Λοιπόν οι μελετητές συμφωνούν σε γενικές γραμμές στα παρακάτω :

    -Η γλώσσα δεν ήταν κατά την Τουρκοκρατία στοιχείο εθνικότητας. Ήταν η θρησκεία που μέσω αυτής διαμόρφωνε την εθνικότητα των νεοελλήνων. Έτσι όταν εισήλθε ο υγιής εθνικισμός ή εθνισμός τότε έχουμε την διαμόρφωση της νεοελληνικού έθνους.

    -Οι Έλληνες πιστεύουν ότι αυτό έγινε κατά το Βυζάντιο με κρίσιμη ημερομηνία το 1204 ενώ οι ξένοι μιλάνε για συνεχής αλλαγής της ελληνικής ταυτότητας λόγω των ιδιαιτεροτήτων της κάθε εποχής.

    -Οι ξένοι μιλάνε για εθνότητες που διαμόρφωσαν το νεοελληνικό έθνος όπως είναι οι Σλαβόφωνοι, Βλαχόφωνοι και Αλβανόφωνοι.

    -Δεν αρνούνται ούτε τις τεράστιες πολιτισμικές αλλαγές που υπέστησαν οι Έλληνες (παρά το γεγονός ότι επιβίωσε η αίσθηση της κοινής εθνότητας) ούτε την πολιτισμική επιρροή που άσκησαν επάνω τους οι λαοί και οι πολιτισμοί που τους περιέβαλλαν για περισσότερο από δύο χιλιάδες χρόνια. Όμως ταυτόχρονα λαμβάνουν υπόψη τη γραφή και τη γλώσσα, ορισμένες αξίες, την ιδιαιτερότητα του περιβάλλοντος και τον πόθο του νόστου, την αδιάκοπη κοινωνική αλληλεπίδραση και την αίσθηση της θρησκευτικής και πολιτισμικής διαφορετικότητας -ακόμα και του αποκλεισμού-μπορεί να πει κανείς πως, κάτω από το πλήθος των κοινωνικών και πολιτικών αλλαγών των τελευταίων δύο χιλιάδων χρόνων, διατηρήθηκε η αίσθηση της ελληνικής ταυτότητας και τα κοινά εθνοτικά αισθήματα.

    - Σε ότι αφορά μερικούς βαρεμένους που κολλάνε στα κρανία και στα DNA όπως ανέφερα Έγκελς και Σφόρζα είναι σαφέστατοι ότι υπάρχει συνέχεια με τους αρχαίους πληθυσμούς της Ανατολικής Μεσογείου.

    Ελπίζω να σε κάλυψα αν και αμφιβάλω. Αλήθεια για το νήμα δεν λες κουβέντα. Συμφωνείς τελικά με τον σλαβομακεδονισμό ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμε(27 Μάρτιος 2009 6:26 μμ) ευχαριστώ για τα λινκς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Akritas 4:49
    Ανώνυμε 2:14

    Και βέβαια οι ελληνόφωνοι αφτόχθονες Μακεδόνες μπορούν να αποκαλούνται Μακεδόνες, όπως οι κάτοικοι της Αιανής Κοζάνης.
    Το ότι μας αποκαλούσαν Βουλγάρους εμάς τους μη ελληνόφωνους είναι γνωστό. Δεν είναι γνωστά τα αίτια.
    Υπήρχαν πράγματι στελέχη και οπαδοί της ΕΜΕΟ που άλλαζαν στρατόπεδο, όχι μόνο από μακεδονικό σε βουλγαρικό, αλλά και από μακεδονικό σε ελληνικό και από βουλγαρικό σε ελληνικό.
    Για το θέμα υπάρχει πολύ υλικό από ελληνική και βουλγαρική μεριά. Τέτοιο υλικό υπάρχει και στο παρόν μπλογκ. Εμείς ήδη αρχίσαμε να καταθέτουμε ανάλογο υλικό από τη δική μας σκοπιά.
    Επειδή όμως αυτό το υλικό είναι ογκώδες και δεν μπορεί να περιληφθεί στα πλαίσια ενός σχολίου, θα περιληφθεί ως κύρια ανάρτηση στο μπλογκ iliden makedonia. Σήμερα ήδη αναρτήσαμε κάτι σχετικό. Όταν το διαβάσετε, μπορούμε να το σχολιάσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Karatasho θα έλθω στο blog σου να τοποθετηθώ αλλά χωρίς λογοκρισία διότι δύο μηνύματα μου δεν εμφανίστηκαν ποτέ. Σε ότι αφορά το VMRO αλλά και τις εθνολογικές διαστάσεις έχω αναρτήσει πολλά στοιχεία όπου ο καθένας μπορεί να διαβάσει εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Ακριτα

    Δεν διαφωνω σε τιποτα απο τα στοιχεια που παραθετεις. Πολυ σωστα λες μαλιστα οτι:

    "Οι ξένοι μιλάνε για εθνότητες που διαμόρφωσαν το νεοελληνικό έθνος όπως είναι οι Σλαβόφωνοι, Βλαχόφωνοι και Αλβανόφωνοι."

    Oλοι αυτοι δηλαδη ειναι εξελληνισμενοι. Δεν εχουν σχεση ουτε με τον Περικλη, ουτε με τον Πλατωνα. Και αυτο που λεω εγω ειναι οτι αφου μιλας για ψευδομακεδονισμο των σλαβομακεδονων, πρεπει να μιλησεις και για ψευδοελληνισμο αρβανιτων και βλαχων.

    Με ρωτας αν συμφωνω με το σλαβομακεδονισμο. Δεν ξερω τι εννοεις ακριβως. Αν εννοεις αυτα που μαθαινουν στα σχολεια της ΠΓΔΜ διαφωνω. Αν εννοεις το οτι αποκαλουν τους εαυτους τους Μακεδονες, δικαιωμα τους. Δεν ξερω αν ηταν Βουλγαροι πριν 200 χρονια η σλαβοι αγνωστου προελευσεως. Οπως οι αρβανιτες/βλαχοι γιναν ελληνες ετσι γιναν και αυτοι Μακεδονες. Ουτε εξεταζω αν η εθνογενεση τους ηταν αποτελεσμα προπαγανδας της Βουλγαριας η του Τιτο. Σημασια εχει οτι σημερα ως εθνος υπαρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Οι Σλαβόφωνοι φτάνουν μόνο στα βόρεια κομμάτια κάποιων νομων της Μακεδονίας,όπως και οι Αρβανίτες,οι Βλαχόφωνοι(πραγματικά βλαχόφωνοι όχι χωριάτικα Ελληνικά) βρίσκονται διάσπαρτοι σε ελάχιστα χωριά των 300 εως 500 κατοίκων(π.χ. Βλάστη Κοζάνης,Σαμαρίνα Γρεβενών),όλοι οι υπόλοιποι αυτόχθονες είναι Μακεδόνες Ελληνόφωνοι είτε σας αρέσει είτε όχι.
    Τώρα αν σας εσείς θέλετε να θεωρείτε πως οι Σλάβοι που αποδεδειγμένα ήρθαν στην περιοχή τον 6ο με 7ο αιώνα μ.Χ είναι "Μακεδόνες" δική σας ανωμαλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μιχάλη ο «Μακεδονισμός» ή ψευδομακεδονισμός ή σλαβομακεδινισμός εμφανίσθηκε στα τέλη του 19ου αρχές του 20ού αιώνα ως μια διαφορετική εκδοχή -άλλοτε συμπληρωματική και άλλοτε συγκρουσιακή- με το όραμα της Μεγάλης Βουλγαρίας. Στη συνέχεια υιοθετήθηκε από την Κομιντέρν μετά το 1919 και εδραιώθηκε από τον Τίτο.

    Τι λέει αυτός ?

    -Ότι οι Σλαβόφωνοι κάτοικοι της Μακεδονίας είναι απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων.
    -Η Μακεδονία είναι διαιρεμένοι σε τρία κομμάτια τα οποία πρέπει να ενωθούν σε ένα.
    -Η Ελλάδα είναι αιώνιος εχθρός των "μακεδόνων".
    -Η Βουλγαρία είναι αυτή που θέλει το κακό της "μακεδονικής ταυτότητας".

    Λοιπόν αυτός είναι ο "Μακεδόνας σου". Αυτήν την ταυτότητα μάχεσαι να προστατεύσεις μέσω του ανθελληνισμού σου γίνοντας σύμμαχος με τους Μακεδονιστές. Όπως βλέπεις έμμεσα ο Karatasho δεν απεμπολεί ότι έχει κάποια σχέση με τους αρχαίους αναξάρτητα αν ουδείς επιστήμονας το υποστηρίζει. Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. και για να συμπληρώσω ο Μακεδονισμός της FYROM μιλάει πλέον για αυτοχθoνία!!!!!

    Το υποστηρίζει και ο Karatasho.

    Μιχάλη αυτούς υποστηρίζεις με τον ανθελληνισμό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ευγε Ακριτα και για την διαθεση διαλογου σου και για τα συντριπτικα στοιχεια και επιχειρηματα που παραθετεις. Πολλοι ητε αμαθεις προβατα αοριστων 'προοδευτικω' ιδεοδων ητε σε πληρωμενη 5ο φαλλαγγιτικη αποστολη στην ουσια τσαλαπατουν την ιστορια και με ανυπαρκτα επιχειριματα και στην ουσια δημιουργουν αποσχιστικα θεματα κρυβομενοι πισω απο αοριστες θεσεις μια και τα οπλα τους λειπουν. Οταν τα βρουν και αυτα ειμαι απολυτα σιγουρος οτι θα τα χρεισιμοποιησουν οπως αλλωστε και στο παρελθον κακανε και πηραν την αποστωμοτικη απαντηση των Μακεδονων. Ειναι στην ουσια φασιστες του χειριστου ειδους (ειδικα αυτοι κατευθυνομενοι απο την φανατιοσμενη διασπορα) και η τραγωδια ειναι οτι συμπαρασυρουν σαν προβατα τον φιλο Σλαβομακεδονικο λαο με τον οποιο δεν εχουμε τιποτα να χωρισουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. "συμπαρασυρουν σαν προβατα τον φιλο Σλαβομακεδονικο λαο με τον οποιο δεν εχουμε τιποτα να χωρισουμε!"

    Δυστυχώς αυτό είναι το πιο λυπηρό κομμάτι αυτής της ιστορίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. "Η σύγχρονη Μακεδονική γλώσσα, όπως και η Κυριλλική γραφή, έχουν μεν πολλά αρχαιοελληνικά στοιχεία, αλλά σαφώς λιγότερα από όσα η νεοελληνική."

    Ρε συ...οι τύποι έχουν ξεφύγει. Πάλι καλά που παραδέχονται ότι είναι "σαφώς λιγότερα". Χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ο Βασκο τους κάνει μια καλή πλάκα αυτήν την εποχή,έχει βάλει διαγωνισμό για όποιον καταφέρει να συνδέσει με ιστορικά στοιχεία το Βουλγαρικό ιδίωμα της πγδμ με την αρχαία Μακεδονική γλώσσα,βάση στοιχείων πάντα όχι με τα σενάρια αντί-επιστημονικής φαντασίας των γνωστών συγγραφέων-ταβερνιάρηδων-ιχθυοπωλών που όσοι ασχολούμαστε με το θέμα γνωρίζουμε.
    Ο νικητής κερδίζει χίλια ευρώ(θα μπορούσε να βάλει και τον προϋπολογισμό της Ιαπωνίας σαν έπαθλο αλλά είπε να είναι δίκαιος και να βάλει ένα ποσό που μπορεί να το καλύψει).

    Εμπρός κύριοι ανοίξαμε και σας περιμένουμε έχετε αρκετούς μήνες να μας αποδείξετε πως ο Αλέξανδρος έλεγε στους στρατηγούς του "σο πραι"(αν το γράφω σωστά).

    Υ.Γ_1 Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να διαβάσετε οι των Σκοπίων τις αρχαίες Μακεδονικές επιγραφές μπορούμε να σας βρούμε αποφοίτους Ελληνικού γυμνασίου που με λογικές τιμές θα το κάνουν για σας.

    Υ.Γ_2 Αν προσβληθεί οποιοδήποτε κράτος από τον διαγωνισμό αυτόν ας μην βάλει τον Βάσκο σε καμία φυλακή πάλι,έχετε καταντήσει αηδία πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.