Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Το Εθνομηδενιστικό βιβλίο της Ρεπούση ΟΥΤΕ ΑΠΟΣΥΡΕΤΑΙ και είναι άρτιο σύμφωνα με την Υφυπουργό -μη εθνικής-Παιδείας.!!!!



Απλά υπενθυμίζω δύο πράματα :
  • Στις 6 Οκτωβρίου φίλοι Μακεδόνες με είχαν ρωτήσει γιατί δεν ασχολούμε με την κατάργηση του Υπουργείου Μακεδονίας -Θράκης. Ένας από τους  λόγους που είχα γράψει ήταν ότι θα υπάρξουν μεγαλύτερα ΕΘΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ όπως η Πλήρη εφαρμογή της Ρεπούσιας πολιτικής στην Ελληνική Εθνική Παιδεία. Το κατάργηση το Εθνικής από το όνομα "Υπουργείο Εθνικής Παιδείας" που μένει σκέτο "Παιδείας" γιατί δεν το σχολιάζουμε ; Σε καμμιά 5αριά χρόνια θα έχουμε σχολικά βιβλία που θα γράφουν όχι μόνο Ελληνο-τουρκικές επιτροπές αλλά και ελληνο-αλβανικές όπου θα μαθαίνουμε πόσο Ιλλυριοί είναι οι Αλβανοί.
    Και δικαιώνομαι.
    Σε λίγα χρόνια τα Ελληνόπουλα απλά θα είναι Έλληνες του Κράτους και όχι του Έθνους.
  • Η κα Υπουργός είπε ότι το βιβλίο της Ρεπoύση είναι άρτιο.!!!!   Η Ακαδημία Αθηνών διαφωνεί σε αυτό όπως και δεκάδες ιστορικοί. Δεν το ήξερε αυτό; Μα και φυσικά αλλά είναι οπαδός της μετανεωριστικής αντίληψης που έκανε την παιδεία μας έρμαιο των πάσης φύσεως κομματικών αντιλήψεων.
Συγχαρητήρια και στον Κο Χρυσανθακόπουλο για την επερώτηση στην Βουλή όπου αποκάλυψε για μία άλλη φορά τις αληθινές προθέσεις της παρούσας Κυβέρνησης σε ότι αφορά την Ιστορία μας αλλά και την Εθνική μας ταυτότητα.

13 σχόλια:

  1. Η άχρηστη η ΝΔ ούτε αυτό δεν μπόρεσε να κάνει. Καιγιατί δεν το έκανε?
    Γιατί ο κουρασμένος δεν ήθελε.
    Και απόδειξη για αυτό είναι ότι έβγαλε την Γιαννάκου βουλευτή όταν οι ίδιοι οι νεοδημοκράτες είπαν ΟΧΙ σε πολιτικές ιστορικού και πολιτικού αναθεωρητισμού που έκφραζε η Γιαννάκου.

    Ο δε Άρης....ούτε καν ασχολήθηκε με το θέμα.....
    Ήταν σε κρουαζιέρα...

    Για όλα υπεύθυνος είναι ο κουρασμένος του Μπαιρακτάρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμπερασματικά, το κείμενο του διδακτικού εγχειριδίου

    α. Δεν συμβάλλει στην ενίσχυση της εθνικής μνήμης και της ελληνικής αυτογνωσίας.

    β. Eπιδεικνύει προχειρότητα κατά την προσέγγιση μείζονος σημασίας ζητημάτων του ιστορικού παρελθόντος και αδυναμία διακρίσεως του εκάστοτε ουσιώδους από το επουσιώδες.

    γ. Παρουσιάζει ικανό αριθμό ανακριβειών, λαθών και παραλείψεων ουσιώδους συχνά σημασίας.

    Αυτό είναι το άρτιο βιβλίο της Ρεπούση.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ σωστά ο ανώνυμος 10:44 ανέφερε για την Γιαννάκου. Η Μαριέττα Γιαννάκου, η οποία ζημίωσε πολλαπλά την παράταξη με το τρισάθλιο, βέβηλο και αντεθνικό βιβλίο ιστορίας της ΣΤ’ δημοτικού, το οποίο η νυν ευρωβουλευτής, υπερασπίστηκε με σθένος, πληγώνοντας την παράταξη (σημειώνουμε ότι η πρώην υπουργός είχε ταχθεί υπέρ του εθνοκτόνου σχεδίου Ανάν, ενώ είχε στηρίξει και την υποψηφιότητα Τζανετάκου για την υπερνομαρχία Αθηνών). Και εκεί καθυστερημένη παρέμβαση κατόπιν εορτής. Όπως και μια ανεξήγητη απόπειρα πολιτικής ανάνηψης της πρώην υπουργού με την τοποθέτησή της ως επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου της ΝΔ, τη στιγμή που λιγότερο από δύο χρόνια πριν, οι συντηρητικοί ψηφοφόροι της Αθήνας είχαν εκφράσει την αγανάκτησή τους προς το πρόσωπό της, αφήνοντάς την και μάλιστα σε εκλογές νικηφόρες για τη ΝΔ, εκτός βουλής.

    Και ο Καραμανλής έγραψε στα παλιά των υποδημάτων του τους ψηφοφόρους της ΝΔ.

    Το ζήτημα είναι πως θα απαντήσουμε στην εθνομηδενιστική λαίλαπα διότι να μου το θυμηθείτε θα χτυπήσουν και τα blogs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι λέει αυτή ρε παιδιά, η δια βίου μάθηση ξεκίνησε το 2006 αν δεν κα΄νω λάθος στην χρονολογία, εγώ έχω ήδη λάβει μέρος δυο χρονιές. Πολύ ψέμα οι πασόκοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tο ‘εθνοαπολυμαντικό’ έργο των εθνομηδενιστών πρωτίστως στηρίζεται στην μισή αλήθεια, δηλαδή στο καλυμμένο ψέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανάμεσα στην εθνική ιστοριογραφία (όπου το ελληνικό έθνος παρουσιάζεται άλλοτε ως εντολοδόχος της Θείας Πρόνοιας και άλλοτε ως το αγνό,αμόλυντο και άσπιλο Έθνος) και στην ιδεολογικά διαθλασμένη/μυωπική θεώρηση τύπου Κωστόπουλου, Ρεπούση κ.λπ. υπάρχει και η επιστημονική θεώρηση της ιστορίας, όπου τα πάντα γράφονται και τίποτα δεν κρύβεται (είτε γιατί θα θυμώσει ο πατερ-Άνθιμος είτε γιατί θα θυμώσει ο Ερντογάν ή οι Αμερικάνοι).

    Τώρα, το τι θα πρέπει να μαθαίνουν παιδιά 10-11 χρονών (έχω και εγώ δύο μικρές κόρες), νομίζω ότι αρμόδιοι είναι οι παιδοψυχολόγοι κυρίως παρά οι ιστορικοί.
    Θέλουμε να μάθουν τα παιδιά για τη Σμύρνη μόνο ή και για τα Γιαννιτσά ή το Κιλκίς;
    Δυστυχώς για όλους μας όμως, το διαδίκτυο είναι μία πηγή πληροφόρησης την οποία δεν μπορεί να φιμώσει ούτε ο Καρατζαφέρης, ούτε ο Ιός και τα παιδιά μας θα την βρούνε αν θέλουνε να ψάξουν.

    Μεταξύ του άσπρου και του μαύρου, μεταξύ της άκρατης ιδεολογικοποίησης της ιστορίας και του εκφυλισμού της σε θεραπαινίδα των ιδεοληψιών του καθενός μας, υπάρχει η ανάγκη για μια σφαιρική γνώση, για μια εκ του μηδενός επανεξέταση των πάντων με κύριο γνώμονα όχι το εθνικό συμφέρον (ποιος νομιμοποιείται να το ορίσει για λογαριασμό όλων;) αλλά το άγγιγμα της αλήθειας, έστω και για λίγο....

    Συγνώμη για την φλυαρία.

    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δημήτρη εδώ μιλάμεγια καλλιέργεια εθνικής συνείδησης βάση του Συντάγματος. Το περιεχόμενο λοιπόν της εθνικής ιστορίας και η δια αυτού του περιεχομένου καλλιέργεια και προαγω­γή της εθνικής ταυτότητας δεν είναι αντικείμενο συζητήσεως και α­ποφάσεως των Ιστορικών, αλλά πολιτικό ζήτημα, για το οποίο απο­φασίζουν τα αρμόδια θεσμικά όργανα της πολιτείας. Οι Ιστορικοί μπορεί να είναι σύμβουλοι της πολιτείας, όταν συγγράφουν όμως βιβλία Ιστορίας για το Ελληνικό σχολείο, υποτάσσονται στις επιταγές του Συντάγματος, δεν έχουν το δικαίωμα της λαθραίας εισαγωγής πε­ριεχομένου και ερμηνειών του ιστορικού παρελθόντος που αντιβαί­νουν στα ρητά προστατευόμενα από το Σύνταγμα αγαθά, στην εθνι­κή συνείδηση και τη θρησκευτική πίστη του κυρίαρχου λαού (άρθρο 16, παρ. 2).

    Και επειδή ο διορισμός στην κεφαλή της Παιδείας 3 από τους κουρυφαίους της πολιτικής του αναθεωρητικού εθνομηδενισμού και όχι του ιστορικού επιβάλει αλλαγή του Συντάγματος. Ο Παπανδρέου που διόρισε αυτές τις κυρίες είναι συνυπεύθυνος όπως ήταν και ο Καραμανλής με την Γιαννάκου.Ο δημοκρατικός διάλογος προϋποθέτει επιστημονική επιφάνεια, συνειδησιακή διαφάνεια, προσήλωση σε κανονιστικές αρχές και, μάλιστα, στον λόγο ύπαρξης του θεσμού που είναι, αναντιρρήτως, το συμφέρον της κοινωνίας.

    Εάν θέλουν να αλλάξουν το εθνοκεντρικό σύστημα τότε να κάνουν δημοψήφισμα για να αποφασίσουν οι Έλληνες το τι θέλουν να κάνουν. Φυσικά χωρίς τους 550,000 αλλοεθνείς που θέλει να μας σερβίρει το ΠΑΣΟΚ ως Έλληνες. Ήδη υπάρχει αναβρασμός στην κοινωνία λόγω της οικονομικής κατάστασης. Εάν αρχίσουμε και για θέματα εσωτερικά όπως η εθνική ταυτότητα τότε θα έχουμε πολλές εκρήξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς τον ανώνυμο 10.44
    Αγαπητέ ανώνυμε του παραπάνω κειμένου, βγάλε τις κομματικές παρωπίδες και προσπάθησε να καταλάβεις το τί μας περιμένει. Αν ήθελε η νέα Υπουργός κα Διαμαντοπούλου, θα πετούσε στα σκουπίδια και το βιβλίο (και όχι μόνο αυτό)και όλους αυτούς,τύπου Ρεπούση, που έχουν καθίσει στον σβέρκο μας και δεν μπορούμε να πάρουμε ανάσα. Είναι όμως φίλε μου κι αυτή και οι παρατρεχάμενοί της και ο αρχηγός της ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ. Είμαι πατέρας και ανησυχώ βαθύτατα με τον κατήφορο που έχουμε πάρει. Τα κόμματα φίλε μου εναλλάσσονται στην εξουσία, αλλά η τάση προς το χειρότερο παραμένει σταθερή. Εσύ δεν ανησυχείς; Γιατί δεν διαμαρτύρεσαι στην καλή και σωστή κα Διαμαντοπούλου, να σταματήσει εδώ και τώρα αυτό το κακό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι έγινε δεν είχε αποσυρθεί τελικά το βιβλίο της Ρεπούση; Μας δούλευε η ΝΔ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βέβαια και μας δούλευε. Και ο Καραμανλής, και ο Στυλιανίδης και ο Σπηλιωτόπουλος. Για την Γιαννάκου μίλησε ο ψηφοφόρος της ΝΔ που την πέταξε έξω πολιτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για να καταλάβω. Λέει «μέχρι τότε» οι μαθητές θα έχουν το βιβλίο που έχουν τώρα. Στην αρχή της σχολικής χρονιάς, έδωσαν το βιβλίο της Ρεπούση; Αφού είχε καταργηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρόπερσι(2007-2008) και ενώ ξεκίνησε η χρονιά είπαν ότι θα το αποσύρουν και για εκείνη την χρονιά θα διδάσκονταν της Ρεπούση,
    Πέρσι(2008-2009) δεν προλάβανε γιατί δεν ήταν έτοιμο το καινούργιο,
    φέτος δεν θέλανε(2009-2010)διότι ο Άρης δεν υπέγραψε....
    του χρόνου όπως είπε θα αλλάξουν ΟΛΑ τα βιβλία,

    οι ελληνοπαίδες που θα βγαίνουν από το εκπαιδευτικό μας σύστημα θα μισούν ακόμα περισσότερο την χώρα τους με τα μυαλά που κουβαλάνε κάποιοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σχετικά με το βιβλίο της Ρεπούση, πρέπει να ξέρουμε ότι έχει αποσυρθεί. Τα παιδιά διδάσκονται από το παλιό βιβλίο της Ιστορίας, εκείνο δηλαδή που έκαναν πριν βάλουν το κουρελούργημα της κερα-Μαρίας.
    Σε μερικά σχολεία μονάχα, οι δάσκαλοι λένε ότι δεν έχουν πια το παλιό και αναγκάζονται (;) να κάνουν μάθημα με το ρεπούσιο.

    Εν πάση περιπτώσει, η ΝΔ έδειξε άθλια δείγματα γραφής στο ζήτημα και ιδιαίτερα ο μπουνταλάς που είχε για αρχηγό (ακόμη τον έχει), το δε "πόνεμα" ήταν, όπως γνωρίζουν όσοι έχουν ασχοληθεί με το θέμα, έμπνευση των Γιωργάκη και Τζεμ. Ο δε ΣΥΝ συμπαραστεκόταν και συμπαραστέκεται. Πιάσε τον έναν, δηλαδή, και βάρα τον άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.