Το blog, για τους λόγους που βιώνουμε προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά, αλλάζει την κύρια κατεύθυνσή του και επικεντρώνεται πλέον στην Κρίση.
Βασική του αρχή θα είναι η καταπολέμηση του υφεσιακού Μνημονίου και όποιων το στηρίζουν.
Τα σχόλια του Κρούγκμαν είναι χαρακτηριστικά:
...Άρα βασιζόμαστε τώρα σε ένα σενάριο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα είναι αναγκασμένη να «πεθάνει στη λιτότητα» προκειμένου να πληρώσει τους ξένους πιστωτές της, χωρίς πραγματικό φως στο τούνελ.Και αυτό απλώς δεν πρόκειται να λειτουργήσει....[-/-]....οι πολιτικές λιτότητας οδηγούν την οικονομία σε τόσο μεγάλη ύφεση που εξανεμίζονται τα όποια δημοσιονομικά οφέλη, υποχωρούν τα έσοδα και το ΑΕΠ και ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ γίνεται χειρότερος.

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ--Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

(Μελέτη της Νίνας Γκατζούλη Lecturer of Modern Greek-University of New Hampshire)

ΜΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ

Η διακήρυξη της ανεξαρτησίας της πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας, το εμπάργκο της Ελλάδας, οι διαπραγματεύσεις οι οποίες οδήγησαν την Ελλάδα και την πΓΔΜ στην Ενδιάμεσο Συμφωνία, οι συνεχείς διαπραγματεύσεις των δύο χωρών, και η αίτηση ένταξης της πΓΔΜ στο ΝΑΤΟ και το βέτο της Ελλάδας, έχουν προκαλέσει έντονες συζητήσεις για το μέλλον των Βαλκανίων γενικά, αλλά ιδιαίτερα για το μέλλον της πΓΔΜ.

Η πΓΔΜ υποκλέπτοντας την ιστορία και πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας, έχει αναπτύξει με.....
 μεθοδικότητα μακροπρόθεσμη στρατηγική, με πλουσιοπάροχα υποστηριζόμενες ενέργειες, προκειμένου να αναγνωριστεί απ’ όλο τον κόσμο, έστω και έμμεσα ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας», και να επιτύχει να ενταχθεί στους κόλπους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΝΑΤΟ ως «Μακεδονία».

Πρόκειται για μία πολύ καλά χρηματοδοτούμενη και άψογα οργανωμένη προπαγάνδα στην οποία πέρα από το επίσημο κράτος των Σκοπίων εμπλέκονται σημαντικότατοι παράγοντες της διεθνούς πολιτικής σκηνής – πολύ πιο επίφοβοι. Kατά την τελευταία δεκαετία, κύριο μέσο για την προώθησή της, υπήρξε ένα πανίσχυρο πλέγμα από αλληλο-στηριζόμενες «Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις», κάποιες εκ των οποίων χρηματοδοτήθηκαν απροκάλυπτα από πανίσχυρα κέντρα.

Σκοπός της παρούσας παρουσίασης είναι να φέρει στην επιφάνεια τις κυριότερες προπαγανδιστικές ενέργειες συμπλέγματος Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (MKO) που  κρυμμένοι πίσω από προσωπεία δήθεν «ειρηνικών» σκοπών και με την βοήθεια ορισμένων δήθεν επιστημόνων ψεύδο-ερευνητών προσπαθούν να διαιρέσουν την Ελλάδα σε μειονότητες και να την καταστήσουν πιο ευάλωτη και ανίσχυρη να αντισταθεί σε μελλοντικές ανθελληνικές προς τα εθνικά της συμφέροντα, ενέργειες.  Δυστυχώς στις προσπάθειες αυτές εμπλέκονται και πολλοί επιφανείς Έλληνες απ’ όλα τα κοινωνικά στρώματα.


ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ


Το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ιδρύθηκε το 1978 και είναι ο κύριος πυρήνας των σημερινών ΜΚΟ οι οποίοι ασχολούνται με τα ανθρώπινα δικαιώματα. Στο τέλος της δεκαετίας του 1970 τα ανθρώπινα δικαιώματα ήταν το επίκεντρο του ψυχρού πολέμου μετά τις  παραχωρήσεις της Σοβιετικής Ένωσης στη Σύνοδο Κορυφής του Ελσίνκι (1975), που επέτρεψε την παρακολούθηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Στην εξής ιστοσελίδα http://web.inter.nl.net/users/Paul.Treanor/HRW.html διαβάζομε:

Κανείς Αμερικανός πολίτης και καμία αμερικανική οργάνωση, δεν έχει δικαίωμα να επιβάλει τις αξίες των ΗΠΑ στην Ευρώπη. Κανένα στρατόπεδο συγκέντρωσης ή ομαδικοί τάφοι μπορούν να δικαιολογήσουν μια τέτοια επιβολή. Όμως το Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων το θεωρεί παντελώς αυτονόητο πως οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν κάθε νόμιμο δικαίωμα να αναδιαρθρώσουν οποιαδήποτε κοινωνία, εάν τυχόν βρεθεί ένας μαζικός τάφος εκεί κοντά. Αυτό είναι μια επικίνδυνο πεποίθηση της υπερδύναμης. 

Στην ίδια ιστοσελίδα μπορούμε να δούμε ποιοι είναι αυτοί οι οποίοι δήθεν ενδιαφέρονται για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Στην αρχή της λίστας ευδιάκριτο είναι το όνομα του George Soros. Ένα δε άλλο άτομο της λίστας αυτής η οποία «μάχεται» για τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι η Felice Gaer η οποία είναι Επίτροπος των ΗΠΑ στην Επιτροπή του Διεθνούς Οργανισμού Θρησκευτικής Ελευθερίας του OSCE. Η κ. Gaer υποβάλλοντας την εισήγησή της επί Εθνικών Μειονοτήτων, στη Βαρσοβία, την 28η Σεπτεμβρίου 2005, ανέφερε τα εξής για τις μειονότητες στην Ελλάδα: «Η κακομεταχείριση των εθνικών μειονοτήτων των Τούρκων, Αλβανών και Μακεδόνων αποτελεί θέμα ανησυχίας για τις Ηνωμένες Πολιτείες...» βλ.


ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ

Η ΚΛΕΙΩ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ

Ένα παράδειγμα προσπάθειας χειραγωγήσεως των Βαλκανικών λαών και ιδιαίτερα της νεολαίας είναι η δήθεν «επιστημονική» προσπάθεια εκ μέρους ενός ΜΚΟ, ο οποίος φέρει το όνομα με αληθινά ειρηνοποιούς απόηχους, Κέντρο Δημοκρατίας και Συμφιλίωσης Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε τι ακριβώς παρήγαγε ο προαναφερθείς αυτός ΜΚΟ, ας ρίξουμε μια ματιά στο άρθρο του κ. Ευάγγελου Κωφού, το οποίο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Το Βήμα, στις 15-9-2002 και είναι κριτική για τον τόμο Clio in the Balkans. The Politics of History Education. Συγγραφεύς του τόμου είναι η κ. Χριστίνα Κουλούρη.

Το δε άρθρο του κ. Κωφού στην εφημερίδα Το Βήμα είναι κριτική του προαναφερθέντος τόμου, και φέρει τον τίτλο, Βαλκάνια-Ιστοριογραφία και Εθνικισμός-Η Διδασκαλία της Ιστορίας στις χώρες της Χερσονήσου του Αίμου. Ο κ. Κωφός αναφέρει:

       Ένας τόμος 549 σελίδων έρχεται να αναταράξει το ύδατα, συνήθως λιμνάζοντα και μολυσμένα της πιο αργόσυρτης διαδικασίας στις σχέσεις ανάμεσα στους λαούς των Βαλκανίων: της θεώρησης και της διδασκαλίας της ιστορίας τους...επιστήμονες από όλες τις χώρες της ΝΑ Ευρώπης, μαζί με την Κύπρο, τη Σλοβενία και την Ουγγαρία, επιχειρούν μια, κατά το δυνατόν κριτική ενδοσκόπηση του περιεχομένου και του τρόπου διδασκαλίας της εθνικής τους ιστορίας, ιδιαίτερα σε σχέση με τους «άλλους», οι οποίοι συνήθως είναι οι γείτονες.

          Ο κ. Κωφός συνεχίζοντας τη θετική κριτική επί της προσπάθειας αυτής, αναφέρει:

Σε πρώτη φάση το πρόγραμμα ξεκινά με τη μελέτη και την αξιολόγηση της ύλης των σχολικών εγχειριδίων όλων των βαλκανικών χωρών. Στη συνέχεια διοργανώνονται «εργαστήρια»-σεμινάρια διδασκάλων-καθηγητών της ιστορίας για τον τρόπο παρουσίασης ορισμένων κρίσιμων και συγκρουσιακών θεμάτων της βαλκανικής ιστορίας, για να ακολουθήσει η παρέμβαση προς κρατικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς φορείς όλων των εμπλεκομένων χωρών με σκοπό την υιοθέτηση συγκεκριμένων και τεκμηριωμένων προτάσεων.
.
 Ο  Κώστας Καρράς, ένα από τα στελέχη του Διοικητικού Συμβουλίου στην εξής ιστοσελίδα http://www.cdsee.org/pdf/clio_preface.pdf αναφέρεται στη διαδικασία και την προκαταρτική εργασία αυτού του «έργου». Επίσης ευχαριστεί ορισμένες κυβερνήσεις οργανώσεις και άτομα τα οποία με την οικονομική συμβολή τους έκαναν το «έργο» εφικτό.

Επίσης στην ιστοσελίδα http://www.ffzg.hr/seetn/archive/from_library/seelibraryplut.htm που φέρει τον τίτλο South-East Europe Textbook Network, οι κύριοι Ηρακλής Μίλλας, Ευάγγελος Κωφός και Ersanli Behar στο βιβλίο Culture and Reconciliation in South-East Europe, το οποίο γράφτηκε κάτω από την αιγίδα The Association of Democracy in the Balkans, Θεσσαλονίκη, παρουσιάζουν καινούργιες και σημαντικές ιδέες διδασκαλίας της ιστορίας.

Η υπονόμευση της ελληνικής συνείδησης γίνεται με τον πιο απλό τρόπο. Αρχίζει από την σχολική ηλικία:

Ο Μίλλας προτείνει τη σύνταξη μιας συνοπτικής ελληνοτουρκικής ιστορίας η οποία θα βασίζεται σε μια σύγχρονη έννοια του "έθνους" για εκπαιδευτικούς σκοπούς, αλλά και για τον απλό πολίτη. Ο Κωφός παρουσιάζει αναλυτικό προσχέδιο ερευνητικού έργου, "μακράς διάρκειας με μέτρα οικοδόμησης εμπιστοσύνης, στα Βαλκάνια: Επαναξιολόγηση του ρόλου των βιβλίων Ιστορίας και Γεωγραφίας." Ο Κωφός προσθέτει, «οι οιωνοί για  ουσιαστική συνεργασία φαίνονται λαμπρότεροι στο νότιο τμήμα της Χερσονήσου.

Όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως το Κέντρο Δημοκρατίας και Συμφιλίωσης στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, ανέλαβε αυτή την εργασία  και είναι ένας Μη Κυβερνητικός Οργανισμός ο οποίος εδρεύει στη Θεσσαλονίκη.  http://www.cdsee.org/jhp/index.html
Πρώτος Πρόεδρος του CDRSEE ήταν ο Matthew Nimetz ο νυν ειδικός μεσολαβητής του ΟΗΕ για την εύρεση αποδεκτού ονόματος της πΓΔΜ. Τα υπόλοιπα ονόματα των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου μπορούν να βρεθούν στην εξής ιστοσελίδα: http://www.cdsee.org/aboutus_board.html

 Αυτός ο ΜΚΟ λοιπόν ανέλαβε την έκδοση τεσσάρων βιβλίων Κοινής Ιστορίας των Βαλκανικών χωρών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδος. Η κ. Χριστίνα Κουλούρη η οποία διδάσκει στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου ηγήθηκε της ακαδημαϊκής ομάδας. Στην εξής ιστοσελίδα μπορούν να βρεθούν τα ονόματα των ατόμων που ασχολήθηκαν μ’ αυτή την προσπάθεια: http://www.forumcongress.com/cdsee/sejhp.htm

Το περιεχόμενο των προαναφερθέντων βιβλίων, τα οποία θα επιφέρουν ‘ισορροπία’, ‘αντικειμενικότητα’ και ‘συμφιλίωση’ στα Βαλκάνια, θεωρία συζητήσιμη, δεδομένου ότι προωθούν λανθασμένες απόψεις και ερμηνείες. Αμφισβητούν δε ανοιχτά την ελληνική εθνοπολιτιστική διάσταση και ιστορική συνέχεια της Μακεδονίας και προπαγανδίζουν την ύπαρξη ξεχωριστής δήθεν, μακεδονικής εθνικής οντότητας.

Παραθέτεται χαρακτηριστικά ένα σκοπιανό «ποίημα» που δημοσιεύεται στα εν λόγω βιβλία για την «εμπέδωση» της «μακεδονικής ταυτότητας» στους μαθητές, υπό τον τίτλο «Οι ιστορικές ρίζες του Μακεδονικού Έθνους-Gjorgj Pulevski” (σελ.107-108).

“H προγονική μας γη είναι αυτό το μέρος το τόσο αγαπητό στους «μακεδόνες». Ήταν ένα βασίλειο με βασιλιά τον Φίλιππο. Μία αρχαία Αυτοκρατορία του Αλέξανδρου του Τσάρου. Ο Μακεδόνας Τσάρος μας, γνωστός σε όλη την υφήλιο ως Αλέξανδρος ο Μέγας. Άφησε την Αυτοκρατορία του στη βαλκανική Χερσόνησο σε όλους τους Σλάβους Ορεσιβίους… Οφείλουμε να αγαπάμε την προγονική μας γη. Είναι το δικό μας, αρχαίο Μακεδονικό βασίλειο. Ας ενωθούμε όλοι μας, ας κάνουμε ο,τι είναι δυνατόν για να σώσουμε τους εαυτούς μας….Τα αδέρφια μας, οι Ορθόδοξοι Μακεδόνες. Ας γίνουμε όλοι ένα και ας αγωνιστούμε γενναία. Όπως ακριβώς οι αρχαίοι ημών πρόγονοι υπό τον Τσάρο Αλέξανδρο…Ας αναβιώσουμε την αρχαία μας ιστορία….ας την εκπληρώσουμε τώρα….»
Σημείωση: Το άνωθεν ποίημα αποδόθηκε στον Pulevski από τους Σκοπιανούς, αλλά κανείς δεν έχει δει το αυθεντικό κείμενο το οποίο ήταν γραμμένο στη Βουλγαρική γλώσσα και ούτε το ποίημα αυτό θεωρείται ως επιστημονικό επιχείρημα ιστορικού περιεχομένου.

O κ. Βερέμης, μέλος του ΕΛΙΑΜΕΠ, εργάστηκε για την προώθηση αυτών των βιβλίων είναι δε και ο Πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (ΕΣΥΠ).

Πρέπει να σημειωθεί ότι το Κέντρο Δημοκρατίας και Συμφιλίωσης Νοτιοανατολικής Ευρώπης,  έχει χρηματοδοτηθεί εν μέρει από την εταιρεία Κοκα-Κολα αλλά και από αυτήν ακόμη την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, τα δε βιβλία μεταφράστηκαν και στα ελληνικά http://www.cdsee.org/jhp/download_gre.html δεδομένου ότι προορίζονται να χρησιμοποιηθούν από Έλληνες μαθητές καθώς και από μαθητές άλλων Βαλκανικών χωρών στα πλαίσια αναθεωρημένων σχολικών προγραμμάτων. Μία επιπρόσθετη οντότητα η οποία χρηματοδοτεί κατευθείαν αυτά τα βιβλία είναι οι Ανοιχτές Κοινωνίες του George Soros:

The joint history project has been made possible through the kind financial assistance of the following:






Dr Peter Mahringer Fonds, The Royal Dutch Embassy in Athens, Two anonymous donors, Austrian Ministry of Education, Science and Culture, UK FCO, Swiss Development Agency,
Cyprus Federation of America, Winston Foundation for World Peace



Στην εξής Ιστοσελίδα http://www.hri.org/docs/syntagma/art25.html#A16 η οποία αναφέρεται στο Σύνταγμα του Ελληνικού Έθνους, στο άρθρο 16, διαβάζουμε τις κάτωθι παραγράφους:

Άρθρο 16
1. Η τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες. Η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους. Η ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα.

2. Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.

Γενικά η προσπάθεια αυτή των προαναφερθέντων τεσσάρων τόμων οι οποίοι παρήχθησαν από τον προαναφερθέντα ΜΚΟ στα οποία δήθεν έχει καταγραφεί μια «Κοινή Ιστορία των Βαλκανικών Χωρών», με κανένα απολύτως σεβασμό προς τις άνωθεν παραγράφους του Ελληνικού Συντάγματος, είναι προσπάθεια ενάντια του Ελληνικού Συντάγματος και επομένως, παράνομη. Πρέπει να τονιστεί πως αφανίζεται η Ελληνική ιστορία και επιχειρείται μεθοδικά άμβλωση της Ελληνικής ιστορικής μνήμης και εθνικός αποχρωματισμός των Ελλήνων. Επιπλέον επιχειρείται προετοιμασία για χωρίς αντιδράσεις επιβολή στα Βαλκάνια μια νέας τάξης πραγμάτων, η οποία ευνοεί τους Σλάβους και τους Τούρκους. Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι ο Ρουμάνος και ο Τούρκος που έγραψαν τον α’ τόμο, η Ρουμάνα που έγραψε τον β’ τόμο, ο Βούλγαρος που έγραψε τον γ’ τόμο και η Κροάτισσα που έγραψε το δ’ τόμο έθαψαν κυριολεκτικά την Ελλάδα και την Ελληνική ιστορία.


ΤΟ Κ.Ε.Μ.Ο (Κέντρο Εθνικών Μειονοτικών Μονάδων)


Ο Μίκης Θεοδωράκης στην Ανοιχτή Επιστολή της 24ης Φεβρουαρίου 2008, μεταξύ άλλων γράφει:
Σημερινός στόχος είναι τα Βαλκάνια, με κύριο σύμμαχο την "Μεγάλη Αλβανία" ξεκινώντας από το Κόσοβο με συνεργάτες τους υπεύθυνους για μαζικές δολοφονίες. Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, γεγονός πρωτοφανές για την χώρα μας, μερικοί "επιστήμονες" επέλεξαν το αμφιθέατρο του Παντείου Πανεπιστημίου για να αναπτύξουν δημόσια υποστήριξή τους σε ένα βασικό αίτημα της "Μεγάλης Αλβανίας" την κατάκτηση της Ηπείρου έως την Πρέβεζα με την δικαιολογία ότι ανήκει στην Αλβανική Τσαμουριά απ' όπου τους έδιωξαν με εγκληματικές πράξεις οι Έλληνες. Ασφαλώς πρόκειται για οργανωμένη προβοκάτσια των ΗΠΑ ώστε να μελετηθούν οι δικές μας αντιδράσεις και να προπαρασκευαστεί ψυχολογικά η εδαφική επέκταση της Αλβανίας μετά το Κόσοβο και σε ένα μεγάλο τμήμα των αλβανόφωνων περιοχών των Σκοπίων και ακολούθως και σε δικά μας εδάφη.
Η ημερίδα στην οποία αναφέρεται ο Μίκης Θεοδωράκης οργανώθηκε από κάποιο Μη κυβερνητικό Οργανισμό, ο οποίος φέρει το ακρώνυμο ΚΕΜΟ,  Κέντρο Εθνικών Μειονοτικών Ομάδων: http://www.kemo.gr/index.php?sec=members

Το ΚΕΜΟ πρόκειται για έναν «Μη Κυβερνητικό Οργανισμό», που αγωνίζεται για την ανάδειξη μειονοτικών ομάδων στην Ελλάδα. Μεταξύ των στελεχών του συγκαταλέγονται πρόσωπα που έπαιξαν καίριο ρόλο στην χάραξη της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής την τελευταία δεκαετία και μάλιστα από θέσεις-κλειδιά στον ελληνικό κρατικό μηχανισμό. Αξίζει να σημειωθεί πως οι εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης των Βλαχοχωρίων είχαν ήδη εδώ και 6 χρόνια καταγγείλει το ΚΕΜΟ για προσπάθεια ανάδειξης ανύπαρκτων μειονοτήτων.


Ένα από τα μέλη του ΚΕΜΟ, ο Δρ. Thede Kahl πολιτικός γεωγράφος, έλαβε μία αυστηρότατη επιστολή από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Βλάχικων Πολιτιστικών Σωματείων. Ο Πρόεδρος και ο Γραμματέας της ομοσπονδίας κύριος Κωνσταντίνος Αδάμ και Ηρακλής Χασιώτης διαμαρτυρόμενοι για την δράση του προαναφερθέντος επιστήμονα, επεσήμαναν:
Ο κ. Thede Kahl προσπαθεί, για λόγους που δεν καταλαβαίνουμε, να πείσει τους Έλληνες Βλάχους να αισθανθούν λιγότερο υπερήφανοι για το μεγάλο αριθμό Βλάχων ευεργετών και ηρώων των οποίων η συνεισφορά προς την πατρίδα μας ήταν τεράστια. Αναρωτιόμαστε γιατί αυτή η αρνητική έμφαση;   Θεωρεί μήπως ότι μ’ αυτόν τον τρόπο η συμβολή των Βλάχων  μικραίνει την ιστορική, πολιτιστική και πολιτική εξέλιξη της Ελληνικής πραγματικότητας;  http://www.tamos.gr/popsb_reply_en.html
Κλείνοντας την επιστολή η Πανελλήνια Ομοσπονδία Βλάχων σημειώνει:
Σε μία εποχή που η αλλοίωση ορισμένων κινημάτων που στοχεύουν στο διαίρει και βασίλευε κοινωνιών έχει γίνει ένα θαυμάσια πληρωμένο επάγγελμα, όμως υπάρχουν αντισώματα που αντιστέκονται αποφασιστικά στις προθέσεις υψηλότερων δυνάμεων αλλαγής της γεωπολιτικής  σκηνής.
Ο Δρ. Τσιτσελίκης ο οποίος δραστηριοποιείται στη Θεσσαλονίκη είναι και αυτός μέλος του ΚΕΜΟ το οποίο, σύμφωνα με άρθρο του Καρκαγιάννη της Καθημερινής,  χρηματοδοτείται μεταξύ άλλων και από την Ελληνική Πολιτεία. Στη μελέτη του Υπηκοότητα στη Ελλάδα-Προκλήσεις του Παρόντος για Μελλοντικές Αλλαγές η οποία μπορεί να βρεθεί στο Διαδίκτυο http://www.kemo.gr/archive/papers/Tsitsel.htm#_ftnref3 καταγγέλλει με ένα δήθεν επαναστατικό και σίγουρα άκρως ελκυστικό για την νεολαία λόγο, τη μονολιθικότητα της Ελληνικής Πολιτείας. Ο κ. Τσιτσελίκης χαρακτηριστικά αναφέρει:
Η μαθητιώσα νεολαία των μεταναστών στην Ελλάδα επιβάλλεται να μάθει τη γλώσσα και τον κυρίαρχο ελληνικό πολιτισμό, στοιχεία πράγματι απαραίτητα για τη διαδικασία της κοινωνικής ολοκλήρωσής τους. Αντίθετα, υπάρχει μια συνολική απουσία της εκμαθήσεως της γλώσσας και θρησκείας τους ή ακόμα και η ύπαρξη του πολιτισμού τους σ’ αυτούς και στους Έλληνες συμμαθητές τους. Αυτή η κατάσταση διαιρεί τις πολιτισμικές αξίες και παρατηρείται  επικράτηση του κυρίαρχου Ελληνικού στοιχείου πέρα κάθε μεταναστευτικής κουλτούρας.
Όπως επίσης ο ίδιος αναφέρει:
Η διπλή υπηκοότητα, Ελληνική και Μακεδονική, ακόμα συνιστά μείζoν πολιτικό ζήτημα για την ελληνική κυβέρνηση, η οποία συνεχώς αρνείται το δικαίωμα της επιστροφής και της απόκτησης της ελληνικής υπηκοότητας σε πρόσφυγες «Μακεδονικής προέλευσης.
Το 1993 η Δρ. Riki Van Boeschoten, μέλος κι αυτή του ΚΕΜΟ που σήμερα διδάσκει στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, http://www.ha.uth.gr/en/teachers.cv.asp?teacher=5 επισκέφτηκε με την Δρ. Helleen van der Minnie, περιοχές της δυτικής Μακεδονίας και έκαναν μια μελέτη με τίτλο Γλώσσες Μειονοτήτων στην Περιοχή της Φλώρινας και της Αριδαίας: http://strates.revues.org/381?&id=381

Στην αρχή της μελέτης αυτής οι ανθρωπολόγοι ακαδημαϊκοί αναφέρουν: «Στην περιοχή αυτή της Φλώρινας και της Αριδαίας, εκτός από την δεσπόζουσα γλώσσα, οι εξής επίσης γλώσσες  χρησιμοποιούνται: η Μακεδονική, η Βλάχικη (συγγενής της Ρουμανικής) Αρβανίτικα (συγγενής της Αλβανικής), Τούρκικα, Ρομ και η Ποντιακή διάλεκτος».


Ας παραβλέψουμε το γεγονός πως τα Βλάχικα, τα Αρβανίτικα και τα Ποντιακά είναι άμεσα συνυφασμένα με την Ελληνική κουλτούρα και πολιτισμό του Ρωμαίικου και δεν αντιπροσωπεύουν κανενός είδους μειονοτικές ομάδες, η αναφερόμενη «Μακεδονική» γλώσσα ποια είναι; Ποιοι είναι αυτοί οι «Μακεδόνες» που αποτελούν μειονότητα ανάμεσα σε δυόμισι εκατομμύρια Μακεδόνες; Και ποιους εννοούν άραγε ως τουρκόφωνες μειονοτικές ομάδες της Μακεδονίας; Τους Έλληνες επιζώντες του ελληνικού ολοκαυτώματος στην Μικρά Ασία; Και έτσι οι ερευνήτριες, οι οποίες δεν είναι καν γλωσσολόγοι,  παρουσίασαν ως μειονότητες τους δίγλωσσους Έλληνες της Φλώρινας στα επίσημα όργανα της Ευρωπαϊκής Ενώσεως και τώρα μπορεί κάλλιστα το Helsinki Monitor ή κάθε οργανισμός που δήθεν προστατεύει μειονοτικά δικαιώματα να σέρνει τη χώρα μας σε διάφορα διεθνή δικαστήρια για παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Επιπλέον με τι στοιχεία καταλογίζει η κυρία Boeschoten την ύπαρξη μειονότητας 150.000 «μακεδονόφωνων» στην Ελλάδα; Αρκεί η σύντομη επίσκεψη σε 70 μόλις χωριά με πληθυσμό ελάχιστο, ντόπιων και προσφύγων,  για να στηρίξει τις «στατιστικές» της;  Και εδώ μπορεί ακόμα να τεθεί το ερώτημα: γιατί ειδικά η περιοχή της Φλώρινας; Άλλες περιοχές της Ελλάδος δεν προσέφεραν στις δυο ερευνήτριες δυνατότητες μελέτης τοπικών διαλέκτων; Γιατί τόσο ενδιαφέρον για αυτό το συγκεκριμένο χώρο στα ελληνο-σκοπιανά σύνορα;


TO ΕΛΙΑΜΕΠ (Ίδρυμα Χάραξης Εξωτερικής Πολιτικής)


Το ΕΛΙΑΜΕΠ  είναι μια Δεξαμενή Σκέψης (Think Tank) και παίζει συμβουλευτικό ρόλο στο Υπουργείο Εξωτερικών. http://www.eliamep.gr/eliamep/content/home.aspx?l=1


Διαβάζοντας  όμως την εξής μελέτη από δυο ερευνήτριες οι οποίες είναι μέλη του ΕΛΙΑΜΕΠ και οι οποίες πρέπει να προστατεύουν τα Ελληνικά συμφέροντα, με έκπληξη ανακαλύπτουμε τα ακόλουθα στην εξής ιστοσελίδα:
http://www.eliamep.gr/eliamep/files/State%20of%20art%20Greece%20FINAL.pdf


Ο τίτλος της μελέτης: Περιοχές, Μειονότητες και Ευρωπαϊκή Πολιτική: Μια Αριστουργηματική Εισήγηση για τους Τούρκους Μουσουλμάνους Δυτικής Θράκης. Οι ερευνήτριες του ΕΛΙΑΜΕΠ, Ντία Αναγνωστοπούλου και Άννα Τριανταφυλλίδου αναφέρουν:
Παρά τις γενναιόδωρες εκπαιδευτικές και θρησκευτικές παροχές, μετά το1974 οι ελληνικές κυβερνήσεις επιδίωξαν να περιορίσουν τα κοινωνικό-οικονομικά δικαιώματα της μειονότητας, θεωρώντας την ως συνέπεια της τουρκικής εισβολής της Κύπρου και ως παρακλάδι της Τουρκίας... 
Στην εξής ιστοσελίδα http://www.socresonline.org.uk/2/1/7.html  βρίσκεται το άρθρο που έχει τον τίτλο: «Νεοελληνικός Εθνικισμός,» όπου σε μια άλλη μελέτη τους για την Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, η Τριανταφυλλίδου, η Καλλονή και η Μικράκη, αναφέρουν:
… στα Βαλκάνια, όπου τα έθνη γίνονται αντιληπτά με εθνικούς όρους, τα κράτη που σχηματίστηκαν κατόπιν της πτώσεως της Οθωμανικής αυτοκρατορίας έπασχαν από μεγάλες παραισθήσεις, δηλαδή ότι αντιπροσώπευαν εθνικά ομοιογενείς κοινωνίες... Οι μειονότητες  δοκιμάστηκαν με πάμπολλα  μέτρα καταπιέσεων που ποικίλλουν από την καταστολή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στις ακραίες καταστάσεις όπως συλλογική αποβολή και γενοκτονία.

Παραπάνω μπορείτε να διαβάσετε παλαιότερη αναφορά της Αννας Τριανταφυλλίδου στην Ευρωπαϊκή Ένωση για την καταπιεζόμενη "
Macedonian Minority" των 200.000 ατόμων.
Τα Ίμια αναφέρονται από την ερευνήτρια του ΕΛΙΑΜΕΠ ως Ίμια/Καρντάκ καθώς δεν φαίνεται να τα αναγνωρίζει ως μέρος της Ελλάδας



Με άλλα λόγια οι συγκεκριμένες ερευνήτριες όχι μόνον αναπαράγουν τις θέσεις εχθρικών προς την Ελλάδα χωρών, αλλά προχωράνε και  ένα βήμα παραπέρα καταγγέλλοντας επί λέξει τη χώρα μας για γενοκτονία. Και όλα αυτά μέσα από ένα ίδρυμα ταγμένο στην προάσπιση των ελληνικών εθνικών συμφερόντων.

Τα ποσά τα οποία χορηγούνται για τέτοιες «επιστημονικές» έρευνες είναι υπέρογκα:

Anna Triandafyllidou

RESEARCH FUNDING

2010 
 709,000 € obtained by the European Commission, European Integration Fund for Third Country Nationals, Community Actions 2009, for a project on ‘Media for Diversity and Migrant Integration. Consolidating Knowledge and Assessing Media Practices across the EU (MEDIVA)’ (2011-2013), Coordinator: Prof. Anna Triandafyllidou, European University Institute, Robert Schuman Centre for Advanced Studies. 


2010  
548,441 € obtained by the European Commission, DG Freedom, Security and Justice, Fundamental Rights and European Citizenship Programme (JLS 2009-2010/FRAC/AG) for a project on ‘ “All Citizens Now”: Intra-EU Mobility and Political Participation of English, Germans, Poles and Romanians in Western and Southern Europe (MOVEACT)’ (2011-2013), Coordinator: Prof. Ettore Recchi, University of Pescara-Chieti, Team leader for Hellenic Foundation for European and Foreign Policy (ELIAMEP): Prof. Anna Triandafyllidou. 


2009   

498,896 € obtained by the European Commission, European Integration Fund for Third Country Nationals, Community Actions 2008, for a project on ‘Circular migration patterns in Southern and Central Eastern Europe: Challenges and opportunities for migrants and policy makers (METOIKOS)’ (2009-2011), Coordinator: Prof. Anna Triandafyllidou, European University Institute, Robert Schuman Centre for Advanced Studies.


2009   

2.6 million € obtained by the European Commission, DG Research, in the context of the 7th Framework Programme, Socio-Economic Sciences and Humanities, for a Research Project with title ‘Tolerance, Pluralism and Social Cohesion: Responding to the Challenges of the 21st Century in Europe’ (ACCEPT PLURALISM) (2010-2013), Coordinator: Prof. Anna Triandafyllidou, Robert Schuman Centre for Advanced Studies, European University Institute. 


2008

180,468 € obtained by the European Commission Research DG, in the context of the Sixth Framework Programme, Priority 7, for a Research Project with title: ‘Identities and modernities in Europe: European and national identity construction programmes, politics, culture, history and religion’ (IME) (2009-2012), Coordinator: Dr. Atsuko Ichijo, KingstonUniversity, London, ELIAMEP partner: Prof. Anna Triandafyllidou.


2007

14,000 € obtained from the European Science Foundation for the organisation of an Exploratory Workshop on ‘Where migration policies meet the migrants: Comparing European and North American experiences’ held in Athens in fall 2008 (ref. no EW07-123).


2006

130,249 € obtained by the European Commission Research DG, for a Marie Curie Intra European Fellowship of Dr. Daniel Faas under the scientific supervision of Prof. Anna Triandafyllidou for a research project with title: Multicultural Europe: policy, school dynamics and youth identities in Germany, England and Greece (2006-2008), contract no. 041636.


2006

681,000 € obtained by the European Commission Research DG, in the context of the Sixth Framework Programme, Priority 8.1 – Policy-oriented research – Scientific support to policies, for a Research Project with title: ‘Irregular Migration: Counting the Uncountable. Data and Trends Across Europe’ (CLANDESTINO) (2007-2009) (proposal no. FP6 044103, contract no. CIS8-044103), Coordinators: Prof. Anna Triandafyllidou, ELIAMEP.


2006

73,920 € obtained by the European Commission Research DG n the context of the Sixth Framework Programme, Priority 8.1 – Policy-oriented research – Scientific support to policies, for a Research Project with title: ‘Mediterranean and Eastern European Countries as New Migration Destinations’ (IDEA) (2007-2010) (proposal no FP6-044446, contract no. CIS8-044446) (total budget: 850,000 Euro approx.). Coordinator: Prof. Marek Okolski, University of Warsaw, Partner for ELIAMEP: Prof. Anna Triandafyllidou.


2006

1,295,000 € obtained by the European Commission Research DG, in the context of the Sixth Framework Programme, Priority 7, for a Research Project with title: ‘A European Approach to Multicultural Citizenship. Legal Political and Educational Challenges’ (EMILIE)’ (2006-2009), (Proposal no. FP6-2004-028205, Contract no. CIT5-CT-2005-028205), co-ordinator: Prof. Anna Triandafyllidou, ELIAMEP, Athens, Greece (ELIAMEP share of the funds: 186,000 €)


2006

99,000 € obtained by the International Metropolis Network and the Population, Migration and Environment Organisation, under their special call for project proposals regarding the governance of international migration for a project with title: ‘Immigrants, policies and migration systems: An ethnographic comparative approach’ (MIGSYS). Duration of project 18 months (February 2006–July 2007), Coordinator: Dr. Anna Triandafyllidou, ELIAMEP.


2004

72,600 € obtained as part of a total project fund of 802,440 € offered by the European Commission Research DG, in the context of the Sixth Framework Programme, Priority 7, for a Research Project with title: ‘Media and Ethics of a European Public Sphere from the Treaty of Rome to the “War on Terror” (EMEDIATE) (2004-2007), (proposal no. FP6-506027, contract no. CIT2-CT-2003-506027), co-ordinator: Prof. Bo Stråth, EUI, Florence, co-coordinator and partner for ELIAMEP, Athens, Greece: Dr. Anna Triandafyllidou


2004

749,100 € obtained by the European Commission Research DG, in the context of the Sixth Framework Programme, Priority 7, for a Research Project with title: ‘Changing interests and identities in European border regions: EU policies, ethnic minorities and socio-political transformation in member states and accession countries (EUROREG)’ (2004-2007), (proposal no. FP6-506019, contract no. CIT2-CT-2003-506019), co-ordinators: Dr. Anna Triandafyllidou and Dr. Dia Anagnostou, ELIAMEP, Athens, Greece (ELIAMEP share of the funds: 149,760 €)


2004

217,200 € obtained as part of a total project fund of 850,380 € offered by the European Commission Research DG, in the context of the Sixth Framework Programme, Priority 7, for a Research Project with title: ‘Building Europe with New Citizens? An Inquiry into the Civic Participation of Naturalised Citizens and Foreign Residents in 25 Countries (POLITIS)’ (2004-2007), (proposal no. FP6-505987, contract no. CIT2-CT-2003-505987), co-ordinator: Dr. Dita Vogel, University of Oldenburg, Germany, partner for ELIAMEP, Athens, Greece: Dr. Anna Triandafyllidou


2002

116,000 € obtained as part of a total project fund of 941,000 € offered by the European Commission Research DG, in the context of the Key Action of the Fifth Framework Programme ‘Improving Human Research Potential and the Socio-Economic Knowledge Base’ for a Research Project with title: ‘Changing City Spaces: New Challenges to Cultural Policy in Europe’ (2002-2005), (proposal no. SERD-2002-00038, contract no. HPSE-CT-2002-00133), co-ordinator: Prof. Ulrike Meinhof, University of Southampton, UK, partners for EUI: Prof. Bo Stråth and Dr. Anna Triandafyllidou


2001

950,000 € obtained by the European Commission Research DG, in the context of the Key Action of the Fifth Framework Programme ‘Improving Human Research Potential and the Socio-Economic Knowledge Base’ for a Research Project with title: ‘Representations of Europe and the nation in current and prospective member-states: media, elites and civil society’ (2001-2004) (contract no. HPSE-CT2001-00044, proposal no. SERD-2000-00008). Co-ordinators: Prof. Bo Stråth, Dr. Anna Triandafyllidou.


2000

Travel and subsistence funding obtained by the European Consortium for Political Research (ECPR) as member of a Research Sessions team funded that met on September 21-23, 2000, in Barcelona, Spain, to discuss on a collective book project with title ‘Multicultural Citizenship: theory and practice’. The team is co-ordinated by Prof. Tariq Modood, University of Bristol and Dr. Adrian Favell, University of Sussex. The collective book project arising out of this meeting has obtained 8,000 $ funding support by the Social Science Research Council (SSRC), New York, USA.


2000

557,200 € obtained by DGXII of the European Commission, in the context of the Key Action of the Fifth Framework Programme ‘Improving Human Research Potential and the Socio-Economic Knowledge Base’ for a Research Project with title: ‘Does implementation matter? Informal administration practices and shifting immigrant strategies in four member-states’ (2000-2003) (contract no. HPSE-CT-1999-00001, proposal no.: SERD-1999-00011). Co-ordinators: Prof. Bo Stråth, Dr. Anna Triandafyllidou.


2000

190,620 € obtained by DGXII of the European Commission in the context of the Key Action of the Fifth Framework Programme ‘Improving Human Research Potential and the Socio-Economic Knowledge Base’, for a Thematic Network on ‘Europeanisation, Collective Identities, and Public/Private Discourses’ (2000-2002) (contract no. HPSE-CT-1999-00034), coordinated by Prof. Thomas Risse at the European University Institute. I have contributed to the drafting of the Network proposal and collaborated in the context of the network as partner both from the E.U.I. and the Institute of Psychology of the CNR in Rome.


1997

15,000 € as part of the Marie Curie Fellowship Grant (1997-99) (contract no. ERBFMBICT972270), DG XII, European Commission.


1995

4,000 £ (6,200 € approx.) obtained by the British Journal of Sociology as part of the T H Marshall Fellowship in Sociology (1995-97).


1997

7,000,000 Italian lire (3,600 € approx.) obtained from the CNR (Italian National Research Council) for the period 1997-2000 as part of a larger sum assigned to a joint research project (Institute of Psychology, CNR, Rome and LSE-Gender Institute) under the co-ordination of Dr. Laura Benigni, Institute of Psychology, CNR for a project on ‘Identity, Socialisation and Political Communication: An Interdisciplinary Analysis’ (1997-2000).




Το ΕΛΙΑΜΕΠ χρηματοδοτείται από χορηγούς οι οποίοι βρίσκονται σ’ αυτήν την ιστοσελίδα:  http://www.eliamep.gr/old-site/eliame-old/eliamep/www.eliamep.gr/eliamep/content/home/about_eliamep/funding/el/index.html

Όπως διαπιστώνουμε ευδιάκριτα ο George Sorros είναι ένας από τους χρηματοδότες του ΕΛΙΑΜΕΠ, αλλά επίσης αν κάνουμε copy όλους τους τίτλους – καθένα ξεχωριστά – των Open Society… και κάνουμε έρευνα στο google, θα ανακαλύψουμε πως όλες αυτές οι “Open Societies” συνδέονται με τον George Sorros.

Στην εξής ιστοσελίδα http://www.abc.net.au/rn/linguafranca/stories/2008/2214064.htm  ο κ. Αριστοτέλης Τζιαμπίρης, ο οποίος διδάσκει στο Πανεπιστήμιο του Πειραιώς, είναι μέλος κι αυτός του ΕΛΙΑΜΕΠ.  Σύμφωνα με την προαναφερθείσα ιστοσελίδα, πραγματοποιείται συνέντευξη από ραδιοφωνικό πρόγραμμα της Αυστραλίας το οποίο ονομάζεται Lingua Franca. Ο συνομιλητής   του κ. Τζιαμπίρη, είναι ο γνωστός για τις φιλοσκοπιανές του θέσεις, Δρ. Loring Danforth. Ιδού πως ο κ. Τζιαμπίρης προστατεύει τα συμφέροντα της Ελλάδος:

Από τον Απρίλιο του 1992 μέχρι πρόσφατα, τουλάχιστον σε επίσημο και δημόσιο επίπεδο, η ελληνική θέση όσο αφορά το όνομα ήταν πως ο όρος «Μακεδονία» δεν πρέπει να εμπεριέχεται στο όνομα της γείτονος  Και έτσι η θέση  αυτή της Ελλάδος  ήταν πολύ αδιάλλακτη και πολύ δύσκολη. Δεν υπήρχε τίποτε ευνοϊκό για συμβιβασμό. Αλλά η Ελλάδα άλλαξε τη θέση της...




BALKAN POLITICAL CLUB


Αν πάμε στις «Δραστηριότητες» (activity record) στην εξής ιστοσελίδα: http://www.balkanpoliticalclub.net/en/fm.php  διαβάζομε την εξής δήλωση:

Το Βαλκανικό Πολιτικό Club είναι μία μη κυβερνητική οργάνωση αποτελούμενη από εξέχοντες  πολιτικούς και διανοούμενους των Βαλκανίων . Ιδρύθηκε το Μάιο του 2001 στη Σόφια. Τα 51 μέλη του Club είναι νυν και πρώην Πρόεδροι, Πρωθυπουργοί, Υπουργοί, Βουλευτές και διανοούμενοι από τα Βαλκάνια. Επικεφαλής είναι ο Δρ Zhelyu Zhelev, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας (1990 - 1997). Ο κύριος στόχος του Ομίλου είναι "να χρησιμεύσει για την εγκαθίδρυση της ειρήνης και συνεργασίας στα Βαλκάνια" και το σύνθημά του είναι ο «εξευρωπαϊσμός των Βαλκανίων για την ειρήνη, τη δικαιοσύνη και την ανάπτυξη". 
Οι ιδρυτές της Λέσχης είναι βασικοί παράγοντες της περιοχής όπως:  ο 9ος  Πρόεδρος της Τουρκίας Σουλεϊμάν Ντεμιρέλ, ο 1ος   Πρόεδρος της Μακεδονίας Kiro Gligorov...
Στην ίδια δήλωση διαβάζουμε τα εξής:
Το πρώτο συνέδριο ήταν αφιερωμένο στα περιφερειακά ζητήματα ασφάλειας. Πραγματοποιήθηκε στις 29-31 Μαρτίου 2002 στο Σκόπια, της Μακεδονίας. Κατόπιν από μερικούς μήνες μετά το τέλος της σύγκρουσης στη Μακεδονία και την Ειρηνευτική Συμφωνία της Αχρίδας, τα μέλη της Λέσχης υιοθέτησαν μια δήλωση, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι: "Το γενικό πλαίσιο για την επίλυση των εθνικών προβλημάτων και την ανάπτυξη των δημοκρατικών κοινωνιών πρέπει να βασιστεί στο σεβασμό και την ανάπτυξη των βασικών οικουμενικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων ".
Αν πάμε στην ιστοσελίδα που περιέχει τα Μέλη http://www.balkanpoliticalclub.net/en/fm.php
θα δούμε τα πολιτικά πρόσωπα και τους διανοούμενους της Ελλάδος οι οποίοι καθόταν στο ίδιο τραπέζι και έπαιρναν αποφάσεις με όλα τα μέλη και έκαναν δηλώσεις και με τους «Μακεδόνες». Μεταξύ άλλων και τον νυν αδιάλλακτο Πρωθυπουργό της πΓΔΜ, Nikola Gruevski.

Members of the Balkan Political Club
Albania:
1. Alexander Meksi, Former Prime Minister of Albania
2. Fatos Nano, Former Prime Minister of Albania, Chairman of the Socialist Party of Albania
3. Sali Berisha, Prime Minister of Albania, Leader of the Democratic Party, Former President of Albania
Bosnia and Herzegovina:
1. Beriz Belkic, MP, House of the Representatives of the Parliamentary Assembly
2. Dr. Ivo Komsic, Deputy President of the Social-Democratic Union
3. Prof. Mladen Ivanic, Former Foreign Minister of B & H, Former Prime Minister of Republika Srpska
4. Dr. Zarko Papic, Director of the Independent Bureau for Humanitarian Issues

Bulgaria:
1. Ahmed Dogan, MP, Leader of the Movement for Rights and Freedoms
2. Georgi Parvanov, President of the Republic of Bulgaria
3. Ivan Stancioff, Former Foreign Minister of Bulgaria
4. Simeon Saxe-Coburg-Gotha, Former Prime Minister of Bulgaria, Leader of the National Movement Simeon II
5. Solomon Passy, Former Minister of Foreign Affairs of Bulgaria, MP
6. Dr. Zhelyu Zhelev, Former President of Bulgaria
Croatia :
1. Ivo Slaus, Member of the Croatian Academy of Sciences and Arts

Greece:
1. Prof. Dimitris Tsatsos, Former MP of the European Parliament
2. Dimitrios K. Katsoudas, Senior Advisor to the Mayor of Athens
3. Dora Bakoyannis, Mayor of Athens, Former Minister of Culture of Greece
4. Georgios Papandreu, Leader of PASOK, Former Minister of Foreign Affairs of Greece
5. Michalis Papaconstantinou, Former Foreign Minister of Greece
6. Prof. Theodoros Couloumbis, Director General ELIAMEP
Macedonia [sic]:
1. Arben Xhaferi, Leader of the Democratic Party of Albanians in Macedonia
2. Prof. Dimiter Dimitrov, Former Minister of Culture, Former Ambassador of Macedonia to Moscow
3. Kiro Gligorov, the first President of Macedonia
4. Ljubcho Georgievski, Leader of VMRO-Popular, Former Prime Minister of Macedonia
5. Ljubisha Georgievski, Former Ambassador of Macedonia to Sofia, Theatrical Director
6. Nikola Gruevski, President of the VMRO-DPMNE, Former Minister of Finance

Moldova:
1. Dr. Mircea Snegur, Former President of Moldova
2. Dr. Ion Sturza, Former Prime-Minister of Moldova

Romania:
1. Prof. Andrei Plesu, Former Foreign Minister of Romania
2. Constantin Mihail Grigorie, Ambassador to Turkey
3. Prof. Dr. Emil Constantinescu, Former President of Romania
4. Ion Iliescu, Former President of Romania
5. Dr. Mihai-Razvan Ungureanu, Foreign Minister of Romania
6. Prof. Dr. Petre Roman, Former Prime Minister, Former President of the Senate, Former Foreign Minister
7. Valeriu Stoica, Former MP
Serbia and Montenegro,  Kosovo :
1. Prof. Dragoljub Micunovic, MP at State Union Assembly, Member of the chairmanship of the Democratic party, Former President of the Parliament of Federal Republic of Yugoslavia and Serbia and Montenegro
2. Prof. Miroljub Labus, Deputy PM of Serbia and Head of the Serbian negotiating team with the EU, Former Deputy PM and Minister for Foreign Economic relations in the federal government Federal Republic of Yugoslavia, Co-founder of the G-17 group
3. Svetozar Marovic, President of the State Union Serbia and Montenegro
4. Prof. Vesna Pesic, Ambassador to Mexico
5. Prof. Vojin Dimitrijevic, Director of Belgrade Centre for Human Rights
6. Zoran Zivkovic, Former Prime Minister, Former Minister of the Interior
7. Ibrahim Rugova, President of Kosovo
8. Veton Surroi, MP of Kosovo, Leader of "ORA" Movement
Turkey:
1. Ali Serdengecti, MP
2. Dr. Akkan Suver, President of the  “Marmara Group Foundation, Strategic Research Center”, Istanbul
3. Hayati Korkmaz, Honorary Consul of Bulgaria to Bursa
4. Hikmet Cetin, NATO's Senior Civilian Representative in Afghanistan, Former Foreign Minister
5. Murat Karayalcin, Former Mayor of Ankara, Former Foreign Minister, Leader of the Social Democratic People's Party (SPH)
6. Suleyman Demirel, 9th President of the Republic of Turkey
7. Prof. Yahya Sezai Tezel, professor in economics at the Ankara University


FORCED MIGRATION PROJECT


Τώρα τελευταία οι προσπάθειες της Σκοπιανής προπαγάνδας έχει αποθρασυνθεί παντελώς, ιδιαίτερα κατόπιν της ομόφωνης απόφασης των κρατών μελών του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι βάσει της οποίας τα Σκόπια δεν πήραν πρόσκληση εντάξεως στην Ευροατλαντική Συμμαχία.


Όμως και πριν της αποφάσεως του Βουκουρεστίου, η Σκοπιανή Διασπορά στις ΗΠΑ, η οποία έχει αναπτύξει ιδιαίτερη δραστηριότητα στην Ουάσιγκτον, δεν δίστασε να κατηγορήσει την Ελλάδα για γενοκτονία των «Μακεδόνων» εκ μέρους των Ελλήνων. Η Ηνωμένη «Μακεδονική» Διασπορά απευθυνόμενη προς την Πρόεδρο του Κογκρέσου, Congresswoman Nancy Pelosi, στην κάτωθι ιστοσελίδα, μεταξύ άλλων αναφέρει:

Μια καλά τεκμηριωμένη γενοκτονία των Μακεδόνων στην Ελλάδα σημειώθηκε μετά τους Βαλκανικούς Πολέμους (1912-1913), μετά το ελληνοτουρκικό πόλεμο (1921-1923) και κατά τη διάρκεια του Εμφυλίου Πολέμου (1946-1949).

 Ο δε Risto Stefov στην εξής ιστοσελίδα

Η εθνοκάθαρση "μπορεί να είναι ένας σύγχρονος όρος, αλλά η έννοια είναι απόλυτα κατανοητή από τον Μακεδονικό λαό που ζει στη βόρεια Ελλάδα. Από την εποχή που η Ελλάδα κατέχει τμήμα της Μακεδονίας,  και από τις αρχές του 20ου αιώνα, ο Μακεδονικός λαός έχει γνωρίσει χέρι την εθνοκάθαρση από πρώτο χέρι.

Εδώ πρέπει να τονιστεί ότι κατά τη διάρκεια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας (1453-1912) δεν υπήρξε καμία χρήση του όρου Μακεδονία στην περιοχή. Υπήρχαν μόνον  βιλαέτια, το Βιλαέτι της Θεσσαλονίκης και το Βιλαέτι του Μοναστηρίου (Bitola). Το Βιλαέτι του Κοσσυφοπεδίου ποτέ δεν συμπεριλήφθηκε στη γεωγραφική Μακεδονία και η πόλη των Σκοπίων (σημερινή πρωτεύουσα της πΓΔΜ)  μαζί με την γύρω περιοχή υπαγόταν σ’ αυτό το Βιλαέτι, του οποίου ήταν και πρωτεύουσα. Συνεπώς δεν υπήρχε «Μακεδονικός» λαός ο οποίος υπέστη «γενοκτονία» εκ μέρους των Ελλήνων. Η έκθεση Carnegie, το 1914 (Έκθεση της Διεθνούς Επιτροπής σχετικά με τα αίτια και τα αποτελέσματα των Βαλκανικών Πολέμων) όχι μόνον δεν καταγράφει την ύπαρξη "Μακεδονικού" στρατού, αλλά ούτε κατέγραψε την ύπαρξη εθνικού «Μακεδονικού» λαού.


Η Ελλάδα και η Τουρκία υπέγραψαν συμφωνία σχετικά με την ανταλλαγή των ελληνικών ορθόδοξων και μουσουλμανικών πληθυσμών στις 30 Ιανουαρίου, 1923, η οποία συμφωνία ενσωματώθηκε στη Συνθήκη της Λοζάννης την 25η Ιουλίου 1923. Από το 1924 έως το 1928 υπήρξε ανταλλαγή πληθυσμών μεταξύ Ελλάδος και Βουλγαρίας. «Μακεδονικός» λαός δεν υπήρχε. Όσο για την εποχή του εμφυλίου πολέμου στην Ελλάδα, οι κομμουνιστές (Έλληνες και Σλάβοι), αφού πρώτα προσπάθησαν να αποσπάσουν την Ελληνική Μακεδονία από την Ελλάδα, αφού απήγαγαν τα Ελληνόπουλα και τα έστειλαν σε χώρες του σιδηρούν παραπετάσματος για να γίνουν γενίτσαροι και να στραφούν εναντίον της πατρίδος τους, εθελοντικώς έφυγαν και διασκορπίστηκαν σε διάφορες κομμουνιστικές χώρες, όπου ανενόχλητοι έζησαν με τις οικογένειές τους, χωρίς ποτέ να τιμωρηθούν για τις πράξεις τους.

Η Συνθήκη της Neuilly της 27ης Νοεμβρίου 1919, εγκρίθηκε από τους Συμμάχους (Αγγλία, Γαλλία, ΗΠΑ, Ιταλία) και τη Βουλγαρία μετά την ήττα της στο Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο.  Η Βουλγαρία παραχώρησε επιπλέον εδάφη στην Ελλάδα και τη Σερβία, και έτσι περιορίστηκε η πρόσβασή της στο Αιγαίο. Ταυτόχρονα, η Βουλγαρία και η Ελλάδα υπέγραψαν πρωτόκολλο γνωστό ως Πρωτόκολλο Πολίτη – Kalvoff,  σχετικά με εθελοντικές αμοιβαίες μετακινήσεις των μειονοτήτων και την ανταλλαγή πληθυσμού. Ο λόγος για την υπογραφή του πρωτοκόλλου μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας ήταν η επίσημη επικύρωση ανταλλαγής πληθυσμών που ήδη είχε αρχίσει μετά τον Β’ Βαλκανικό πόλεμο όταν ο Ελληνικός πληθυσμός της Βουλγαρίας και οι Βούλγαροι της Ελλάδας άρχισαν να μετακομίζουν με δική τους πρωτοβουλία από τη μια χώρα στην άλλη. Οι δυο χώρες έκριναν ότι μια επίσημη ανταλλαγή θα ενεθάρρυνε τις περαιτέρω μετακινήσεις, έτσι ώστε οι δυο χώρες θα μπορούσαν να εξαλείψουν όσο το δυνατόν περισσότερες από τις αντίστοιχες μειονότητες. Ωστόσο όχι όλα τα άτομα ακολούθησαν το πρωτόκολλο.  

Στην εξής όμως ιστοσελίδα http://www.mmkm.kcl.ac.uk/main.htm διαβάζομε τα εξής:

Η Χαρτογράφηση Μετακινήσεων έχει κατασκευάσει ένα Γεωγραφικό Σύστημα Πληροφοριών (GIS) και ιστοσελίδα, εστιάζοντας την προσοχή στις βίαιες μετακινήσεις πληθυσμών από το 1880 έως σήμερα στο γεωγραφικό χώρο της Μακεδονίας τώρα γνωστό ως περιοχή Καστοριάς, της Ελλάδας.   
Οι εταίροι είναι οι
Refugee Studies Centre, University of Oxford, Centre for Computing in the Humanities, King's College London και το Κέντρο Έρευνας Μακεδονικής Ιστορίας και Τεκμηρίωσης, στη Θεσσαλονίκη.   
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας προέρχεται από μια συλλογή υλικού που αποτελείται από ιστορικά ντοκουμέντα, φωτογραφίες  (στοιχεία σύγχρονα και ιστορικά), καρτ-ποστάλ, σύντομα επεξηγηματικά κείμενα, δημογραφικά στοιχεία που αφορούν περίπου εκατόν είκοσι κοινότητες και
multimedia παρουσιάσεις κοινοτήτων, ιστορικές εκδηλώσεις και πολιτιστικά φαινόμενα.    Το έργο επικεντρώνεται σ ' ένα τμήμα της περιοχής της Μακεδονίας, και για να γίνουμε πιο σαφείς, στην περιοχή της Καστοριάς, η οποία ήταν τμήμα του Βιλαετιού του Μοναστηρίου κατά τη διάρκεια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και έφερε το όνομα Νομός Καστοριάς και Φλώρινας, όταν ενσωματώθηκε στο ελληνικό κράτος (1913). Στη συνέχεια, μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και του Εμφυλίου Πολέμου (1948) έγινε περιοχή της Καστοριάς.

Το Κέντρο Έρευνας Μακεδονικής Ιστορίας και Τεκμηρίωσης (ΚΕΜΙΤ) είναι μέρος του Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα  http://www.macedonian-heritage.gr/institutions.html και βρίσκεται στην Πλατεία Προξένου Κορομηλά, στη Θεσσαλονίκη, κάτω από την εποπτεία του κ. Ευάγγελου Κωφού.  Στην εξής ιστοσελίδα http://www.drh2002.lib.ed.ac.uk/abstracts.html στο νούμερο 143 μεταξύ άλλων διαβάζουμε τα ακόλουθα από τη συνεργασία Marilyn Deegan, η οποία έχει την επίβλεψη του Forced Migration Online, του Martyn  Jessop από το King's College του Λονδίνου, και της Δέσποινας Συρρή από το American College της Θεσσαλονίκης. Είναι αξιοπρόσεκτο πως ο τίτλος της εργασίας είναι απλά, Mapping Migrations, αλλά στο επεξηγηματικό κείμενο καταγράφεται ως forced migrations:

Τα γεγονότα από το 1989, καθώς κυβερνήσεις και οικονομικές καταστάσεις μετακινήθηκαν σε μια μεταβατική περίοδο καπιταλισμού και φιλελεύθερης δημοκρατίας δυτικού τύπου, η άνοδος του εθνικισμού και των εμφυλίων συγκρούσεων, καθώς και η κατάρρευση της Γιουγκοσλαβίας είναι μείζονος σημασίας. Βίαιες μετακινήσεις, παρεμβάσεις σε περίπτωση κρίσης, κυριαρχία, οικονομική αστάθεια, εθνικές εντάσεις και η κατάρρευση του κοινωνικού ιστού, δημιουργούν προκλήσεις για τις πολιτικές βιώσιμης ανάπτυξης, τόσο των ανθρώπων όσο και των οικονομικών καταστάσεων. Επίσης το έργο αυτό επεξηγεί πώς τα κράτη έχουν επιχειρήσει να διαμορφώσουν και ελέγξουν  βίαιες μετακινήσεις, θεωρώντας πως η μετακίνηση αποτελεί πρόκληση παραδοσιακών εννοιών ιθαγένειας, κυριαρχίας, και εθνικής ασφάλειας.

Η κ. Συρρή σε μια άλλη εργασία της η οποία φέρει τον τίτλο, CEERC (SOUTH EAST EUROPEAN RESEARCH CENTER) εκ μέρους των Research Center of the University of Sheffield and CITY Liberal Studies, γράφει πως ο σκοπός της εργασίας είναι:

Η έρευνα αποσκοπεί σε μια κριτική ανάλυσης συνομιλιών και μια σειρά ποικίλων διεθνών εξελίξεων από φορείς οι οποίοι ασχολούνται με τις σχέσεις και αλληλεπιδράσεις της "συνοριακής συνεργασίας" στην περιοχή των Πρεσπών η οποία μοιράζεται μεταξύ Αλβανίας, Ελλάδας και (πΓΔ) Μακεδονίας.

Σε μια άλλη παράγραφο της ίδιας εργασίας η κυρία Συρρή, αναφέρει:

Οι Βαλκανικοί Πόλεμοι toy 1912-13 και εν μέρει ο Πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος αρχικά προέκυψαν από εθνικιστικές βλέψεις εδαφικών ενοποιήσεων, και ακολούθησε μαζική έξοδος βίαιων μετακινήσεων. Οι ειρηνοποιοί φορείς μετά από 1918 έθεσαν σύνορα πολύ παρόμοια με τα σημερινά, αλλά άφησε κάποιους πληθυσμούς ανικανοποίητους...από την άλλη δε πλευρά η Ελληνική οικονομική διείσδυση στην Αλβανία και Μακεδονία, ιδιαίτερα ύστερα από το 1995...

Δυστυχώς δεν έχουμε τα «ειρηνευτικά»αποτελέσματα της «συνοριακής συνεργασίας» των τριών χωρών στις Πρέσπες, αλλά η ανάλυση της κ. Συρρή, φέρει υπονοούμενα. Δηλαδή τι εννοεί η ερευνήτρια, όταν αναφέρεται σε «βίαιες μετακινήσεις»;...και ποιοι είναι οι λαοί οι οποίοι παραμένουν ανικανοποίητοι; Μήπως εννοεί τους Σκοπιανούς, τους οποίους τους προσδιορίζει «Μακεδόνες» σε πολλά σημεία της έκθεσής της;


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ


Τα νυν μέλη όλων των προαναφερθέντων ΜΚΟ, χρησιμοποιώντας τις καθιερωμένες θέσεις και επιρροή που δικαιωματικά  τους ανετέθη κατά την περίοδο του ψυχρού πολέμου, αντί να δημιουργούν προβλήματα στις ευρωπαϊκές χώρες επειδή δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν, καλύτερα να στρέψουν την δράση τους σε  σκοπούς πιο ωφέλιμους προς την ανθρωπότητα. Οι οργανισμοί αυτοί είναι πλήρως υπεύθυνοι για τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας και της Τσεχοσλοβακίας, την ενθάρρυνση αποχωρήσεων κυβερνήσεων και κάνουν ότι μπορούν για να διαιρέσουν σε μειονότητες τη Γαλλία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Βουλγαρία, και την Ελλάδα.


Οι ίδιοι ΜΚΟ σήμερα, αντί να στρέφουν την προσοχή τους στις αφρικανικές και ασιατικές χώρες των οποίων οι δικτατορικές κυβερνήσεις κατασπαταλούν τα ταμεία τους, καταθέτοντας υπέρογκα ποσά σε προσωπικούς ελβετικούς λογαριασμούς, χρήματα δηλαδή που ανήκουν στους απλούς πολίτες, προτιμούν  να σιωπούν για τα δικτατορικά καθεστώτα των χωρών του τρίτου κόσμου . Η δραστηριότητά τους πρέπει να στραφεί προς αυτές τις χώρες οι οποίες χρειάζονται βοήθεια.  Ίσως, οι ηγέτες των αυτών των ΜΚΟ θα πρέπει να μετακομίσουν μόνιμα εκεί.


Η Ελλάδα είναι μια μικρή δημοκρατική χώρα που παρέχει στο σύνολο των πολιτών της τις καλύτερες δυνατές συνθήκες διαβίωσης, την ελευθερία στους πολίτες της να καλυτερέψουν την ζωή τους και την δυνατότητα να αλλάξουν οτιδήποτε θεωρούν άδικο και εθνικά επιζήμιο. Δημιουργώντας προβλήματα για να αλλάξουν την ελληνική κουλτούρα της χώρας σε μια πολυεθνική,  οι προαναφερθέντες ΜΚΟ είναι επιβλαβείς για την Ελλάδα και πρέπει να ελέγχονται. Η Αφρική και η Ασία χρειάζονται βοήθεια, όχι η Ελλάδα. Εάν οι Μη Κυβερνητικές αυτές οργανώσεις επιθυμούν να «βοηθήσουν» μια ευρωπαϊκή χώρα, η Λευκορωσία είναι μια από τις χώρες που χρειάζεται βοήθεια.


Είναι καιρός για τους πολίτες, το πολιτικό κατεστημένο και την κυβέρνηση της Ελλάδας να αποκαλύψουν το πραγματικό πρόσωπο αυτών των ιδρυμάτων και να λάβουν κατάλληλα μέτρα εναντίον τους. Όσο για τους Έλληνες που διαπλέκονται σε αυτές τις δραστηριότητες είναι όντως επικίνδυνοι για την Ελλάδα. Οι πολιτικοί, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ακόμη και αν δεν συμμετέχουν ενεργά σε κάθε επιβλαβή δραστηριότητα εναντίον της Ελλάδας, είναι ένοχοι συναίνεσης. Ο ελληνικός λαός τους παρακολουθεί άγρυπνα.

1 σχόλιο:

  1. Πρόκειται γιά ένα επιεικώς συγκεχυμένο κείμενο το οποίο τσουβαλιάζει ασύνδετα μεταξύ τους πρόσωπα και θέματα άνευ ειρμού.

    ΥΓ. Το ακρωνύμιο "MKO" δεν αντιστοιχεί στον πολυλεκτικό όρο "μη κερδοσκοπικός οργανισμός" αλλά στον όρο "μη κυβερνητική οργάνωση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία θα περιέχουν Greekenglish, ύβρεις, μειωτικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς δεν θα αναρτώνται.